Niet zoveel gatherers joh, ik heb ook bijnaalles, maar maar 1x mining en herbing.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:50 schreef Aloria het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke fok server ? Wil denk ik weer wow spelen en dan heel wat chars tegelijk met alle professions.Ben altijd horde geweest, wil denk ik nu eens alliance al ben ik ook voor horde hoor.
De chars die ik maak zullen allemaal healen of tanken, met een dps er tussen zoals de shaman.
Zit te denken,
monk = skinning / leatherworking
warrior = mining / blacksmithing
priest= tailoring / enchanting
shaman = mining / engineering
death knight = mining / jewelcrafting
paladin = herbalism / inscription
druid = alchemy / herbalism
Iemand nog tips om het anders te doen of iets ? En een leuke server of guild ?
Ik ook inderdaad, een warrior met mining + herbalism. Alleen ik gather nooit zelf, veel te lui voor. Ik koop altijd alles gewoon op de AH, verdien je toch wel terug.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Maax het volgende:
[..]
Niet zoveel gatherers joh, ik heb ook bijnaalles, maar maar 1x mining en herbing.
Alles wat over blijft doe ik inscription en alchemy
drumstickNL is mn accountnaamquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:48 schreef drumstickNL het volgende:
iemand zin om me zo'n resurrection ding te sturen?
Kan ik als je me je email DM'tquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
drumstickNL is mn accountnaam
Hooguit 72 uur ban.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:58 schreef Olment het volgende:
Geweldig.. een botter gevonden in Halfhill. rent tegen pilaar aan, loopt stukje naar achter, rent een rondje en eindigt weer tegen die zelfde pilaar.
Heeft een mining pick equiped en verder greeny gear aan.
Hoop dat hij een permban krijgt,.. opflikkere met die kut botters.. STERF ALLEN
dan hoop ik dat jij ook ban krijgt. Guildie kreeg ooit een -60level reduction.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Hooguit 72 uur ban.
Tenzij die al vaker gebanned is dan zou het een permanent ban kunnen zijn, maar dan nog kun je een case maken en vaak openen ze je account weer.
Dus hoop er niet te veel op.
En ja ik bot ook.
quote:
quote:
Ok.. ff naar de opticien..quote:
Blizzard besraft op het ogenblik enkel BG bots en botters die het goud verkopen voor geld (en dan nog enkel bij grote bedragen/systematische verkoop).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij ook ban krijgt. Guildie kreeg ooit een -60level reduction.
zoiets is ook wel gepast.. Flikker gweoon op met je botten, spelen of niet spelen.. thats the question (die jij niet snapt)
De reins snap ik wel, maar de Bombay cat?quote:
waarom zo boosquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij ook ban krijgt. Guildie kreeg ooit een -60level reduction.
zoiets is ook wel gepast.. Flikker gweoon op met je botten, spelen of niet spelen.. thats the question (die jij niet snapt)
Vind botters maar trieste mensenquote:
Idd, er maken zich al genoeg mensen druk om crz en heirlooms en crap, dus hou ik me maar bezig botters te reporten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou, je kan maar een probleem hebben.
voor die reins? weet zeker dat ie straks gaat voor 999,999quote:
Maakt mij niet echt uit, al heb ik eigenlijk nog nooit echt op een pvp server gespeelt, ik ben all in voor alles, als het maar een server is met een leuke guildquote:
Wat is de beste farm char dan , als ik dan toch professions ga combineren ? Een druid ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad, een warrior met mining + herbalism. Alleen ik gather nooit zelf, veel te lui voor. Ik koop altijd alles gewoon op de AH, verdien je toch wel terug.
kom je ook naar frostmane ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Als we toch gaan server changen aan het einde van de maand en ik maar 50K mee over mag nemen. (En ik toch maar 1 character ga overzetten!) Heb ik zojuist maar ff Hyacinth Macaw gekocht voor 6K!Eén die ik toch van me leven niet van plan was te gaan grinden!
Dus!
https://eu.theunderminejournal.com/item.php?item=80008quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef cherrycoke het volgende:
wiet niemand hoeveel darkmoon rabbit waard is dan
http://www.wowhead.com/item=80008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |