Heroics kun je inderdaad best in je DPS gear tanken. Zie bijv. (even het geluid uit als je allergisch bent voor overenthousiaste Britten). Het is dan wel een DK, maar hij tankt ook zonder enige moeite in z'n DPS (PvP zelfs) gear.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, maar Heroics kan toch gewoon? Dan krijg ik in ieder geval genoeg gear in aanloop naar de raids.
morgen TS gesprekquote:
Ze nemen toch ook gewoon socials aan?quote:
Van Icy Veins:quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:17 schreef Xetran het volgende:
Ging wel goedIk moet alleen nog even uitvinden hoe je threat kan houden op meer targets tegelijk, maar dat zal wel generfed zijn, ik geloof in Cataclysm al.
quote:Spread Deep Wounds to all enemies around you through Thunder Clap (thanks to Blood and Thunder).
Use Cleave instead of Heroic Strike, and execute the rest of your rotation, alternating between the different targets.
Use your tier 4 talent of choice.
hoedt je hier maar voor.. Heb ook eerst alles gefarmed en daarna die 9 quest items ingelevered.. MOHH elke keer z'n kut cinematic kijken bij elk item.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef Chevalric het volgende:
Net even "snel" een rondje pandaria gedaan om alle Lorewalker achievements te halen. Vanavond achter elkaar de quests in leveren bij Cho om exalted te worden. Kan dat ook weer van het lijstje.
Gewoon reloggen elke keerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:57 schreef Olment het volgende:
[..]
hoedt je hier maar voor.. Heb ook eerst alles gefarmed en daarna die 9 quest items ingelevered.. MOHH elke keer z'n kut cinematic kijken bij elk item.Dik half uur bezig geweest met inleveren
Ja, dat wist ik al. Gisteravond dus "even" gedaan. Gelukkig hoef je er niet bij te blijven staan. En ik vlieg nu rond op een metalen schijf! (als ik had geweten dat Lorewalkers zo simpel was, had ik het wel gelijk gedaan.)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:57 schreef Olment het volgende:
[..]
hoedt je hier maar voor.. Heb ook eerst alles gefarmed en daarna die 9 quest items ingelevered.. MOHH elke keer z'n kut cinematic kijken bij elk item.Dik half uur bezig geweest met inleveren
En hier denk ik dan weer niet aanquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef Olment het volgende:
Btw, vergeten jullie de Horde ICC25hc van vanavond niet?
Aanmelden kan nog altijd.
[..]
En hier denk ik dan weer niet aan![]()
5 volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:34 schreef cherrycoke het volgende:
slabhide farm
hoeveel instances mag je eigenlijk in per uur? was daar geen limiet op?
dungeon clear ik binnen 7-8 minuten. tot slabhide daarna portal ik terug en reset instancequote:
5 idd. dus wat ik deed was queuen voor RF en tegelijk stonecorequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:34 schreef cherrycoke het volgende:
slabhide farm
hoeveel instances mag je eigenlijk in per uur? was daar geen limiet op?
raidfinder natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:38 schreef Olment het volgende:
[..]
5 idd. dus wat ik deed was queuen voor RF en tegelijk stonecore
Ja is mooi kk. Ik weet het. Daarom doe ik altijd maar 4 dungeons (en onthoud de tijd wanneer ik begin) als ik dit soort dingen ga farmenquote:
ja, maar hij had een raidapply gemaakt geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze nemen toch ook gewoon socials aan?
Vriendlief heeft PTR-raidingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:37 schreef Syphixx het volgende:
mensen die vanavond DS/ICC ofzo willen doen voor achi's ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |