Ah! Vandaer! Nou ik duik lekker onder de dekens zodat ik morgenochtend weer lekker op tijd aan de bak kan!quote:
Ja zo'n vermoeden had ik dus ook al, en ik zou het erg jammer vinden dat ik om die reden geen rechten kan gaan studeren, want het is echt iets wat me heel erg boeit. De inhoud op het mbo gaat me (te) gemakkelijk af, wat ik ook wel verwacht had, maar als ik echt zo veel met het vak economie geconfronteerd ga worden in het tweede jaar, moet ik er voor kiezen om de enige opleiding die mij echt leuk lijkt niet te doen. Ik heb grootse plannen, ik wil uiteindelijk strafrecht & criminologie gaan studerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het tweede jaar heb je 'bedrijf en organisatie' en 'werk en inkomen', ik neem aan dat een van beiden of allebei economische vakken in zich heeft.
Geeft niet, in ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee en nu doe ik WO rechtsgeleerdheid, dus helaas kan ik je wat dat betreft niet verder helpen.
Doe nou nie-hiet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:23 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben ook nachtbraker, maar ik zal het ritme weer correct moeten krijgen voor woensdagochtendstraks maar wat slaappillen erin gooien
Het is al laat, nu hoor je te slapenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, lekker nieuw blok, waarom ook niet
[..]
Net als jij, heer Thock
Bepaal ik zelf wel hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Het is al laat, nu hoor je te slapen
In dat geval kun je ook de P-route overwegen. Wegwezen na het eerste jaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had ik dus ook al, en ik zou het erg jammer vinden dat ik om die reden geen rechten kan gaan studeren, want het is echt iets wat me heel erg boeit. De inhoud op het mbo gaat me (te) gemakkelijk af, wat ik ook wel verwacht had, maar als ik echt zo veel met het vak economie geconfronteerd ga worden in het tweede jaar, moet ik er voor kiezen om de enige opleiding die mij echt leuk lijkt niet te doen. Ik heb grootse plannen, ik wil uiteindelijk strafrecht & criminologie gaan studeren.
[..]
Geeft niet, in ieder geval bedankt.
Was ik sowieso al van plan, lijkt me hier wel gezelligquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef NotGuilty het volgende:
Volgens mij doet Yreal MER en WO rechten tegelijk. Moet je maar even meelurken tot hij weer meepost Mauskoekwaus. Die kan je misschien wat meer vertellen, maar hij studeert niet aan Saxion.
Bedoel je daarmee dat ik mijn propedeuse moet halen en dan naar het WO?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In dat geval kun je ook de P-route overwegen. Wegwezen na het eerste jaar.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:30 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
En met deze giller zwaai ik af. Adieu.
Precies. Je ontwijkt eventuele dealbreakers op het hbo en je bent sneller op het WO.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was ik sowieso al van plan, lijkt me hier wel gezelligEn misschien leer ik ondertussen ook nog wel wat, dat zou mooi meegenomen zijn.
[..]
Bedoel je daarmee dat ik mijn propedeuse moet halen en dan naar het WO?Ik heb me daar nog niet echt in verdiept eerlijk gezegd..
Date je ook celebrities?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Zeur niet zo, je bent als noviet meteen beroemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten Ties.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niets moet,alles mag
maar weltrusten ouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |