- Doping bekennen maar iedereen gebruikt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Het is inderdaad afwachten. Het kan zijn dat hij gewoon keihard alles ontkent. Maar er zijn ook die geruchten dat hij zou willen bekennen. Misschien heeft dat wel met dit interview te maken.
Ik blijf hierdoor steeds denken aan die foto van Mark van Bommel met z'n gele kaartenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:57 schreef OProg het volgende:
Ik ben ook benieuwd.
Zie ze in gedachten al zitten onder die gele truien in de woonkamer.
Ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik blijf hierdoor steeds denken aan die foto van Mark van Bommel net z'n gele kaarten.
Of een verhaal waarin hij laat weten dat hij door het enorme vertrouwen in de dokters, die hem ook van zijn ziekte genezen hebben, hij nooit vraagtekens gezet heeft bij het 'verzorging' die hij kreeg en nooit gedacht zou hebben dat ze ook maar iets van doping aan hem zouden geven. Terwijl hij nog steeds twijfelt over of dat wel echt zo is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
- Doping bekennen maar iedereen gebruikt.
- Intimidatie/lafbekkerij ontkennen
- Nog een paar trappen na geven richting UCI/WADA/wielerwereld.
Armstrong
Hmja, dat is i.c.m. het vernietigende rapport dan nog geen bekentenis imo, dat Armstrong wist wat er gebeurde kan je niet omheen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Of een verhaal waarin hij laat weten dat hij door het enorme vertrouwen in de dokters, die hem ook van zijn ziekte genezen hebben, hij nooit vraagtekens gezet heeft bij het 'verzorging' die hij kreeg en nooit gedacht zou hebben dat ze ook maar iets van doping aan hem zouden geven. Terwijl hij nog steeds twijfelt over of dat wel echt zo is.![]()
Het is ook maar een geintje maar met dopingontkenningen kijk ik ook nergens meer van op. Dus ben benieuwd welk creatief verhaal hier weer op komt borrelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja, dat is i.c.m. het vernietigende rapport dan nog geen bekentenis imo, dat Armstrong wist wat er gebeurde kan je niet omheen.
Ja als hij gaat bekennen is anderhalf uur vermoedelijk te weinig om iedereen erbij te lappen. Mijns inziens heeft hij ook wel eens klein beetje verdiend dat hij zijn zegje kan doen als je ziet hoe zwart hij gemaakt is, wat toch ook niet helemáál terecht is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
- Doping bekennen maar iedereen gebruikt.
- Intimidatie/lafbekkerij ontkennen
- Nog een paar trappen na geven richting UCI/WADA/wielerwereld.
Armstrong
Eens. Zeker omdat je gewoon weet dat dit volledig onder voorwaarden van Lance is. Dus hij heeft de vragen gemaakt en er is nu al een team bezig met antwoorden en emo-momentjes bedenken. Ik ga er niet voor wakker blijvenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is ook maar een geintje maar met dopingontkenningen kijk ik ook nergens meer van op. Dus ben benieuwd welk creatief verhaal hier weer op komt borrelen.
Ik las net ergens dat het ongescript en volledig vrij is, Oprah mag vragen wat ze wil.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Zeker omdat je gewoon weet dat dit volledig onder voorwaarden van Lance is. Dus hij heeft de vragen gemaakt en er is nu al een team bezig met antwoorden en emo-momentjes bedenken. Ik ga er niet voor wakker blijven
Dat geloof ik dus nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat het ongescript en volledig vrij is, Oprah mag vragen wat ze wil.
Oprah heeft wel een zekere integriteit en traditie op dat gebied. Haar interview met Michael Jackson was ook legendarisch. Ik geloof niet dat ze hem zoveel geld betaalt voor een interview waarbij ze niets mag vragen.quote:
Dan is net zo iets als een volledig ongescript en vrij interview met Ivo Niehe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat het ongescript en volledig vrij is, Oprah mag vragen wat ze wil.
Is dit geen kolder, waarbij 2 losstaande feiten aan elkaar gekoppeld worden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
-knip-
Het ergste aan Armstrong vind ik nog wel dat hij vermoedelijk ook kanker gekregen zal hebben door dopinggebruik. Het is wel bekend dat bepaalde soorten doping de kans op teelbalkanker enorm verhogen. En daar heeft hij dus flink aan verdiend. Én hij is gewoon blijven gebruiken.
Lijkt me ook meer toeval dan dat er een direct verband is. teelbalkanker komt vaker voor bij jongemannen rond zijn leeftijd destijds.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dit geen kolder, waarbij 2 losstaande feiten aan elkaar gekoppeld worden?
En waar zijn al die andere wielrenners met teelbalkanker? En dat moeten er veel zijn als het ook nog eens zo snel groeit
Ik ben ook wel nieuwsgierig maar blijf er niet voor wakker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:54 schreef JohnDDD het volgende:
Vraaggesprek is trouwens live te zien op Oprah.com, om 9pm Eastern Time, wat 3 uur 's nachts is in de nacht van donderdag op vrijdag hier in Nederland. Wellicht de moeite waard om de wekker te zetten. Ik kan me haast niet voorstellen dat Armstrong nu wéér categorisch alles gaat ontkennen en dus zou het nog wel eens een boeiend gesprek kunnen worden.
Ach ja, die krijgt hij toch wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:33 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie als ik eerlijk ben Armstrong niet zo snel bekennen. In dat geval zal hij waarschijnlijk verschillende rechtzaken aan zijn broek krijgen(The Times, SCA Promotions), misschien wel een vervolging voor het misbruik van overheidsgelden. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Hier een stukje waarin men zegt dat iedereen doping nam in de Armstrong tijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat interview, zal wel wat worden, een All American Hero in een gescript interview op TV, nog even een showtje opvoeren en de feiten zo weten te draaien dat hij ergens het slachtoffer van is geweest eigenlijk jarenlang en die strijd nog zwaarder was dan de kanker...
Misschien wordt Der Jan nog wel opgevoerd als een of andere Oost-Duitse Bond villain, met geheime EPO-handel vanuit z'n oude Trabant en ja, op dat moment moest Lance natuurlijk ook wel mee gaan doen met de tegenstanders en het gebruiken...
Mocht hij al 'bekennen', dan zal alles zich centreren rond het 'iedereen gebruikte in die tijd, dus ik heb alsnog fair gewonnen'-argument, daar ben ik vrij zeker van. Dat is alsnog complete onzin natuurlijk, maar dat er geen level playing field is als iedereen gebruikt is al uitgebreid in die andere topics besproken (o.a. omkopen van controleurs, genetisch bepaalde effectiviteit van doping (oxygen vector), beschikbaar vermogen, onethische druk om te gebruiken).
Het is niet waar en als WADA baas dat zeggen is echt nog een dikke trap na richting de enkeling die niet gebruikte en door pesterijen, niet competitief zijn en groepsdruk het wereldje uitgedrukt zijn. Zum kotzen weer dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hier een stukje waarin men zegt dat iedereen doping nam in de Armstrong tijd
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-van-Armstrong.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |