Vraag maar aan Simeoni. Die zie ik nog teruggehaald worden in de TdF door Armstrong.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mja vind het inderdaad nogal makkelijk.
Lance is zo goed als veroordeelt en schuldig bevonden door de hele wereld.
Dan wacht hij een halfjaar en gaat hij bij Oprah (:')) zijn bekentenis doen.. Terwijl hij de afgelopen 10 jaar iedereen die ook maar 1 verdachtmaking openbaar maakte compleet belachelijk en geterroriseerd heeft, hij heeft zich als een complete ass gedragen op bv. Twitter etc.. Dan heb je inderdaad de boot wel gemist hoor.
Zal wel niet aangezien wij lijkt mij er wel vanuit mogen gaan dat zij geen wielerfanaat is. Dus, stel Lance bekend, zal vooral de persoon Lance en de bijbehorende emotie getoond worden ipv wat wij willen, feiten en complete openheid, zoals de rol van de UCIquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef JohnDDD het volgende:
Ben benieuwd of Oprah hem nog naar Simeoni vraagt!
Ik ga inzetten op "draagt een gele trui". Huilen levert te weinig opquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zal hij gaan huilen?
Ik denk het niet. Als hij na een reclame blok opeens met betraande ogen zit, dan telt het niet.
De beste drie! HAHAHAHAHAHA Die laatste!!!quote:$21 Lance to jump up and down on a couch
$51 Lance to wear a yellow jersey during the interview
$101 Oprah to find a secret blood bank in Lance's house
Ik kan het niet vinden op unibet, heb je een link?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha ja geniaal, op Unibet kun je ook wedden.
Op hoeveel keer er doping wordt gezegd bv.
Dan wordt het kijken wel leuker (als je wat inzet)
Volgens de NOS wel?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Alleen jammer dat hij de rest er niet bij lapt.
quote:Voor de internationale wielrenunie kunnen de gevolgen van Lance Armstrongs verwachte dopingbekentenis groot zijn. Dat verwacht Herman Ram, directeur van de Nederlandse Dopingautoriteit.
"Saillant dat hij wil getuigen tegen UCI-bestuurders. Een tikkende tijdbom", zo reageerde Ram op het bericht dat de oud-renner in het opgenomen interview met Oprah Winfrey een boekje opendoet.
http://nos.nl/artikel/462021-rambekentenis-tikkende-tijdbom.html
Ik heb het over renners zoals hieronder staat:quote:
Bron: ADquote:'Lance Armstrong geeft doping toe'
Lance Armstrong heeft toegegeven dat hij verboden prestatiebevorderende middelen heeft gebruikt gedurende zijn loopbaan als wielrenner. Armstrong deed zijn bekentenis maandag in een interview met Oprah Winfrey dat later deze week wordt uitgezonden.
Dat hebben verschillende anonieme betrokkenen meegedeeld aan het persbureau AP en andere Amerikaanse media. De opnamen duurden ongeveer drie uur en werden gehouden in een hotel in Austin (Texas). Het vraaggesprek wordt donderdag vertoond op Winfreys eigen tv-kanaal. Het is tegelijkertijd online te zien via haar website.
Getuigenis
De New York Times meldt op zijn website dat Armstrong besloten heeft een getuigenis te zullen afleggen tegen bestuurders en andere officials die op de hoogte waren van dopingpraktijken in de wielersport, met name uit de gelederen van de internationale wielerunie UCI. Hij zou niet van plan zijn te getuigen tegen renners en oud-renners.
Hij mag eerst wel eens leren spellen die Martinus Antonius!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Trouwens, Nederland heeft ook een eigen doping-gate:
[ afbeelding ]
https://coworks.kenniscaf(...).UPUe3pQr-kw.twitter
(misschien het Twitter account van THFXR?)
De agent die het proces-verbaal heeft opgemaakt mag leren spellen!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef JohnDDD het volgende:
Hij mag eerst wel eens leren spellen die Martinus Antonius!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |