SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 20:43:36 ]![]()
Nee, ben ik te fanatiek voor. Ik sta dan echt bij de rand van mijn vak mn teamgenoten aan te moedigen (schreeuwen dus)quote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lekker kletsen bij de ene korf als ze bezig zijn bij de andereIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eng hequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Beter je best doen volgende keerquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh, beterquote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ben ik te fanatiek voor. Ik sta dan echt bij de rand van mijn vak mn teamgenoten aan te moedigen (schreeuwen dus)![]()
![]()
Sport is zeg maar totaal niet mijn ding.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Bankzitten is een prima sportquote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef heloef het volgende:
Sport is zeg maar totaal niet mijn ding.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
SportIk wil weer meer sporten maar geen tijd
En ik zit een zieke docu te kijken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef arachide. het volgende:
Dat fok me over zou halen om te gaan sporten. wow.
We blijven zelf wel op onze zolder zitten hoor![]()
![]()
Kom opquote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef arachide. het volgende:
Dat fok me over zou halen om te gaan sporten. wow.
* LovelyLady gaat zich even omkleden![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarschijnlijk voel ik me zo weer goed als ik heb gesportquote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We blijven zelf wel op onze zolder zitten hoor#TeamMiley![]()
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat klinkt als spieren kwekenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?![]()
![]()
Ik kwam op een ochtend een workout video tegen met simpele oefeningen.quote:
Dus ik dacht waarom ook niet.
Spierpijn, niet normaal.
C'est la vie
Ja... dat ga je zeker doenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voel ik me zo weer goed als ik heb gesport![]()
![]()
Waarschijnlijk vindt hij daar sowieso geen enkele chickquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar daar vind je geen sportchickies.![]()
![]()
Is toch met gewichten?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?
Dan nee![]()
Ik voel me na inspanning altijd erg lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voel ik me zo weer goed als ik heb gesport![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOO Heloefquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam op een ochtend een workout video tegen met simpele oefeningen.
Dus ik dacht waarom ook niet.
Spierpijn, niet normaal.![]()
![]()
Dat treft want die wil ik ook nietquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar daar vind je geen sportchickies.
14 SHADES OF GREY
C_a doet het geloof ik, moet je haar even vragen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
He?quote:C'est la vie
bodypumpquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jij ook goedenavond.quote:C'est la vie
Is de Fokke en Sukke zo slecht?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat heb ik eigenlijk alleen als het seks-inspanning is.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me na inspanning altijd erg lekker
#TeamMiley![]()
Geloof het ook. Maar zij doet dat gewoon thuis in de woonkamerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C_a doet het geloof ik, moet je haar even vragen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig iemand ziet hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zowel tijdens als na de seks/hardlopenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik eigenlijk alleen als het seks-inspanning is.![]()
![]()
Hups heb je al wat gehoord van C_a ? hoe haar eerste dag was?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 19:31:34 ]![]()
Ja heeft ze in het vorige topic verteldquote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Hups heb je al wat gehoord van C_a ? hoe haar eerste dag was?![]()
Ging goed, morgen moet ze om 7 uur al bij de winkel zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt ik ben van mening dat je niet de hele dag een hond alleen thuis moet laten
en al helemaal niet als dat beest alleen maar ken blaffen GVD![]()
![]()
verschillende routines op muziek met haltersquote:
Heb ik dan net gemist, maar ze is er misschien vanavond nog wel ffquote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heeft ze in het vorige topic verteld![]()
Ging goed, morgen moet ze om 7 uur al bij de winkel zijn![]()
Daarom heb ik mijn hond heel bewust van pups af aan geleerd om alleen thuis te kunnen zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Echt ik ben van mening dat je niet de hele dag een hond alleen thuis moet laten
en al helemaal niet als dat beest alleen maar ken blaffen GVD
Ze blaft alleen als ze iets in de portiek hoort maar dat is waken. Daar ga ik niet boos om worden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kans is klein want ze ging heel vroeg naar bedquote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik dan net gemist, maar ze is er misschien vanavond nog wel ff
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, dat is toch iets anders dan ik in mijn hoofd had..quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
verschillende routines op muziek met haltersWhat you forget, you are gonna repeat.
Mja deze vrouw is een beetje .... nahja ... maar ze heeft dat beest uit het asiel gehaaldquote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn hond heel bewust van pups af aan geleerd om alleen thuis te kunnen zijn.
Ze blaft alleen als ze iets in de portiek hoort maar dat is waken. Daar ga ik niet boos om worden.
wat een verschrikkingwoont 2 huizen verder op en nog hoor je het geblaf
Ah okequote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is klein want ze ging heel vroeg naar bed![]()
Goed muziek gedownload, ff op de foon zetten en gaan
Toedeloe![]()
![]()
Doegquote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Toedeloe![]()
![]()
combat heb ik ook gedaan... super toffe sport , maar had beetje moeite met soms snelle routinesquote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is toch iets anders dan ik in mijn hoofd had..
B-kick al bekeken... ook errug leuk!!![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Toedeloe![]()
Succes![]()
![]()
Dan weet ik niet hoe het heet, maar een klasgenoot van me doet een sport met van die buizen, waar korrels inzitten. Zoals van die Samba dingen. Ik kan het niet uitleggenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
combat heb ik ook gedaan... super toffe sport , maar had beetje moeite met soms snelle routines
![]()
Ik dacht dat hij altijd zei dat dat bodypump was
oh... dat zou ik ook echt niet wetenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe het heet, maar een klasgenoot van me doet een sport met van die buizen, waar korrels inzitten. Zoals van die Samba dingen. Ik kan het niet uitleggen![]()
Ik dacht dat hij altijd zij dat dat bodypump was
Ze zou dvd'tjes voor me branden.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof het ook. Maar zij doet dat gewoon thuis in de woonkamer
Sorry moet gelijk hier aan denkenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe het heet, maar een klasgenoot van me doet een sport met van die buizen, waar korrels inzitten. Zoals van die Samba dingen. Ik kan het niet uitleggen![]()
![]()
ja voor mij een hjaar geleden ook, maar er zou een beveiliging opzitten, waardoor t niet lukte En ze doet combat in de huiskamerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zou dvd'tjes voor me branden.
Ik vind pilates wel wat voor jou eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
vechtersbazin die je bent.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
combat heb ik ook gedaan... super toffe sport , maar had beetje moeite met soms snelle routines
![]()
![]()
Ik hoor een motor
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi Vinniequote:
14 SHADES OF GREY
ik hou we van de wat "stoerdere"sporten... heb een keer proeflesje "step"gedaan... maar dat was een ramp... na 3x over mn eigen stepplank te zijn gestruikeld en 20x op iemands tenen had gestaan,heb ik besloten dat ik niet gemaakt ben voor routinesquote:zeker niet om atributen heen die op de grond liggen
Daar had ik graag een filmpje van gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou we van de wat "stoerdere"sporten... heb een keer proeflesje "step"gedaan... maar dat was een ramp... na 3x over mn eigen stepplank te zijn gestruikeld en 20x op iemands tenen had gestaan,heb ik besloten dat ik niet gemaakt ben voor routineszeker niet om atributen heen die op de grond liggen
14 SHADES OF GREY
Ja, dat wilde ik ook gaan doen. Maar dat is hier alleen maar 's ochtends. Dan kan ik niet vanwege school, werk etcquote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind pilates wel wat voor jou eigenlijk.
dat geloof ik graag.. denk dat t ook wel vrij hylarisch moet zijn geweestquote:Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar had ik graag een filmpje van gezien
Daarom, lachen is gezond en goed voor je buikspierenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat geloof ik graag.. denk dat t ook wel vrij hylarisch moet zijn geweest
14 SHADES OF GREY
oki. ik hou nu verder mijn mond weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hou we van de wat "stoerdere"sporten... heb een keer proeflesje "step"gedaan... maar dat was een ramp... na 3x over mn eigen stepplank te zijn gestruikeld en 20x op iemands tenen had gestaan,heb ik besloten dat ik niet gemaakt ben voor routineszeker niet om atributen heen die op de grond liggen
![]()
![]()
Ik ga die bodypump gewoon eens proberen. Zo'n proefles
quote:quote:Geen idee waar jullie het over hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
is leuk! wel zwaar, maar vrij winig routine, dus vond t ideaalquote:Op maandag 7 januari 2013 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga die bodypump gewoon eens proberen. Zo'n proefles
Je vleesgeworden speeltje? Of doelde je op een ander motortje?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Werkt het ook qua dat je merkt/voelt dat het wat doet?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is leuk! wel zwaar, maar vrij winig routine, dus vond t ideaalWhat you forget, you are gonna repeat.
Hij is nog steeds offline op xfire...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen idee waar jullie het over hebben![]()
Je gaat je spiertjes wel voelen vermoed ikquote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werkt het ook qua dat je merkt/voelt dat het wat doet?![]()
![]()
Dat heb ik dus ook, of het is op dinsdagavond en dan rugby ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik ook gaan doen. Maar dat is hier alleen maar 's ochtends. Dan kan ik niet vanwege school, werk etc
Ja, vast. Dat had ik met Zumba in het begin ook. Maar uiteindelijk deed dat niet veel meer..quote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gaat je spiertjes wel voelen vermoed ikWhat you forget, you are gonna repeat.
Ja. Stom hequote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, of het is op dinsdagavond en dan rugby ik.
absoluut. je wordt niet zozeer slanker, maar spierbouw en betere vorming (merkte t vooral aan mn billen en bovenbenen!) en sterkere rugquote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werkt het ook qua dat je merkt/voelt dat het wat doet?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Tja het is met gewichten, dus die kan je opvoerenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vast. Dat had ik met Zumba in het begin ook. Maar uiteindelijk deed dat niet veel meer..![]()
![]()
Slanker hoeft ook niet. Het gaat mij er inderdaad om dat er spierontwikkeling is. Mijn rug is al heel sterk, maar die moet ik wel wat meer gaan onderhoudenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
absoluut. je wordt niet zozeer slanker, maar spierbouw en betere vorming (merkte t vooral aan mn billen en bovenbenen!) en sterkere rugDus een proeflesje klinkt goed.
En ik vind er net nog 1 die het 's avonds doet, is het op donderdagavond.quote:
8 uur per dag werken is al topsport
14 SHADES OF GREY
en je kunt gewoon zwaardere gewichten eraan doen. Ook per oefening mag je wisselen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slanker hoeft ook niet. Het gaat mij er inderdaad om dat er spierontwikkeling is. Mijn rug is al heel sterk, maar die moet ik wel wat meer gaan onderhoudenDus een proeflesje klinkt goed.
Okee. Het maakt ook niet uit hoe zwaar je het doet? Want ik heb altijd geleerd dat less is more, qua gewichten.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je kunt gewoon zwaardere gewichten eraan doen. Ook per oefening mag je wisselen.What you forget, you are gonna repeat.
je kan licht beginnen, en als je dan merkt dat t niets meer doet kun je zwaarder. belangrijkste is dat je t wel de hele les volhoudtquote:Op maandag 7 januari 2013 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee. Het maakt ook niet uit hoe zwaar je het doet? Want ik heb altijd geleerd dat less is more, qua gewichten.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik zou door al dat geneuzel over sport, bijna weer gaan sporten.C'est la vie
Okeequote:Op maandag 7 januari 2013 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan licht beginnen, en als je dan merkt dat t niets meer doet kun je zwaarder. belangrijkste is dat je t wel de hele les volhoudt
Was het niet dat een korte oefening met zware gewichten meer nut had dan een lange oefening met lichtere gewichten? ...![]()
Nee, andersom juist.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef Faxie het volgende:
Was het niet dat een korte oefening met zware gewichten meer nut had dan een lange oefening met lichtere gewichten? ...
Althans, dat zei mn fysio altijd.What you forget, you are gonna repeat.
Stel je eens voor he..quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef heloef het volgende:
Ik zou door al dat geneuzel over sport, bijna weer gaan sporten.![]()
![]()
Trouwens, er komt echt nooit meer iemand in TC he, lately?
Meen dat kort maar zwaar zorgt voor meer krachtige spieren, doch lager gewicht en meer herhaling voor 'lange spieren' (term is wat vaag) als zijnde een soort betere uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef Faxie het volgende:
Was het niet dat een korte oefening met zware gewichten meer nut had dan een lange oefening met lichtere gewichten? ...![]()
Ligt eraan. Wil je dikke spieren, dan kort en zwaar. Wil je spieren met uithouding, dan lichter en langer.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef Faxie het volgende:
Ik zat vroegah wel in de TC maar dat was vast een andere dan degene van deze reeks.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Trouwens, er komt echt nooit meer iemand in TC he, lately?![]()
Zo hebben ze het mij ook altijd geleerd.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, andersom juist.
Althans, dat zei mn fysio altijd.
Beter iets minder met meer herhalingen.
Alhoewel dat wel afhankelijk is van waar voor je traint.![]()
Doen, sporten isquote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef heloef het volgende:
Ik zou door al dat geneuzel over sport, bijna weer gaan sporten.!
Ow nouja dat was zoiets wat ik een aantal jaar geleden las... nieuwe ontwikkelingen enzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, andersom juist.
Althans, dat zei mn fysio altijd.
Weet het ook niet meer eigenlijk![]()
![]()
Is wel iets om te overwegen, misschien weer gaan voetballen.quote:C'est la vie
Nou ja sport is toch iets wat ik de afgelopen 19 jaar vooral heb proberen te ontwijken.quote:
C'est la vie
Vind voetbal wel leuk, maar het is een sport die nogal blessuregevoelig kan zijn. Oneven veld, contactsport en zo. Veel uit de vriendengroep hebben vaak pijntjes, lamme knieën etcquote:Op maandag 7 januari 2013 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Is wel iets om te overwegen, misschien weer gaan voetballen.![]()
Gewoon een soort chatroom, kan je eigen groep maken en mensen kunnen er als ze willen een cam en mic aanzetten.quote:![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds offline op xfire...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan nooit meer rustig mijn laptop opstarten of afsluitenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds offline op xfire....
![]()
Aha.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon een soort chatroom, kan je eigen groep maken en mensen kunnen er als ze willen een cam en mic aanzetten.![]()
Ja dat wel, ik ben ook een beetje bang dat ik terecht kom in een groep vol heel sportieve en gemotiveerde gasten. Terwijl ik het toonbeeld van een recreatiesporter ben.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind voetbal wel leuk, maar het is een sport die nogal blessuregevoelig kan zijn. Oneven veld, contactsport en zo. Veel uit de vriendengroep hebben vaak pijntjes, lamme knieën etcC'est la vie
Soms wel leuk om te zien wie nu die andere Fokkers zijn. Of slap te ouwehoeren, maar dat doen we hier ookquote:![]()
![]()
Voetbal een contactsport noemenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind voetbal wel leuk, maar het is een sport die nogal blessuregevoelig kan zijn. Oneven veld, contactsport en zo. Veel uit de vriendengroep hebben vaak pijntjes, lamme knieën etc
Arme jijquote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer rustig mijn laptop opstarten oud afsluiten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Saaierd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja sport is toch iets wat ik de afgelopen 19 jaar vooral heb proberen te ontwijken.
Ik ben niet saai, saai heeft niks met onsportiviteit te maken me dunkt.quote:
C'est la vie
Mijn broertje en vrienden spelen voetbal. Probleem is dat het op zondagochtend/middag is na een avond stappen. Veelal speelt men de speler ipv de bal. Slidings met gestrekte benen en mogen doorspelen van de scheids is doodnormaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voetbal een contactsport noemen
Soms van het veld stappen omdat de tegenstander alleen maar schopt ook. KNVB doet toch niets.
Dan maar verliezen en ongeschonden van het veld.![]()
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan ga je maar niet uit op zaterdagavond. Als ik een wedstrijd heb, lig ik 's avonds netjes om max 1 uur in bed.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mijn broertje en vrienden spelen voetbal. Probleem is dat het op zondagochtend/middag is na een avond stappen. Veelal speelt men de speler ipv de bal. Slidings met gestrekte benen en mogen doorspelen van de scheids is doodnormaal.
Soms van het veld stappen omdat de tegenstander alleen maar schopt ook. KNVB doet toch niets.
Dan maar verliezen en ongeschonden van het veld.![]()
Voetballers moeten sowieso nog opgevoed worden.
De wereld heeft meer vrouwen als jij nodig.quote:
Die 's morgens voetballen zijn toch van die zuipteams. Net of het daar boeit of je iets presteertquote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ga je maar niet uit op zaterdagavond. Als ik een wedstrijd heb, lig ik 's avonds netjes om max 1 uur in bed.![]()
Voetballers moeten sowieso nog opgevoed worden.![]()
![]()
Waarheid ditquote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wereld heeft meer vrouwen als jij nodig.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik speelde vorig jaar ook vaak nog 's ochtends.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die 's morgens voetballen zijn toch van die zuipteams. Net of het daar boeit of je iets presteertToch gepromoveerd.
Wil je ook een tiet om uit te huilen?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wereld heeft meer vrouwen als jij nodig.What you forget, you are gonna repeat.
Kom danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil wel een tiet om op uit te huilenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je ook een tiet om uit te huilen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bedoel bij het voetballen. Want m'n broertje voetbalt in een zuipteam nu.. zonde, want hij kan veel beterquote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik speelde vorig jaar ook vaak nog 's ochtends.Toch gepromoveerd.
![]()
![]()
Kom maarquote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel een tiet om op uit te huilen
Ja, doe mij nou ook es een tiet dan.quote:
En ik maar mn best doen om ze wijs te maken dat jij niet hierheen kwamquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een tiet, liever twee zelfs, is al voldoende hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wil je ook een tiet om uit te huilen?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Als het konquote:
Kom danquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, doe mij nou ook es een tiet dan.
Geen cam op de lappertquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowwiequote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar mn best doen om ze wijs te maken dat jij niet hierheen kwam![]()
![]()
Ik las tiet, ik werd wakker.C'est la vie
Kom maarquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tiet, liever twee zelfs, is al voldoende hoor.Ik heb genoeg
Ik wacht er al de hele avond op mensen. Zoals de afgelopen week. Maar het is niet meer zo populair, schijnbaarquote:
Dilemma, tiet om op te liggen, maar lig ik wel op 5 centimeter afstand van Vinniiee.quote:
Jij verzamelt ze?quote:
Nee, niet nodig. Aan die 2 van mij heb ik, en dus ook jij, genoeg.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Is toch chatten en webcammen tegelijk? Zo kan ik niet meer onbeschaamd en ongestoord meezingen met foute muziek.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wacht er al de hele avond op mensen. Zoals de afgelopen week. Maar het is niet meer zo populair, schijnbaar
Dat bepaal jij voor mij?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, niet nodig. Aan die 2 van mij heb ik, en dus ook jij, genoeg.
Hoe klein denk jij dat mijn tieten zijn joh?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dilemma, tiet om op te liggen, maar lig ik wel op 5 centimeter afstand van Vinniiee.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Cam is niet verplicht hequote:Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is toch chatten en webcammen tegelijk? Zo kan ik niet meer onbeschaamd en ongestoord meezingen met foute muziek.
Nou, als dat niet genoeg voor je is ben je echt een verwend nest..quote:
Ik wil ook wel een tepel laten zien... Denk alleen niet dat je er veel aan hebt
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zou daar gewoon maling aan hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is toch chatten en webcammen tegelijk? Zo kan ik niet meer onbeschaamd en ongestoord meezingen met foute muziek.C'est la vie
Cupmaat aub?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cam is niet verplicht he
[..]
Nou, als dat niet genoeg voor je is ben je echt een verwend nest..
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet de link niet eens. Die chatnaam kan van alles zijn. Van Vinniesrock tot Buurmanwatdoetunu tot Tijnsdarkroom.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht er al de hele avond op mensen. Zoals de afgelopen week. Maar het is niet meer zo populair, schijnbaar![]()
Handje vol, met mijn formaat handen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe klein denk jij dat mijn tieten zijn joh?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
![]()
God wat flauw.
C'est la vie
Fquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan voel ik mij een outcast.quote:Als je eenmaal meer bent gewend....quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, als dat niet genoeg voor je is ben je echt een verwend nest..
Alles groot aan jou?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handje vol, met mijn formaat handen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voel ik mij een outcast.
[..]
Als je eenmaal meer bent gewend....What you forget, you are gonna repeat.
Dat hangt er vanaf hoe groot jouw handen zijn als referentiekader.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nou zeg.quote:
Aan mij helaas wel, schoenmaat 47.quote:C'est la vie
Die van Huppel zijn groot zat. Tijdens de zwemmeet dacht ik op een vlot te klimmen maar dat bleek wat anders.![]()
Ik schijn voor een vrouw best grote handen te hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe groot jouw handen zijn als referentiekader.
Erg hequote:
Ik moest lachen verdommequote:
Hop, hups kopje onderquote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef xFriendx het volgende:
Die van Huppel zijn groot zat. Tijdens de zwemmeet dacht ik op een vlot te klimmen maar dat bleek wat anders.![]()
Dat was een niet zo leuk moment!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mission accomplished.quote:C'est la vie
Dat risico durf ik wel te nemen. In dat geval is alles groot aan mij ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schijn voor een vrouw best grote handen te hebben
Ik heb grote handen voor een vrouw.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn voor een vrouw best grote handen te hebben
Ieder formaat heeft zo z'n charme. Niet zo miepen dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nou erg, nee. Maar dan heb ik maar tietjes met m'n CI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Liever een C dan een F bij mijn lichaamquote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder formaat heeft zo z'n charme. Niet zo miepen dus.![]()
![]()
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou erg, nee. Maar dan heb ik maar tietjes met m'n C[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
2 handen groot?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat risico durf ik wel te nemen. In dat geval is alles groot aan mij ja.
Niet erg?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou erg, nee. Maar dan heb ik maar tietjes met m'n C
Ik baal er behoorlijk van. Kan haast geen leuke topjes vinden, een normale standaard bikini (voor een leuke prijs) kan ik ook wel vergeten en sportief ziet er gewoon al snel sexy uit.
Oh shirtjes met prints zijn ook kut want mn voorgevel verneukt de print eigenlijk altijd wel. Dan heeft Betty Boop opeens een nog groter waterhoofd dan ze al had bijvoorbeeld_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Liever een F dan een C bij mijn lichaam.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Liever een C dan een F bij mijn lichaam
Liever dat mijn afvalrace zich blijft beperken tot benen en buik!
Zodra de borsten eraan ga zit ik elke dag bij de McDonalds
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien wel, of bijna wel... of helemaal niet.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet erg?
Ik baal er behoorlijk van. Kan haast geen leuke topjes vinden, een normale standaard bikini (voor een leuke prijs) kan ik ook wel vergeten en sportief ziet er gewoon al snel sexy uit.
Oh shirtjes met prints zijn ook kut want mn voorgevel verneukt de print eigenlijk altijd wel. Dan heeft Betty Boop opeens een nog groter waterhoofd dan ze al had bijvoorbeeld_!
Heh?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra de borsten eraan ga zit ik elke dag bij de McDonalds![]()
![]()
![]()
Ik vind ze vervelend en irritant maar ze horen wel bij mijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah op die manierquote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ze vervelend en irritant maar ze horen wel bij mij
Dacht dat je het echt dusdanig kut vond![]()
![]()
Krijg je nog vaak te horen dat je een slechte boobjob hebt gehad?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra de borsten eraan ga zit ik elke dag bij de McDonalds
Vind ik ook welquote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah op die manier
Dacht dat je het echt dusdanig kut vond![]()
Shoppen is hell!!
Maar ik was pas laat met ontwikkelen, op mn 17de ongeveer ging ik van een B naar een C. Ben op de middelbare school gepest omdat ik toen nog gewoon plat was, niet eens AA.
Als ik nu oud-klasgenootjes tegenkom dan heb ik de laatste lach
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu wordt ik pas echt nieuwsgierigquote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ze vervelend en irritant maar ze horen wel bij mij
Ben weer terug trouwens
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Mag ik dan mee?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra de borsten eraan ga zit ik elke dag bij de McDonalds![]()
Ik heb ontdekt dat dat alleen in 1 bepaalde bh was!!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Krijg je nog vaak te horen dat je een slechte boobjob hebt gehad?
Die is kapot![]()
De "beroemde" rat en tetten foto bh
[b]AirwiN schreef [/b]
wordt? Echt?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nu wordt ik pas echt nieuwsgierig
Ben weer terug trouwensIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij mag mij dan heus wel op de McDonalds trakteren hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zal ze lerenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik ook wel![]()
Shoppen is hell!!
Maar ik was pas laat met ontwikkelen, op mn 17de ongeveer ging ik van een B naar een C. Ben op de middelbare school gepest omdat ik toen nog gewoon plat was, niet eens AA.
Als ik nu oud-klasgenootjes tegenkom dan heb ik de laatste lach![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag mij dan heus wel op de McDonalds trakteren hoor![]()
![]()
Maar die was mooi.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat dat alleen in 1 bepaalde bh was!!
Die is kapot![]()
Maar opzich best logisch na 3 jaar.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik mis hemquote:Op maandag 7 januari 2013 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar die was mooi.
Maar opzich best logisch na 3 jaar.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nieuwe tv gekochtvan het reusachtige formaat van 22"
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Foto!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ontdekt dat dat alleen in 1 bepaalde bh was!!
Die is kapot![]()
Je rat?quote:14 SHADES OF GREY
En de BHquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Auw, wat een taalvautquote:. Dat mijn moeder, de Groot Dictee goeroe in mijn familie, het maar niet merke...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Wees niet getreurd, ik weet iets beters wat je zeker een stuk blijer maakt. Je mag mij ook op McDonalds trakteren.quote:C'est la vie
Die ken je toch allang!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet op KFC?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, ik weet iets beters wat je zeker een stuk blijer maakt. Je mag mij ook op McDonalds trakteren.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, ik weet iets beters wat je zeker een stuk blijer maakt. Je mag mij ook op McDonalds trakteren.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Je wordt onterftquote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Auw, wat een taalvaut. Dat mijn moeder, de Groot Dictee goeroe in mijn familie, het maar niet merke...
14 SHADES OF GREY
Kusje op je auw.quote:
Nee joh. Waarvan zou ik die moeten kennen?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ken je toch allang!!
[ afbeelding ]
Nee man, McChicken.quote:C'est la vie
Yeahquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga binnenkort in roffa naar de KFC.quote:
Is toen wel eens in singles gepost geloof ikquote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh. Waarvan zou ik die moeten kennen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben nog nooit bij kfc geweestquote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in roffa naar de KFC.toch maar eens doen, want ik hou van kip!
Say whut?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jou wil ik wel trakteren mijn broeder
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in roffa naar de KFC.![]()
Hedde er zelf geen?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in roffa naar de KFC.Wacht.. Wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bij kfc geweesttoch maar eens doen, want ik hou van kip!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ga op jezelf wonenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Drie uur thuis en nog over werk praten![]()
Ik trek het niet meer in dit huis
14 SHADES OF GREY
Gelukkig, ik schrok al!!quote:
En nu ga ik feast opzetten heb ik besloten
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan heeft ie vast geen leuke baan..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Drie uur thuis en nog over werk praten![]()
Ik trek het niet meer in dit huisDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Werkte nietquote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja *knip* klaar
Dat doe je ook zo even he?
Ik neem je wel een keer mee uit eten bij die snackbar bij jouquote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig, ik schrok al!!
En nu ga ik feast opzetten heb ik besloten![]()
Euh nee, maar waar een wil isquote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja *knip* klaar
Dat doe je ook zo even he?14 SHADES OF GREY
Bro's before ho's.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jou wil ik wel trakteren mijn broederC'est la vie
Wil je in de OP bij het karten de tijd vermelden van 15u. en deze link plaatsen: www.coronel.nlquote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jawel, maar mijn vader is eigenlijk een beetje de baas van m'n vriendquote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heeft ie vast geen leuke baan..![]()
En nu heeft een collega iets verkeerd gedaan en is m'n pa boos, terwijl... nja![]()
![]()
Dat volgde ik niet 24/7 moet ik bekennen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Is toen wel eens in singles gepost geloof ik
*Check* ooh wacht, ik betaal me nu ook scheel aan huurquote:Op maandag 7 januari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja *knip* klaar
Dat doe je ook zo even he?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je in de OP bij het karten de tijd vermelden van 15u. en deze link plaatsen: www.coronel.nl
14 SHADES OF GREY
doet ik evenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je in de OP bij het karten de tijd vermelden van 15u. en deze link plaatsen: www.coronel.nl![]()
![]()
Zeg dat!quote:
Leuk vrijstaand huisje ergens tussen Rotterdam en Hoogvliet met een oprit + garage van 20 meter lang en 4.5 meter hoog voor de touringcar ditdat alles..
Maar nee hoor
Oeiquote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn vader is eigenlijk een beetje de baas van m'n vriend![]()
En nu heeft een collega iets verkeerd gedaan en is m'n pa boos, terwijl... nja
Gewoon zeggen dat ie moet ophouden anders slaapt ie op de bank?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Friesland. Heeft welgeteld 5 McD's.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hedde er zelf geen?
[..]
Wacht.. Wat?Dichtstbijzijnde BK is Groningen, dichtstbijzijnde KFC is ook Groningen.
Oi, das niet grappigquote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Friesland. Heeft welgeteld 5 McD's.Dichtstbijzijnde BK is Groningen, dichtstbijzijnde KFC is ook Groningen.
En hoeveel subways?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Friesland. Heeft welgeteld 5 McD's.Dichtstbijzijnde BK is Groningen, dichtstbijzijnde KFC is ook Groningen.
14 SHADES OF GREY
Kutprovinciequote:Op maandag 7 januari 2013 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
Mja, wie van de twee. Ze zitten allebei te zeikenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oei
Gewoon zeggen dat ie moet ophouden anders slaapt ie op de bank?![]()
![]()
Maar je woont toch niet met allebei in huis?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, wie van de twee. Ze zitten allebei te zeikenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
dan moeten ze maar lepelen...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, wie van de twee. Ze zitten allebei te zeikenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jawelquote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je woont toch niet met allebei in huis?![]()
![]()
Raar, ik weet hetquote:
Maar ja, ik woon met mijn vriend bij m'n ouders
Krijg je als je schoonouders geen fuck waard zijn![]()
![]()
Ah, nouja, ik ken de situatie wel, zelf ook in geleefdquote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Raar, ik weet het
Maar ja, ik woon met mijn vriend bij m'n ouders
Krijg je als je schoonouders geen fuck waard zijn
Alleen mijn schoonvader was niet mijn baas
Geen idee, ik weet alleen die in Sneek en Leeuwarden te vinden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh god er komt op RTL een programma voor en over maagdeEen gevalletje spot de Fok!ker
14 SHADES OF GREY
Virgin Diaries? Snel Huppel alarmerenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
Oh god er komt op RTL een programma voor en over maagdeEen gevalletje spot de Fok!ker
Neuh, BK vind ik toch niet lekker en als er een KFC in de buurt zou zitten, zou ik moddervet en arm worden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
SSSSKKKKIIIIPPPPYYYY!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
BK ben ik met je eensquote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, BK vind ik toch niet lekker en als er een KFC in de buurt zou zitten, zou ik moddervet en arm worden.![]()
Als maagd?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Virgin Diaries? Snel Huppel alarmeren
14 SHADES OF GREY
In hoerenveen is ook een subwayquote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen die in Sneek en Leeuwarden te vinden.![]()
![]()
![]()
quote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb er hier 2 in de buurt zitten, KFC's dan, maar beiden niet echt makkelijk.. eentje moet je met de auto heen, en de ander zit in het centrum..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, BK vind ik toch niet lekker en als er een KFC in de buurt zou zitten, zou ik moddervet en arm worden.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
In Dordt zit nu ook een Subway
14 SHADES OF GREY
Nouja, dan snap je het grotendeels welquote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, nouja, ik ken de situatie wel, zelf ook in geleefd
Alleen mijn schoonvader was niet mijn baas![]()
![]()
Daar kom ik alleen op het veld en het station.quote:Vriend van me werkte bij 1 van de KFC's daar.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2 in de buurt zitten, KFC's dan, maar beiden niet echt makkelijk.. eentje moet je met de auto heen, en de ander zit in het centrum..
Dank je!quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik heb toen bij de subway gegeten met mijn broertje. Die ging ergens in een gehucht daar een Kevertje kopenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen op het veld en het station.
[..]
Vriend van me werkte bij 1 van de KFC's daar.![]()
![]()
doeiquote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nee ik ga ff weg hier, geen zin meer in...
14 SHADES OF GREY
sterkte meisquote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nee ik ga ff weg hier, geen zin meer in...![]()
![]()
Tofquote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb toen bij de subway gegeten met mijn broertje. Die ging ergens in een gehucht daar een Kevertje kopen
Ben ik weer.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Uhuhquote:Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, dan snap je het grotendeels welJij hebt ook overal vrienden zittenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen op het veld en het station.
[..]
Vriend van me werkte bij 1 van de KFC's daar.
Ik wil zo'n oldschool Amerikaanse pickupNet als Stallone heeft in Expendables
Edit: Zoiets dus:
http://www.marktplaats.nl(...)-ford-f100-1955.htmlDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Werk-zequote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh crap, ik moet naar de zaak
Avonddienst yay![]()
![]()
doei buschauffeur
14 SHADES OF GREY
Ik kan jouw PM zeker beantwoorden, ik zal het gelijk doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan jij misschien mijn PM beantwoorden? en Laat gitaarman dat ook eens doen alsjeblieft?
Volgens mij heeft Gitaar het wel gelezen, maar ik zal nog wel een seintje geven.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is oud nieuws.quote:
Only in Americaquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb zojuist antwoord gekregenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan jouw PM zeker beantwoorden, ik zal het gelijk doen.
Volgens mij heeft Gitaar het wel gelezen, maar ik zal nog wel een seintje geven.![]()
![]()
nieuwe tarantino film in de bios binnenkort
Ik heb die van mij ook verzonden.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zojuist antwoord gekregen
Dat is vroeg.quote:
Weltrusten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: