ja mja mjaquote:
okeee. vaagquote:
ja dat welquote:
wel met oud & nieuwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef Faux. het volgende:
slapen jullie nou bij elkaar heppie en hypo?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef Faux. het volgende:
slapen jullie nou bij elkaar heppie en hypo?
Van mij welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Slapeloosheid is een kutwijf.
Mag ik dat zeggen eigenlijk?
Lekker, ik heb sowieso vrij heb geen werk en ben geen student meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup. Laatste 'vakantiedag'
Ben jij te wakker om te gaan slapen?
Ohh lamzak. Vertel verder, ik hang aan je lippen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker, ik heb sowieso vrij heb geen werk en ben geen student meer
Ik zoek werk in dierverzorging,maar lukt niet echt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh lamzak. Vertel verder, ik hang aan je lippen.
Hmm dat is minder.. Zoek je specifiek werk en wat is je zoekgebied? Hier zitten aardig wat dierentuinen en dergelijke in de buurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zoek werk in dierverzorging,maar lukt niet echt.
Het liefst wil ik bij een dierentuin werken,inderdaad maar volgens mij willen dierentuinen liever mensen met niveau 3quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmm dat is minder.. Zoek je specifiek werk en wat is je zoekgebied? Hier zitten aardig wat dierentuinen en dergelijke in de buurt.
En jij bent dus geen niveau 3'er?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het liefst wil ik bij een dierentuin werken,inderdaad maar volgens mij willen dierentuinen liever mensen met niveau 3
Mbo niveau 2 dierenverzorger diploma heb ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En jij bent dus geen niveau 3'er?
Waar ligt je zoekgebied? Hier in (Zuid-Oost) Brabant zijn voldoende grote en kleine dierentuinen op redelijke afstand.
Hmm waarom studeer je dan niet verder voor 3/4? En dan is de Beekse Bergen wel even rijden ja..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mbo niveau 2 dierenverzorger diploma heb ikIk woon in Flevoland
Omdat ik niveau 3/4 niet aan zou kunnenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmm waarom studeer je dan niet verder voor 3/4? En dan is de Beekse Bergen wel even rijden ja..
Ahh ok, dat is vervelend.. Vind dat eigenlijk best stom als ze je op niveau zouden afwijzen.. Misschien ben jij wel net zo goed of zelfs beter als verzorger dan iemand met een hoger diploma.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat ik niveau 3/4 niet aan zou kunnen. Ik zou best een beetje ver willen reizen met de trein. Helaas nog geen auto. Binnenkort beginnen met rijles
Ja inderdaad,wat studeer jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh ok, dat is vervelend.. Vind dat eigenlijk best stom als ze je op niveau zouden afwijzen.. Misschien ben jij wel net zo goed of zelfs beter als verzorger dan iemand met een hoger diploma.
Ik ben nu bezig voor (ondernemend) kapper. Deed voorheen een creatieve opleidingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,wat studeer jij eigenlijk?
Aah oke,en hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig voor (ondernemend) kapper. Deed voorheen een creatieve opleiding
Je vraagt een dame nooit naar haar leeftijd he! Ik ben 18 jaren jongquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Aah oke,en hoe oud ben je als ik vragen mag?
Hahaha ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je vraagt een dame nooit naar haar leeftijd he! Ik ben 18 jaren jong
Nog meer bijzonderheden die je van me wil weten?
In princiepe 3 jaar maar ik zou er 2 van kunnen maken als ik ondernemerschap laat vallen wat wel mijn plan is. Check m'n fobo maar! Al heb ik nu rood/bruin haar en ben ik zo'n 3 jaar ouder als op die foto'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha ik was gewoon benieuwd
Hoelang duurt je opleiding? Ik ben .29 jaarIk wil wel weten hoe je eruit ziet
Ik ben 20 jaar hé even voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
In princiepe 3 jaar maar ik zou er 2 van kunnen maken als ik ondernemerschap laat vallen wat wel mijn plan is. Check m'n fobo maar! Al heb ik nu rood/bruin haar en ben ik zo'n 3 jaar ouder als op die foto's
Haha ik ook maar toch te nieuwsgierig dus doe ik graag even moeilijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar hé even voor de duidelijkheidIk kijk morgen wel ben nu op mobiel
Ik heb geen foto's,in mijn fobo stuur je morgen wel in een dmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha ik ook maar toch te nieuwsgierig dus doe ik graag even moeilijk
Oehoeee excited!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's,in mijn fobo stuur je morgen wel in een dm
Mijn hobby moet ik nog vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oehoeee excited!
Scheelt weer moeilijk doen
Heb je leuke hobby's of interesses?
Mijn hobby is helaas min of meer seizoensgebonden. Die hard Bloemencorso bouwster. Doe dus graag iets met m'n handen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn hobby moet ik nog vinden.
Films kijken en soms een boek lezen vind ik wel leukEn in het weekend bijna altijd wel wat te doen en jij?
Leuke dingenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn hobby is helaas min of meer seizoensgebonden. Die hard Bloemencorso bouwster. Doe dus graag iets met m'n handen.
Verder ga ik graag opstap, naar feesten, fotografeer ik zo nu en dan nog eens
Ohh welke feesten/festivals trekken jou vooral?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Leuke dingenIk ga ook graag naar feesten inderdaad
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh welke feesten/festivals trekken jou vooral?
Ik ben meer een type a la "The Harder Styles in Dancemusic"
Ligt ie bij jou op de kamer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Oké even tussendoor.. De kat ligt echt zwaar hard te snurken
Cooolquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ookIk ben naar Q-base geweest op mijn verjaardag
Ik moet nog best veel feesten bezoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
CooolIk heb mijn kaartje voor WiSH al binnen
Hopelijk worden dat er nog meer deze zomer.
En die ligt op mijn kamer ja. Weigert op bed te komen, wil perse op een slaapzak liggen
Zowel onze kat als poes zijn stronteigenwijs, maar wel ontzettend lief leuk etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet nog best veel feesten bezoeken.
Hahaha katten eigenwijze dieren
Tofquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zowel onze kat als poes zijn stronteigenwijs, maar wel ontzettend lief leuk etc.
Ik ook, dit word mijn eerste echte grote feest. Vorig jaar naar Re-Action geweest en Frontliner & Tatanka in lokale kroegen.
Ik heb een Early Bird en die waren in 2u al uitverkocht voor de zaterdag. Ik meen dat eerste weekend van maart om 12:00 de reguliere verkoop start. Dus ik adviseer je nu al om dan echt klaar te zitten mocht je tickets willen..quote:
Oh oke bedankt,eerst maar even vragen wie ermee willenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb een Early Bird en die waren in 2u al uitverkocht voor de zaterdag. Ik meen dat eerste weekend van maart om 12:00 de reguliere verkoop start. Dus ik adviseer je nu al om dan echt klaar te zitten mocht je tickets willen..
Je hebt nog even, dat scheeltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke bedankt,eerst maar even vragen wie ermee willen
Hardstylequote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt nog even, dat scheelt
Sta echt te springen, kan niet wachten tot het zo ver is. De sfeer, mensen, muziek.
Veel kans dat ik uiteindelijk daar bij de Dubstep/Drum n Bass beland uiteindelijk. Beetje relaxed aan wat 'spacen' enzulks. Hele dag beuken hou ik namelijk helaas niet vol ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hardstyle
Eens ja ik ben ook wel weer toe aan een feest
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Veel kans dat ik uiteindelijk daar bij de Dubstep/Drum n Bass beland uiteindelijk. Beetje relaxed aan wat 'spacen' enzulks. Hele dag beuken hou ik namelijk helaas niet vol ben ik bang.
Dat plan wilde ik ook maar eens trekken. Klein grijs monster heeft besloten dat mn bed toch lekkerder isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Ik ga nu maar eens proberen te slapen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat plan wilde ik ook maar eens trekken. Klein grijs monster heeft besloten dat mn bed toch lekkerder is
Welterusten![]()
haaaaa koukleumquote:Op dinsdag 8 januari 2013 05:53 schreef supersof het volgende:
ik wil mijn bed niet uit. want het is zo koooud : (
Hoezo dat danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:43 schreef msacras het volgende:
Jongens ik ben zojuist lek geprikt. 120 ml bloed uit me gezogen, godverdomme.
Ach so, hopen dat alles goed zitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Bloedprikken, even worden getest op ongeveer alle ziektes die er bestaan...
awh sterktequote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Bloedprikken, even worden getest op ongeveer alle ziektes die er bestaan...
Ook goed hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed met jou dan?
Ja ik weet dat je het niet tegen mij hebt
Zo'n gehorig huis?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moe.. Moeders stond veel te vroeg kei hard te kwèken aan de telefoon.
Oh, da's wel irritantquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee gewoon abnormaal hard praten.. Broertje doet dat ook altijd.
Nee inderdaad. Ken 't van me stiefpaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alsof je ineens niet verstaanbaar bent als je die decibellen wat omlaag gooit
Vanavond maar optijd naar bed danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Te kort. Ben moe. En de katten kwamen me pesten
Ik ook,maar lukt steeds niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat neem ik me al een week voor, haha.
Vergalt ritme.
oooh boefje!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben niet naar school geweest vandaag haha.
jaaa echt welquote:
Ik vind het heel leukquote:
ja heb net de wifi van school gekraaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa echt welzit jij nu op school?
[..]
Ik vind het heel leukbrood bakken enzo, inpakken blabla. En het opstaan valt nog best mee! En er werken leuke mensen
Hoe bevalt de overvloed aan vrije tijd?
Oh nice hahaha. kreeg je geen account dan ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb net de wifi van school gekraakt
we hebben een account maar wist niet dat het voor wifi was dus ging het proberen en toen zat ik eropquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nice hahaha. kreeg je geen account dan ofzo?
mooooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we hebben een account maar wist niet dat het voor wifi was dus ging het proberen en toen zat ik erop
Mooi dat je het leuk vindquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa echt welzit jij nu op school?
[..]
Ik vind het heel leukbrood bakken enzo, inpakken blabla. En het opstaan valt nog best mee! En er werken leuke mensen
Hoe bevalt de overvloed aan vrije tijd?
Ja ik dacht dat ik ook trek zou hebben tijdens het werk met uitzicht op gebak en lekkere broodjes. Maar valt best meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk vind. Fijne collega's is wel zo leuk ja
.
Ik krijg trek.
Ja hoor, nog wel althans
Hehehe.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik ook trek zou hebben tijdens het werk met uitzicht op gebak en lekkere broodjes. Maar valt best mee
Ben je al wel weer aan het zoeken?
Die geur als er croissants gebakken worden ruik ik helemaal bij de kassa, krijg er dan al trek vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik ook trek zou hebben tijdens het werk met uitzicht op gebak en lekkere broodjes. Maar valt best mee
Ben je al wel weer aan het zoeken?
Houd opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die geur als er croissants gebakken worden ruik ik helemaal bij de kassa, krijg er dan al trek van
nicequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe.
Maandag heb ik een gesprek bij uitzendbureau.
hahah ja maar als je ze heel de tijd voor je hebt dan zie je ze eigenlijk al niet meer ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die geur als er croissants gebakken worden ruik ik helemaal bij de kassa, krijg er dan al trek van
Hopelijk hebben ze ietsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nicehopelijk hebben ze wat leuks!
[..]
hahah ja maar als je ze heel de tijd voor je hebt dan zie je ze eigenlijk al niet meer ofzo
Ik heb hongerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
croissants met kaas uit de oven
Hopelijk wel ja! Komt goeeeed!quote:
Geef maar hierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bah moet niet aan eten denken, ben kotsmisselijk nu
Nee, het etenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wil kotsmisselijk hebben?
ik ookquote:
bij mij nietquote:
Ja straksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet je eten kopen
Eten
Ja weet ik! Maar toch deed ik het nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ontbijt is de meest belangrijke maaltijd van de dag
precies, daarom ben ik zo blij met die shakesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik! Maar toch deed ik het nietIn de ochtend eten is gewoon moeilijk : (
geef hem geldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
Wat ga ik zo kopen voor mijn broertje die 16 wordt?!?!??!???!?!!
Verzin iets wat je makkelijk kunt eten in de ochtendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik! Maar toch deed ik het nietIn de ochtend eten is gewoon moeilijk : (
Wat doe je er in? fruit ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, daarom ben ik zo blij met die shakes
Een fles drank natuurlijk,of moet je nu 18+ zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
ieeeh dat lijkt me niet lekker.quote:
Ik had een vriend van me (Hij werd 23 maar dan was het nog grappig) 50 condooms gegeven samen met twee andere vrienden. Hij kon er wel om lachen, maar wij nog harderquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
Neee doe ik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een fles drank natuurlijk,of moet je nu 18+ zijn?
Ehm, hij ziet me al aankomenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik had een vriend van me (Hij werd 23 maar dan was het nog grappig) 50 condooms gegeven samen met twee andere vrienden. Hij kon er wel om lachen, maar wij nog harder
Als je geen 18+ bent krijg je niks. 18< krijgen zelfs een boete als ze met alcohol op zak gepakt worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een fles drank natuurlijk,of moet je nu 18+ zijn?
Oh hoezo dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lijkt gewoon op een milkshake maar ik neem dat met een reden
Dus ik als 17-jarige mag geen alcohol kopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je geen 18+ bent krijg je niks. 18< krijgen zelfs een boete als ze met alcohol op zak gepakt worden.
Haha ja hij is dus zo'n eeuwige vrijgezel dus we konden het niet laten. Dit jaar krijgt hij de opblaaspopquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm, hij ziet me al aankomenIs ie helemaaaaal niet mee bezig.
Ze mogen je het niet meegeven, net als tabak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus ik als 17-jarige mag geen alcohol kopen?
je krijgt een boete als je onder de 16 alcohol mee draagt dacht ik te lezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dus ik als 17-jarige mag geen alcohol kopen?
oooh haha ja dan is het wel grappigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha ja hij is dus zo'n eeuwige vrijgezel dus we konden het niet laten. Dit jaar krijgt hij de opblaaspop
ooh helpt dat dan?!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil in totaal 25 kg afvallen, nog 12 te gaan, zijn afvalshakes
Hoezo dat dan? Ik ben toch gewoon 17. Niet dat ik het wil hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ze mogen je het niet meegeven, net als tabak.
Sterker nog, je mag het niet eens bij je hebben.
Gelukkig ben ik 20quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je geen 18+ bent krijg je niks. 18< krijgen zelfs een boete als ze met alcohol op zak gepakt worden.
ben al bijna 15 kg kwijtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh haha ja dan is het wel grappig
[..]
ooh helpt dat dan?!
[..]
Hoezo dat dan? Ik ben toch gewoon 17. Niet dat ik het wil hoor
Ja nieuwe wet enzo. Alcohol en tabak mag je nu pas kopen/nuttigen/bij je hebben als je 18+ bent..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh haha ja dan is het wel grappig
[..]
ooh helpt dat dan?!
[..]
Hoezo dat dan? Ik ben toch gewoon 17. Niet dat ik het wil hoor
Maar als je al 16 was mocht het toch wel? of 17?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:07 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja nieuwe wet enzo. Alcohol en tabak mag je nu pas kopen/nuttigen/bij je hebben als je 18+ bent..
oh super goedquote:
True that.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:08 schreef promisionxexposed het volgende:
Ach als je het wil valt er altijd wel aan te komen
klopt, daaronder krijg je een boetequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
Ehm, die wet zegt alleen dat je onder de 16 geen alcohol bij je mag hebben hoor
ja dus ik kan het wel gewoon kopenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, daaronder krijg je een boete
jep, ach door een boete gaan ze heus niet voorkomen dat jongeren onder de 16 alcohol drinken/ rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dus ik kan het wel gewoon kopen
Nee idd, sukkels die ze zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jep, ach door een boete gaan ze heus niet voorkomen dat jongeren onder de 16 alcohol drinken/ roken
ja daarom!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar jij vind het gewoon niet lekker
bij de kassa zijn ze soms ook zo asociaal, gaan jochies van 13 vragen of je een goed seksleven hebt oidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee idd, sukkels die ze zijn.![]()
Vandaag ook al die jongeren bij de ah: wil je dit ff opwarmen? Sommige vragen het heel lief hoor. Maar anderen zijn echt zo asociaal
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij de kassa zijn ze soms ook zo asociaal, gaan jochies van 13 vragen of je een goed seksleven hebt oid
hahahahah watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij de kassa zijn ze soms ook zo asociaal, gaan jochies van 13 vragen of je een goed seksleven hebt oid
als je dan zegt ja jij dan weten ze niet hoe snel ze rood moeten worden en weg moeten wezenquote:
go promquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je dan zegt ja jij dan weten ze niet hoe snel ze rood moeten worden en weg moeten wezen
ja ik zal het nog wel meemakenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha echt je maakt soms rare dingen mee in een supermarkt
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je dan zegt ja jij dan weten ze niet hoe snel ze rood moeten worden en weg moeten wezen
ja echt soms die klanten bij de kassaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik zal het nog wel meemakenMaar denk dat de kassa erger is want dan zie je meer mensen enzo!
hahaah ja. sommige mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja echt soms die klanten bij de kassavooral in de avond hoor je om de paar minuten wel een collega om een klant lachen
Lijkt me ook grappig als je bij het brood werkt en een klant vraagt zo ja 1 brood dat je dan probeert te vragen wat voor soort brood en dat hij blijft volhouden met 1 brood zeggenquote:
hahaha ja of ik sta daar en denk. fuck, wat bedoelt iequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lijkt me ook grappig als je bij het brood werkt en een klant vraagt zo ja 1 brood dat je dan probeert te vragen wat voor soort brood en dat hij blijft volhouden met 1 brood zeggen
hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja of ik sta daar en denk. fuck, wat bedoelt ie
Jaa, ik weet echt nog niet die soorten brood.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaeen interne ruis in de communicatie
haha wat een nerdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik weet echt nog niet die soorten brood.
Of een oude man die aan je vraagt of die taart zonder 35% sticker ook korting heeft. Nee meneer alleen met sticker. Oh. Gaat ie het aan mn collega vragen. Precies hetzelfde antwoord. Loopt ie mompelend weg: Maar het zijn toch dezelfde taarten. mmmm raar.
Ah ik vergeef het hem, hij was al oudquote:
lief van jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ik vergeef het hem, hij was al oud
ja tochquote:
oh ahahaquote:
ja lijkt me ook oersaaiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was echt ontzettend saai, 2 lesuren over belastingen
ja en burgerschap maar daar doen we geen reetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lijkt me ook oersaaialleen voor dat vak naar school?
nutteloze dag dusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en burgerschap maar daar doen we geen reet
doen waar je je goed bij voeltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef Kimberliedje het volgende:
Waah dilemma. Ik had een idee voor een tattoo, nu heb ik weer een ander idee..
Kiezen is te moeilijk.
Alle is wel een beetje te van het goedequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doen waar je je goed bij voelt
sowieso degene die je het meest aanspreektquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alle is wel een beetje te van het goede
Laat eens zien dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alle is wel een beetje te van het goede
Hebben ze een betekenis?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:27 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of met vlindertjes
[ afbeelding ]
Dan zijn die vogels mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ze staan voornamelijk voor geliefden die ik helaas ben verloren.
Denk het ook ja. Twijfel of ik daar vlindertjes voor in de plaats doe.quote:
Dan moet je eens naar een tattoeerder gaan en ze allebei uit laten tekenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Twijfel of ik daar vlindertjes voor in de plaats doe.
Heb namelijk al een hele tijd met die engelenvleugels in m'n hoofd rond gelopen maar die passen denk ik toch niet helemaal bij me.
Staat al op de planning haha.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar een tattoeerder gaan en ze allebei uit laten tekenen.
Okee tof!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Staat al op de planning haha.
Broer van een vriendin van me is tattoeerder
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, kreeg hem hier niet helemaal goed.
Een wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:46 schreef supersof het volgende:
Ik werd in de DA achtervolgd door een vlassnor
een jongen met een vlassnor.quote:
Ik heb jou (nog) niet op wa,dus ik kan het zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Kimberliedje het volgende:
Oké er appt iemand mij die ik niet ken.
Dus, wie van jullie is het?
wil je dat ik het ben?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Kimberliedje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb jou (nog) niet op wa,dus ik kan het niet zijn
ik heb je nummer nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Kimberliedje het volgende:
vraag aan tax, die heeft er 1quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Wat is nou een vlassnor in godsnaam?
wat is een vlassnor dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag aan tax, die heeft er 1
ik kan geen foto vinden. Maar is snor met heel dunne haartjes. Echt die gast had echt heel veel. lelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:08 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Wat is nou een vlassnor in godsnaam?
Mijn ex deed dat altijd vlak voordat we afspraken, lekker gladquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om twee keer per dag te scheren
Brrr, kaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn ex deed dat altijd vlak voordat we afspraken, lekker glad
Beachquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:18 schreef msacras het volgende:
LB:
Beach. Dat is er aan de hand met de OP
Wat heb je klaargemaakt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
Mag ik even zeggen,dat ik f*cking lekker gekookt en heb gegeten?
Ja dat mag.
Het voelt als schuurpapier als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geven stoppels niet dat extra lekkere tintelende gevoel?
inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het voelt als schuurpapier als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |