kwam 16kg aan toen ik stopte, niet heel erg want toen had ik iets ondergewichtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Van roken van je wel sneller af
Of je eet gewoon voldoende groente.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewoon 2 porties per dag nodig voor de vitamientjes.
Roken doe ik niet, bier drinken ook niet, frisdranken drinken ook niet, snacken doe ik ook niet (Chocolade bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:01 schreef n8n het volgende:
als je rookt is beginnen met sporten wel het moment om te stoppen even terzijde, maar wellicht wordt dat te veel
Als ik in de supermarkt kijk zie ik zo weinig variatie qua groente. Ik denk echt dat je alleen met groentes er niet komt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Of je eet gewoon voldoende groente.
gezond snacken zal je meer moeten gaan doen, en iets minder aardappellen/brood/pasta om te compenseren. als je rijst of brood eet ga dan voor bruinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Roken doe ik niet, bier drinken ook niet, frisdranken drinken ook niet, snacken doe ik ook niet (Chocolade bijvoorbeeld)
Lightfrisdrank kun je prima drinken. Nee geen flessen per dag. Maar als jij graag een glas cola wilt dan kan dat gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Roken doe ik niet, bier drinken ook niet, frisdranken drinken ook niet, snacken doe ik ook niet (Chocolade bijvoorbeeld)
Doe eens gek, en loop eens bij de groentenboer langsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik in de supermarkt kijk zie ik zo weinig variatie qua groente. Ik denk echt dat je alleen met groentes er niet komt.
Maar dat ik mijn gedache erover.
Aardappels eet ik niet meer, pasta ook niet, en qua brood eet ik alleen bruin brood.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:05 schreef n8n het volgende:
[..]
gezond snacken zal je meer moeten gaan doen, en iets minder aardappellen/brood/pasta om te compenseren. als je rijst of brood eet ga dan voor bruin
Ja dat scheelt behoorlijk. 22 sneden brood per dag, dat heb je gewoon niet nodig. Klaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Doe eens gek, en loop eens bij de groentenboer langs![]()
Nee ik snap je wel.
Maar als je eens begint met niet te eten omdat het lekker is maar noodzakelijk scheelt het ook een hoop.
Ik eet alleen omdat het noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Doe eens gek, en loop eens bij de groentenboer langs![]()
Nee ik snap je wel.
Maar als je eens begint met niet te eten omdat het lekker is maar noodzakelijk scheelt het ook een hoop.
en 's avonds?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet alleen omdat het noodzakelijk is.
6-7 uur s`ochtends en 12 uur s`middags.
Even aangenomen dat je nooit een dag te veel eet en iedere dag sport en beweegt kom je dus tussen de 100 en 600 per dag te kort. Dat zal gezien je tosti's eerder richting die 100 liggen, maar goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:42 schreef Braddie het volgende:
Heb het berekend, ik heb 2100 calorien nodig per dag maximaal
En ik zit elke dag aan de 1500-2000lijkt me dan toch niet zo slecht.. wel?
Dat dacht ik dus ook al, van 22 naar 6 is een flink verschil, en die 6 is alles wat ik nodig heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat scheelt behoorlijk. 22 sneden brood per dag, dat heb je gewoon niet nodig. Klaar.
Wat ik trouwens ook debiel vind is dat men 's ochtends amper iets eet, terwijl je het dan het meest nodig hebt, 's middags wat bammetjes naar binnen propt en dan 's avonds, wanneer je het het minst nodig hebt, een calorierijke maaltijd naar binnen propt en dan op de bank ploft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat scheelt behoorlijk. 22 sneden brood per dag, dat heb je gewoon niet nodig. Klaar.
Tussen 9 en 10 kun je prima wat nemen hoor. Zorgt ervoor dat je suiker niet zo schommelt en dat je om 12 uur niet omvalt van de honger.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet alleen omdat het noodzakelijk is.
6-7 uur s`ochtends en 12 uur s`middags.
De laatste keer dat ik 23 kilo kwijt raakte (2 jaar geleden) duurde het 3,5 maand (Ik raakte elke maand 8 kilo kwijt, en dat ging precies zoals ik het nu ook doe.. )quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even aangenomen dat je nooit een dag te veel eet en iedere dag sport en beweegt kom je dus tussen de 100 en 600 per dag te kort. Dat zal gezien je tosti's eerder richting die 100 liggen, maar goed.
Om 30 kilo af te vallen moet je ongeveer 270.000 calorieën minder binnen krijgen dan je verbruikt. Ik weet niet hoe snel je wil afvallen, maar met het patroon dat je hier schetst gaat het jaren en jaren duren - en dat is als je dit dieet überhaupt volhoudt.
En toen kwam je weer 23 kilo aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik 23 kilo kwijt raakte (2 jaar geleden) duurde het 3,5 maand (Ik raakte elke maand 8 kilo kwijt, en dat ging precies zoals ik het nu ook doe.. )
als ts 500 kcal per dag minder eet en 1000 cario'ed (geen idee of dit gezond is) zou het 180 dagen moeten duren. Met krachttraining ernaast meer omdat je dan meer verbrand met dezelfde inspanning. Ingecalculeerde tegenvallers een jaar moet te doen zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even aangenomen dat je nooit een dag te veel eet en iedere dag sport en beweegt kom je dus tussen de 100 en 600 per dag te kort. Dat zal gezien je tosti's eerder richting die 100 liggen, maar goed.
Om 30 kilo af te vallen moet je ongeveer 270.000 calorieën minder binnen krijgen dan je verbruikt. Ik weet niet hoe snel je wil afvallen, maar met het patroon dat je hier schetst gaat het jaren en jaren duren - en dat is als je dit dieet überhaupt volhoudt.
Waardoor je als een jojo weer omhoog bent geschoten en weer dertig kilo bent aangekomen in minder dan 2 jaar? Je doet echt iets fout.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik 23 kilo kwijt raakte (2 jaar geleden) duurde het 3,5 maand (Ik raakte elke maand 8 kilo kwijt, en dat ging precies zoals ik het nu ook doe.. )
dan is 3/4 daarvan spier en vocht wat je nodig hebt en weer terugkomt terwijl het vet er nog grotendeels zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die 23 kilo kwam ik aan omdat ik toen weer de drang kreeg om heel veel te gaan eten (Wat ik dus net zei.. 22 broodjes per dag + af en toe zelfs een doos bastognes of iets dergelijks 2x per week)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En toen kwam je weer 23 kilo aan.
Snap je nu meteen waarom het niet werkte?
Je kunt niet consequent iedere dag 1000 cardio doen. Daarbij kun je ook niet leven op 500 kcal per dag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:12 schreef n8n het volgende:
[..]
als ts 500 kcal per dag minder eet en 1000 cario'ed (geen idee of dit gezond is) zou het 180 dagen moeten duren. Met krachttraining ernaast meer omdat je dan meer verbrand met dezelfde inspanning. Ingecalculeerde tegenvallers een jaar moet te doen zijn?
30 kilo was afgerond, in totaal ben ik 23 kilo afgevallen, en de laatste 6 maanden is het weer aangekomen omdat ik toen weer toegaf aan veel eten, en heel veel drinken, bier drinken enzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waardoor je als een jojo weer omhoog bent geschoten en weer dertig kilo bent aangekomen in minder dan 2 jaar? Je doet echt iets fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |