Ja, vandaar dat ik twijfelde. Nou ja, ik zie het vanmiddag wel. Ik bedien station Groningen vanmiddag en vanavond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:55 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De treinen rijden gewoon voorzover ik weet
Jij werkt bij de NS?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik twijfelde. Nou ja, ik zie het vanmiddag wel. Ik bedien station Groningen vanmiddag en vanavond.
Zekers! De brief is in de maak en ligt bij onze adviseurs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
'Doet zij dit niet, dan maakt de overheid zich schuldig aan kartelvorming door een vervoersmaatschappij waarvan de overheid zelf eigenaar is, niet aan de gemaakte afspraken te houden.'
Overweeg je ermee naar de Nederlandse en/of Europese mededingingsautoriteit stappen?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:10 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zekers! De brief is in de maak en ligt bij onze adviseurs.
ProRail TRDLquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jij werkt bij de NS?
Wanneer ben jij op t station?
Weet jij trouwens ook wat de bakcode betekend van een Koploper viertje?
je bedoelt die 12-cijferige code die erop staat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
Weet jij trouwens ook wat de bakcode betekend van een Koploper viertje?
Danku! weer wat geleerd!quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bedoelt die 12-cijferige code die erop staat?
Iedere bak van ieder treinstel heeft een nummer. Dit is een zogenaamd registratienummer. Bij een koploper zal dit nummer altijd beginnen met 94 84. Dit omdat 94 voor bakken van niet HSL-geschikte elektrische treinstellen staat en 84 voor Nederland.
Voor een volledige verklaring kun je hier kijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijtuigcodes_van_de_UIC
http://www.nu.nl/binnenla(...)-stiptheid-fyra.htmlquote:De reizigersverenigingen Failra en Treinreiziger.nl zeggen dat de Fyra nog steeds te weinig op tijd rijdt. Veel treinen komen niet aan op het eindstation.
Nee, als ik met de trein reis en nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jij werkt bij de NS?
Wanneer ben jij op t station?
Weet jij trouwens ook wat de bakcode betekend van een Koploper viertje?
Formeel is de bakcode iets anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bedoelt die 12-cijferige code die erop staat?
Komende zomer gaat Enschede toch op de schop, niet Hengelo? Ik mag hopen dat ze daar onderhand wel een beetje klaar mee zijn...quote:
Precies. Afhandelen voordat iemand zijn rechten heeft kunnen doorlezenquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:16 schreef Bitlord het volgende:
Helaas, meer dan 50 euro krijg ik er niet uit. Citynightline maakt het vandaag over.
Jammer, er toch iets heel essentieels van je reis afgepakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:16 schreef Bitlord het volgende:
Helaas, meer dan 50 euro krijg ik er niet uit. Citynightline maakt het vandaag over.
Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:36 schreef Bitlord het volgende:
Tsja, als ik er nog uren mee bezig was geweest woog het allemaal niet meer tegen elkaar op helaas.
Tja, dan is dan weer het nadeel. Overigens zou aankomst en vertrek in Goor ook wel een minuutje eerder kunnen richting Hengelo, dan heb je meer kans om op tijd in Hengelo te zijn. En het gebeurt nog wel eens dat ze nog een tiental meters van de kruiswissel af staan, iets beter neerzetten zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:52 schreef _JdM_ het volgende:
Is neergelegd met de werkzaamheden Enschede-Almelo in oktober (waarbij Syntus wel doorreed via spoor 2). Zorgde voor veel frustratie bij de mensen uit Zutphen naar Enschede (Drienerlo) ondat de sprinter Apeldoorn-Enschede er toen omheen kon ipv te wachten op de overstappers uit Zutphen,
Uhm, dat wordt lastig als er nog een trein uit Hengelo moet komen om dan eerder te vertrekkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja, dan is dan weer het nadeel. Overigens zou aankomst en vertrek in Goor ook wel een minuutje eerder kunnen richting Hengelo, dan heb je meer kans om op tijd in Hengelo te zijn. En het gebeurt nog wel eens dat ze nog een tiental meters van de kruiswissel af staan, iets beter neerzetten zou ook geen kwaad kunnen.
waarschijnlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:32 schreef KnightSolaire het volgende:
Is Failre tegenwoordig ook al een reizigersvereniging?
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-stiptheid-fyra.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |