SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
En ik ga mijn fiets trouwens niet schoonmaken voor die beachrace. Doe ik daarna wel
twitter:marijnfietst twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:08:25"Je fiets niet poetsen omdat ie morgen toch weer vies wordt? Dat is hetzelfde als stoppen met je kont afvegen om die reden." (@neilmartin99) reageer retweet
Het hoort inderdaad wel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:32 schreef the_critic het volgende:
[..]
Marijn de Vries @marijnfietst
"Je fiets niet poetsen omdat ie morgen toch weer vies wordt? Dat is hetzelfde als stoppen met je kont afvegen om die reden." (@neilmartin99)
Openen Beantwoorden Retweeten Toegevoegd aan favorieten
Dus alleen je kont afwegen als je met je vriendin naar bed gaat. Punt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:06 schreef Tommeke het volgende:
Voor een wedstrijd hoort je fiets schoon te zijn. Punt.
Je leest verkeerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dus alleen je kont afwegen als je met je vriendin naar bed gaat. Punt.
Nope, want hij zegt niet dat de fiets voor iedere training schoon moet zijnquote:
Als ze nou eens op de weg zou letten i.p.v. het schoonhouden van haar fiets won ze misschien nog eens watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:32 schreef the_critic het volgende:
[..]twitter:marijnfietst twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 11:08:25"Je fiets niet poetsen omdat ie morgen toch weer vies wordt? Dat is hetzelfde als stoppen met je kont afvegen om die reden." (@neilmartin99) reageer retweet
Dat is valsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze nou eens op de weg zou letten i.p.v. het schoonhouden van haar fiets won ze misschien nog eens wat
[ afbeelding ]
Beste is volgens mij om er gewoon een binnenbandje in te leggen als je lek rijdt. Je kunt het vaste ventiel er altijd wel uithalen geloof ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 03:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar goed, met tubeless VELGEN ben je zowiezo de sigaar want bij het oppompen met een handpomp krijg je die band waarschijnlijk nooit helemaal in de hiel van de velg geperst en daarnaast is een bandje wisselen met zulke velgen op zich al een heel karwei.
Dat doe ik ook, net als wanneer ik door de bagger ben geweest met de mtb. Even met de tuinslang en daarna met een doek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:55 schreef Patroon het volgende:
In de winter bij natte wegen maak ik mijn fiets elke keer na de training schoon. Ik kan het niet aanzien dat mijn fiets smerig wordt weggehangen. Ik poets hem niet helemaal op, maar neem wel alles af met een overvloed aan water om het pekel en troep wat kwijt te raken.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Patroon het volgende:
Ga jij nu maar ff het verschil tussen tubeless en tubes leren, jochie
Neuh klopt. Schoon genoeg om alles te laten functionerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, want hij zegt niet dat de fiets voor iedere training schoon moet zijn
Jij neukt tubeless?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:28 schreef Patroon het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Neuh klopt. Schoon genoeg om alles te laten functioneren
Jij wast je lul toch ook niet voordat je gaat rukken?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jij wast je lul toch ook niet voordat je gaat rukken?
wat een conversatie, maar daarna vragen of we er extra creme opdoen als het wat droog wordt.. bah! pot verwijt de ketel...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een conversatie hier weerWat doen jullie dan bij droog weer, extra creme erop?
Klaas Kopkaasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Fiets schoonmakenDat trekt alleen maar regen aan.
Nee, dan fietsen we.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een conversatie hier weerWat doen jullie dan bij droog weer, extra creme erop?
Ze is niet van de damesliefde dacht ikquote:
een beetje bi is niet bahquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ze is niet van de damesliefde dacht ik
Neptieten jongen. Echte topwielrensters met 10% vet hebben alleen maar lege theezakjes.quote:
Liever neptieten dan theezakjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Neptieten jongen. Echte topwielrensters met 10% vet hebben alleen maar lege theezakjes.
(of misschien can CG dit weerleggen, als ik nu te kort door de bocht ga)
Wel kanonhard dat ding, hard 7005 alu frame, hard deda baanstuur, hard aspidezadel. Auw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:41 schreef Tommeke het volgende:
Kaas
Ik wil ook koerieren op zo'n hipsterfiets.
Amai. Ik pak soms m'n eigen racefiets ook wel om te koerieren. Die is daar misschien ook wel iets te hard en stijf voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel kanonhard dat ding, hard 7005 alu frame, hard deda baanstuur, hard aspidezadel. Auw.
Als je de 24uurs uit rijdt mag het vast van baassie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:01 schreef Tommeke het volgende:
Amai. Ik pak soms m'n eigen racefiets ook wel om te koerieren. Die is daar misschien ook wel iets te hard en stijf voor
Heb nog wel een frame liggen waar ik een singlespeed van ga maken. Misschien is dat wel iets om mee te koerieren
Strakke fiets! Is dat een fixed gear, zonder free wheel? Of slaat dat niet op fixed gear?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
http://app.strava.com/activities/36746259
[ afbeelding ]
Ken haar niet, maar wil haar best leren kennen. Lijkt mij een heel interessante persoonlijkheid.quote:
Is dat voor het station langs ofwa? Zo rijd ik wel als ik in Scheef moet zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Strakke fiets! Is dat een fixed gear, zonder free wheel? Of slaat dat niet op fixed gear?
Over de Oude Delft door Delft is net ff (twee keer) langzamer, maar kan je in het centrum wel de coole gast uithangen.
Volgens mij zie ik ventieldopjes...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Er is trouwens echt iets goed mis aan die baanfiets qua gesoigneerdheid. Iets wat echt, echt niet kan.
Diegene die het raad is een baas.
En het is niet het stuurlint zwart en zadel wit.
Ja, dat zou ook mooierderder zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef Bismarck het volgende:
De sluitring van je zadelpen is grijs en die moet zwart zijn.
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
Naar ik meen zit achter ook een lang ventiel? maw: Te veel gewicht? Of ben ik nu aan het mierenneuken?
Nee, voor het station moet je nu niet komen dat is een grote bouwput.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat voor het station langs ofwa? Zo rijd ik wel als ik in Scheef moet zijn.
Kan je dat ff uittekenen in Google maps?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Nee, voor het station moet je nu niet komen dat is een grote bouwput.
Over de Rotterdamseweg bij de Schie aangekomen kan je het kleine fietsbruggetje over (Hambrug volgens mij), dan tunneltje onderdoor, links aanhouden, brug over, giststraat/steeg door en invoegen langs gracht, daarna links gracht oversteken de Breestraat in en de gracht waar je dan uitkomt is Oude Delft. Die loopt tot de andere kant van Delft en ligt bijna in het verlengde van de Vliet waarlangs je richting de Hoornbrug/ Rijswijk gaat. Oude Delft is de mooiste gracht van NL. Is ook voorrangsweg tov zijstraatjes/ kruisingen maar reken er maar niet op.
Zelfs logo;s van de banden zijn mooi symmetrisch tov ventielen. Ik zie het niet. Alleen pedaal systeem is m.i. niet correct.
Oh, zie volgens mij wel een paar spacers onder je stuur. Dat mag niet.
Wie bedoel je? Die nepcoureur met die triple?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
2 cm spacers? Laat Patroon 't niet horen!
In de balk links van de kaart heb je dat printknopje toch? Daarnaast zie je een ketting. Als je daarop klikt kan je "korte url" aanvinken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef nogeenmaarten het volgende:
Via Oude Delft (weet niet hoe ik zo'n link kleiner krijg)
Je mist stukje met verkeersdrempels in Delft, maar hiervoor krijg je eenzelfde stuk met drempels terug in Rijswijk.
http://maps.google.nl/map(...),4&t=m&z=15&lci=bike
Dat mag. Ik heb ook 2cmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
2 cm spacers? Laat Patroon 't niet horen!
Ik rij met Mavic CrossMax SL tubeless wielen, die zaten er op toen ik deze fiets kocht. Prima wielen met ceramische velgranden voor HS33 Firmware remmen. Maar een bandje wisselen is niet echt eenvoudig doordat de hiel van die velg extreem hoog is. Daardoor moet je er vaak eerst meer dan 5 atm inpompen voordat de buba helemaal in de hiel springt. Is mij nog nooit met een handpomp gelukt. En met die Schwalbe Fast Fred's was elke bramentak bekant prijs op een lekke band.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Beste is volgens mij om er gewoon een binnenbandje in te leggen als je lek rijdt. Je kunt het vaste ventiel er altijd wel uithalen geloof ik.
Fiets schoonmaken doe je toch niet elke keer? Gok dat er nu een kilo zand in, aan, op en onder de winterfiets en haar (©Kaas) spatborden plakt.
Kano jonguh, niet huillie huillie doen. Het was geen selectief quoten doch een reaktie op een statement van jou "bij tubeless velgen zit de buba op de velg geplakt" die kant nog wal raakte en lezers hier op het verkeerde been zou kunnen zetten. Als moderator, hier of elders, dat is niet echt duidelijk, zou je beter moeten weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje selectief lopen quotenTis allemaal wel best me Buzz. Vanaf nu zal ik iig nooit meer je posts lezen.
Vroeger zeker nooit Daniele Overgaag zien rijden? Die reed altijd met de rits van haar shirt een halve meter open. Ook toen al was dameswielrennen een echte kijksport. En ik vind Liz Hatch een fantastisch wijf om in het peleton naar uit te kijken. Maar ook in het veldrijden en mountainbiken rijden ewr wel een paar snoepies rond hoor. CG beetje jaloers waarschijnlijk, maar dat is gewoon onder de dames heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Neptieten jongen. Echte topwielrensters met 10% vet hebben alleen maar lege theezakjes.
Volgens mij zijn er geen tubes in een combinatie rood en zwart te koop....... maar uiteraard weet ik dat niet zeker :-)quote:
Ik neem aan dat je ze dan wel allemaal belachelijk maakt? Want gebrek aan kennis is reden genoeg om op de brandstapel gezet te worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:26 schreef Tommeke het volgende:
Veel mensen denken dat die Veloflexen van mij tubes zijn
Vraag me af, als je genoeg geld biedt, zou Pam Anderson dan eens willen gaan proberen te fietsen? Dan heeft de camera eindelijk eens aandacht voor de staart van het peletonquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis niet, het rondstrooien van foutieve kennis wel!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze dan wel allemaal belachelijk maakt? Want gebrek aan kennis is reden genoeg om op de brandstapel gezet te worden.
ouch!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:40 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis niet, het rondstrooien van foutieve kennis wel!
Tsjah, met selectief quoten kan ik ook van alles laten zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:40 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis niet, het rondstrooien van foutieve kennis wel!
Wat bedoel je hiermee? Hij heeft niks uit zijn verband getrokken, het was precies zoals jij het zei. No offence, maar ga er niet steeds op door. Boeiend...iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, met selectief quoten kan ik ook van alles laten zien.
niet de eerste, en niet de laatste die tubes en tubeless door elkaar haalt... man up to it, en laat het losquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, met selectief quoten kan ik ook van alles laten zien.
Pamela Anderson?? We leven niet meer 1989 hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Vraag me af, als je genoeg geld biedt, zou Pam Anderson dan eens willen gaan proberen te fietsen? Dan heeft de camera eindelijk eens aandacht voor de staart van het peleton
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem aan dat je ze dan wel allemaal belachelijk maakt? Want gebrek aan kennis is reden genoeg om op de brandstapel gezet te worden.
Thanks, ik zal eens zien. Vind langs de Schie fietsen wel lekker omdat je door Delft heen dan amper stoplichten of kruisingen hebt waar de snelheid omlaag moet vanwege de veiligheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef nogeenmaarten het volgende:
Via Oude Delft (weet niet hoe ik zo'n link kleiner krijg)
Je mist stukje met verkeersdrempels in Delft, maar hiervoor krijg je eenzelfde stuk met drempels terug in Rijswijk.
http://maps.google.nl/map(...),4&t=m&z=15&lci=bike
Maar toen was ik jonge geile puberquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Pamela Anderson?? We leven niet meer 1989 hoor
Staan er ook nog tijden of afstanden bij?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij heeft volgens Facebook vanochtend al hardgelopen, dat jong gaat toch niet fanatiek worden?
En jij Capfab, ook al in de voorbereiding voor RVV?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Minstens 2 ,5 km volgens mij...tijden moeten we volgende maand maar eens naar kijken, niet gelijk te ontmoedigend kritisch zijn
Dat klopt lege theezakjes meldt zich! nee hoor grapje, er zitten best rensters tussen met dikke tieten die echt zijn maar meestal zijn ze zelf ook wel dikkig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooie hippe fietsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
http://app.strava.com/activities/36746259
[ afbeelding ]
langzaam duurwerk om weer aan een racefiets te wennen moet wel gaan ja. En dat is in januarie/februarie al genoeg als ik daarnaast interval in de sportschool denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
Met voldoende motivatie en geloof in jezelf moet het lukken.
Rustig fietsen gaat toch wel als je goed ingepakt bent?
Koud is het voorlopig niet, wel viezig.
Ik ben niet jaloers ik ging alleen in op een discussie die op wielerland.nl gevoerd werd en dat ik het stom vind dat zij zelf zo vol van haar zelf is. Ik vind mij zelf ook goed zoals ik ben alleen kunnen de uitslagen wel wat beter maar ik vond dat wel erg ver gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Vroeger zeker nooit Daniele Overgaag zien rijden? Die reed altijd met de rits van haar shirt een halve meter open. Ook toen al was dameswielrennen een echte kijksport. En ik vind Liz Hatch een fantastisch wijf om in het peleton naar uit te kijken. Maar ook in het veldrijden en mountainbiken rijden ewr wel een paar snoepies rond hoor. CG beetje jaloers waarschijnlijk, maar dat is gewoon onder de dames heb ik begrepen.
En mocht je denken wat een achterlijke tijd om te posten, Buzz is nu in Kuala Lumpur
Ik spuug ze in hun bek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben wel een paar rensters die dun zijn en toch echt dikke tieten hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:32 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dat klopt lege theezakjes meldt zich! nee hoor grapje, er zitten best rensters tussen met dikke tieten die echt zijn maar meestal zijn ze zelf ook wel dikkig.
Fietst een beetje in jong Oranje ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:56 schreef CyclingGirl het volgende:
Haar ken ik dan weer nietZo zie je maar in alle soorten en maten.
Vos??! Nou niet echt de mooiste dame van het peleton in mijn ogen.. maar ieder zijn smaak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:05 schreef peleetje het volgende:
Vosje stond ook niet echt vooraan met uitdelen van tieten. Maar toch vind ik haar heel aantrekkelijk.
Maar goed... ik hou persoonlijk niet van grote jetsers dus.
Paulina rooijakkers google die maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef the_critic het volgende:
[..]
Vos??! Nou niet echt de mooiste dame van het peleton in mijn ogen.. maar ieder zijn smaak.
Ploeggenote van Vos, Pauline Perrot geloof ik dat ze heet... is dan meer eye candy
Klikt erg opwindend, gaat dat over fietsen of uhh, andere sport?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
of ik kwijl of zit vol met zand of ik lig er naast
Leugens!quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Die heb ik niet, of ik kwijl of zit vol met zand of ik lig er naast
En als je met 25mm Vittoria Open Corsa SC rijdt is het verschil bijna helemaal niet te zien, voor de leek althans. Volgens mij zijn die Veloflex redelijk lage bandjes terwijl die Vittoria's wat ronder zijn. Heb zelf nog nooit met Veloflex gereden maar iemand uit mijn club zweert erbij en koopt ze altijd in Duitsland voor 27 euro. Koopje denk ik zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:26 schreef Tommeke het volgende:
Veel mensen denken dat die Veloflexen van mij tubes zijn
De wielen vertellen haast meer dan de bandenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En als je met 25mm Vittoria Open Corsa SC rijdt is het verschil bijna helemaal niet te zien, voor de leek althans. Volgens mij zijn die Veloflex redelijk lage bandjes terwijl die Vittoria's wat ronder zijn. Heb zelf nog nooit met Veloflex gereden maar iemand uit mijn club zweert erbij en koopt ze altijd in Duitsland voor 27 euro. Koopje denk ik zo.
Links in het blauwe shirt?quote:
En je bent niet in de war met Katie Price, ofwel Jordan? Ik kan me niet echt voorstellen dat Pammie ook maar één meter op schaatsen vooruit kan komen. Nou ja ze heeft wel een paar airbags om gelijk weer rechtop te stuiteren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Maar toen was ik jonge geile puber![]()
las gisteren een berichtje dat ze bij het Britse Sterren op het ijs in de eerste ronde eruit was gevlogen, ondanks dat d'r jetsers halverwege uit het jurkje ontsnapte...het grote publiek heeft gewoon geen smaak. Dat is toch entertainment?
Dan had je hier een andere helm opquote:
Ja dat ben ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:25 schreef eentwee het volgende:
Die roze links die omkijkt, dat ben jij toch?
Dat was mijn tweede gok.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:25 schreef eentwee het volgende:
Die roze links die omkijkt, dat ben jij toch?
Inderdaad, en wat dichter bij huis maar nu geblesseerd is Tessa van Nieuwpoort, pas een jaartje of 19 geloof ik maar een figuur om je vingers bij af te likken. En hoe heet die Italiaanse Mountainbikster ook al weer? Nikkie Harris, Sanne Cant en Margriet Kloppenburg zijn ook leuke snoepjes om mee in de modder te spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef the_critic het volgende:
[..]
Vos??! Nou niet echt de mooiste dame van het peleton in mijn ogen.. maar ieder zijn smaak.
Ploeggenote van Vos, Pauline Perrot geloof ik dat ze heet... is dan meer eye candy
Ik vind het toch vaak een beetje van die boerentrienenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat dichter bij huis maar nu geblesseerd is Tessa van Nieuwpoort, pas een jaartje of 19 geloof ik maar een figuur om je vingers bij af te likken. En hoe heet die Italiaanse Mountainbikster ook al weer? Nikkie Harris, Sanne Cant en Margriet Kloppenburg zijn ook leuke snoepjes om mee in de modder te spelen.
Bedankt voor het redden van mijn avond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Tessa heeft foto's in lingerie zie ik
Hebbie gelijk in Kaas, 30 jaar is teveul, maar ik bedoelde het eigenlijk meer als aanwinst voor de kijksport. Nu kijk ik nooit naar dameswielrennen, maar wel naar dames crossen, en dan vooral naar de voorbereiding.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
Hahaha Tessa rijdt bij onze club, die ken ik wel. Lange meid hoor. Wel een beetje jong voor jou Buzz, ouwe bok.
Oh.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Van welke rensters zijn die er nou niet, het is volgens mij mode om te doen.
Ik begin er in elk geval niet aan.
Nou dat opgewarmde lijk van een een Patricia Paay stond anders nog op haar 62e in de Playboy. Dan hoef jij je op je dertigste nergens voor te schamen CG.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Die willen jullie echt niet zien hoor, ik ben niet meer zo jong als die dames.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
Maar goed dat het een nieuwe pagina is
Niet belangrijk, ze kunnen waarschijnlijk allemaal vreselijk hard fietsen, maar dan anders.......quote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet belangrijk, ze kunnen waarschijnlijk allemaal vreselijk hard fietsen, maar dan anders.......
Die wil CaptainFab je dan nog wel eens met liefde en plezier uitleggen.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Misschien kan ik m wel invullen, ze rijden hard dus harder als jij dus je kunt ze niet pakken?
Zoiets?
Nou ik ga iig afk moet even langs de huisarts.
Klopt. Die Veloflex zijn wat minder hoog idd. Dan koopt die clubgenoot ze denk ik bij hetzelfde adres als ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En als je met 25mm Vittoria Open Corsa SC rijdt is het verschil bijna helemaal niet te zien, voor de leek althans. Volgens mij zijn die Veloflex redelijk lage bandjes terwijl die Vittoria's wat ronder zijn. Heb zelf nog nooit met Veloflex gereden maar iemand uit mijn club zweert erbij en koopt ze altijd in Duitsland voor 27 euro. Koopje denk ik zo.
Zwarte velg, alu remrandquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef eentwee het volgende:
[..]
De wielen vertellen haast meer dan de bandenMaar die kent een leek ook niet natuurlijk.
wat wordt Mijn Naam daar ijdel gebruikt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die wil CaptainFab je dan nog wel eens met liefde en plezier uitleggen.
Heldquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt voor het redden van mijn avond.
Nee lieverd, maar vooruit om dat je ook IT specialist bent met een hoog IQ; je kent het gezegde van "op een ouwe fiets... etc"quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Misschien kan ik m wel invullen, ze rijden hard dus harder als jij dus je kunt ze niet pakken?
Zoiets?
Nou ik ga iig afk moet even langs de huisarts.
ook zeker leuk om te zienquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Paulina rooijakkers google die maar.
Begrijp je deze dan wel?quote:
twitter:AlanHungover twitterde op woensdag 09-01-2013 om 04:15:19Got a Rolex for my birthday from a couple of lesbians I know. Guess they misunderstood me when I told them "I wanna watch." reageer retweet
Mazzelaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef firewirecable het volgende:
Vandaag relaxed een route gereden: BCN - Coll d'Orrius - Coll de Parpens - BCN
Distance: 73,72 km
Time: 2:47:02
Avg Speed: 26,5 km/h
Elevation Gain: 824 m
Calories: 1.601 C
Avg Temperature: 10,6 °C
http://connect.garmin.com/activity/259998212
http://app.strava.com/activities/36922189
Voorbereidingen:
[ link | afbeelding ]
Coll d'Orrius - Super mooi licht deze ochtend, alleen was het erg glad in de bochten.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Relaxed klimmen
[ link | afbeelding ]
Coll de Parpens
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn Jan Janssen waar ik nu al heel wat Km'ers mee gemaakt heb
[ link | afbeelding ]
Mooie foto's, heerlijke omgeving om te fietsen lijkt me dat! Beter dan elke keer die vlakke zooi hier.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef firewirecable het volgende:
Ik voel mij ook bevoorrecht als ik de fiets verhalen vanuit NL lees.... :-)
Wees blij, nu heb je tenminste nog werkquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan al die wielrensters niet goed googelen door een paniekerige werk-internet filter...zo uncool.
Mooie foto's! Je stuurpen is cutequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef firewirecable het volgende:
Vandaag relaxed een route gereden: BCN - Coll d'Orrius - Coll de Parpens - BCN
Distance: 73,72 km
Time: 2:47:02
Avg Speed: 26,5 km/h
Elevation Gain: 824 m
Calories: 1.601 C
Avg Temperature: 10,6 °C
http://connect.garmin.com/activity/259998212
http://app.strava.com/activities/36922189
Voorbereidingen:
[ link | afbeelding ]
Coll d'Orrius - Super mooi licht deze ochtend, alleen was het erg glad in de bochten.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Relaxed klimmen
[ link | afbeelding ]
Coll de Parpens
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn Jan Janssen waar ik nu al heel wat Km'ers mee gemaakt heb
[ link | afbeelding ]
Dat streelt mij.quote:
Onsympathiek mens om het maar netjes te zeggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef Patroon het volgende:
Uit het mooie Leeuwarden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet. Weet dus ook niet hoe oud ze is... Onder de 18 dan haal ik de foto's wel ff weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Onsympathiek mens om het maar netjes te zeggen.
Ik meestal ook hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef eentwee het volgende:
Patroon vraagt altijd pas na afloop naar de leeftijd.
Laat iedereen die je kent even weten dat er een stel rukkers op een forum foto's van ze delen. Weten ze ook weer waarvoor ze het doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef CyclingGirl het volgende:
Joan ken ik ook wel
Maar die ken ik op een ouwe fiets moet je het leren hahaha.
tetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik heb een lekker stuk recreatief gefietst.
Verder nog wat gemist vandaag in dit topic?
Als jij een 16 jarig meisje in fietskleding al porno vind moet je misschien even naar dokter toequote:
Het is de intentie he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij een 16 jarig meisje in fietskleding al porno vind moet je misschien even naar dokter toe
Kan je nou geeneens naar vrouwen kijken zonder aan sex te denken? Wat ben je nou voor kerel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
dat betkent dat het plaatsen dus OK is, degeen die er naar kijkt en dan zondige gedachten krijgt heeft een probleemquote:
kan mij echt niets verrottenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens iets waar ik dan weer trots op ben en wat jullie weinig kan verrotten, maar een gedeelte van de kinderen die ik training heb gegeven/ en aan een paar nog geef is genomineerd voor sportman/vrouw/ploeg van de zaanstreek. 1 van de andere genomineerde is Nikki Terpstra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua locatie zeker, qua materiaal benijd ik je niet echt derhalve.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:33 schreef firewirecable het volgende:
Ik voel mij ook bevoorrecht als ik de fiets verhalen vanuit NL lees.... :-)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Qua locatie zeker, qua materiaal benijd ik je niet echt derhalve.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Qua locatie zeker, qua materiaal benijd ik je niet echt derhalve.
Ah, weer sale. Vorig jaar ging er op de laatste dag nog een flink stuk vanaf, toen was het best betaalbaar. Ik wacht nog even dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
Knut en eentwee!
http://www.rapha.cc/shop/sale/
vette shitquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
Knut en eentwee!
http://www.rapha.cc/shop/sale/
Mooi hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 05:35 schreef buzz1291 het volgende:
@Kaas, Alp d'Huez is geen Col.... maar een Cote dus die telt niet. COL d'Ornon wel.
Mijn eerste Col? Oei, da's lang geleden. De tetten van mijn eerste vriendinnetje niet meerekenend, en ook niet alle pukkels en puisten in Limburg en de Ardennen, moet dat waarschijnlijk de Col de Joux in de Ardeche geweest zijn. Daarna ben ik een beetje de tel kwijt geraakt.
En die hits uit Cambodia, ja that's me! Van KUL naar PNH, en nu een weekje strandvakantie op een onbedorven super wit strand en azur blauwe zee.
[ afbeelding ]
Dit zijn nog geen relevante kortingen inderdaad. Niet dat het goedkoop wordt met 50% korting..quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, weer sale. Vorig jaar ging er op de laatste dag nog een flink stuk vanaf, toen was het best betaalbaar. Ik wacht nog even dus
quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef CyclingGirl het volgende:
8 februari krijg ik mijn nieuwe teamkit, weer nieuwe verse kleding, altijd fijn
Doe je dit nou met opzet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Twee zielen 1 gedachte zo te zien...maar nu fraag ik me af,
ben ik nu zo snel, of zijn julie zo langzaam? (om een van Gaaltje te doen).
Of ben ik gewoon zo vunzig? moet ik aan m'n karakter werken, of is het hopeloos?
nee, ik typede te snel.quote:
Het is je vergevenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
nee, ik typede te snel.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
nee, ik typede typte te snel.
komt waarschijnlijk omdat je bloed nu ff ergens anders zit dan in je hoofd. dan krijgen die hersenen te weinig zuurstof.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wordt altijd dislectisch als ik en Fok, en tegeijkertijd aan een IT probleem werk. Als ik vast zit met werk, Fok ik even. Maar niet met mn hele hoofd'erbij...
Otres Beach in Sihanoukville.quote:
Deze vind ik wel heel erg gaaf. Rij je wel even heel exclusief in NL, maar om nu te zeggen dat het zulke fantastische aanbiedingen zijn , neuh. Ik zal over een week of wat eens een fietsenzaak in Chicago opzoeken en kijken wat de kwaliteit en pasvorm van dat Rapha spul nu is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:43 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dit zijn nog geen relevante kortingen inderdaad. Niet dat het goedkoop wordt met 50% korting..
@Buzz: nu baal je zeker dat je je standbike niet bij je hebt?![]()
Nog altijd veel kraaltjesverkopersquote:
Nog geen spat veranderd. Al heb je er op Otres minder last van dan op Serendipity of Occheuttal beach. Alleen vragen die ratjes nu 5 dollah voor een pedicure en 3 dollah om je schoenen schoon te maken. Die willen dus in een halfuurtje een dagloon verdienen. Maar het bier is nog steeds 50 dollar cent. Emmertjes heb ik nog niet naar gevraagd. Krijg ik toch maar hoofdpijn van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Nog altijd veel kraaltjesverkopersop de stranden daar?
Vergeet niet om ook de watervallen dichtbij sihanoukville te bezoeken. Ik vond ze geweldig althans!
Over mooie weggetjes gesproken Ivoquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:25 schreef ultra_ivo het volgende:
In Nederland is er een oficiële col (ok ligt op de grens met België), de Pas van Wolfhaag.
Er is ook een 200...?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Over mooie weggetjes gesproken Ivo![]()
Is er al meer bekend over de routes van de Maastricht 200&300 in Maart?
2 keer zelfs.quote:
Tof!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
2 keer zelfs.
De 200 ben ik nog in het detail aan het uitzetten. Grote lijnen zijn wel al bekend. Heen ten westen van Luik, afdalen naar Hoei. Dan de Maas volgen naar Namen. Controle bovenop de Citadel (met de klassieke beklimming van de Citadel). Dan de oude spoordijk naar Hoegaarden. Terug via Tienen, St. Truiden en het kasteel van Alden Biessen.
300 is gewoon de klassieke route van vorig jaar, ik denk me een minimale verandering.
De 2e 200 moet ik nog gaan uitzetten maar zal waarschijnlijk beginnen met het 1e stuk van de 300 tot Banneux. Dan richting Coo, linksaf over een oude spoordijk en zo doorrijden naar de Vennbahn, weer een fietspad over een oude spoordijk. Je rijdt zo achterlangs de Hoge Venen. Terug vanaf Roetgen via Val Dieu.
Gave winkelquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef firewirecable het volgende:
Ik vind Rapha zeker mooi (vooral de videos), maar ik koop het niet gezien ik meer gecharmeerd ben van Castelli (sowieso heeft Italiaans mijn voorkeur).
Hier in de buurt is een winkel die officieel Rapha dealer is, maar het is allemaal wel heel erg duur voor wat het is hoor.
http://pave.cc
Uitgeroepen tot een van de mooiste winkels:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik koop pas Rapha als 't met 80% korting is.
Als je nog plek hebt in je auto wil ik er best heen. Probleem is vervoer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:09 schreef kaasplankje het volgende:
Net even uitgerekend in excel, voor 3 Ballons hebben zich 1155 mensen ingeschreven. En slechts nog maar een paar Fokkers.
Tsss.
PReciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:49 schreef nodisch18 het volgende:
Ah, ik zie dat het gewoon andere tochten zijn op andere data. De overeenkomst is slechts Maastricht als startplaats, toch?
Dat zeker. Ik heb ook nog 2 600km routes en een andere 400km route (naar het noorden) Met wat extra routeplannen (heb nog wel een deelstuk) kun je daar een heel mooi groot rondje van maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik het zo zie, moet ik Ivo eens vriendelijk aankijken voor zijn routes. Met bepakking en tent, zijn die ook leuk als korte vakantietocht in de zomer.
Kan je fietsen tot aan Rotjeknor?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je nog plek hebt in je auto wil ik er best heen. Probleem is vervoer.
Pak ik de trein. Dus dat kanquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan je fietsen tot aan Rotjeknor?
Dan kan je wel meerijden hoor. Gripper overwoog ook nog een deelname. Mocht hij nog inschrijven kunnen we ook nog vanuit Utrecht vertrekken, evt. met 1 of 2 auto's. Ik heb alleen maar 1 stoel over in de bolide. Maar wel een grote laadruimte voor kampeerspullen en fietsen.quote:
Top. Hoelang gaan we?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan kan je wel meerijden hoor. Gripper overwoog ook nog een deelname. Mocht hij nog inschrijven kunnen we ook nog vanuit Utrecht vertrekken, evt. met 1 of 2 auto's. Ik heb alleen maar 1 stoel over in de bolide. Maar wel een grote laadruimte voor kampeerspullen en fietsen.
3 Ballons is op zaterdag 8-6-2013quote:
Helemaal goed. Ik ben dan net klaar met stage.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
3 Ballons is op zaterdag 8-6-2013
Vrijdagmorgen liefst vroeg vertrekken, uurtje of 5/6 rijden vanaf Rotterdam. Zaterdag koersen. Zondag retour?
Dan kan je vrijdagmiddag nog even losfietsen daar.
Binnenkort, ik kan ze in principe alvast uitzoeken en reserveren. Kweenie, volgende week ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef eentwee het volgende:
Waar verblijf je dan Kaas? Op een camping natuurlijk.. wanneer ga je die boeken?
Dat low budget spreekt mij wel aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Binnenkort, ik kan ze in principe alvast uitzoeken en reserveren. Kweenie, volgende week ofzo.
Camping municipal zo dicht mogelijk bij de start.
Houd het een beetje low budget, dus voor de vrijdagavond bereid ik een pastasaus voor en die vries ik in. Na 3 Ballons dan maar ergens lekker uit eten met veel bier.![]()
@Patroon: Als jij meerijdt en je komt vanuit Groningen deze kant op moet je dus wel teringvroeg die trein in. Of donderdagavond reizen naar 010 of 030 en hier slapen donderdag op vrijdag.
Doe het dan maar evengoed en maak die 25 euro over naar mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat low budget spreekt mij wel aan
Ik ben van plan om de donderdag avond dan te komen, want 5/6uur haal ik niet en hoef ik niet zo te haasten
@kano: bedankt voor de tip van die kosten, maar ach..ik heb OV en die 25 euro kan er nog wel af.
Je kan hier evt. een nachtje maffen hoor, geen probleem. Is wel het meest rusitge reisschema.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat low budget spreekt mij wel aan
Ik ben van plan om de donderdag avond dan te komen, want 5/6uur haal ik niet en hoef ik niet zo te haasten
@kano: bedankt voor de tip van die kosten, maar ach..ik heb OV en die 25 euro kan er nog wel af.
Kruip ik wel tussen kaasplankje en kaasmadampje inquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan hier evt. een nachtje maffen hoor, geen probleem. Is wel het meest rusitge reisschema.
Je kan ook wel vroeg met de trein:
05:42 + Leeuwarden 5a Zwolle Intercity (NS)
08:25 + Rotterdam Centraal 14b
mja dat wordt dan wel een lange reisdag voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |