Ik betwijfel het ten zeerste, ik heb dat stuk nog eens nagekeken en er wordt met geen woord over de camera gerept. Ook naderhand zegt Art al dat ze geld hebben gemist (ofzoiets) zonder ook maar een blik op de camera te werpen. Hoe kan hij dan weten dat ze niet ook foto's van dieren gemaakt hadden?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De opdracht was spot de big-5, en ze kregen een camera mee. Ik denk dat die camera wel als bewijslast moet dienen. Ik denk alleen dat ze de big-5 (in de vorm van mensen) niet moesten bevrijden. Dat had de keuze van Tim bevrijden ook nog wel wat meer vermoeilijkt. Zo hadden ze bijvoorbeeld 1000E verdienen voor iemand opgesloten te laten zitten, laat je Tim opgesloten zitten moet hij naar huis, maar hij heeft wel 3 kokers om zijn vrijheid te onderhandelen.
Die gaat mee in de specialquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:05 schreef ace_eleven het volgende:
Zarayda wordt toch ook wel weer verdachter hoor, was niet zo heel erg succesvol met haar woordkeuzes, koos "vacht, zoals mijn haar", en wilde wel heel graag kokers openen "voor het donker wordt"...
Niet per se mijn mol, maar haalt wel de nodige verdenkingen op zich
Deze ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:35 schreef wolferl het volgende:
Zoals Daniel al terecht zei, dit is zo mindfucking...
Kees wist dat hij bij een waterval zat, de adrenaline ploeg had al veel woorden te onthouden als ze bij Kees aankwamen, en dan kwam hij nog eens met hele moeilijke woorden.
Carolien deed trouwens een uil na, een uil is de grootste bedreiging voor de mol (in de natuur).
Carolien wist namelijk ook (in het hok zittende) dat rond zonsondergang daar alle dieren voorbij zouden lopen. Dat kan toch alleen maar de mol weten. Niet-mollen weten deze informatie niet, dat op die specifieke plek rond zonsondergang kudde's dieren voorbij lopen.
De dikste aanwijzing naar Paulien was wel dat Art bij de opdracht zei "ga je in die groep zitten als taal zegmaar echt je ding is".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:05 schreef ace_eleven het volgende:
Er zijn best wel wat aanwijzingen die naar Paulien wijzen:
- C is the mole
- De klinker-tweets
- Veel taalopdrachten (nu met woorden, hiervoor het Afrikaans, de 'C is the mole'-hint)
- niet alle opdrachten even goed gedaan
Maar ik heb het idee dat dit voornamelijk een redactie-spelletje is, zoals alle cijfer-hints die naar Maarten van der Weijden leken te leiden...
Die was behoorlijk 'in your face' inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dikste aanwijzing naar Paulien was wel dat Art bij de opdracht zei "ga je in die groep zitten als taal zegmaar echt je ding is".
"Taal is zegmaar echt mijn ding" is de naam van het boek wat ze geschreven heeft.
Maar die vind ik echt TE obvious.
Och er liep een gids mee met een wapen, maar ik denk dat iedereen wel argwanend zou worden daarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Die laatste twijfel ik aan hoor.volgens mij laten ze je echt niet zonder wat voor informatie dan ook "los" door een gebied waar potentieel wilde dieren zitten lopen.
Ik vind de opmerking van Zarayda en Carolien eigenlijk wel bij elkaar passen. Als de schemer invalt komen de wilde dieren, dan moet je weg wezen. (kan natuurlijk een strategie zijn van een mol, om de tijdsdruk wat op te voeren)
dan vind ik de opmerking van Paulien (wij praten wel wat zacht, want wij hebben niet zo'n kooi om ons te beschermen) opmerkelijker. De angst voor wilde dieren aanjakkeren? of zijn ze zo voorbereid, zat de schrik er nog in na de val van Janine en is de productie extra voorzichtig geworden?
Ja, daarom denk ik dat ie wat te voor de hand liggend is eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:22 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Die was behoorlijk 'in your face' inderdaad
ja, dat denk ik ook. Daarom vind ik die mededelingen over de schemer, voordat het donker wordt en dat soort dingen niet per se als molpraat maar meer als: zorgen dat je niet opgevroten wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:22 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Och er liep een gids mee met een wapen, maar ik denk dat iedereen wel argwanend zou worden daar
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef StephanL het volgende:
Ik lag vanochtend in mij bed en dacht na over dat T-shirt van Paulien. Zoals eerder staat in dit Topic staat er op The Moth. Moth is ook een nachtdier. Als je nu gaat kijken naar de letters T en H in het alfabet dan staan die op de 20ste en 8e positie. Doe dat min elkaar en je komt uit bij de letter L.
A = 1
B = 2
C = 3
D = 4
E = 5
F = 6
G = 7
H = 8
I = 9
J = 10
K = 11
L = 12
M = 13
N = 14
O = 15
P = 16
Q = 17
R = 18
S = 19
T = 20
enz....
T is 20
H is 8
20 -8 is 12
12e letter in het alfabet is L
Dus vervang TH in Moth met de L en je hebt Mol. Geen idee of ik de ver nadenk of het niks is, maar het kan.
Doe ook normaal nooit iets met de mol, zie tegen het eind wel wie heeft lopen mollen. Maar het zal maar net die aanwijzing wezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, of 20 +8= 28, is de tweede letter van het alfabet en dan staat er de mob!
Of 20 X 8= 160 :26=6,2 dat keer 2 is bíjna 13!
(ja, ik vind dat te gezocht)
Dit had te maken met de groep die de kokers binnen had gesleept in aflevering 3quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit shot was trouwens ook nog te zien deze aflevering, als flashback naar de aflevering van vorige week:
[ afbeelding ]
Wat is de significantie van de grijze en gekleurde personen? Of is het gewoon een stijl-dingetje?
De drie in zwartwit halen de finale.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Dit shot was trouwens ook nog te zien deze aflevering, als flashback naar de aflevering van vorige week:
[ afbeelding ]
Wat is de significantie van de grijze en gekleurde personen? Of is het gewoon een stijl-dingetje?
Die gaat ZEKER weten in de specialquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef StephanL het volgende:
Ik lag vanochtend in mij bed en dacht na over dat T-shirt van Paulien. Zoals eerder staat in dit Topic staat er op The Moth. Moth is ook een nachtdier. Als je nu gaat kijken naar de letters T en H in het alfabet dan staan die op de 20ste en 8e positie. Doe dat min elkaar en je komt uit bij de letter L.
A = 1
B = 2
C = 3
D = 4
E = 5
F = 6
G = 7
H = 8
I = 9
J = 10
K = 11
L = 12
M = 13
N = 14
O = 15
P = 16
Q = 17
R = 18
S = 19
T = 20
enz....
T is 20
H is 8
20 -8 is 12
12e letter in het alfabet is L
Dus vervang TH in Moth met de L en je hebt Mol. Geen idee of ik de ver nadenk of het niks is, maar het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |