ja mja mjaquote:
okeee. vaagquote:
ja dat welquote:
wel met oud & nieuwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef Faux. het volgende:
slapen jullie nou bij elkaar heppie en hypo?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:01 schreef Faux. het volgende:
slapen jullie nou bij elkaar heppie en hypo?
Van mij welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Slapeloosheid is een kutwijf.
Mag ik dat zeggen eigenlijk?
Lekker, ik heb sowieso vrij heb geen werk en ben geen student meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Jup. Laatste 'vakantiedag'
Ben jij te wakker om te gaan slapen?
Ohh lamzak. Vertel verder, ik hang aan je lippen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker, ik heb sowieso vrij heb geen werk en ben geen student meer
Ik zoek werk in dierverzorging,maar lukt niet echt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh lamzak. Vertel verder, ik hang aan je lippen.
Hmm dat is minder.. Zoek je specifiek werk en wat is je zoekgebied? Hier zitten aardig wat dierentuinen en dergelijke in de buurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zoek werk in dierverzorging,maar lukt niet echt.
Het liefst wil ik bij een dierentuin werken,inderdaad maar volgens mij willen dierentuinen liever mensen met niveau 3quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmm dat is minder.. Zoek je specifiek werk en wat is je zoekgebied? Hier zitten aardig wat dierentuinen en dergelijke in de buurt.
En jij bent dus geen niveau 3'er?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het liefst wil ik bij een dierentuin werken,inderdaad maar volgens mij willen dierentuinen liever mensen met niveau 3
Mbo niveau 2 dierenverzorger diploma heb ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
En jij bent dus geen niveau 3'er?
Waar ligt je zoekgebied? Hier in (Zuid-Oost) Brabant zijn voldoende grote en kleine dierentuinen op redelijke afstand.
Hmm waarom studeer je dan niet verder voor 3/4? En dan is de Beekse Bergen wel even rijden ja..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mbo niveau 2 dierenverzorger diploma heb ikIk woon in Flevoland
Omdat ik niveau 3/4 niet aan zou kunnenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmm waarom studeer je dan niet verder voor 3/4? En dan is de Beekse Bergen wel even rijden ja..
Ahh ok, dat is vervelend.. Vind dat eigenlijk best stom als ze je op niveau zouden afwijzen.. Misschien ben jij wel net zo goed of zelfs beter als verzorger dan iemand met een hoger diploma.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat ik niveau 3/4 niet aan zou kunnen. Ik zou best een beetje ver willen reizen met de trein. Helaas nog geen auto. Binnenkort beginnen met rijles
Ja inderdaad,wat studeer jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh ok, dat is vervelend.. Vind dat eigenlijk best stom als ze je op niveau zouden afwijzen.. Misschien ben jij wel net zo goed of zelfs beter als verzorger dan iemand met een hoger diploma.
Ik ben nu bezig voor (ondernemend) kapper. Deed voorheen een creatieve opleidingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad,wat studeer jij eigenlijk?
Aah oke,en hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig voor (ondernemend) kapper. Deed voorheen een creatieve opleiding
Je vraagt een dame nooit naar haar leeftijd he! Ik ben 18 jaren jongquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Aah oke,en hoe oud ben je als ik vragen mag?
Hahaha ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:54 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je vraagt een dame nooit naar haar leeftijd he! Ik ben 18 jaren jong
Nog meer bijzonderheden die je van me wil weten?
In princiepe 3 jaar maar ik zou er 2 van kunnen maken als ik ondernemerschap laat vallen wat wel mijn plan is. Check m'n fobo maar! Al heb ik nu rood/bruin haar en ben ik zo'n 3 jaar ouder als op die foto'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha ik was gewoon benieuwd
Hoelang duurt je opleiding? Ik ben .29 jaarIk wil wel weten hoe je eruit ziet
Ik ben 20 jaar hé even voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
In princiepe 3 jaar maar ik zou er 2 van kunnen maken als ik ondernemerschap laat vallen wat wel mijn plan is. Check m'n fobo maar! Al heb ik nu rood/bruin haar en ben ik zo'n 3 jaar ouder als op die foto's
Haha ik ook maar toch te nieuwsgierig dus doe ik graag even moeilijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaar hé even voor de duidelijkheidIk kijk morgen wel ben nu op mobiel
Ik heb geen foto's,in mijn fobo stuur je morgen wel in een dmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha ik ook maar toch te nieuwsgierig dus doe ik graag even moeilijk
Oehoeee excited!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's,in mijn fobo stuur je morgen wel in een dm
Mijn hobby moet ik nog vinden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oehoeee excited!
Scheelt weer moeilijk doen
Heb je leuke hobby's of interesses?
Mijn hobby is helaas min of meer seizoensgebonden. Die hard Bloemencorso bouwster. Doe dus graag iets met m'n handen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn hobby moet ik nog vinden.
Films kijken en soms een boek lezen vind ik wel leukEn in het weekend bijna altijd wel wat te doen en jij?
Leuke dingenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn hobby is helaas min of meer seizoensgebonden. Die hard Bloemencorso bouwster. Doe dus graag iets met m'n handen.
Verder ga ik graag opstap, naar feesten, fotografeer ik zo nu en dan nog eens
Ohh welke feesten/festivals trekken jou vooral?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Leuke dingenIk ga ook graag naar feesten inderdaad
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohh welke feesten/festivals trekken jou vooral?
Ik ben meer een type a la "The Harder Styles in Dancemusic"
Ligt ie bij jou op de kamer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:17 schreef Kimberliedje het volgende:
Oké even tussendoor.. De kat ligt echt zwaar hard te snurken
Cooolquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ookIk ben naar Q-base geweest op mijn verjaardag
Ik moet nog best veel feesten bezoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
CooolIk heb mijn kaartje voor WiSH al binnen
Hopelijk worden dat er nog meer deze zomer.
En die ligt op mijn kamer ja. Weigert op bed te komen, wil perse op een slaapzak liggen
Zowel onze kat als poes zijn stronteigenwijs, maar wel ontzettend lief leuk etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet nog best veel feesten bezoeken.
Hahaha katten eigenwijze dieren
Tofquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zowel onze kat als poes zijn stronteigenwijs, maar wel ontzettend lief leuk etc.
Ik ook, dit word mijn eerste echte grote feest. Vorig jaar naar Re-Action geweest en Frontliner & Tatanka in lokale kroegen.
Ik heb een Early Bird en die waren in 2u al uitverkocht voor de zaterdag. Ik meen dat eerste weekend van maart om 12:00 de reguliere verkoop start. Dus ik adviseer je nu al om dan echt klaar te zitten mocht je tickets willen..quote:
Oh oke bedankt,eerst maar even vragen wie ermee willenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:31 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb een Early Bird en die waren in 2u al uitverkocht voor de zaterdag. Ik meen dat eerste weekend van maart om 12:00 de reguliere verkoop start. Dus ik adviseer je nu al om dan echt klaar te zitten mocht je tickets willen..
Je hebt nog even, dat scheeltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke bedankt,eerst maar even vragen wie ermee willen
Hardstylequote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt nog even, dat scheelt
Sta echt te springen, kan niet wachten tot het zo ver is. De sfeer, mensen, muziek.
Veel kans dat ik uiteindelijk daar bij de Dubstep/Drum n Bass beland uiteindelijk. Beetje relaxed aan wat 'spacen' enzulks. Hele dag beuken hou ik namelijk helaas niet vol ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hardstyle
Eens ja ik ben ook wel weer toe aan een feest
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Veel kans dat ik uiteindelijk daar bij de Dubstep/Drum n Bass beland uiteindelijk. Beetje relaxed aan wat 'spacen' enzulks. Hele dag beuken hou ik namelijk helaas niet vol ben ik bang.
Dat plan wilde ik ook maar eens trekken. Klein grijs monster heeft besloten dat mn bed toch lekkerder isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Ik ga nu maar eens proberen te slapen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat plan wilde ik ook maar eens trekken. Klein grijs monster heeft besloten dat mn bed toch lekkerder is
Welterusten![]()
haaaaa koukleumquote:Op dinsdag 8 januari 2013 05:53 schreef supersof het volgende:
ik wil mijn bed niet uit. want het is zo koooud : (
Hoezo dat danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:43 schreef msacras het volgende:
Jongens ik ben zojuist lek geprikt. 120 ml bloed uit me gezogen, godverdomme.
Ach so, hopen dat alles goed zitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Bloedprikken, even worden getest op ongeveer alle ziektes die er bestaan...
awh sterktequote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Bloedprikken, even worden getest op ongeveer alle ziektes die er bestaan...
Ook goed hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed met jou dan?
Ja ik weet dat je het niet tegen mij hebt
Zo'n gehorig huis?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Moe.. Moeders stond veel te vroeg kei hard te kwèken aan de telefoon.
Oh, da's wel irritantquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee gewoon abnormaal hard praten.. Broertje doet dat ook altijd.
Nee inderdaad. Ken 't van me stiefpaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Alsof je ineens niet verstaanbaar bent als je die decibellen wat omlaag gooit
Vanavond maar optijd naar bed danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Te kort. Ben moe. En de katten kwamen me pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |