abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121422638
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:44 schreef Majinster het volgende:

[..]

apparaat gebonden
Hmmm, dat is jammer :{ Hoor veel positiefs over cyanogenmod. Wilde het wel een keer proberen.
pi_121422927
Ik zit in thailand en krijg 3g niet aan de praat. Netwerk frequentie is 850MHz. Zou die volgens mij moeten ondersteunen. Heb 3 Thaise providers geprobeerd. Heb nu een sim van AIS maar heb alleen de letter E (edge, 2g) als verbinding. Iemand ervaring op deze frequentie?

[ Bericht 1% gewijzigd door pinibo op 11-01-2013 02:53:45 ]
pi_121423014
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:46 schreef pinibo het volgende:
Ik zit in thailand en krijg 3g niet aan de praat. Netwerk frequentie is 850MHz. Zou die volgens mij moeten ondersteunen. Heb 3 Thaise providers geprobeerd. Heb nu een sim van AIS maar heb alleen de letter E (edge, 2g) als verbinding. Iemand ervaring op deze frequentie?
Hebben de thaise providers geen instellingen op de site staan? Misschien hebben ze dezelfde service als hollands nieuwe (imei-nummer invoeren en ze sturen de instellingen naar je telefoon).
pi_121427893
quote:
Op vrijdag 11 januari 2013 03:03 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Hebben de thaise providers geen instellingen op de site staan? Misschien hebben ze dezelfde service als hollands nieuwe (imei-nummer invoeren en ze sturen de instellingen naar je telefoon).
Heb de settings pagina wel gevonden (
http://www.ais.co.th/FAQ/en/handset_setting.html). Maar staan geen speciale settings bij. Sim kaart laten checken in de winkel. Volgens de verkoper zou mijn toestel dit niet ondersteunen. Zou toch een tegenvaller zijn.
pi_121428182
Jeej, de 8ste is die verzonden en hoor net dat hij binnen is gekomen bij me ouders :) lekker snel!
pi_121429480
Klote, heb een tweede proberen te bestellen voor m'n vriendin via mistertao zeggen ze dat ze met batterij niet meer kunnen verzenden vanwege 'strengere douane eisen' binnen china.
Banggood bestellers hetzelfde probleem?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:20:18 #107
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_121429578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:17 schreef Riot- het volgende:
Klote, heb een tweede proberen te bestellen voor m'n vriendin via mistertao zeggen ze dat ze met batterij niet meer kunnen verzenden vanwege 'strengere douane eisen' binnen china.
Banggood bestellers hetzelfde probleem?
Dit staat op de website van MisterTao:

quote:
Please choose
Singapore Post if you
want to buy battery or
electrical items, such
as cellphone, tablet, etc
Als je hebt aangegeven dat je perse per China Post wil versturen, dan gaat dat inderdaad niet meer. Dat lijkt gewoon periodiek zo te gaan, soms mag het, soms mag het niet. En daar hebben ze dus Singapore Post voor als alternatief :)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_121433033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef tharonny het volgende:
Ah had even over het gedeelte van: "Het touchscreen werkt dan nogsteeds niet" gelezen. Iemand hier had hem al is open geschroefd (even zn naam kwijt), als het niet moeilijk is zou je de gok misschien kunnen wagen. Voor hetzelfde geld kwestie van stekkertje goed erin prikken?
Iemand enig idee wie zn G3 al open heeft gemaakt?
pi_121433556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:05 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Iemand enig idee wie zn G3 al open heeft gemaakt?
DIG / [Jiayu] G3 #19 - To 4.1 or not to 4.1.

Ligt het aan mij of gaat het swipen niet heel vloeiend op dit scherm? Kan ook aan mijn vette vingers liggen.

Weet iemand waar ik wat batterij dingen kan instellen? Mijn led knippert rood omdat die onder de 20% is gekomen.
pi_121445611
Heb hem net binnen gekregen *O*

Wat een huge telefoon! schrok even toen ik de doos open maakte!
pi_121446988
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Kevin24 het volgende:
Heb hem net binnen gekregen *O*

Wat een huge telefoon! schrok even toen ik de doos open maakte!
Ik las je vorige reactie. 8e verzonden 11e binnen? Zeker 8 december besteld dan? :P
pi_121447138
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik las je vorige reactie. 8e verzonden 11e binnen? Zeker 8 december besteld dan? :P
3 Jan bij Mixeshop :)
pi_121449753
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:33 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

3 Jan bij Mixeshop :)
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Hij kost 188 dollar, maar bij mixeshop komt er nog verzendkosten bij toch?
pi_121450058
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef tharonny het volgende:

[..]

Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Hij kost 188 dollar, maar bij mixeshop komt er nog verzendkosten bij toch?
222 dollar - dhl.... heb hem hier ook besteld, is wel kapot maar mooi :D hopelijk niet al te lastig met garantie bij mixeshop...
pi_121452077
In plaats van de G3 destijds een Hero i5 voor het vriendinnetje gehaald. Uiteindelijk is ie binnen, en wat bevalt dat ding goed zeg!

Op de doos staan andere specs dan op de site, namelijk dual core 1.5Ghz met 1GB ROM en 4GB RAM (ipv 1.0Ghz 512MB/onbekend), dus dat was al bijzonder. Maar wat me nog meer opvalt is de android-rom die erop draait. Dat dual-SIM is echt heel mooi opgelost met gekleurde animaties in de statusbar etc. Het ziet er allemaal mooier uit dan wat ik gewend ben op mijn Galaxy S2, ook met Cynagon, en Jellybam dat er nu op draait..

Compliment voor de chinezen dus ^O^
pi_121455236
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:13 schreef DeHeer het volgende:
In plaats van de G3 destijds een Hero i5 voor het vriendinnetje gehaald. Uiteindelijk is ie binnen, en wat bevalt dat ding goed zeg!

Op de doos staan andere specs dan op de site, namelijk dual core 1.5Ghz met 1GB ROM en 4GB RAM (ipv 1.0Ghz 512MB/onbekend), dus dat was al bijzonder. Maar wat me nog meer opvalt is de android-rom die erop draait. Dat dual-SIM is echt heel mooi opgelost met gekleurde animaties in de statusbar etc. Het ziet er allemaal mooier uit dan wat ik gewend ben op mijn Galaxy S2, ook met Cynagon, en Jellybam dat er nu op draait..

Compliment voor de chinezen dus ^O^
Ff een vraagje wat is de resolutie van de i5 (wat staat er op de doos)
pi_121455582
Over die Hero i5 wordt ik behoorlijk enthousiast als ik dat zo lees DeHeer, inderdaad zou je eens de resolutie willen posten die op de doos staat.

Ben erg benieuwd, en hoe vindt je de camera? Stelt dat nog wat voor?

Oja, hoe zo'n batterij zit er in?

[ Bericht 9% gewijzigd door Twiveo op 11-01-2013 23:29:40 ]
pi_121456347
Beste mensen, ik zag op buyincoins een mooie telefoon, vergelijkbaar met de neo

http://www.buyincoins.com(...)e-product-25306.html

165 dollar met behoorlijke goede prijs kwaliteit. Het is dan niet de resolutie en accu van de jiayu g3 maar hij is wel goedkoper

oh excuus verkeerde topic

[ Bericht 6% gewijzigd door Haque op 11-01-2013 23:49:46 ]
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_121458208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Twiveo het volgende:
Over die Hero i5 wordt ik behoorlijk enthousiast als ik dat zo lees DeHeer, inderdaad zou je eens de resolutie willen posten die op de doos staat.

Ben erg benieuwd, en hoe vindt je de camera? Stelt dat nog wat voor?

Oja, hoe zo'n batterij zit er in?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten twee batterijen bij, maar op 1 batterijlading gaat ie gewoon een hele dag mee bij intensief gebruik. De camera schijnt niet zo heel goed te zijn, maar volgens mij heeft ze het plasticje er nog overheen zitten ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door DeHeer op 12-01-2013 00:33:01 ]
pi_121458288
Tof! Bedankt voor de foto, ik ga mij eens even verdiepen in dit toestelletje!

Ben wel onder de indruk van de eigenschappen. En voor een toestelletje erbij is dit wel een leuk dingetje.
Waarschijnlijk alleen jammer dat er levensgroot iphone op de backcover zal staan. Dat had voor mij niet gehoeven ;)
pi_121458556
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:27 schreef Twiveo het volgende:
Tof! Bedankt voor de foto, ik ga mij eens even verdiepen in dit toestelletje!

Ben wel onder de indruk van de eigenschappen. En voor een toestelletje erbij is dit wel een leuk dingetje.
Waarschijnlijk alleen jammer dat er levensgroot iphone op de backcover zal staan. Dat had voor mij niet gehoeven ;)
Nee hoor nergens staat iPhone, backcover is gewoon leeg :)
pi_121461382
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Haque het volgende:
Beste mensen, ik zag op buyincoins een mooie telefoon, vergelijkbaar met de neo

http://www.buyincoins.com(...)e-product-25306.html

165 dollar met behoorlijke goede prijs kwaliteit. Het is dan niet de resolutie en accu van de jiayu g3 maar hij is wel goedkoper

oh excuus verkeerde topic
Inderdaad interessant merk.

http://www.tookymobile.com/productdetail.aspx?pid=4 ze hebben ook relatief goedkoop model met een retina scherm.
pi_121463839
Niets tegen op deze mooie verhalen, maar dacht dat het chinese phone topic daar voor was ;).

Ik heb mijn G3 nog niet binnen, wel onderweg, maar die tracking codes zijn niet echt betrouwbaar (heb free shipping gedaan). Ben wel een beetje bang voor de GPS als ik de verhalen zo lees. Nu zie ik dat de meeste met een losse navigatie app werken, geld het zelfde voor de navigatie app die standaard aanwezig is op Android? Of hebben jullie daar geen ervaring mee?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:01:48 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121463930
Ik zal vandaag eens switchen van m'n N002 naar de G3, kijken of dat net zo, beter of slechter bevalt in gebruik. :)

Vandaag nog veel gehad aan de GPS-fix van de N002. Ben benieuwd naar de G3's GPS. Ik heb er al een tijd twee liggen, maar nog niet langer dan 15 min mee gespeeld. ;( De N002 is best prettig in omgang (zolang je niet onder rare hoeken naar het scherm gaat kijken).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 12 januari 2013 @ 10:06:46 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121463974
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:01 schreef shiznuts het volgende:
Ik zal vandaag eens switchen van m'n N002 naar de G3, kijken of dat net zo, beter of slechter bevalt in gebruik. :)

Vandaag nog veel gehad aan de GPS-fix van de N002. Ben benieuwd naar de G3's GPS. Ik heb er al een tijd twee liggen, maar nog niet langer dan 15 min mee gespeeld. ;( De N002 is best prettig in omgang (zolang je niet onder rare hoeken naar het scherm gaat kijken).
GPS is echt per toestel verschillend, de GPS van de NEO was op mijn zwarte G3 niet veel beter/minder :P Maar het huidige model heeft soms wat meer moeite met een fix.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')