Dat ze toen alles gebruikte wat nu allang niet meer mag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook EPO? Wat wil je eigenlijk zeggen?
twitter:marcelkittel twitterde op woensdag 09-01-2013 om 16:19:53I never thought that I'll watch one day the Oprah Winfrey show.
reageer retweet
Ik dacht trouwens dat als je als beroemdheid n de VS tegenwoordig wat te vertellen hebt je dat dan bij Ellen DeGeneres doet hede ten dage.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kittel zit er klaar voor.twitter:marcelkittel twitterde op woensdag 09-01-2013 om 16:19:53I never thought that I'll watch one day the Oprah Winfrey show.
reageer retweet
En van welke middelen ging je drie weken presteren op het niveau dat je gemiddelden kon halen tegen de 37 km/uur aan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik vind dat je een goed punt hebt, alleen toen werd er niet gecontroleerd, dus alles kon en mocht en dat gebeurde dan ook in de tijd, nu moeten ze rijden met een lijst van duizend produkten die ze niet mogen gebruiken/ontduiken.
"Every blood sack counts"quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Ericr het volgende:
Gewoon even zijn nieuwe boek promoten
'Blood in, blood out'.
Case in point:quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk dat ik koersen met doping spannender vind om te kijken dan cleane wedstrijden.
dat weet ik nog niet. Ze worden er ook halve robots door lijkt het. Nu zie je soms renners echt compleet kapot gaan. Dat is ook mooie sport.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk dat ik koersen met doping spannender vind om te kijken dan cleane wedstrijden.
Beetje menselijkheid is ook wel fijn om naar te kijken idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet. Ze worden er ook halve robots door lijkt het. Nu zie je soms renners echt compleet kapot gaan. Dat is ook mooie sport.
Onzin, topsport is per definitie onmenselijk en ongezond. Als je het doet moet je het goed doen ook. Alles voor de sport.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Beetje menselijkheid is ook wel fijn om naar te kijken idd.
Daar gaat het niet om. Met die menselijkheid bedoel ik dat de tv kijker ziet dat de renners ook maar mensen zijn. Dat ze ook wel eens compleet kapot zijn en over hun toeren zijn gegaan. Als je nog wel eens oude beelden zit terug te zien dan ontbreekt dat menselijke wel duidelijk. Ullrich die in 1998 op Les Deux Alpes de Tour verliest aan Pantani door een 'inzinking', terwijl het nog wel mee valt hoe traag hij gaat. Pantani die kilometers lang op de pedalen staat zonder ook maar 1 keer te gaan zitten. Daarbij is het huidige wielrennen wat beter om naar te kijken, al zijn er uitzonderingen (Vuelta dit jaar bijvoorbeeld met die talloze aanvallen van Contador, Purito, Valverde en Froome). Dat wat daar gebeurde, kon ook echt weer totaal niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Onzin, topsport is per definitie onmenselijk en ongezond. Als je het doet moet je het goed doen ook. Alles voor de sport.
Het gaat er niet alleen om dat hij dat deed, Boogerd deed dat ook heel vaak, maar op welk tempo je dat doet. En dat tempo was moordend en dat met die rijstijl. Dat zag er gewoon als een robot uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
Dat Pantani 1.5 uur stond op de pedalen zonder te gaan zitten is een kwestie van rijstijl. Ik kan dat ook bergop. Van voet tot top á danseuse. Ziet eruit als een eindeloze sprint.
Pantani reed dan ook nog met de handen onderin de beugel, dat ben ik toen ook gaan praktiseren.
He died of acute cocaine poisoning in 2004.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
Dat Pantani 1.5 uur stond op de pedalen zonder te gaan zitten is een kwestie van rijstijl. Ik kan dat ook bergop. Van voet tot top á danseuse. Ziet eruit als een eindeloze sprint.
Pantani reed dan ook nog met de handen onderin de beugel, dat ben ik toen ook gaan praktiseren.
Omdat ie het van de Wikipedia heeft gekopieerd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:42 schreef Ericr het volgende:
Moet ik daaruit concluderen dat Kaasplankje het risico loopt dat hij overlijdt aan een overdosis cocaine? Waarom opeens een overgang naar het Engels?
nee, dat er in de wielersport nogal veel doden vallen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:42 schreef Ericr het volgende:
Moet ik daaruit concluderen dat Kaasplankje het risico loopt dat hij overlijdt aan een overdosis cocaine? Waarom opeens een overgang naar het Engels?
Of ze grijpen naar de coke omdat ze het afkicken van de doping niet kunnen verdragen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:39 schreef DeeBee het volgende:
Haha, ja, Tony Montana was ook altijd al zo'n bergkoning! 3x de bolletjestrui gewonnen, was het niet?
Bolletjes...coke...Montana...bergkoning, snap je hem? *winkwink*
Maar eehm, even serieus: de OD van Pantani was natuurlijk compleet ongerelateerd aan z'n (actieve) wielrencarriere... Ja hij kon het betalen door het wielrennen, maar dat een junk aan coke overlijdt gebeurt zo vaak. Maakt vrij weinig uit of hij daarvoor dan renner of bankier was natuurlijk...
Dat is een heel vaag verhaal. Uit respect voor Pantani heeft men de zaak in de doofpot gestopt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
He died of acute cocaine poisoning in 2004.
Overal komt cokeverslaving voor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is een heel vaag verhaal. Uit respect voor Pantani heeft men de zaak in de doofpot gestopt.
Het is mogelijk dat Pantani door een andere oorzaak overleden is dan een zelf toegediende overdosis.
En tja, ook in de turnsport komt cokeverslaving voor, bizar maar waar.
Dat was uiteraard bij Whitney Houston, Adam Goldstein en David Kennedy ook het geval.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of ze grijpen naar de coke omdat ze het afkicken van de doping niet kunnen verdragen?
Het is een mogelijkheid, er zijn wel redelijk wat gevallen bekend van sporters die tijdens of na hun carrière naar recreatieve drugs grijpen. In sommige gevallen zoals bij Johan van der Velde is dat direct terug te leiden op het gebruik van opwekkende middelen tijdens de sportcarrière.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of ze grijpen naar de coke omdat ze het afkicken van de doping niet kunnen verdragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |