Ik heb dit euvel 2 weken geleden 1x gehad toen ik de telefoon uit stand-by wilde halen. Battery pull hielp toen gelukkig en sindsdien heb ik het niet meer gehad. Wel vaag, net een TV die storing heeft.quote:
Ik probeer al 3 dagen mijn telefoon te flashen met CWM maar het wil maar niet lukken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef remcom00 het volgende:
Ik heb nu via MobileUncle CWM er op gezet maar als ik in CWM probeer te komen blijft de telefoon op het groene Jiayu logo hangen of valt ie na een tijdje uit.
Telefoon start nog wel gewoon op en doet het voor de rest prima.
Als ik via MobileUncle CWM er op zet vraagt ie ook direct of ik wil herstarten naar CWM, hij geeft niet aan dan CWM er op word gezet (geen laad balkje ofzo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, ik heb nooit bevestiging gekregen maar volgens mij heb ik CWM.
Als ik volume+ inhoud met aandoen, dan kom ik in recovery 5.5.0.4 linksonderin. Betekend dit dat ik CWM heb?
[ Bericht 6% gewijzigd door ikveranderhemniet op 10-01-2013 20:24:07 ]
Je moet een factuur meesturen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:25 schreef Landgeld het volgende:
Via Banggood besteld maar mijn pakketje is onderschept op het TNT sorteercentrum. GVD.![]()
Vandaag post gekregen met de vraag om alle gegevens in te vullen, o.a. prijs ed. Daar gaan ze natuurlijk BTW, inklaringskosten ed. over heffen.
Wat is nu het handigst om te doen (eventueel via PM)? Kan ik bijvoorbeeld ook aangeven dat de G3 100$ heeft gekost?Hoe hebben andere dit geregeld? Baal er flink van!!
edit: staat nergens dat ik een factuur moet meesturen, wel dat ik een bedrag moet ingeven.
Staat niet in de brief?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je moet een factuur meesturen.
Staat niet in de brief maar wel op het formulier die je in moet vullen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
staat niet in de brief? Maar ok. is dat de enige manier?
Wel balen
Oke. Factuur is natuurlijk relatief makkelijk aan te passen naar een bedrag van bijv. 125$? Denk niet dat ik dat ga doen, maar ok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:37 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Staat niet in de brief maar wel op het formulier die je in moet vullen.
Ergens heb je 3 opties waarvan je 1 aan moet vinken.
Voor jezelf (of zoiets)
Gift
pakket weigeren
Achter de optie staat dat je een factuur mee moet sturen.
Geen idee, ik heb gewoon alles eerlijk gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:39 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Oke. Factuur is natuurlijk relatief makkelijk aan te passen naar een bedrag van bijv. 125$? Denk niet dat ik dat ga doen, maar ok.
En daarbij kan ik het beste 'Gift' kiezen, neem ik aan?
Lukt me niet te flashen, had dit trouwens ook nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef gomez2010 het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit
[ afbeelding ]
Al een x geprobeerd opnieuw te flashen met flash tools?
Ben erachter gekomen door een beetje te drukken en te buigen (voorzichtig) dat hij soms ineens wel normaal beeld laat zien, maar het touchscreen werkt dan nog steeds niet... heb dus echt pech en blijkbaar een hardware probleem...quote:
Wil hem best open schroeven maar heb hem nog niet 1 keer kunnen gebruiken, denk dat het verstandiger is om hem terug te sturen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:58 schreef tharonny het volgende:
Poging wagen om hem open te schroeven? Wel behoorlijk jammer inderdaad..
apparaat gebondenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:36 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Kan ik met CWM elk willekeurig ROM installeren of is het apparaat gebonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |