Heb er ooit eentje met lange mouwen gekocht, maar ben er geen fan van. Gebruik altijd armstukken. Maar goed, mochten de weergoden ons volgende week nog killere temperaturen geven dan kan een lange mouw wel een lekker extraatje zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit is mn eerste met lange mouwen. Heb nog wel 2 met korte mouwen van Falke, en daar ben ik erg tevreden over
Ik loop wedstrijdloopjes in een shirt met korte mouwen van mn club...dus een shirt met lange mouwen voor er onder is natuurlijk wel fijn danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef kwoth het volgende:
[..]
Heb er ooit eentje met lange mouwen gekocht, maar ben er geen fan van. Gebruik altijd armstukken. Maar goed, mochten de weergoden ons volgende week nog killere temperaturen geven dan kan een lange mouw wel een lekker extraatje zijn.
Ben ook wel benieuwd wat je van die compressiesokken vindt eigenlijk. Heb nog nooit dergelijke dingen gebruikt en ben toch nieuwsgierig.
1:40-1:45 moet haalbaar zijn. Kon voor blessure in training 5min/km redelijk makkelijk 15k+ volhouden, moet in wedstrijdtempo nog iets harder kunnen, maar kan het ook 21k? Zit nu nog niet op mijn nivo van juli/augustus maar in maart zeker wel, mits blessurevrij. Luister nu meer naar m'n lijf, schema is niet heilig, maar een leidraad, soms is 2 dagen rust beter dan een pijnlijke training.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi rondje! Heb je een streeftijd in je hoofd voor de HM?
Klinkt goed en verstandigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1:40-1:45 moet haalbaar zijn. Kon voor blessure in training 5min/km redelijk makkelijk 15k+ volhouden, moet in wedstrijdtempo nog iets harder kunnen, maar kan het ook 21k? Zit nu nog niet op mijn nivo van juli/augustus maar in maart zeker wel, mits blessurevrij. Luister nu meer naar m'n lijf, schema is niet heilig, maar een leidraad, soms is 2 dagen rust beter dan een pijnlijke training.
Dat klinkt vetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb een beetje haat-liefde verhouding met de Damloop. Op zich vind ik het parcours erg leuk (van A naar B is weer eens wat anders), maar het is ook erg druk, inschrijving altijd veel gedoe, drukte op parcours en ik heb er pas 1x een beetje redelijk gelopen... Al heeft dat er ook mee te maken dat ik na de zomer vaak wat minder getraind had denk!![]()
Ik zit te denken aan de Nurburgringlauf in september, dat lijkt mij ook erg tof, 24 kilometer over de Nordschleife.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat klinkt vet. Wel erg zwaar lijkt mij... daar zit echt een behoorlijk hoogteverschil in....
Heel cool om daar te lopen wanneer dat kanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]![]()
Het begin valt wel mee, maar zeker het stuk na de Karoussel richting Hohe Acht is volgens mij flink afzien (stukken 10-15%). Omgeving lijkt mij wel erg tof om te lopen ook hoor (en heb wel wat met autosport):
[ afbeelding ]
En voor een buitenlands tripje wel de moeite waard en niet gelijk onmogelijk ver, maar moet nog wel even zien of er vrienden meegaan om te supporteren en voor de gezelligheid.
[ afbeelding ]
300 meter klimmen tussen km 12 en 17 is wel flink ja.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die compressietubes/kousen ben ik een beetje huiverig voor. Een vriend van me gebruikt ze en volgens hem werken ze zo goed dat ie eigenlijk niet meer lekker loopt zonder die dingen.
Ze helpen toch ook bij het herstel toch? Ben ook wel bang dat je er enigszins afhankelijk van kan raken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die compressietubes/kousen ben ik een beetje huiverig voor. Een vriend van me gebruikt ze en volgens hem werken ze zo goed dat ie eigenlijk niet meer lekker loopt zonder die dingen.
TheWhiteCowboy kan je er alles over vertellenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]![]()
Het begin valt wel mee, maar zeker het stuk na de Karoussel richting Hohe Acht is volgens mij flink afzien (stukken 10-15%). Omgeving lijkt mij wel erg tof om te lopen ook hoor (en heb wel wat met autosport):
[ afbeelding ]
En voor een buitenlands tripje wel de moeite waard en niet gelijk onmogelijk ver, maar moet nog wel even zien of er vrienden meegaan om te supporteren en voor de gezelligheid.
[ afbeelding ]
300 meter klimmen tussen km 12 en 17 is wel flink ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |