SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fipo
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ossestiëquote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga jullie verhalen vertellen over mijn tijd in het leger van Zuid-oost Ossetië.. Daar was toch zo'n conflict met Georgië/Rusland een tijd terug
.
![]()
Hongerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met osseworst.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
What the fuck is dat eerste, ossenworst of tartaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
What difference does it make?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck is dat eerste, ossenworst of tartaar?![]()
Niks, vind het allebei niet lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
What difference does it make?![]()
![]()
Wat een bazenfilm. Moeten jullie echt zien.Ik moet vooral elke keer lachen om Kevin Hart.
De eerste anderhalf uur is leuk en daarna wordt het gauw een standaard emotioneel ding. Het enige nadeel is dat het boek echt bestaat.
If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel wat lijken op dat stone island filmpje![]()
Bedankt swa.If not now, then when.![]()
Hooooge kraag, capuchon. Stoooone Island vriend, Stone Island.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef jna het volgende:
Ik vind het wel wat lijken op dat stone island filmpjeOmdat peer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |