Hoi ruudemans, ik ook van jou,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach, weet je wat het is, behalve dat er meer water is dan vis, ik zeg zo maar wat, heb amper wat gelezen, maar zie wat bekende smoeltjes hier, en dat is altijd leuk.
Hoi, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef Coos het volgende:
Bij mij gegratineerde bloemkool (gratineren met Parmesaanse kaas)
In de schil gekookte apies
Kabeljouwfileetje (smeer beide kanten in met een goede scherpe mosterd even door de bloem om en om bakken)
Poll: Wat eet Gert vanavond ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef Coos het volgende:
Hoy Laysa![]()
Goed idee Pullup, gooi ´m d´r maar in.
Ja, heb het nu wel wat door hoe alles werkt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoi Heksie hoe bevalt je window8, ben je er al aan gewend?
klinkt lekker, vooral de kabeljauwquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef Coos het volgende:
Kabeljouwfileetje (smeer beide kanten in met een goede scherpe mosterd even door de bloem om en om bakken)
Lekker Coos. Je kan ook ipv mosterd wasabi gebruiken, heel lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef Coos het volgende:
Of buiten de deur eten ...quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:51 schreef pos het volgende:
[..]
Lekker Coos. Je kan ook ipv mosterd wasabi gebruiken, heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is een gezellige bedoening in Huize HDNGMW. Grote ZDNGMW is op bezoek en blijft logeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Vooral zelf gebakkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klinkt lekker, vooral de kabeljauw
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is een gezellige bedoening in Huize HDNGMW. Grote ZDNGMW is op bezoek en blijft logeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Poll: Wat eet Gert vanavond ?
• Championsoep, Varkenshaasje met mosterdsaus
• Quiche Lorraine, Salade
• Kerriekip met pindas en banaan
• Terriyaki rund met rijst
• Pasta met uitjes, broccoli enzalm
• Stampie groen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je alles wel lekker geprakt tot het een grijze brei werd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]Mafkezen.
Pasta, gegrillde courgette en paprika, sausje van bouillon, room en castello blue, gebakken camambert.
Dus Team Pasta lijkt mij de winnaar!
Mag ik morgen iemand kiezen voor de poll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |