quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Je kunt overal aan verslaafd raken
quote:
Ik hoop dat er een aantal zullen sterven hierdoor. Zal de wereld goed doen.quote:
Crosspost:quote:
quote:UPDATE: Complex is reporting the hashtag started as a joke on 4Chan, which implies that many if not most of the photos are fake, but does not change the fact that this hashtag is the worst.
4Chanquote:
LOLquote:
Begint idd teveel op fok te lijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in 2007 leuke site ja
nu allemaal kk newfags 24/7
Dit Meen Je Niet!!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:33 schreef iBenny het volgende:
Das cut4bieber
Snijden in arm voor Justin Bieber
Gefeliciteerd, wat fijn voor je dat je je doelen voor dit jaar al bereikt hebt!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:57 schreef H4ppy het volgende:
Hahahaha ik was er een aantal uur geleden bij toen het idee werd gepost in 1 van de draadjes, en nu is het wereldnieuws.
4chan
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:57 schreef H4ppy het volgende:
Hahahaha ik was er een aantal uur geleden bij toen het idee werd gepost in 1 van de draadjes, en nu is het wereldnieuws.
4chan
......O_O die meisjes zijn wel "echt" "verliefd" of niet.... -_- achterlijk volkquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:02 schreef SchoenenShoppen het volgende:
[..]
......O_O die meisjes zijn wel "echt" "verliefd" of niet.... -_- achterlijk volk
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Je kunt overal aan verslaafd raken
quote:
ja, man, daar had ie me echt goed te pakken. einz.quote:
Alway's down the road, never cross it. Domme kutten.quote:
Zijn er niet meer foto's?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Alway's down the road, never cross it. Domme kutten.
Half opengesnedenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus? Wilt dat zeggen dat je hier plaatjes van half opengesneden armen mag posten?
Uhm... Ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus? Wilt dat zeggen dat je hier plaatjes van half opengesneden armen mag posten?
Vroegâh hadden we zelfs een goretopic.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vroegâh is niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vroegâh hadden we zelfs een goretopic.
Jammer wel, FOK! gaat achteruitquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Nu staat google adsense op de eerste plek ten koste van de community.
Alsof ik dit leuk vind. Wat mij betreft zijn we hier geen kleuters en kunnen we wel tegen een stootje. Maar ik heb de regels niet bedacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Lol niet begrijpen dat een server niet betaald kan worden met lucht...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alsof ik dit leuk vind. Wat mij betreft zijn we hier geen kleuters en kunnen we wel tegen een stootje. Maar ik heb de regels niet bedacht.
Ja hoor, voor mensen met een zeer zwakke of zonder ruggegraat is dat heel goed te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |