Das Aysen, die was vroeger politie agent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Turks ja? Die bij dat bed stond tijdens die jank scène.

waarom is nachtbagger eigenlijk overdag openquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef mrstylo het volgende:
Nachtbagger zijn toch voor mensen die net een haartje op een geslachtsdeel hebben?

Ik kom nooit bij de AH, dat ligt uit de route van het station naar mn huis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet die AH Excellent pizza's eens proberen man.

Is dat een compliment ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Jij mocht daar vanaf je 3e al niet meer komen.
Mods hadden geen zin meer om precies om 12 uur te openen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag open

Zou kunnen. Ken er iig 1tje waar de pijnboompitjes nog in een zakje bijzitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn dat die waar nog een apart zakje rucola sla bij zit?

Dat weet geen mens Adames.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom is nachtbagger eigenlijk overdag open

Luilak, pak je fiets dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de AH, dat ligt uit de route van het station naar mn huis.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil dat Nina dood gaat. Dan trek ik een fles champagne open.

Weet ik, maar kon het gewoon niet laten.quote:

ja of iets anders danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ken er iig 1tje waar de pijnboompitjes nog in een zakje bijzitten.
dan ga ik ook niet verder zoekenquote:

Je hebt een bijzonder valide punt hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
luiheid is toch het hele idee achter een diepvriespizza

Ja. GGMM noemde Stijn een autist waarna Stijn zijn moeder een Fok! account liet aanmaken om de stelling te ontkrachten.quote:

Oh oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat van SHO was niet gisteren boeler.

of het op een denigrerende manier gebruiken (het is wat meid).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg de kriebels van het woord "meid". "Een meid als.." Dan mag je tegen de muur gezet worden wat mij betreft.

Was serieus niet als een trol bedoelt. Was meer met een knipoog. Er was ook gewoon een serieuze discussie bezig.quote:

Oh, oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was serieus niet als een trol bedoelt. Was meer met een knipoog. Er was ook gewoon een serieuze discussie bezig.

Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
of het op een denigrerende manier gebruiken (het is wat meid).

Tot op zekere hoogte ja. Wel gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
RonRaja die onderhandelt met Static![]()
Achter de schermen VBL SC users beschermen

Zouden ze bij mij niet doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]

Hij heeft mij op de trein richting oost gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]

Ja wij trollde niet maar die gozert kon weinig hebben. Als ze ons zien reageren zijn ze al spontaan bang en argwanendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ja. Wel gewoon normaal doen.

Was je Raja zo dankbaar?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Bijna 2 kilo vloeistof/voedsel naar binnen gewerkt in 2 uur

Dan moet je zeker naar Japan gaan. Iedere avond was daar een spelshow waar je een gehaktbal van 2 kilo op moest eten. Mooie prijzen hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Bijna 2 kilo vloeistof/voedsel naar binnen gewerkt in 2 uur

Mijn neef noemt z'n vriendin 'meid'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg de kriebels van het woord "meid". "Een meid als.." Dan mag je tegen de muur gezet worden wat mij betreft.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn neef noemt z'n vriendin 'meid'.

die dagen dat je je al hebt ingesteld op lui eten zijn echt zo ergquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder valide punt hier.

Kan je haar nog beter hoer noemenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn neef noemt z'n vriendin 'meid'.

gaar landquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je zeker naar Japan gaan. Iedere avond was daar een spelshow waar je een gehaktbal van 2 kilo op moest eten. Mooie prijzen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |