Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar ik zie gemiddeld echt niet zoveel verschil met de reacties op Fok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:44 schreef pullup het volgende:
Tsjonge ik had al een tijdje niet op GS gelezen maar die comments zijn inderdaad nog erger dan ik me herinnerde.
Sapperdeflap! RIP.quote:
Wie is niet groot geworden van onze generatie met Pipo en Mamaloequote:
Nog meer somber nieuwsquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:34 schreef Toverheks het volgende:
Haal je schaatsen maar uit het vet...................![]()
Vorst valt in! Van onze weerman
SOEST - Binnen enkele dagen kan er op diverse plekken in het binnenland worden geschaatst.
quote:
Stoer Beessiequote:Op donderdag 10 januari 2013 13:38 schreef Toverheks het volgende:
nieuw soort vliegende kikker ontdekt
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo erg dat je een licht verteerbare maaltijd moet hebben? Of...![]()
Poll: Wat roeit Pullup vanavond naar binnen?
• Chili con carne
• Stampie groen!
• Iets lekker pittigs Aziatisch
• Biefstuk, sla, gebakken aardappels
• Lasagna
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik vond het juist wel nog erger en dacht dat het gemiddelde op Fok al vrij erg wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar ik zie gemiddeld echt niet zoveel verschil met de reacties op Fok.
Inhoudelijk stond er wel iets dat me verbaasde; Het stadsdeelbestuur besloot eind vorig jaar de organisatie van het festival open te stellen voor niet-blanke ondernemers Dat zou dus betekenen dat voor eind vorig jaar er geselecteerd werd op huidskleur?????
chili he?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]ik heb mijn eten voor vanavond al gekocht en deze poll bevat best veel maaltjes die ik lekker vind
En de goede zit er bij
Ik heb ze niet allemaal gelezen natuurlijk, wellicht de 1e 20 en daarbij zag ik toch vrij "normale" reacties, natuurlijk veelal verpakt in "shockerende" en/of "uitdagende" jasjes, maar daarin verschillen de Geenstijl reaguurders ook niet zo veel van Fokkers in mijn optiek. Ik ken ook gewoon best een aantal Fokkers die op Gs ook reageren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel nog erger en dacht dat het gemiddelde op Fok al vrij erg was
Deze keer nietquote:
Het zal zeker door elkaar lopen maar op de een of andere manier leest dat daar toch wat naarder weg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal gelezen natuurlijk, wellicht de 1e 20 en daarbij zag ik toch vrij "normale" reacties, natuurlijk veelal verpakt in "shockerende" en/of "uitdagende" jasjes, maar daarin verschillen de Geenstijl reaguurders ook niet zo veel van Fokkers in mijn optiek. Ik ken ook gewoon best een aantal Fokkers die op Gs ook reageren.
Apart die pootjes, zijn net parasolletjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Stoer Beessie
[ afbeelding ]
prachtig exemplaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Stoer Beessie
[ afbeelding ]
dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer niet
Ik denk dat iedereen die wil stemmen het wel gedaan heeft ondertussen. Dus:
Kip, peultjes, lenteuitjes en broccoli roerbakken op smaak brengen met thaise groene curry roerbaksaus en sambal.
Roerbak noodles erbijmikken en dan wat tomaatjes met balsamico ernaast![]()
Biologische kwark met mandarijntjes toe
Klinkt goed allemaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer niet
Kip, peultjes, lenteuitjes en broccoli roerbakken op smaak brengen met thaise groene curry roerbaksaus en sambal.
Dit is zeker sneller klaar hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal![]()
Daar steek ik schraal bij af met mijn bloemkool met een rundervink
Ik ook met mn blik ertesoepquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal![]()
Daar steek ik schraal bij af met mijn bloemkool met een rundervink
Lekker, je maakt er wel werk van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer niet
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, je maakt er wel werk van.
Eet smakelijk voor strakkies!!!!
Hier zelf gemaakte bami
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |