Ik douche me met zo'n ding:quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
OT: Moe, heel erg moe. Maar voor de rest prima.
Die leest toch niemand dus wat heb ik daaraan.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Yuki het volgende:
Zinvolle LaPo hoor
OT: Net iets teruggelezen, van bijna een jaar geleden... Damn, wat liep ik mezelf toen voorbij
Overduidelijke LaPo-hunt. Je kunt er ook gewoon een normale, ontopic post van maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die leest toch niemand dus wat heb ik daaraan.
Was niet mijn bedoeling, ik had ook mijn bovenstaande post daar neer kunnen zetten maar dan ziet niemand die meer dacht ikquote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overduidelijke LaPo-hunt. Je kunt er ook gewoon een normale, ontopic post van maken.
Die dingen zijn lekker zachtquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik douche me met zo'n ding:
[ afbeelding ]
En daar zit zo'n touwtje aan en precies toen ik met dat ding over mijn arm naar boven ging, zat dat touwtje er tussen en daar zat wat hards aan het uiteinde wat me flink kraste
Miss kan ik er zo een foto van maken
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef lyolyrc het volgende:
Lieve Fok,
Net de hele tijd achter mijn laptop gezeten. Frustratie is toegenomen, want bezig zijn met solliciteren is klote. Grrr
Verder ben ik een luiwammes, want dat solliciteren stel ik al de hele tijd uit.Zie mogelijkheden, maar weet niet goed wat ik wil en neem daarom geen beslissing. Morgen ga ik een knoop doorhakken.
Tevens Fok ik veel te veel. Daar gaan we eens verandering in aanbrengen, want anders kom ik nooit aan de baan.
En dan zo bed opmaken en slapen.
Jij eikel.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:56 schreef Trashcanman het volgende:
Lieve Fok,
Net nog even wat werkzaamheden verricht. Frustratie is tot niveau schuimbekken gestegen, aangezien de roosteraar een soort van Zeus complex heeft waardoor elk verzoek tot diensten wisselen of vrij vragen moeilijkheden oplevert.
Verder moet ik naar de wc, wat verder niet echt effect geeft op mijn gemoedstoestand.
Tevens Fok ik veel te veel. Daar gaan we eens verandering in aanbrengen, want anders kom ik nooit aan een vriendin.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me fijn, na een paar !@#$% dagen. Goed nieuws te horen gekregen ook. Dit was een goede dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |