SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
En ik ga mijn fiets trouwens niet schoonmaken voor die beachrace. Doe ik daarna wel
twitter:marijnfietst twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:08:25"Je fiets niet poetsen omdat ie morgen toch weer vies wordt? Dat is hetzelfde als stoppen met je kont afvegen om die reden." (@neilmartin99) reageer retweet
Het hoort inderdaad wel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:32 schreef the_critic het volgende:
[..]
Marijn de Vries @marijnfietst
"Je fiets niet poetsen omdat ie morgen toch weer vies wordt? Dat is hetzelfde als stoppen met je kont afvegen om die reden." (@neilmartin99)
Openen Beantwoorden Retweeten Toegevoegd aan favorieten
Dus alleen je kont afwegen als je met je vriendin naar bed gaat. Punt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:06 schreef Tommeke het volgende:
Voor een wedstrijd hoort je fiets schoon te zijn. Punt.
Je leest verkeerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus alleen je kont afwegen als je met je vriendin naar bed gaat. Punt.
Nope, want hij zegt niet dat de fiets voor iedere training schoon moet zijnquote:
Als ze nou eens op de weg zou letten i.p.v. het schoonhouden van haar fiets won ze misschien nog eens watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:32 schreef the_critic het volgende:
[..]twitter:marijnfietst twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:08:25"Je fiets niet poetsen omdat ie morgen toch weer vies wordt? Dat is hetzelfde als stoppen met je kont afvegen om die reden." (@neilmartin99) reageer retweet
Dat is valsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze nou eens op de weg zou letten i.p.v. het schoonhouden van haar fiets won ze misschien nog eens wat
[ afbeelding ]
Beste is volgens mij om er gewoon een binnenbandje in te leggen als je lek rijdt. Je kunt het vaste ventiel er altijd wel uithalen geloof ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar goed, met tubeless VELGEN ben je zowiezo de sigaar want bij het oppompen met een handpomp krijg je die band waarschijnlijk nooit helemaal in de hiel van de velg geperst en daarnaast is een bandje wisselen met zulke velgen op zich al een heel karwei.
Dat doe ik ook, net als wanneer ik door de bagger ben geweest met de mtb. Even met de tuinslang en daarna met een doek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:55 schreef Patroon het volgende:
In de winter bij natte wegen maak ik mijn fiets elke keer na de training schoon. Ik kan het niet aanzien dat mijn fiets smerig wordt weggehangen. Ik poets hem niet helemaal op, maar neem wel alles af met een overvloed aan water om het pekel en troep wat kwijt te raken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Patroon het volgende:
Ga jij nu maar ff het verschil tussen tubeless en tubes leren, jochie
Neuh klopt. Schoon genoeg om alles te laten functionerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, want hij zegt niet dat de fiets voor iedere training schoon moet zijn
Jij neukt tubeless?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Patroon het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Neuh klopt. Schoon genoeg om alles te laten functioneren
Jij wast je lul toch ook niet voordat je gaat rukken?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jij wast je lul toch ook niet voordat je gaat rukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |