Mijn favorieten onderwerpen werden maar amper behandeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
Ik vind beiden wel leuk. IR is moeilijk, maar boeiend.
Hebben ze snel nagekeken, kan de vakgroep privaatrecht nog wat van leren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Modder het volgende:
Ik heb net gehoord dat de uitslag van rechtsgeschiedenis 1 RUG nu in het harmoniegebouw hangt, ik weet niet of dat algemeen bekend is? Ik dacht ik zeg het maar even, kreeg het net door van iemand die vroeg of ik even voor haar wilde kijken
Prachtig vak man, internationaal publiekrecht. Maarja, wel behoorlijk in lijn met staatsrecht, dus als je dat niet leuk vindt is de kans groot dat je dit ook niet trekt indd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Internationaal publiekrecht. tt over 3 weken. Net hoorcollege van deze week gehad.
Ik kan echt oprecht zeggen, dat vergeleken hier mee, ik strafrecht een wereldvak vind.
Burgerlijk 2 komt vrijdag pas he?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:02 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hebben ze snel nagekeken, kan de vakgroep privaatrecht nog wat van leren.
staatsrecht had nog wel wat. Maar met dit internationaal publiekrecht kan ik gewoon niks. Enkel theoretisch leuk, maar meer niet imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Valid het volgende:
[..]
Prachtig vak man, internationaal publiekrecht. Maarja, wel behoorlijk in lijn met staatsrecht, dus als je dat niet leuk vindt is de kans groot dat je dit ook niet trekt indd.![]()
Ja of voor de mensen die niet in Groningen wonen maandag (mits ze het gelijk vrijdag invoeren op progress). Vier dagen voor het hertentamen, prachtig systeem.quote:
Waardeloos inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:06 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja of voor de mensen die niet in Groningen wonen maandag (mits ze het gelijk vrijdag invoeren op progress). Vier dagen voor het hertentamen, prachtig systeem.
Nu laat ik mijn frustraties hierover los en besteed er geen aandacht meer aan.
Denk ook niet dat ze zomaar bijna een week eerder klaar zijn dan nodig helaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Progress refreshed om kwart voor vijf in de ochtend. Vannacht ook nog even afgewacht maar niks hoor![]()
Vorig jaar waren de uitslagen vaak eerder dan de aangegeven bekendmakingsdatum verwerkt op progress. Dit is natuurlijk geen garantie dat dat nu ook het geval is of zou moeten zijn maar ik ben wel zo'n neuroot die dan gaat lopen f5'en.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:10 schreef Valid het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze zomaar bijna een week eerder klaar zijn dan nodig helaas.
Haha ja, ik ken het. Kijk ook sowieso ook elk dag hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de uitslagen vaak eerder dan de aangegeven bekendmakingsdatum verwerkt op progress. Dit is natuurlijk geen garantie dat dat nu ook het geval is of zou moeten zijn maar ik ben wel zo'n neuroot die dan gaat lopen f5'en.
Dat denk ik ook als ik me morgenvroeg om negen uur nog een keer omdraai in mijn warme bed.quote:
Hoe moet ik nou weten wat je al gekocht hebt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Tchock het volgende:
Yreal? Heb ik al een bestuursrecht-reader?
Okay maar hij zat dus niet bij IPR en NIBPR begin vorig blok?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat je al gekocht hebt?
ik ben trouwens te horen op de opnamen van het hoorcollegequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Tchock het volgende:
Yreal? Heb ik al een bestuursrecht-reader?
kwam je binnen met de motor?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben trouwens te horen op de opnamen van het hoorcollege
Nee. Hij is gewoon van blackboard te downloadenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Okay maar hij zat dus niet bij IPR en NIBPR begin vorig blok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |