In combinatie met je sigquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:55 schreef rechtsom het volgende:
Heb morgen de eerste test. Ben benieuwd!
LOLquote:
Had ik ook een keer, volgende keer wat langer dichtdrukken en verband erop latenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef BrainTeaser het volgende:
Hmm, haal net het verbandje eraf (+/- 3 uur na de donatie) en het wondje leek goed dicht te zijn, en verder was er ook niets geks aan te zien.
Maar trek net een trui aan en voelde m'n arm helemaal warm worden; was het wondje dus toch weer gaan bloeden...Niet heel erg ofzo, en het is nu al weer dicht, maar het plekje van het wondje is nu wel aardig dik geworden en heel donkerblauw (net alsof er een speldenkopje op m'n huid zit).
Iemand dit ook wel eens gehad?
En daar doe ik het voor, heb destijds ook bij mijn kleine, toen best wel zieke broertje gezien hoeveel een bloedtransfusie kan doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:30 schreef Fratz het volgende:
Zo mooi om te zien dat ze weer kleur op haar wangen kreeg!![]()
yep! het gaat behoorlijk goed de afgelopen tijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef computergirl het volgende:
![]()
![]()
jij kan voorlopig weer zonder fratz?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Vorige week zat ik in Singapore voor mijn werk, precies dan een oproep. Dus ik net bellen, betekent een maand uitstel. Helaas zit ik dan in Afrika... 6 maanden uitstel.Volgende keer ga ik daar even over nadenken en mss dan maar een afspraak net voor zo'n reis maken. Zo zonde dat er nu weer zo lang overheen gaat...
wat het effect van herstel van training van vandaag is weet ik niet, wel is het zo dat je een periode na volbloeddonatie je een performance verschil kan merken. Ook afhankelijk van hoe hoog je Hb nu is.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef HansWurst het volgende:
Hallo allen,
Kort vraagje: ik sport bestwel regelmatig en intensief en ben daarnaast ook bloeddonor. Nu heb ik me net helemaal kapot getraind en vroeg me af wat de effecten op het herstel van mijn lichaam na zo een training zijn als ik vanavond ook nog eens een halve liter bloed kwijt ben.
Heeft iemand ervaring of info hierover?
Anders ga ik het gewoon proefondervindelijk uitzoeken
vakantie in afrika kostte me bijna een jaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Fratz!
[..]En ik bedenk me dus net dat ik over 6 maanden weer in Singapore zit met een driedaags uitstapje naar Indonesie eraanvast. Ik gok dat ik weinig zal doneren dit jaar...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:25 schreef KaBuf het volgende:
Vanavond mijn eerste halve liter maar eens weggeven
Waar je ook voor kan kiezen is ipv bloed plasma te gaan geven. Dit is een stuk minder belastend voor je lichaam aangezien je je rode bloedcellen weer terug krijgt. Ik kan na een donatie iig meteen alles weer doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef the85mc het volgende:
Bij normaal sporten merk ik vrij weinig verschil, maar als ik mijn limieten opzoek merk ik dat ik eerder buiten adem ben. Ik doe aan mtben en ik kan het merken aan trainingsmaatje. Normaal ben ik sneller, vooral heuvelop. Als ik bloed heb gegeven kan ik hem niet bijhouden, na een paar weken (week of 3) is het weer normaal. Maar als ik alleen fiets merk ik er niet zoveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |