Toen ik m'n eerste 10km liep, had ik max 8km achter elkaar gelopen, zonder te wandelen dus. Tijdens de wedstrijd heb ik de 10km zonder wandelen uitgelopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En tot hoever moet je trainen om 10k te lopen?
Je hebt ze nog niet gekocht? Komt vast snel meidquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog niet, iigDat stukje moet ik nog even aankijken..
Ze heeft er wel al eens op gelopen. Althans, op de voorganger. De nieuwe heeft alleen een iets aangepast bovenwerk, de demping en de zool zijn gelijk geblevenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet gekocht? Komt vast snel meid
Dat gaat je lukkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef robdriessen het volgende:
Nog ruim 3 maanden om op 10k niveau te komen. Moet lukken! Sportschool, hometrainer, en natuurlijk lekker buiten lopen (anders haal ik m'n challenge niet)
En dat waren schoenen die al praktisch 'op' warenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze heeft er wel al eens op gelopen. Althans, op de voorganger. De nieuwe heeft alleen een iets aangepast bovenwerk, de demping en de zool zijn gelijk gebleven
quote:
Ik ben wel benieuwd hoeveel kilometers ik ga maken tot en met de marathonquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
Als ik tot en met mei mijn schema houdt, dan zit ik dan al op 550 km, dus als dat lukt moet ik mijn challenge wel naar de 1000 km opschroeven...
910 Toch? Fraai dingquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:05 schreef kwoth het volgende:
Mijn Garmin is binnen! Tof! Vanavond eens kijken hoe het allemaal werkt!
Yup! Ben echt benieuwd! Vrijdag ook maar eens een stukje op de mtb er aan vast plakken!quote:
Tof!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:08 schreef kwoth het volgende:
[..]
Yup! Ben echt benieuwd! Vrijdag ook maar eens een stukje op de mtb er aan vast plakken!
Ja, en je kan er vijf fietsen in programmeren, dus mijn race/mtb/fixie kunnen er in. En alle kilometertellers kunnen de deur uit!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof!En erg handig als je wil fietsen
Ik wil ook een mooie racefiets, mtb en fixiequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef kwoth het volgende:
[..]
Ja, en je kan er vijf fietsen in programmeren, dus mijn race/mtb/fixie kunnen er in. En alle kilometertellers kunnen de deur uit!
Minder zweetshirtjes kopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil ook een mooie racefiets, mtb en fixie
Volgende keer beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou het weinige positieve wat ik kan zeggen is dat er 7.5KM op de teller bij komt, maar tempo was kut, halverwege na het oversteken bij een stoplicht kon ik met moeite de motivatie weer vinden om van wandelen weer in rennen over te gaan, blegh.
Nog een positief puntje is dat ik wel vrij van pijntjes ben.
Vind het een heel groot positief punt met al jouw pijntjes en dingetjes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou het weinige positieve wat ik kan zeggen is dat er 7.5KM op de teller bij komt, maar tempo was kut, halverwege na het oversteken bij een stoplicht kon ik met moeite de motivatie weer vinden om van wandelen weer in rennen over te gaan, blegh.
Swets, het enige belangrijke is dat je vrij van pijntjes bent. De rest is bijzaakquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, ben ook wel benieuwd wat voor weekaantallen jij gaat aantikken eind maartquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel kilometers ik ga maken tot en met de marathon
maar heel blijven is het belangrijkste!
Voel je vrij om me af en toe onder de reet te schoppenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat gaat je lukken![]()
Wel door blijven zetten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |