SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Confidence through competence![]()
Dat klopt, maar daar ben ik al even weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had jij een paar jaar geleden nou bij het sportcentrum van Universiteit Maastricht getrained of niet? Of had ik dat verkeerd onthouden?![]()
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ben ik al even weg.
Confidence through competence![]()
train je wel nog in Maastricht?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ben ik al even weg.![]()
Nope. Al zou ik er nog wel binnen mogen, volgens mij ben ik nog gewoon lid, heb toen voor een jaar betaald meen ik (was iets van 85 ¤ of zo, spotgoedkoop).quote:![]()
Ik bedoel meer in de stad Maastrichtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nope. Al zou ik er nog wel binnen mogen, volgens mij ben ik nog gewoon lid, heb toen voor een jaar betaald meen ik (was iets van 85 ¤ of zo, spotgoedkoop).![]()
![]()
Gewoon onbereid aanhouden. Als het bereid is dan staat het erbij net zoals bij de spinazie of broccoli.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef borstmelk het volgende:
zijn de producten die op deze site staan bereid of onbereid?
wanneer ik ga afwegen is t gewicht altijd anders wanneer ik klaar ben met koken dan voordat ik het in de pan gooiIf not now, then when.![]()
Moet je ook op niet-trainingsdagen zoveel mogelijk voeding binnen krijgen of gewoon dagelijkse behoefte? Maakt het tijdstip uit wanneer je traint en je voeding tot je neemt? Of is het het beste om na je training te eten?![]()
Heb na 4 maanden voor het eerst weer gelift vandaag en gelijk wat in mijn bovenbeen verrekt![]()
Squatte voordat ik stopte 150kg zonder ergens last van te hebben. Nu deed ik een warming up met alleen stang en deed toen twee schijven van 20kg eraan voor 1x10 en toen ik klaar was voelde iets niet helemaal goed in mijn bovenbeen dus ben ik maar gestopt met squatten
Shoulder press ben ik bijna niet mee achteruit gegaan
Hoop dat het iets kleins is en dat ik donderdag weer kan trainen. Ga sowieso betere warming up doen![]()
Ik liet de laatste twee keer bij het deadliften in de laatste set na drie reps de barbell vallen omdat mijn vingers het niet meer hielden. Ik wil zwaarder deadliften en dat kan qua rug, armen, etc wel maar mijn vingers zijn te bottle neck. Hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik al reverse grip btw"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Rack pulls. Zie linkje in m´n sig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik liet de laatste twee keer bij het deadliften in de laatste set na drie reps de barbell vallen omdat mijn vingers het niet meer hielden. Ik wil zwaarder deadliften en dat kan qua rug, armen, etc wel maar mijn vingers zijn te bottle neck. Hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik al reverse grip btw
Ik krijg nu 160 - 170 kilo uit het rack, met een overhand grip.![]()
Hebben jullie nog tips om meer reps te kunnen halen bij de chinups? Eerste set kan ik er 6 maar daarna echt maar 2/3x is dit gewoon een kwestie van volhouden?![]()
Pak iets waar je op kunt staan en laat je benen zo min mogelijk assisteren. Je kunt ook negatieve reps doen, zo heet het volgens mij. Dus jezelf omhoog tillen en langzaam laten zakken, maar ik weet niet of dat goed werkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef FootieB het volgende:
Hebben jullie nog tips om meer reps te kunnen halen bij de chinups? Eerste set kan ik er 6 maar daarna echt maar 2/3x is dit gewoon een kwestie van volhouden?If not now, then when.![]()
Hmm, doe je de rack pulls ook op die hoogte? Ik doe ze net iets lager onder de knieën. Denk niet dat het veel uitmaakt behalve dat je meer of minder lichaamsdelen erbij betrekt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rack pulls. Zie linkje in m´n sig.
Ik krijg nu 160 - 170 kilo uit het rack, met een overhand grip.
If not now, then when.![]()
Blijven doen inderdaad. Lees ook eens wat treads op rippetoe zijn site over pull ups/chin ups.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef FootieB het volgende:
Hebben jullie nog tips om meer reps te kunnen halen bij de chinups? Eerste set kan ik er 6 maar daarna echt maar 2/3x is dit gewoon een kwestie van volhouden?
Zijn fipo hier is geweldig trouwens.http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=36506
![]()
wejoo ogus bite zn swag g!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, doe je de rack pulls ook op die hoogte? Ik doe ze net iets lager onder de knieën. Denk niet dat het veel uitmaakt behalve dat je meer of minder lichaamsdelen erbij betrekt.
youtube fitness community uproar en shit![]()
Het is het bovenste deel van een deadlift, eigenlijk. Ik pak hem meestal van kniehoogte, soms iets hoger, soms iets lager. Beetje afhankelijk van wat ik voorhanden heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, doe je de rack pulls ook op die hoogte? Ik doe ze net iets lager onder de knieën. Denk niet dat het veel uitmaakt behalve dat je meer of minder lichaamsdelen erbij betrekt.![]()
wat mij wel opviel dat er ineens heel veel mooie vrouwen trainde bij f4f die allemaal een beetje verdwaalt rond liepen![]()
Je hebt ze de helpende hand geboden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
wat mij wel opviel dat er ineens heel veel mooie vrouwen trainde bij f4f die allemaal een beetje verdwaalt rond liepen![]()
Snakey wat ben jij dan voor een nep-autist. Een echte FOK!ker die kijkt toch toe...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt ze de helpende hand geboden?
If not now, then when.![]()
sowieso eerst met je vuisten vechtenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou straps zo lang mogelijk achterwege laten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: