abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121349116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het is niet waar en als WADA baas dat zeggen is echt nog een dikke trap na richting de enkeling die niet gebruikte en door pesterijen, niet competitief zijn en groepsdruk het wereldje uitgedrukt zijn. Zum kotzen weer dit. :r
een bron diskwalificeren is wel goedkoop :(
pi_121349418
quote:
Dopingakkoord KNWU en ploegen
Toegevoegd: woensdag 9 jan 2013, 12:53
Update: woensdag 9 jan 2013, 13:09

De KNWU en de wielerploegen Argos-Shimano, Blanco-Procycling en Vacansoleil-DCM hebben de deur opengezet voor coureurs om hun dopinggebruik op te biechten.

Bekennende renners kunnen rekenen op strafvermindering en krijgen bovendien de garantie dat ze in de wielersport mogen blijven werken. Het gaat om de periode tot 2008.

Het akkoord tussen de bond en de drie Nederlandse profploegen lekte vandaag uit, maar zal pas begin volgende week worden gepresenteerd.

De gezamenlijke aanpak staat los van de antidopingcommissie die geleid wordt door oud-minister Winnie Sorgdrager. Die doet onderzoek naar het eventuele bestaan van een dopingcultuur in de sport.
Dus zolang Dekker zijn bek houdt, is er niks aan de hand.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121349627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:58 schreef THEFXR het volgende:

Hier een stuk waarin de doktoren Rogge en Rijckaert beweren dat je de TDF niet zonder doping kan rijden.

http://ronnydeschepper.co(...)-goris-30-overleden/
Zet dan ook het relevante stukje neer i.p.v. een link naar een verder vrij slecht geschreven stuk.

quote:
Net zoals zijn studiegenoot Jacques Rogge vindt Rijckaert topsport eigenlijk ongezond. Volgens Dr.Rogge is het b.v. gewoon onmogelijk om de Ronde van Frankrijk te rijden zonder medische hulpmiddelen (en ook de Ronde van Italië, als we zijn allusie op de Merckx-affaire zo mogen interpreteren), maar met de manier waarop Rijckaert de “gezondheid” van de renners op peil tracht te houden, kan Rogge niet akkoord gaan.
Heb dat hele stuk doorgenomen maar het zijn alleen de woorden van Rogge, niet van Rijckaert die er op duiden dat je de TDF niet kan rijden zonder medische hulpmiddelen. De woorden van 1 persoon maken verder die uitspraak nog niet tot waarheid natuurlijk. De TDF rijden op het niveau toen die uitspraak werd gedaan zal inderdaad niet zonder hulpmiddelen gekund hebben maar er simpelweg vanuit gaan dat iedere renner in de laatste 100 jaar gedopeerd de TDF heeft uitgereden is nog wel een stap verder.
pi_121349728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:18 schreef Ericr het volgende:

[..]

Zet dan ook het relevante stukje neer i.p.v. een link naar een verder vrij slecht geschreven stuk.

[..]

Heb dat hele stuk doorgenomen maar het zijn alleen de woorden van Rogge, niet van Rijckaert die er op duiden dat je de TDF niet kan rijden zonder medische hulpmiddelen. De woorden van 1 persoon maken verder die uitspraak nog niet tot waarheid natuurlijk. De TDF rijden op het niveau toen die uitspraak werd gedaan zal inderdaad niet zonder hulpmiddelen gekund hebben maar er simpelweg vanuit gaan dat iedere renner in de laatste 100 jaar gedopeerd de TDF heeft uitgereden is nog wel een stap verder.
Ja, zo kan ik het ook, gewoon de onderbouwing/bron als slecht markeren.
Waar wordt dan beweerd dat er renners zijn die de TDF clean hebben uitgereden?

p.s. ik waardeer het wel dat je het hele stuk hebt uitgelezen :)
pi_121349779
dubbel
pi_121349794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Er zijn de afgelopen topics een x aantal renners genoemd die in verschillende boeken en bronnen als 'clean' naar voren kwamen. Maar die serveerde jij per definitie af omdat dat niet overeen komt met je uitgangspunt(welke overigens gelijk is aan je conclusie).
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_121349876
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:24 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Er zijn de afgelopen topics een x aantal renners genoemd die in verschillende boeken en bronnen als 'clean' naar voren kwamen. Maar die serveerde jij per definitie af omdat dat niet overeen komt met je uitgangspunt(welke overigens gelijk is aan je conclusie).
Als een renner clean is, wilt hij dat toch van de daken schreeuwen ipv dat anderen voor hem doen.
pi_121349882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak, het stuk is gewoon slecht geschreven dat doet verder niks af aan de inhoud. Ik heb geen commentaar op de inhoud, wel op de schrijfstijl.

Er wordt nergens beweerd dat renners de TDF clean hebben uitgereden maar je vindt er ook niet de stellingname van twee doktoren die menen dat je de TDF niet clean kan uitrijden. Alleen van Rogge vindt je die uitspraak.

Waarom je de vraag eigenlijk stelt is me weer eens een raadsel, jij plaatst dat stukje als onderbouwing dat de TDF niet clean kan worden uitgereden en wij mogen dan op zoek naar uitspraken die dus niet eens in de tekst staan. Half misschien maar dat is natuurlijk niet voldoende.
pi_121349948
het meest eerlijke antwoord:

Bram Tankink (34, ex-Domo, Quick Step, Rabobank)
“Nee. En dit is een onderzoek van niks. Denk je echt dat renners ja gaan zeggen, dat je allemaal eerlijke antwoorden krijgt? Laat me niet lachen.”

uit: http://www.sportprimeur.n(...)ek-vijftig-keer-nee/
pi_121350124
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:26 schreef Ericr het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak, het stuk is gewoon slecht geschreven dat doet verder niks af aan de inhoud. Ik heb geen commentaar op de inhoud, wel op de schrijfstijl.

Er wordt nergens beweerd dat renners de TDF clean hebben uitgereden maar je vindt er ook niet de stellingname van twee doktoren die menen dat je de TDF niet clean kan uitrijden. Alleen van Rogge vindt je die uitspraak.

Waarom je de vraag eigenlijk stelt is me weer eens een raadsel, jij plaatst dat stukje als onderbouwing dat de TDF niet clean kan worden uitgereden en wij mogen dan op zoek naar uitspraken die dus niet eens in de tekst staan. Half misschien maar dat is natuurlijk niet voldoende.
Je hebt het over relevantie, dat is een mening over de inhoud en niet over hoe goed of slecht het geschreven is.
Eerst wordt beweert dat ik maar wat verzin en onzin verkoop, als ik dan een onderbouwing/bron vindt voor mijn uitspraken, dan wordt dat maar de grond ingeboort.
pi_121350166
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Je hebt het over relevantie, dat is een mening over de inhoud en niet over hoe goed of slecht het geschreven is.
Eerst wordt beweert dat ik maar wat verzin en onzin verkoop, als ik dan een onderbouwing/bron vindt voor mijn uitspraken, dan wordt dat maar de grond ingeboort.
Waarom zou je de tour ook niet clean kunnen rijden? Je kan hem misschien niet clean winnen.. Nogal een verschil imo.
pi_121350222
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef OProg het volgende:
Dat klopt. Daarom heb ik eigenlijk geen idee wat er nu precies uit gaat komen donderdag.
ik hoop dat hij zet, ik ben 5x positief getest, maar ik heb bij Hein alles afgekocht met contant geld., mag Hein ook eens een keer hangen!
pi_121350237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Pff, je begrijpt wat het woord relevant inhoud? Ik vroeg of je voortaan het relevante stukje kan neerzetten i.p.v. een link naar een stukje wat je dan helemaal moet doorworstelen. Dat heeft niks te maken met de relevantie van het stukje, wel met een internet etiquette waarbij de discussiepartner(s) niet met een kluitje in het riet stuurt door te verwijzen naar ellenlange teksten en in feite te zeggen 'zoek het zelf maar uit'.

Het wordt nu een calimero-discussie, niet in de slachtofferrol kruipen want dat is nergens voor nodig.
pi_121350550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waarom zou je de tour ook niet clean kunnen rijden? Je kan hem misschien niet clean winnen.. Nogal een verschil imo.
Omdat naar mijn mening, het schema van 8 dagen, 1 rustdag, 8 dagen, 1 rustdag en dan 5 dagen volle bak rijden, te hard en ongezond voor het menselijk lichaam, je lichaam geeft gewoon op.
pi_121350572
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Omdat naar mijn mening, het schema van 8 dagen, 1 rustdag, 8 dagen, 1 rustdag en dan 5 dagen volle bak rijden, te hard en ongezond voor het menselijk lichaam, je lichaam geeft gewoon op.
Is dit jaar door 200 amateurs gedaan :)
pi_121350624
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat kan makkelijk. Alleen minder hard. En je wordt moe ja. Maar dat is sport.
pi_121350636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Pssst, die gebruiken ook allemaal doping.

Zou THEFYR zelf al een keer gecontroleerd zijn? Zoveel etappes achter elkaar dezelfde discussie willen voeren zonder rustdag, dat kan toch ook geen zuivere koffie zijn.
pi_121350654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik hoop dat hij zet, ik ben 5x positief getest, maar ik heb bij Hein alles afgekocht met contant geld., mag Hein ook eens een keer hangen!
Oprah: "Hein? Who is Hein?"
pi_121350656
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh gelukkig dan is het toch eerlijk.
pi_121350718
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

die rijden op het gemak, profs rijden elke dag volle bak.
pi_121350747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die rijden op het gemak, profs rijden elke dag volle bak.
Profs trainen ook iedere dag. En amateurs rijden niet op het gemak :)
pi_121350757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Zou THEFXR zelf al een keer gecontroleerd zijn? Zoveel etappes achter elkaar dezelfde discussie willen voeren zonder rustdag, dat kan toch ook geen zuivere koffie zijn.
:D , ik zou idd positief bevonden worden
pi_121350810
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die rijden op het gemak
Mwah.

quote:
, profs rijden elke dag volle bak.
De laatste anderhalf inderdaad. Daarvoor is het ook gewoon sparen, sparen, sparen.
pi_121350841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Profs trainen ook iedere dag. En amateurs rijden niet op het gemak :)
nou, ik zie toch een aantal fokkers die dit jaar de TDF gaan rijden, het klinkt allemaal zo gemakkelijk :P
pi_121350896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nou, ik zie toch een aantal fokkers die dit jaar de TDF gaan rijden, het klinkt allemaal zo gemakkelijk :P
En dat zegt weer niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')