quote:
Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef Domiii het volgende:Hee allemaal!
Na een paar maanden liefdesverdriet dacht ik wel weer klaar te zijn voor een nieuwe relatie. Ik heb een jongen onmoet die 17 is net als mij en is half marokaans. Heb al eerder met een marokaanse jongen iets gehad, maar dit bleek gewoon een player te zijn en die op seks uit was. Deze jongen is dus totaal anders. Tegen mij doet hij heel bescheiden en wilt maagd tot het huwlijk blijven. Weet natuurlijk niet of dit waar is of niet, maar lijkt mij qua persoonlijkheid wel.. Alleen het probleem is omdat hij 'maagd tot het huwelijk' wilt blijven, ga ik er vanuit dat hij ook een meisje wilt die dat is, en dat ben ik niet. We hebben al een paar keer afgesproken en misschien zou het sirieus kunnen worden. Zou ik het hem moeten vertellen of ermee wachten tot het echt 'sirieus' is? Ben er een beetje bang voor dat hij dit misschien niet accepteert, omdat hij wel gelovig is.
Islamitisch (de soennitische mening) gezien is je 'maagdelijk' (seks voor het huwelijk) iets tussen jou en God, dus als het je spijt, dan is het genoeg. Maagdelijkheid is slechts een woord. Belangrijker is dat je oprecht bent tegenover God. Je moet het hem zeker niet vertellen, omdat het echt iets tussen jou en God is. Jou maagdelijkheid gaat hem nooit aan. Al was je met hem getrouwd.
Als hij trouwens echt streng gelovig is, dan kweekt hij wat ballen en vraagt hij jou hand bij jou vader/voogd =D
PS: je moet dit soort dingen niet op een Nederlandse forum vragen. Dan krijg je alleen maar reacties, die horen bij de westerse maatschappij. XD
[ Bericht 1% gewijzigd door Mathemaat op 07-01-2013 22:48:40 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.