Hebben de thaise providers geen instellingen op de site staan? Misschien hebben ze dezelfde service als hollands nieuwe (imei-nummer invoeren en ze sturen de instellingen naar je telefoon).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:46 schreef pinibo het volgende:
Ik zit in thailand en krijg 3g niet aan de praat. Netwerk frequentie is 850MHz. Zou die volgens mij moeten ondersteunen. Heb 3 Thaise providers geprobeerd. Heb nu een sim van AIS maar heb alleen de letter E (edge, 2g) als verbinding. Iemand ervaring op deze frequentie?
Heb de settings pagina wel gevonden (quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:03 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Hebben de thaise providers geen instellingen op de site staan? Misschien hebben ze dezelfde service als hollands nieuwe (imei-nummer invoeren en ze sturen de instellingen naar je telefoon).
Dit staat op de website van MisterTao:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:17 schreef Riot- het volgende:
Klote, heb een tweede proberen te bestellen voor m'n vriendin via mistertao zeggen ze dat ze met batterij niet meer kunnen verzenden vanwege 'strengere douane eisen' binnen china.
Banggood bestellers hetzelfde probleem?
Als je hebt aangegeven dat je perse per China Post wil versturen, dan gaat dat inderdaad niet meer. Dat lijkt gewoon periodiek zo te gaan, soms mag het, soms mag het niet. En daar hebben ze dus Singapore Post voor als alternatiefquote:Please choose
Singapore Post if you
want to buy battery or
electrical items, such
as cellphone, tablet, etc
Iemand enig idee wie zn G3 al open heeft gemaakt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:02 schreef tharonny het volgende:
Ah had even over het gedeelte van: "Het touchscreen werkt dan nogsteeds niet" gelezen. Iemand hier had hem al is open geschroefd (even zn naam kwijt), als het niet moeilijk is zou je de gok misschien kunnen wagen. Voor hetzelfde geld kwestie van stekkertje goed erin prikken?
DIG / [Jiayu] G3 #19 - To 4.1 or not to 4.1.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:05 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Iemand enig idee wie zn G3 al open heeft gemaakt?
Ik las je vorige reactie. 8e verzonden 11e binnen? Zeker 8 december besteld dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Kevin24 het volgende:
Heb hem net binnen gekregen![]()
Wat een huge telefoon! schrok even toen ik de doos open maakte!
3 Jan bij Mixeshopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:29 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik las je vorige reactie. 8e verzonden 11e binnen? Zeker 8 december besteld dan?
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Hij kost 188 dollar, maar bij mixeshop komt er nog verzendkosten bij toch?quote:
222 dollar - dhl.... heb hem hier ook besteld, is wel kapot maar mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef tharonny het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Hij kost 188 dollar, maar bij mixeshop komt er nog verzendkosten bij toch?
Ff een vraagje wat is de resolutie van de i5 (wat staat er op de doos)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:13 schreef DeHeer het volgende:
In plaats van de G3 destijds een Hero i5 voor het vriendinnetje gehaald. Uiteindelijk is ie binnen, en wat bevalt dat ding goed zeg!
Op de doos staan andere specs dan op de site, namelijk dual core 1.5Ghz met 1GB ROM en 4GB RAM (ipv 1.0Ghz 512MB/onbekend), dus dat was al bijzonder. Maar wat me nog meer opvalt is de android-rom die erop draait. Dat dual-SIM is echt heel mooi opgelost met gekleurde animaties in de statusbar etc. Het ziet er allemaal mooier uit dan wat ik gewend ben op mijn Galaxy S2, ook met Cynagon, en Jellybam dat er nu op draait..
Compliment voor de chinezen dus
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Twiveo het volgende:
Over die Hero i5 wordt ik behoorlijk enthousiast als ik dat zo lees DeHeer, inderdaad zou je eens de resolutie willen posten die op de doos staat.
Ben erg benieuwd, en hoe vindt je de camera? Stelt dat nog wat voor?
Oja, hoe zo'n batterij zit er in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zitten twee batterijen bij, maar op 1 batterijlading gaat ie gewoon een hele dag mee bij intensief gebruik. De camera schijnt niet zo heel goed te zijn, maar volgens mij heeft ze het plasticje er nog overheen zitten
[ Bericht 7% gewijzigd door DeHeer op 12-01-2013 00:33:01 ]
Nee hoor nergens staat iPhone, backcover is gewoon leegquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:27 schreef Twiveo het volgende:
Tof! Bedankt voor de foto, ik ga mij eens even verdiepen in dit toestelletje!
Ben wel onder de indruk van de eigenschappen. En voor een toestelletje erbij is dit wel een leuk dingetje.
Waarschijnlijk alleen jammer dat er levensgroot iphone op de backcover zal staan. Dat had voor mij niet gehoeven
Inderdaad interessant merk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Haque het volgende:
Beste mensen, ik zag op buyincoins een mooie telefoon, vergelijkbaar met de neo
http://www.buyincoins.com(...)e-product-25306.html
165 dollar met behoorlijke goede prijs kwaliteit. Het is dan niet de resolutie en accu van de jiayu g3 maar hij is wel goedkoper
oh excuus verkeerde topic
GPS is echt per toestel verschillend, de GPS van de NEO was op mijn zwarte G3 niet veel beter/minderquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:01 schreef shiznuts het volgende:
Ik zal vandaag eens switchen van m'n N002 naar de G3, kijken of dat net zo, beter of slechter bevalt in gebruik.
Vandaag nog veel gehad aan de GPS-fix van de N002. Ben benieuwd naar de G3's GPS. Ik heb er al een tijd twee liggen, maar nog niet langer dan 15 min mee gespeeld.De N002 is best prettig in omgang (zolang je niet onder rare hoeken naar het scherm gaat kijken).
Ook 'gewoon' verkrijgbaar bij Mixeshop: http://www.mixeshop.com/t(...)art-phone_p1753.htmlquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Inderdaad interessant merk.
http://www.tookymobile.com/productdetail.aspx?pid=4 ze hebben ook relatief goedkoop model met een retina scherm.
Heb het toestel inmiddels een maand en bevalt super! Zeker ook de dual-sim functionaliteit waardoor ik niet meer met mijn privé- en werktelefoon hoef te sjouwen en privé geen internetabo hoef af te sluitenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Vandaag heb ik de GPS getest. Jullie hadde gelijk, binnen werkte de GPS niet.
Buiten zag ik meteen satelieten en kon ook een fix maken.
Met de auto even Google Navigatie getest. 1 keer kon die geen signaal vinden. GPS is zeer onnauwkeurig. Ik reed een stuk snelweg van Leiden naar Den Haag en navigatie dacht de heletijd dat ik weggetje ernaast aan het rijden ben.
(Met 100 over de a4) Neem op de rotonde de 2de afslag (wut).
Liever een betere lens en software dan een sensor met hogere resolutie.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Mehari het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op een 13mp camera, laten ze eerst eens fatsoenlijke software voor de bestaande resoluties leveren.
De 8mp van de G3 is effectief maar iets van 2mp door de overdreven ruis onderdrukking.
Dat bedrag van 2500 komt mij niet bekend voor, 1500 wordt het ook niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:55 schreef ikbenik het volgende:
Er is nieuws over de G4, de specificaties zijn bekend.
Ze hebben het ook over de prijs, dat die 1000 Yuan goedkoper zou zijn dan ze oorspronkelijk planden voor de 1GB RAM versie. Ik herinner me iets van een bedrag rond de 2500 Yuan? Dan zou het nu dus 1500 worden?
Voorlopig komt alleen de 1GB versie uit, er lijken leveringsproblemen te zijn voor de 2GB chip.
Ah, Andi google-translate het dus net weer iets andersquote:Op maandag 14 januari 2013 15:22 schreef NextTVH het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)3-mega-pixel-camera/
Dan heb ik me zeker vergist met een ander model of zelfs ander merk, ik hou die nieuwsberichten niet altijd meer uit elkaarquote:Op maandag 14 januari 2013 15:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat bedrag van 2500 komt mij niet bekend voor, 1500 wordt het ook niet.
De prijs was aangekondigd als iets hoger dan de G3 en consorten. Aangezien de G3 899 was, is het niet heel gek dat de nieuwe basis op 999 komt te liggen (was al min of meer vermeld op het forum een paar weken geleden).
ff nieuwe batterij bestellen á 6,50 euro (inclusief gratis verzending) ----> http://www.banggood.com/W(...)94.html?currency=EURquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:39 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Mijn jiayu geeft al 6 uur lang 15% aan
Mwah, geeft nu 14% aan. Dus niet helemaal stukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:26 schreef Catdogsf het volgende:
[..]
ff nieuwe batterij bestellen á 6,50 euro (inclusief gratis verzending) ----> http://www.banggood.com/W(...)94.html?currency=EUR
EDIT: En gebruik code "b185f7" en je krijgt nog 5% korting ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |