SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fipo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ossestiëquote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga jullie verhalen vertellen over mijn tijd in het leger van Zuid-oost Ossetië.. Daar was toch zo'n conflict met Georgië/Rusland een tijd terug
.
![]()
Hongerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met osseworst.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
What the fuck is dat eerste, ossenworst of tartaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
What difference does it make?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck is dat eerste, ossenworst of tartaar?![]()
Niks, vind het allebei niet lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
What difference does it make?![]()
![]()
Wat een bazenfilm. Moeten jullie echt zien.Ik moet vooral elke keer lachen om Kevin Hart.
De eerste anderhalf uur is leuk en daarna wordt het gauw een standaard emotioneel ding. Het enige nadeel is dat het boek echt bestaat.
If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel wat lijken op dat stone island filmpje![]()
Bedankt swa.If not now, then when.![]()
Hooooge kraag, capuchon. Stoooone Island vriend, Stone Island.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel wat lijken op dat stone island filmpjeOmdat peer.![]()
al bijna 7 jaar (2013 al damn) mijn grote voorbeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2006 Alweer. Wat een nerd was dat hey.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die video stond eerst alleen nog maar op video.google.com
tijd vliegtI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Met je 7 halve motherfucking subs, vreetzak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond deze niet zo goed gelukt. Enjoy.![]()
Klaargekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond deze niet zo goed gelukt. Enjoy.![]()
Gotta get them carbzzz in my system.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je 7 halve motherfucking subs, vreetzak.
Dan ben je minder angstaanjagend, beter dan iek bun Goran halo hoe ies met jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik merk zelf trouwens op dat mijn accent nog boerser is dan ik verwacht had.![]()
heet hij goran, gvd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ben je minder angstaanjagend, beter dan iek bun Goran halo hoe ies met jou?![]()
Beide. Aangezien het zetmeel is, gaat het naar mijn muscilus waardoor ik meer energie/kracht heb en zwaarder kan tillen. 322 gr. koolhydraten, die targets halen is nog nooit zo makkelijk geweest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
7 subs van 15 cmdat gaat direct naar je biceps toe of dat komt in je beestenbuik terecht?
Dit, met wat oostbloks erin ook nog, geweldig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik merk zelf trouwens op dat mijn accent nog boerser is dan ik verwacht had.
full stops and exclamation marks![]()
*snuif*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vond deze niet zo goed gelukt. Enjoy.
Ben nu op de weg..
Naar de Soep-WAY
*snuif*
Hahaha, zou lachen zijn als je dan met gierende banden zou crashen na die 'WAY'![]()
.
HAHAHA BEK houden, ik rij zo hard als ik WIL![]()
![]()
.
Kill, je eet fucking veel ook. MEER VAN DIT!*abonneert*
![]()
Dat beteekn't dat ik soeperveel koolhydraat'n moet etenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit, met wat oostbloks erin ook nog, geweldig..
![]()
Oh gruwelijk. ben je endo, meso?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beide. Aangezien het zetmeel is, gaat het naar mijn muscilus waardoor ik meer energie/kracht heb en zwaarder kan tillen. 322 gr. koolhydraten, die targets halen is nog nooit zo makkelijk geweest.![]()
Hahahaha, inderdaad lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*snuif*
Ben nu op de weg..
Naar de Soep-WAY
*snuif*
Hahaha, zou lachen zijn als je dan met gierende banden zou crashen na die 'WAY'![]()
.
HAHAHA BEK houden, ik rij zo hard als ik WIL![]()
![]()
.
Kill, je eet fucking veel ook. MEER VAN DIT!*abonneert*
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat beteekn't dat ik soeperveel koolhydraat'n moet eten.
Snap ik lul, maar ik vind je uitspraak zo klinkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij bent trouwens fucking doof man. Ik zeg geen soep, maar sub.. Kijk nu al voor de 3e keer, geniaal zeg ik je, geniaal
.
![]()
Wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij bent trouwens fucking doof man. Ik zeg geen soep, maar sub.
En het is steek, niet stiek.full stops and exclamation marks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |