SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dus Vinnie je hebt zo'n kekke regenjas met een ingebouwde telefoon
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
De mooiste vond ik de vergelijking met Kif. Die foto van een jonge Vinniiee is echt episch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De mooiste vond ik de vergelijking met Kif. Die foto van een jonge Vinniiee is echt episch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn sexy die Vin.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
Dus Vinnie je hebt zo'n kekke regenjas met een ingebouwde telefoon
Goeie avond
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vinnie's rock is ook tof
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
quote:![]()
Als het goed is komen mn broertje en 2 van zn chicks ook naar de meet.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Als het goed is komen mn broertje en 2 van zn chicks ook naar de meet.
Moeten er dan niet wat stoelen gefixed worden?![]()
Wat? Hij regelt meer vrouwen dan de andere?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Als het goed is komen mn broertje en 2 van zn chicks ook naar de meet.![]()
![]()
@vin. Ik heb ook een vloer.
@muhahaha. Mn broertje is chickmagnet hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, ik werd even afgeleid door mijn overbuurmeisje die ineens door het hele complex schreeuwde dat ze geslaagd is![]()
Nu naar de vergadering
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, ik werd even afgeleid door mijn overbuurmeisje die ineens door het hele complex schreeuwde dat ze geslaagd is![]()
Nu naar de vergadering
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ow wacht, ik verwarde broertje met zoontjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
@muhahaha. Mn broertje is chickmagnet hoor..
Dan regelt hij mooi 2 chicks voor ons.
![]()
Een koude, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
@muhahaha. Mn broertje is chickmagnet hoor.
Ik zorg wel dat ik vroeg ben zodat ik een plekje op de bank heb.![]()
Ik ben bij het werk van fietsie.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Zoon is minderjarig, die hoeft geen chicks te hosselen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wacht, ik verwarde broertje met zoontje.
Dan regelt hij mooi 2 chicks voor ons.
Broertje zn chicks zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoor een orgie aankomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoon is minderjarig, die hoeft geen chicks te hosselen.
Broertje zn chicks zijn![]()
picsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Broertje zn chicks zijn
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Broertje zn chicks zijn.
![]()
Jij komt woensdag al?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een koude, ja.
Ik zorg wel dat ik vroeg ben zodat ik een plekje op de bank heb.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoek maar tussen mn fb vriendjes naar mn broertje. Dan zie je vast wel zn chicks.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
God. I hope not!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat de rest dan om 9 uur al op de stoep of zo?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar nee, ik kom donderdag pas. Reis samen met TGND, moeten nog even overleggen hoe laat en zoquote:.
![]()
Gezellig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar nee, ik kom donderdag pas. Reis samen met TGND, moeten nog even overleggen hoe laat en zo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zulke dingen moet je niet plannenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien ook handig om een tijd af te spreken hoe laat we komen?
Is er al een definitieve lijst van wie donderdag gaat? Mag via PMDit account is niet meer in gebruik.![]()
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien ook handig om een tijd af te spreken hoe laat we komen?
Vanaf dat ik wakker ben is iedereen welkom.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik ga naar huis scooteren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben zo moe.
Maar verder wel prima hoor. Jij?
Ik heb de hele dag mam haar zieke oppaskind hier gehad![]()
![]()
En dat was leuk?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh
Ik heb de hele dag mam haar zieke oppaskind hier gehad![]()
Niet speciaal, buiten dat ze moest kotsen en ik dus ook bijna toenquote:
Verder niet veel last van gehad, ze heeft wat tekenfilms gekeken en geslapen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet speciaal, buiten dat ze moest kotsen en ik dus ook bijna toen
Verder niet veel last van gehad, ze heeft wat tekenfilms gekeken en geslapenJa ik denk, er staat een blije smiley achter.
![]()
Haha, ik ben niet zo'n liefhebber van kotsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja ik denk, er staat een blije smiley achter.
![]()
![]()
Oké, dan zien we wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Vanaf dat ik wakker ben is iedereen welkom.![]()
Huppel... wie komen er allemaal?
Misschien dat ik ook langs kom wippen...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Spezza19 het volgende:
Huppel... wie komen er allemaal?
Misschien dat ik ook langs kom wippen...
[b]AirwiN schreef [/b]
Max heeft "jouw plekkie" weer ingepiktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zal eens nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max heeft "jouw plekkie" weer ingepikt![]()
![]()
Stuur ff je adres via PM enzo.... zoals gezegd, misschien dat ik ook even langshuppelquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Om hoe laat begint het? En tot hoe laat gaat het door?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max heeft "jouw plekkie" weer ingepikt![]()
![]()
terechte klachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat is de winter toch kut. Hele dag zo'n grijze bedoeling en nu alweer meer dan een uur donkerWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Vanaf dat je wil (op de donderdag) en ik lees net dit:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om hoe laat begint het? En tot hoe laat gaat het door?Die steenlever heeft "besloten" dat we heel weekend door gaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:ben nu weer in nederland, en het is koud, maar het voelt stiekem wel weer goed om weer even thuis te zijn
en bij jou?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
![]()
. Moe, bah.
Tekening afmaken en lekker douchen en dan mooi m'n nest in tv kijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Naar bed gaan is eigenlijk wel een goed idee ja..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:07 schreef Samzz het volgende:
. Moe, bah.
Tekening afmaken en lekker douchen en dan mooi m'n nest in tv kijken.
![]()
Ik ben nog steeds in NL, de kou valt wel mee, al zullen er een paar daar niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ben nu weer in nederland, en het is koud, maar het voelt stiekem wel weer goed om weer even thuis te zijn
en bij jou?
Verder gaat het wel zijn gangetje![]()
![]()
11 Uur 's avonds?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf dat je wil (op de donderdag) en ik lees net dit:
[..]
Die steenlever heeft "besloten" dat we heel weekend door gaan![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in NL, de kou valt wel mee, al zullen er een paar daar niet mee eens zijn.
Verder gaat het wel zijn gangetje
Ik kom waarschijnlijk naar de meet he
Gezellig Aldoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk naar de meet he![]()
![]()
![]()
Dat was muhahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf dat je wil (op de donderdag) en ik lees net dit:
[..]
Die steenlever heeft "besloten" dat we heel weekend door gaan![]()
![]()
Prima hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb er ook zin inquote:
Valt wel te hopen dat ik dan qua studie een beetje rustig zit
Jij zei prima!quote:
Jij hebt geen macht om prima te zeggen!
[b]AirwiN schreef [/b]
/carequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in
Valt wel te hopen dat ik dan qua studie een beetje rustig zit
pannenkoeken![]()
![]()
Helemaal top!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ik zal eens kijken of ik de vrijdag vrij kan krijgen, en dan donderdag iets eerder weg....
@Spezza! Ik ga uiterlijk de 15de iedereen pm-en!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben al jaloers hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ga ff eten en douchen en op de bank tv kijken![]()
tot morgen
Ik ook op jouw leuke meet .. die op een doordeweekse dag valtquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 19:13:28 ]![]()
En op vrijdag gewoon door gaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook op jouw leuke meet .. die op een doordeweekse dag valt
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat komt wel goedquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was 'ik vind het prima', dat zegt niks over jou, uiteraardquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zei prima!
Jij hebt geen macht om prima te zeggen!![]()
.
![]()
De chicks van mn broertje die misschien ook op de meet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrijdagavond?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm dan kan ik ook niet echt weg ofzo... Er is iemand die de kinderen uit school moet halenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
De chicks van mn broertje die misschien ook op de meet komen.Ja en ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blonde snollies
Nofi Hups![]()
![]()
Er werd om pics gevraagd toen ik zei dat mn broertje misschien ook kwam met zn chicksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ?
Blonde snollies
Nofi Hups
[b]AirwiN schreef [/b]
De chicks van mn broertje die misschien ook op de meet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We hebben hier straatverlichting hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De chicks van mn broertje die misschien ook op de meet komen.What what whaaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja dan nogquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben hier straatverlichting hoornachtblind ofzo ik vind het gewoon eng alleen
![]()
Dat is klotequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan nognachtblind ofzo ik vind het gewoon eng alleen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
* Faxie gaat z'n auto alvast oppoetsen dit weekend![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie je toch niks van in het donker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
* Faxie gaat z'n auto alvast oppoetsen dit weekend![]()
Echt iets voor jou, he. Minderjarige blondjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
* Faxie gaat z'n auto alvast oppoetsen dit weekend.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hij "valt" ook op grijsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Allebei meerderjarig hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt iets voor jou, he. Minderjarige blondjes.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt iets voor jou, he. Minderjarige blondjes.
![]()
![]()
Ik zorg wel voor een plekje onder de lantaarnpaal voor faxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie je toch niks van in het donker.
[b]AirwiN schreef [/b]
De chicks van mn broertje die misschien ook op de meet komen.Die bovenste is wel een mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere is een te kleine foto
Goedenavond trouwens![]()
![]()
En hij snapt de grap nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zijn geweldige chicksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die bovenste is wel een mooi meisje
Altijd lachen met die 2
[b]AirwiN schreef [/b]
Hm mensen hoeven nou ook weer niet naar binnen te kunnen kijken hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor een plekje onder de lantaarnpaal voor fax![]()
![]()
Wat is er mis met blond?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die eerste ziet er idd wel goed uit. Tweede minder volgens mij. Wat maakt het ook uit, als ze maar gezellig zijn, toch..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die bovenste is wel een mooi meisje
![]()
Dan kan Faxie 'm wel weer poetsen bij aankomstquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor een plekje onder de lantaarnpaal voor fax.
Ligt aan de persoonquote:B100?quote:![]()
![]()
Uhuh, net maar toch meerderjarigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan Faxie 'm wel weer poetsen bij aankomst.
[..]
Ligt aan de persoon
[..]
B100?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is niet grijsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn geweldige chicks![]()
Altijd lachen met die 2
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die eerste ziet er idd wel goed uit. Tweede minder volgens mij. Wat maakt het ook uit, als ze maar gezellig zijn, toch..![]()
![]()
Ik val niet op blond (zowel man als vrouw)quote:![]()
Plus toen ik m'n haar zelf voor de lol had geblondeerd... ik vond het zo verschrikkelijk![]()
![]()
![]()
SPEZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal top!!
@Spezza! Ik ga uiterlijk de 15de iedereen pm-en!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik mij bedenk wat ik mooie vrouwen vind..... is het meestal vrouwen met (licht)donker haarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik val niet op blond (zowel man als vrouw)![]()
Plus toen ik m'n haar zelf voor de lol had geblondeerd... ik vond het zo verschrikkelijk![]()
![]()
![]()
Ik ben van nature lichtblond, heb zo weinig pigment in mn haar dat ik zelfs grijze plukken hebquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik val niet op blond (zowel man als vrouw)![]()
![]()
Snap je hem nu wel vinniiee?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: