SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fipo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ossestiëquote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga jullie verhalen vertellen over mijn tijd in het leger van Zuid-oost Ossetië.. Daar was toch zo'n conflict met Georgië/Rusland een tijd terug
.
![]()
Hongerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met osseworst.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
What the fuck is dat eerste, ossenworst of tartaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
What difference does it make?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck is dat eerste, ossenworst of tartaar?![]()
Niks, vind het allebei niet lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
What difference does it make?![]()
![]()
Wat een bazenfilm. Moeten jullie echt zien.Ik moet vooral elke keer lachen om Kevin Hart.
De eerste anderhalf uur is leuk en daarna wordt het gauw een standaard emotioneel ding. Het enige nadeel is dat het boek echt bestaat.
If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel wat lijken op dat stone island filmpje![]()
Bedankt swa.If not now, then when.![]()
Hooooge kraag, capuchon. Stoooone Island vriend, Stone Island.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel wat lijken op dat stone island filmpjeOmdat peer.![]()
al bijna 7 jaar (2013 al damn) mijn grote voorbeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2006 Alweer. Wat een nerd was dat hey.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die video stond eerst alleen nog maar op video.google.com
tijd vliegtI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Met je 7 halve motherfucking subs, vreetzak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond deze niet zo goed gelukt. Enjoy.![]()
Klaargekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond deze niet zo goed gelukt. Enjoy.![]()
Gotta get them carbzzz in my system.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je 7 halve motherfucking subs, vreetzak.
Dan ben je minder angstaanjagend, beter dan iek bun Goran halo hoe ies met jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik merk zelf trouwens op dat mijn accent nog boerser is dan ik verwacht had.![]()
heet hij goran, gvd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ben je minder angstaanjagend, beter dan iek bun Goran halo hoe ies met jou?![]()
Beide. Aangezien het zetmeel is, gaat het naar mijn muscilus waardoor ik meer energie/kracht heb en zwaarder kan tillen. 322 gr. koolhydraten, die targets halen is nog nooit zo makkelijk geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
7 subs van 15 cmdat gaat direct naar je biceps toe of dat komt in je beestenbuik terecht?
Dit, met wat oostbloks erin ook nog, geweldig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik merk zelf trouwens op dat mijn accent nog boerser is dan ik verwacht had.
full stops and exclamation marks![]()
*snuif*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond deze niet zo goed gelukt. Enjoy.
Ben nu op de weg..
Naar de Soep-WAY
*snuif*
Hahaha, zou lachen zijn als je dan met gierende banden zou crashen na die 'WAY'![]()
.
HAHAHA BEK houden, ik rij zo hard als ik WIL![]()
![]()
.
Kill, je eet fucking veel ook. MEER VAN DIT!*abonneert*
![]()
Dat beteekn't dat ik soeperveel koolhydraat'n moet etenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit, met wat oostbloks erin ook nog, geweldig..
![]()
Oh gruwelijk. ben je endo, meso?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beide. Aangezien het zetmeel is, gaat het naar mijn muscilus waardoor ik meer energie/kracht heb en zwaarder kan tillen. 322 gr. koolhydraten, die targets halen is nog nooit zo makkelijk geweest.![]()
Hahahaha, inderdaad lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*snuif*
Ben nu op de weg..
Naar de Soep-WAY
*snuif*
Hahaha, zou lachen zijn als je dan met gierende banden zou crashen na die 'WAY'![]()
.
HAHAHA BEK houden, ik rij zo hard als ik WIL![]()
![]()
.
Kill, je eet fucking veel ook. MEER VAN DIT!*abonneert*
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat beteekn't dat ik soeperveel koolhydraat'n moet eten.
Snap ik lul, maar ik vind je uitspraak zo klinkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij bent trouwens fucking doof man. Ik zeg geen soep, maar sub.. Kijk nu al voor de 3e keer, geniaal zeg ik je, geniaal
.
![]()
Wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij bent trouwens fucking doof man. Ik zeg geen soep, maar sub.
En het is steek, niet stiek.full stops and exclamation marks![]()
Yuri, Als je naar Amsterdam verhuist, beter maak je dan een hele serie filmpjes van je eerste weken onder de titel: Yuri in de grote stad
Jawel, je keek.![]()
Wat is je lengte en gewicht?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom het meest in de buurt van endo ja.![]()
Haha, goeie. Noted.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef jna het volgende:
Yuri, Als je naar Amsterdam verhuist, beter maak je dan een hele serie filmpjes van je eerste weken onder de titel: Yuri in de grote stad
1.87m, ~ 88 kg, ~ 18%quote:If not now, then when.![]()
Beestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, goeie. Noted.
[..]
1.87m, ~ 88 kg, ~ 18%![]()
![]()
Ik was in juli 1.87m en 98 kg. Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, ik ben 1m90 ongeveer en ook 88 kg.
quote:Wat loop jij nou weer stoer te doen ineens, schroale.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:52 schreef RickoKun het volgende:
IDD LAAT DIE VETTE BAKKES ES ZIEN JUNGInb4 dWc buff posts.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, ik ben 1m90 ongeveer en ook 88 kg.
Ja dunno eigenlijk, ben ik nou ook een kast of valt jouw body gewoon meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was in juli 1.87m en 98 kg. Wat wil je hiermee zeggen?.
![]()
Oef..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja dunno eigenlijk, ben ik nou ook een kast of valt jouw body gewoon mee.
![]()
Olympisch gespierd noemt men dat. Niet schroal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef krioro het volgende:
Wat loop jij nou weer stoer te doen ineens, schroale.![]()
![]()
Ik ben niet super groot natuurlijk, ik voel me wel zo. #mindbodyproblemsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien had je gewoon een beeld in je hoofd dat ik een almachtige god was.
Vind juist baas nu ik dit weet, jij traint en ik vreet, en we zijn even lang en even zwaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet super groot natuurlijk, ik voel me wel zo. #mindbodyproblemsMisschien had je gewoon een beeld in je hoofd dat ik een almachtige god was.
.
![]()
Ik train ook niet vier jaar achtereen of zo hé. Ik train sinds mijn 14de on/off. Ben wel vijf keer begonnen en gestopt. Tot juli vol met bro-science. Motivatieproblemen, bro-science en blowen hebben me genekt. Moet je nagaan hoe buff ik anders was geweest. Toen ik eigenlijk begon met blowen werd ik echt tering lui en begon ik steeds meer te eten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind juist baas nu ik dit weet, jij traint en ik vreet, en we zijn even lang en even zwaar.
Nu ik wat 'wijzer' ben, gaat alles tien keer beter.
quote:
Moet je nagaan als ik niet zou smoken, niet lui was en aan sport deed/gym zou hitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik train ook niet vier jaar achtereen of zo hé. Ik train sinds mijn 14de on/off. Ben wel vijf keer begonnen en gestopt. Tot juli vol met bro-science. Motivatieproblemen, bro-science en blowen hebben me genekt. Moet je nagaan hoe buff ik anders was geweest. Toen ik eigenlijk begon met blowen werd ik echt tering lui en begon ik steeds meer te eten.Nu ik wat 'wijzer' ben, gaat alles tien keer beter.
![]()
Dat dere BBC genetics.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik niet zou smoken, niet lui was en aan sport deed/gym zou hitten.If not now, then when.![]()
14 al begonnen met trainen, heeft dat geen nadelige effecten gehad?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik train ook niet vier jaar achtereen of zo hé. Ik train sinds mijn 14de on/off. Ben wel vijf keer begonnen en gestopt. Tot juli vol met bro-science. Motivatieproblemen, bro-science en blowen hebben me genekt. Moet je nagaan hoe buff ik anders was geweest. Toen ik eigenlijk begon met blowen werd ik echt tering lui en begon ik steeds meer te eten.Nu ik wat 'wijzer' ben, gaat alles tien keer beter.
![]()
quote:
Dat krachttraining je groei stopt of vertraagd is dus bro-science.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
14 al begonnen met trainen, heeft dat geen nadelige effecten gehad?
Moet je nagaan als mijn tante een pik had in plaats van een kut, was t gewoon mijn oom geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik niet zou smoken, niet lui was en aan sport deed/gym zou hitten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geen hermafrodiet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet je nagaan als mijn tante een pik had in plaats van een kut, was t gewoon mijn oom geweest.If not now, then when.![]()
Moet je nagaan dat ik gewoon 16 jarige meisjes gewoon ging neuken in t openbaar. Zat ik nu in de bak beetje af te trekke![]()
Wat is dezequote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat krachttraining je groei stopt of vertraagd is dus bro-science.ben ik voor niks gestopt
![]()
Eerder een hermafrodiet inderdaad, of transseksueel. Dat het dan je oom zou zijn is een beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moet je nagaan als mijn tante een pik had in plaats van een kut, was t gewoon mijn oom geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:06 schreef RickoKun het volgende:
Moet je nagaan dat ik gewoon 16 jarige meisjes gewoon ging neuken in t openbaar. Zat ik nu in de bak beetje af te trekke![]()
.
![]()
One can dream rite.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat het dan je oom zou zijn is een beetje kort door de bocht.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je zegt U MAD echt exact hetzelfde als die Bosniak waar ik een tijd terug filmpjes van postte.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier de overige footage. Nu trainen.
Tevens zieke dansskills.
Nee bij jou zijn het vetjes en bij hem spier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bij jou zijn het vetjes en bij hem spier.Nee, jij bent lekker in shape wou je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zo op je teentjes getrapt dwctje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker in shape wou je zeggen.![]()
Waaruit blijkt dat ik dat ben? Ik counter gewoon je nonsens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zo op je teentjes getrapt dwctje.![]()
Halve kiloquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef jna het volgende:
Vas, hoeveel kilo ben je eigenlijk afgevallen door die borstverkleining?![]()
Dus als een dikke tegen een dikke zegt dat die dik is is het zo van oh hahaha jij bent ook dik dus je lult onzin? Watquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik dat ben? Ik counter gewoon je nonsens..
![]()
Saillant detail: ík ben niet dik?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als een dikke tegen een dikke zegt dat die dik is is het zo van oh hahaha jij bent ook dik dus je lult onzin? Wat.
Raar volk, de ene keer ben ik een ecto, de andere keer een endo. Dat maakt mij gewoon een meso
.
![]()
Ik zeg ook niet dat je dik bent ik heb het over vetjes, wat is er nou weer mis met vetjesquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Saillant detail: ík ben niet dik?
Raar volk, de ene keer ben ik een ecto, de andere keer een endo. Dat maakt mij gewoon een meso
.
Heb ze zelf toch ook
![]()
![]()
Dan loopt dus je vergelijking mankquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dik bent ik heb het over vetjes, wat is er nou weer mis met vetjesHeb ze zelf toch ook
. Ik ben een meso met lichte vetjes
.
Chicks met babyvetjes.
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dik bent ik heb het over vetjes, wat is er nou weer mis met vetjesHeb ze zelf toch ook
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Saillant detail: ík ben niet dik?
.
![]()
![]()
Ja nee, maar jij zegt dat ik onzin praat door te zeggen dat ik ook vetjes heb, dus daarom die vergelijking, komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan loopt dus je vergelijking mank. Ik ben een meso met lichte vetjes
.
Chicks met babyvetjes.
![]()
Dat maakt die aantijgingen dus des te raarder iddquote:. Wat ik dus al zei, ik ben gewoon meso
.
Jij zegt dat mijn gewicht bestaat uit vetjes en bij hem spier, ik zeg dat jij onzin praat en bovendien niets moet zeggen want je hebt zelf vetjes. Jouw vergelijking sloeg gewoon als een lul op een drumstel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, maar jij zegt dat ik onzin praat door te zeggen dat ik ook vetjes heb, dus daarom die vergelijking, komt op hetzelfde neer.. But hey, whatever.
![]()
Of je bent wss een een mix.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat maakt die aantijgingen dus des te raarder idd. Wat ik dus al zei, ik ben gewoon meso
.
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wil opeten.
[ afbeelding ]
Voor Jumi.
[ afbeelding ]
Wil Russisch.
![]()
Alleen die 2de bh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tussen linksonder en die rechts daarvan in.
skinnyfat, wat een vloekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoewel het hier best goed word afgebeeld. Builtfat is wel hard. Maar jij hebt het niet zo met bewegen
?
![]()
Dat is hetzelfde als zeggen "tussen rechtsonder en die links daarvan in".quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger judo en zwemmen echt als sport, voetballen op school + vrije tijd. Tegenwoordig laad en los ik vrachtauto's en sorteer ik containers vol met dozen uit, dat houdt me nog enigszins in vormquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
skinnyfat, wat een vloekhoewel het hier best goed word afgebeeld. Builtfat is wel hard. Maar jij hebt het niet zo met bewegen
?
.
Smoelwerk houden, je weet precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen "tussen rechtsonder en die links daarvan in"..
![]()
OK SunChaser.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Smoelwerk houden, je weet precies wat ik bedoel.
Sluit jezelf een maandje op in de garage van Yuri_boykaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger judo en zwemmen echt als sport, voetballen op school + vrije tijd. Tegenwoordig laad en los ik vrachtauto's en sorteer ik containers vol met dozen uit, dat houdt me nog enigszins in vorm.
![]()
Mezelf opsluiten in de garage van een Yugoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sluit jezelf een maandje op in de garage van Yuri_boyka. Kan ik net zo goed Holleeder meteen in z'n gezicht spugen.
![]()
Swizzin all day errday.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krio in de 80ies.
Kwam die Sunny vergelijking tegen toen ik in een oud topic keek, was het niet Jumi die daar mee kwam?
Tliquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Swizzin all day errday.
Kwam die Sunny vergelijking tegen toen ik in een oud topic keek, was het niet Jumi die daar mee kwam?.
En dan haten op mijn vergelijkingen.
![]()
Tliquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tli.
Gewoon je kontje dicht tapen van te vorenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mezelf opsluiten in de garage van een Yugo. Kan ik net zo goed Holleeder meteen in z'n gezicht spugen.
![]()
Is toch niks raars aan om dat te zeggen, shit manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jij zegt dat mijn gewicht bestaat uit vetjes en bij hem spier, ik zeg dat jij onzin praat en bovendien niets moet zeggen want je hebt zelf vetjes. Jouw vergelijking sloeg gewoon als een lul op een drumstel.. But hey, whatever.
![]()
![]()
Jij lijkt op die neger van 0118-vierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lijk al op Santios volgens Nestalgie.
[ afbeelding ]![]()
Nestalgie is dan ook een retard, heeft ook -2.5 -3.5 zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lijk al op Santios volgens Nestalgie.
[ afbeelding ]
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat? Het zou zo m'n neef kunnen zijn gek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nestalgie is dan ook een retard, heeft ook -2.5 -3.5 zeker.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken ik niet, is dat deze? Hell nahw.
ehhh.... wel vette gasten verder
deze?
![]()
![]()
Die lijkt al ietsjes meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]ehhh.... wel vette gasten verder
deze?
[ [url=http://h4w.nl/wp-content/uploads/2012/02/Nul-Elf-Acht-%E2%80%93-Wat-We-Brengen-www.h4w.nl_.jpg]afbeelding[/url] ].
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ken ik niet, is dat deze? Hell nahw.
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
deze?
[ [url=http://h4w.nl/wp-content/uploads/2012/02/Nul-Elf-Acht-%E2%80%93-Wat-We-Brengen-www.h4w.nl_.jpg]afbeelding[/url] ]full stops and exclamation marks![]()
Deze lijkt eigenlijk wel ziekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
deze?
[ [url=http://h4w.nl/wp-content/uploads/2012/02/Nul-Elf-Acht-%E2%80%93-Wat-We-Brengen-www.h4w.nl_.jpg]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bij jou zijn het vetjes en bij hem spier.Ik weet dat je van mij houdt vasjepinpasje, maar dit is natuurlijk niet geheel correct. Ik heb wel spier, maar ook vet. Echter heb ik dWc z'n fotoshoot pics (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) gezien en daaruit kan ik wel concluderen dat ik wat breder gebouwd ben/breder ben. Dit kan te maken hebben met het feit dat ik een ander lichaamstype dan hem heb; endo. Vergeet niet dat ik nog steeds aan het cutten (vet verliezen) ben.
Dit klopt dus niet. Als je dit plaatje ziet dan lijkt het alsof elke ecto dun is, elke endo dik en elke meso gespierd. Een ecto kan ook dik zijn, een endo dun en een meso niet gespierd.quote:
Dit is een beter voorbeeld:
Wel jammer dat de andere zo goed als shredded zijn weergegeven en de endo niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 08-01-2013 20:17:42 ]If not now, then when.![]()
iedereen is geshockeerd door je gespierde endo's en ecto'sI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dat begrijp ik. Aha beter idd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet dat je van mij houdt vasjepinpasje, maar dit is natuurlijk niet geheel correct. Ik heb wel spier, maar ook vet. Echter heb ik dWc z'n fotoshoot pics () gezien en daaruit kan ik wel concluderen dat ik wat breder gebouwd ben/breder ben. Dit kan te maken hebben met het feit dat ik een ander lichaamstype dan hem heb; endo. Vergeet niet dat ik nog steeds aan het cutten (vet verliezen) ben.
[..]
Dit klopt dus niet. Als je dit plaatje ziet dan lijkt het alsof elke ecto dun is, elke endo dik en elke meso gespierd. Een ecto kan ook dik zijn, een endo dun en een meso niet gespierd.
[ afbeelding ]
frank zane is ecto toch?![]()
Een Octo-ecto voor je topic.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef aight1 het volgende:
iedereen is geshockeerd door je gespierde endo's en ecto's![]()
![]()
Endoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet dat je van mij houdt vasjepinpasje, maar dit is natuurlijk niet geheel correct. Ik heb wel spier, maar ook vet. Echter heb ik dWc z'n fotoshoot pics () gezien en daaruit kan ik wel concluderen dat ik wat breder gebouwd ben/breder ben. Dit kan te maken hebben met het feit dat ik een ander lichaamstype dan hem heb; endo. Vergeet niet dat ik nog steeds aan het cutten (vet verliezen) ben.
[..]
Dit klopt dus niet. Als je dit plaatje ziet dan lijkt het alsof elke ecto dun is, elke endo dik en elke meso gespierd. Een ecto kan ook dik zijn, een endo dun en een meso niet gespierd.
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
is dit echtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Octo-ecto voor je topic.
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Das ist richtig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Aha beter idd.
frank zane is ecto toch?Real-life octo does not approve.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Octo-ecto voor je topic.
[ afbeelding ]
vind ik meer een rastapopoulousquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Das ist richtig.
[..]
Real-life octo does not approve.
[ afbeelding ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wtf zijn neus is groter dan mijn lul in slappe toestand.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Das ist richtig.
[..]
Real-life octo does not approve.
[ afbeelding ]![]()
ma jy ben mokerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
wtf zijn neus is groter dan mijn lul in slappe toestand.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik zag trouwens in de gym een man met biceps 10x zo groot als die van mij maar kapotdunne benenWaarom vraag ik mij dan af
![]()
Dat dere.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:56 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik zag trouwens in de gym een man met biceps 10x zo groot als die van mij maar kapotdunne benenWaarom vraag ik mij dan af
verwarrend die nieuwe UIquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Waarom diequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tli.
All good things are wild and free.![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
Ik kom net terug uit die lelijke stad van jullie![]()
quote:IllumiRoom projecteert Xbox-beelden door hele kamer
Samsung heeft tijdens de CES 2013-keynote voor het eerst de IllumiRoom vertoond. De accessoire, gemaakt in samenwerking met Microsoft, is in staat om beelden te projecteren door de hele kamer. Denk bijvoorbeeld aan de omgeving, dwarrelend sneeuw of kogels die om je heen vliegen.
IllumiRoom gebruikt de Xbox Kinect om de ruimte waar het in staat te scannen. Vervolgens projecteert het allerlei beelden, van kleine effecten tot een verandering van een hele woonkamer. De onderstaande video laat een labtest zien waarin je de mogelijkheden van de IllumiRoom kunt bekijken. Meer informatie komt eind april, wanneer de ACM CHI 2013-conferentie van start gaat.![]()
Toen ik het opende hoopte ik op wat anders. Wel leuk maar geeft veel te veel afleiding ben ik bang.quote:All good things are wild and free.![]()
Ik vind het wel een tof systeem, Industrial Design waardig![]()
Ze moeten wel iets superslims verzinnen op het probleem dat iedereen een andere huiskamer heeft, want nu wordt het precies goed op die kasten geprojecteerd. Net als van die projecties op gebouwen dat alles beweegt enzo.
Ohja en je hebt een beamer unit nodig![]()
Ik wacht nog steeds dat er iets uitkomt waar je zelf moet schieten en rennen etc door je huiskamer. Niet dat dat ooit gaat gebeuren maar het lijkt me zo vet als je zelf het gevoel hebt dat je in het spel zit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel een tof systeem, Industrial Design waardig![]()
Ze moeten wel iets superslims verzinnen op het probleem dat iedereen een andere huiskamer heeft, want nu wordt het precies goed op die kasten geprojecteerd. Net als van die projecties op gebouwen dat alles beweegt enzo.
Ohja en je hebt een beamer unit nodigAll good things are wild and free.![]()
Ja probleem is dat je in het spel bvb een supergrote map hebt, maar een mini huiskamer... daar is wel iets op verzonnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds dat er iets uitkomt waar je zelf moet schieten en rennen etc door je huiskamer. Niet dat dat ooit gaat gebeuren maar het lijkt me zo vet als je zelf het gevoel hebt dat je in het spel zit.even zoeken
![]()
Lol, hamster, toevallig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja probleem is dat je in het spel bvb een supergrote map hebt, maar een mini huiskamer... daar is wel iets op verzonneneven zoeken
Degene die dat heeft getypt is sowieso een nigga, en ik zie nu pas rechtsonder dat KFC-logo, da's nog grappigerquote:.
![]()
Wow. Ik wil dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja probleem is dat je in het spel bvb een supergrote map hebt, maar een mini huiskamer... daar is wel iets op verzonneneven zoeken
![]()
Straks maakt ze nog deuk in die autoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen in ghetto Zaantju achter je favo coffeshop.Vetklep
![]()
Zag deze gister op GSquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen in ghetto Zaantju achter je favo coffeshop.. "Meneer, wilt u weg met die honT? Is gewoon een FOK!ster Vas!
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ondertussen in ghetto Zaantju achter je favo coffeshop.![]()
Prachtig. Mijn eerste gedachte was ook al Vas.
Ik wou serieus posten ik ben dit niet omdat uk deze reacties al verwachttequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag deze gister op GS. "Meneer, wilt u weg met die honT? Is gewoon een FOK!ster Vas!
ik bang voor honden pls
![]()
![]()
Maar het is zo makkelijk toepasbaar op ratchetnessquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wou serieus posten ik ben dit niet omdat uk deze reacties al verwachtteik bang voor honden pls
![]()
.
Vas
Vas
Vas
Vas
Vas![]()
![]()
Ik vind dit fucking fascinerend, dit gaat er in een maand doorheen. En die Deutsche pünktlichkeit/autisme
.
![]()
Sommige volken moeten echt meer gaan drinkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit fucking fascinerend, dit gaat er in een maand doorheen. En die Deutsche pünktlichkeit/autisme
.
Jawel, je keek.![]()
Sup met deze newbies dan, zijn er nog nieuwe chicks hier die ik kan daten?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Mijn balhaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef Jajong het volgende:
Sup met deze newbies dan, zijn er nog nieuwe chicks hier die ik kan daten?![]()
Godverdomme, die neger vanaf 0:12.Ik ging kapot gisteren. Die stem, kan toch niet.
Ik dacht dat er een kind van 13 ging komen ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, die neger vanaf 0:12.Ik ging kapot gisteren. Die stem, kan toch niet.
![]()
Echt hé.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een kind van 13 ging komen ofzo.If not now, then when.![]()
Haha, shitquote:Op zondag 13 januari 2013 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
. Waarom kijk je dit though, fatty.
![]()
Er stond een filmpje van de Mac in het McDondalds topic en toen ging ik even hun channel inspecteren. Ik was smoky smoke dus ik had ook honger.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, shit. Waarom kijk je dit though, fatty.
Hahaha, good enough reasonquote:Op zondag 13 januari 2013 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er stond een filmpje van de Mac in het McDondalds topic en toen ging ik even hun channel inspecteren. Ik was smoky smoke dus ik had ook honger..
Waar is je nieuwe YT-filmpje?![]()
![]()
Ik heb morgen een date, dus ik wou dan misschien een filmpje maken.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, good enough reason[ afbeelding ].
Waar is je nieuwe YT-filmpje?If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date, dus ik wou dan misschien een filmpje maken.Doen.
Ik neem je mee, IK NEEM JE MEEquote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb morgen een date, dus ik wou dan misschien een filmpje maken.IK BEN EEN BEERRR
![]()
![]()
Jij verwacht natuurlijk Oostblokker porn hé.quote:![]()
We gaan eerst snowboarden en daarna ergens wat eten bij romantisch kaarslicht. Ik verwachtte dat jullie het vast wel leuk zouden vinden om mij voor de eerste keer op een snowboard te zien.
Ik las "Ik neem je".quote:Op zondag 13 januari 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem je mee, IK NEEM JE MEEIK BEN EEN BEERRR
Krio, hier nog wat Oostblok dames voor je. Nomisayin.
https://www.facebook.com/SchoonhedenUitDeBalkanIf not now, then when.![]()
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij verwacht natuurlijk Oostblokker porn hé.
quote:We gaan eerst snowboarden en daarna ergens wat eten bij romantisch kaarslicht. Ik verwachtte dat jullie het vast wel leuk zouden vinden om mij voor de eerste keer op een snowboard te zien.
Beetje aan de jonge kant, de meesten.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krio, hier nog wat Oostblok dames voor je. Nomisayin.
https://www.facebook.com/SchoonhedenUitDeBalkan
Jij bent toch ook nog een jonge God krio. Leeftijd is een dom verzinsel van de elite.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
[..]
[..]
Beetje aan de jonge kant, de meesten.If not now, then when.![]()
Ik eis een nieuw YT-filmpje van je.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog een jonge God krio. Leeftijd is een dom verzinsel van de elite.![]()
o.us jij ook nachtje doorhalen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee, eerstvolgende college om twee uur. BAM. Jij?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-01-2013 01:12:57 ]![]()
11u, maar heb nog 2000 woorden te schrijven deze nachtquote:Op maandag 14 januari 2013 01:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee, eerstvolgende college om twee uur. BAM. Jij?
ai aiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wat doe je dan op den foksquote:Op maandag 14 januari 2013 01:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
11u, maar heb nog 2000 woorden te schrijven deze nacht
ai ai![]()
weet niet, weet nietquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
fok zet je niet zomaar uit, weet je toch wel !quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jij zit verdomme op het Erasmus, ik als HRO-studentje zou daar last van moeten hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
fok zet je niet zomaar uit, weet je toch wel !![]()
ach ja, college van 11u kan ik wel skippen, om 14u moet ik opdracht inleveren Heb dus nog tijdquote:Op maandag 14 januari 2013 01:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jij zit verdomme op het Erasmus, ik als HRO-studentje zou daar last van moeten hebben.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ga werken jij dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ach ja, college van 11u kan ik wel skippen, om 14u moet ik opdracht inleveren Heb dus nog tijd![]()
Bienoa kloarquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
goeie shit man, huiswerk
weer eens wat anders dan alcoholI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die productomschrijving.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:02 schreef jna het volgende:
Mi Gado, een paar negers zijn echt los gegaan![]()
![]()
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012Moet meteen denken aan deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/466601/af7d0dff/60_bitches.html
![]()
13. Marvellous.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:02 schreef jna het volgende:
Mi Gado, een paar negers zijn echt los gegaan![]()
![]()
http://www.vernoeming.nl/vreemdste-kindernamen-2012
Mijn eerste verliefdheid heette Marvellous, hij rook zo lekker.
![]()
Yeaaah im gonna buy thatquote:Op maandag 14 januari 2013 11:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Die productomschrijving.
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Shu-Dhjai’Drion, eeeeeeten! En neem Jay-Z en O' (ja O apostrophe) mee![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kokosolie zeker.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
13. Marvellous.
Mijn eerste verliefdheid heette Marvellous, hij rook zo lekker.
Nee ik vind kokos niet eens lekker ruikenquote:Was geloof ik cacaoboter met nog iets, had ie heerlijk zacht smooth huidje.
En sindsdien val ik niet meer op negers.![]()
Hart gebroken? Gooi het er uit bij ome krio.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vind kokos niet eens lekker ruikenWas geloof ik cacaoboter met nog iets, had ie heerlijk zacht smooth huidje.
En sindsdien val ik niet meer op negers.full stops and exclamation marks![]()
Ohja, vannacht deze gecheckt.
Van confronterende vriendschappen en vliegtuigcrashes tot relationele zelfdestructie in gezinsverband; Roué houdt zichzelf een spiegel voor om uit de as van zijn puinhopen te herrijzen als man.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1318913![]()
volgens mij heb ik kaartjes voor hem ergens deze zomerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, vannacht deze gecheckt.
[ afbeelding ]
Van confronterende vriendschappen en vliegtuigcrashes tot relationele zelfdestructie in gezinsverband; Roué houdt zichzelf een spiegel voor om uit de as van zijn puinhopen te herrijzen als man.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1318913I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
gvdquote:
Guys en garls,
Ik was geband en gisteren druk, dus vandaar dat ik niks gepost heb. Ik heb wel wat action footage van mijn snowboardavontuur, echter blijft dat privé omdat baas. Ik heb gisteren toevallig wel een filmpje gemaakt, dus die zal ik wellicht nog posten.If not now, then when.![]()
Nou, man, ont-zet-tond baas deze actie idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb wel wat action footage van mijn snowboardavontuur, echter blijft dat privé omdat baas.![]()
de belangrijkste vraag; is er geneukt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys en garls,
Ik was geband en gisteren druk, dus vandaar dat ik niks gepost heb. Ik heb wel wat action footage van mijn snowboardavontuur, echter blijft dat privé omdat baas. Ik heb gisteren toevallig wel een filmpje gemaakt, dus die zal ik wellicht nog posten.![]()
Ik ben de bo$$.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou, man, ont-zet-tond baas deze actie idd.Privé.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
de belangrijkste vraag; is er geneukt?If not now, then when.![]()
Een echte man heeft respect voor zijn vrouw en gaat niet uitdrukkelijk aangeven dat die haar even hard gepenetreerd heeft, dat is meer iets voor types als CB.quote:If not now, then when.![]()
True.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een echte man heeft respect voor zijn vrouw en gaat niet uitdrukkelijk aangeven dat die haar even hard gepenetreerd heeft, dat is meer iets voor types als CB.![]()
Cocao puff sweet bitchquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een echte man heeft respect voor zijn vrouw en gaat niet uitdrukkelijk aangeven dat die haar even hard gepenetreerd heeft, dat is meer iets voor types als CB..
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys en garls,
Ik was geband en gisteren druk, dus vandaar dat ik niks gepost heb. Ik heb wel wat action footage van mijn snowboardavontuur, echter blijft dat privé omdat baas. Ik heb gisteren toevallig wel een filmpje gemaakt, dus die zal ik wellicht nog posten.. Maak ons er dan niet eerst lekker mee.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]. Maak ons er dan niet eerst lekker mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come at me.quote:Ja G. Ik verwachtte dat ik wel eventjes ging snowboarden daarzo, maar ik had het nogal onderschat. Na in het begin een paar keer gevallen te zijn (tijdens de les) had ik na de les besloten om mijn mobiel maar in het kluisje te laten, omdat ik geen zin had in een kapotte mobiel. Zij heeft wel wat filmpjes van mij gemaakt, maar ik wou een ander soort filmpje vanuit mijn eigen perspectief maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]. Maak ons er dan niet eerst lekker mee.
Snowboarden was echt fun trouwens!In het begin is het lastig, maar je hebt al vrij snel door hoe en wat. Een actieve date is sowieso leuker dan een standaard bios/etentje, imo.
Filmpje komt eraan, ik hoop dat die het enigszins goed kan maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-01-2013 19:58:13 ]If not now, then when.![]()
Ik reed dus mijn dorp uit en ineens fietste deze gek langs mij op. Lachte mij dood voordat ik überhaupt m'n camera kon aanzetten. Lach op het filmpje is dus ook een beetje geforceerd.Enkele seconden later kwam ineens het liedje op de radio, dus ik had geen keus behalve om het op te nemen. Ging zwaar loco daar.
![]()
wie reed er!?!?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
oh zie t nu pas goed, dacht dat je in rechterzitje zatquote:
Protip: Niggas scheer je bovenbenen. Deed ik ook, nam ook effe de anus mee.
Afvegen na de schijtbeurt gaat als een besneden pik ondergedompeld in glijmiddel wat volledig afgetrokken wordt.![]()
zelf anus geschoren of liet je doen door chimeidjeee?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef RickoKun het volgende:
Protip: Niggas scheer je bovenbenen. Deed ik ook, nam ook effe de anus mee.
Afvegen na de schijtbeurt gaat als een besneden pik ondergedompeld in glijmiddel wat volledig afgetrokken wordt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Liet t zelf doen vóór een chimeidjequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zelf anus geschoren of liet je doen door chimeidjeee?
Vas gespot op de film van rtl 4
Heb ineens minder gehoor rechts en een piepwat is dit
![]()
Ik maak hier alleen kenbaar dat ik konten heb geneukt als het sletten betreft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een echte man heeft respect voor zijn vrouw en gaat niet uitdrukkelijk aangeven dat die haar even hard gepenetreerd heeft, dat is meer iets voor types als CB.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gelukkig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik maak hier alleen kenbaar dat ik konten heb geneukt als het sletten betreft.If not now, then when.![]()
Ben benieuwd of junamii eigenlijk nog ooit terugkomt op FOK!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik maak hier alleen kenbaar dat ik konten heb geneukt als het sletten betreft.![]()
Doe je hoofd dan ook niet zo dicht bij de boxenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef RickoKun het volgende:
Heb ineens minder gehoor rechts en een piepwat is dit
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben benieuwd of junamii eigenlijk nog ooit terugkomt op FOK!
Jawel, je keek.![]()
Je krijgt nog een ongeluk zo man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik reed dus mijn dorp uit en ineens fietste deze gek langs mij op. Lachte mij dood voordat ik überhaupt m'n camera kon aanzetten. Lach op het filmpje is dus ook een beetje geforceerd.Enkele seconden later kwam ineens het liedje op de radio, dus ik had geen keus behalve om het op te nemen. Ging zwaar loco daar.
![]()
![]()
En gvd wat een boerenlandschap, do you even city?full stops and exclamation marks![]()
vas had toch laatst een dm ofzo van haar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben benieuwd of junamii eigenlijk nog ooit terugkomt op FOK!
OMGquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
Zo veel respect voor jou! Deze man zet mijn oude videotopics gewoon voort (Y).
Tevens, wat een boerenlandschapHeb ik niet meer gezien sinds ik drie jaar geleden naar Slagharen ging.
![]()
Ja man wanneer maak jij weer eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
OMG
Zo veel respect voor jou! Deze man zet mijn oude videotopics gewoon voort (Y).
Tevens, wat een boerenlandschapHeb ik niet meer gezien sinds ik drie jaar geleden naar Slagharen ging.
. Goed om gelachen vroegah.
Ik ben niet grappig meer man, ik ben zo nors als watquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja man wanneer maak jij weer eens wat nieuws. Goed om gelachen vroegah.
![]()
![]()
Ekte Rotterdammer aan het wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig meer man, ik ben zo nors als wat![]()
hohohoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ekte Rotterdammer aan het wordenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
https://www.facebook.com/events/481459081887856/?fref=tck
Ross en Iba![]()
Sowieso dat dWc en Krio naar dit feest moeten
Jawel, je keek.![]()
Ross en mofuckin' Ibaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef jna het volgende:
https://www.facebook.com/events/481459081887856/?fref=tck
Ross en Iba![]()
Sowieso dat dWc en Krio naar dit feest moeten
[ afbeelding ]!
![]()
Vergane glorie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig meer man, ik ben zo nors als watI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Misschien ga ik wel een filmpje voor jullie maken, om die knulligheidfeeling van vroeger te krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ekte Rotterdammer aan het worden![]()
vind techno in club helumaal nie luek man, ik ga meestal naar undergroundfeestjes waar niet zulk kutvolk op af komtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:40 schreef RickoKun het volgende:
VAS DIE WEEK ERNA NAAR TECHNO IN AIR OK OK![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vind techno in club helumaal nie luek man, ik ga meestal naar undergroundfeestjes waar niet zulk kutvolk op af komtHipster bitch.
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vind techno in club helumaal nie luek man, ik ga meestal naar undergroundfeestjes waar niet zulk kutvolk op af komtKom dan samen een latte machiatto halen bij Coffe Company, iedereen gaat steeds naar Starbucks met veel kutvolk.
![]()
Pik je dat ous.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt maar komop fucking rembrandtpleinmet al die kut mocro's en kut toeristen nothanks
![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt maar komop fucking rembrandtpleinmet al die kut mocro's en kut toeristen nothanks
![]()
CC is ook overrated geworden johquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]Kom dan samen een latte machiatto halen bij Coffe Company, iedereen gaat steeds naar Starbucks met veel kutvolk.
Ik zei kut mocro's, ik noem jou geen kut mocro of wel somsquote:.
![]()
Je zei kutmocro's. Ik ben een mocro. Dus ik ben kut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
CC is ook overrated geworden joh
[..]
Ik zei kut mocro's, ik noem jou geen kut mocro of wel soms.
KutVas!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: