Ja, dat is en blijft toch 1 van de leukste topic`s, zolang er niets gebroken wordt of nog ernstiger, alleen het uitglijden en het commentaar in het topic.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe amsterdammers op hun gat kan weer leuk worden he
yeah en de 100e die gaat liggen, krijgt een bloemetje toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat is en blijft toch 1 van de leukste topic`s, zolang er niets gebroken wordt of nog ernstiger, alleen het uitglijden en het commentaar in het topic.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en de 100e die gaat liggen, krijgt een bloemetje toch?
ga jij uitreiken in bikini
en ook met een spandoek hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef pullup het volgende:
Als dat weer een ijvloertje is ga ik ook weer eens live checken
Gaan wij weer naar je zwaaien. Maar graag na de zomer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef pullup het volgende:
Als dat weer een ijvloertje is ga ik ook weer eens live checken
k danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik beloof als er heel veel sneeuw ligt ga ik met een groot karton voor die cam staan en zwaai uitgebreid naar FOK
Een weekje dan ofzo, kan ik nog even met Eska pegelen maar daarna moet het klaar zijn hoor!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop toch nog op wat natuurijs. We hebben nog helemaal niks gehad , dus laat het maar lekker gaan vriezen
Deal!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een weekje dan ofzo, kan ik nog even met Eska pegelen maar daarna moet het klaar zijn hoor!
Wijn slempen op het strand in een T-shirtje om 8 uur 's avonds als de zon bijna ondergaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een weekje dan ofzo, kan ik nog even met Eska pegelen maar daarna moet het klaar zijn hoor!
die smeulde gister en vanmiddag ofzo geloof ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teveel bekende namen hier. Waar smult het vuurtje?
precies, weekje is lang zat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helemaal gemist, maar waar RLS is, is vuur.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
die smeulde gister en vanmiddag ofzo geloof ik
Grappige versprekingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Teveel bekende namen hier. Waar smult het vuurtje?
Topquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, weekje is lang zat.
ff schaatsen, ff leuke plaatjes op de grachten zien en dan door naar de lente
Het is de schuld van John de Mol.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helemaal gemist, maar waar RLS is, is vuur.
Freudiaans. Mogelijk lijd ik aan het electracomplex.quote:
Okee, een weekje dan, maar dan is het ook klaar hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, weekje is lang zat.
ff schaatsen, ff leuke plaatjes op de grachten zien en dan door naar de lente
Joah!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wijn slempen op het strand in een T-shirtje om 8 uur 's avonds als de zon bijna ondergaat![]()
sneeuw is ok als t vers is. als t platgelopen is of begint te smelten is t gewoon gore shitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
Ik vind schaatsen overigens erg leuk om te doen en als het kan zonder die sneeuwtroep en gladheid heb ik niets tegen een beetje vrieskou.
Skeelers heb ik ook, ik rij in de lente en zomermaanden meestal 2 a 3 x per week, maar echt ijs is toch net effe meer kicken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb niet eens schaatsen.Wel skeelers. Maar even schaatsen is wel leuk inderdaad alleen die pokkekou he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |