Dit seizoen is stiekem best slecht hoor, waarschuw je maar alvastquote:Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alleen ep1 van het laatste seizoen gekeken, kijk straks wel alles in 1x, of nog ff voor vrijdag alles binnen halen
En dan een keer weer alles checkenFringe
Niet dashboarden als je een hitmarker krijgt danquote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.nabv.nl/nieuws(...)-en-ondertekend.html
Hmm, interessant
xD gekke gastquote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet dashboarden als je een hitmarker krijgt dan
I know, misschien was het beter geweest om gewoon te stoppen en het andere einde te laten zien (al wil ik die sowieso nog zien, als ie ooit uitkomt)quote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit seizoen is stiekem best slecht hoor, waarschuw je maar alvastGaat nogal erg van de hak op de tak.
Ik houd me er niet mee bezig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DJ MistiQ
Beetje dapper lopen doen tegen mij en toen hij het niet meer aan kon mij kicken
Forza Horizon Rallyquote:
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.quote:
gewoon muten die kneusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.
Ik heb er iig weer hard om gelachen
bitches be crazyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
[MW2 SC #453] Libelle forum editie
Wat is jou probleem jankbalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
[MW2 SC #453] Libelle forum editie
Ga eens slapenquote:
Z'n k/d.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fucking buurman die om half 8 begint met sneeuwschuiven, terwijl:
-het nog sneeuwt;
-het nog veel gaat sneeuwen;
-er nog weinig ligt;
-het fucking half 8 is.
SerieusEn ook echt de stoep van de halve straat hier
Zelfs achter een bloemperkje waar nooit iemand überhaupt loopt.. Wat motiveert hem?
Wie? Mistiq?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.
Ik heb er iig weer hard om gelachen
kan ook prima met hem op mutequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want wie moet ik dan uitlachen en belachelijk maken?
Alleen die paar chapter achievements nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Welke nigga moet nog Spartan Ops doen?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Alleen die paar chapter achievements nog.
Maar Crysis SP wel............................quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet er nog zat, maar ik vind er geen hol aan...
Gears is wel leuk, maar het is geen crysisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar Crysis SP wel............................
Maar wel een crisis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gears is wel leuk, maar het is geen crysis
fwpquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fucking buurman die om half 8 begint met sneeuwschuiven, terwijl:
-het nog sneeuwt;
-het nog veel gaat sneeuwen;
-er nog weinig ligt;
-het fucking half 8 is.
SerieusEn ook echt de stoep van de halve straat hier
Zelfs achter een bloemperkje waar nooit iemand überhaupt loopt.. Wat motiveert hem?
Weinig putjes toegekend gekregen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo de werkdag zit er weer op #goodlife
Viel tegen ivm de sneeuw inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weinig putjes toegekend gekregen?
Heb je een keer overdag tijd? Misschien zaterdag of een zondag ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer gaan we raggen met F1 2011?
Door de weeks moet ik werken en volgens mij heb ik eind maart pas weer een vrij weekendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je een keer overdag tijd? Misschien zaterdag of een zondag ofzo?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weinig putjes toegekend gekregen?
Ja heb nu nog ff vakantie, dus dan was overdag wel handigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door de weeks moet ik werken en volgens mij heb ik eind maart pas weer een vrij weekend
Dus erm nee vrees van niet. Alleen 's avonds eigenlijk en dan vooral woensdag en donderdagavonden
O my god Naakte Bob en Naakte Bep.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Pixell het volgende:
De liefde straalt weer van dit topiek af!
[ afbeelding ]
Komt omdat jij er weer bent, schoonheid,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Pixell het volgende:
De liefde straalt weer van dit topiek af!
[ afbeelding ]
No homo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt omdat jij er weer bent, schoonheid,
Danke aber nein danke.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol brohannes, rock out with my cock out.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat het een beetje poppy klinkt, vind ik dit echt een tof nummer. De clip is ook echt erg vet!
En nu met extra gratis nummertje erbij voor helemaal niets!
is al wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
GAM / [PS3 & X360 - Battlefield 3 deel 49] Piew, piew.
Je probeerde zeker jezelf voor te doen als gangsterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
eBay sent this message to F. Espinosa (****@hotmail.com, mijn email adres).
Your registered name is included to show this message originated from eBay.
Nogal apart, dat ik ineens F. Espinosa heet
Nieuw account aanmaken op ebay lukt ook niet, want ebay herkent gmail niet ofzo
FWP
Hoezo probeerde? Nick is frist 11 van de HGFquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je probeerde zeker jezelf voor te doen als gangster
Oke Bobquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je probeerde zeker jezelf voor te doen als gangster
Huh wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe waren de bitterballen Michhas?
What the fuck is FWP nou weer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
eBay sent this message to F. Espinosa (****@hotmail.com, mijn email adres).
Your registered name is included to show this message originated from eBay.
Nogal apart, dat ik ineens F. Espinosa heet
Nieuw account aanmaken op ebay lukt ook niet, want ebay herkent gmail niet ofzo
FWP
First world problems toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What the fuck is FWP nou weer?
YES!quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:14 schreef Frankii het volgende:
OH FUCK YES SHAKEWEIGHT OP iBOOD!
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
Een forum fok! userquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:19 schreef quer het volgende:
[..]
Een forum fok! userha ha nou leuk hor en welkom hier we zijn heel blij metje komst gozer XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ben ook heel blijquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
ha ha nou leuk hor en welkom hier we zijn heel blij metje komst gozer XD
Zaligheid en jolijt alomquote:
zelfs met legendaries?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Zjozz, Miech, Bozz! De nieuwe Borderlands DLC is uit en schijnt eindelijk pittig te zijn als je al lvl 50 bent.
Up for a challenge?
gelukkig begrijp jij allesquote:
Jammer van die 30 golden keys danquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Alleen nog steeds geen lvl cap verhoging
Vanavond is prima! Doe ik borderlands morgen welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb nu nog ff vakantie, dus dan was overdag wel handig
Doen we het woensdag avond? Donderdag kan ik pas na half 10 namelijk
Maak er maar donderdag van anders, want zoek het atm nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond is prima! Doe ik borderlands morgen wel
Mehh geen gears.quote:
TR gemaaktquote:
een oudje,maar blijft goed jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |