SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 20:43:36 ]![]()
Nee, ben ik te fanatiek voor. Ik sta dan echt bij de rand van mijn vak mn teamgenoten aan te moedigen (schreeuwen dus)quote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lekker kletsen bij de ene korf als ze bezig zijn bij de andereIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eng hequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Beter je best doen volgende keerquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh, beterquote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ben ik te fanatiek voor. Ik sta dan echt bij de rand van mijn vak mn teamgenoten aan te moedigen (schreeuwen dus)![]()
![]()
Sport is zeg maar totaal niet mijn ding.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Bankzitten is een prima sportquote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef heloef het volgende:
Sport is zeg maar totaal niet mijn ding.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
SportIk wil weer meer sporten maar geen tijd
En ik zit een zieke docu te kijken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef arachide. het volgende:
Dat fok me over zou halen om te gaan sporten. wow.
We blijven zelf wel op onze zolder zitten hoor![]()
![]()
Kom opquote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef arachide. het volgende:
Dat fok me over zou halen om te gaan sporten. wow.
* LovelyLady gaat zich even omkleden![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarschijnlijk voel ik me zo weer goed als ik heb gesportquote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We blijven zelf wel op onze zolder zitten hoor#TeamMiley![]()
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dat klinkt als spieren kwekenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?![]()
![]()
Ik kwam op een ochtend een workout video tegen met simpele oefeningen.quote:
Dus ik dacht waarom ook niet.
Spierpijn, niet normaal.
C'est la vie
Ja... dat ga je zeker doenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voel ik me zo weer goed als ik heb gesport![]()
![]()
Waarschijnlijk vindt hij daar sowieso geen enkele chickquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar daar vind je geen sportchickies.![]()
![]()
Is toch met gewichten?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?
Dan nee![]()
Ik voel me na inspanning altijd erg lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voel ik me zo weer goed als ik heb gesport![]()
![]()
OOOOOOOOOOOOOO Heloefquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam op een ochtend een workout video tegen met simpele oefeningen.
Dus ik dacht waarom ook niet.
Spierpijn, niet normaal.![]()
![]()
Dat treft want die wil ik ook nietquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar daar vind je geen sportchickies.
14 SHADES OF GREY
C_a doet het geloof ik, moet je haar even vragen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga me hier in Amersfoort inschrijven voor Bodypump. Mensen hier ervaring mee?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
He?quote:C'est la vie
bodypumpquote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Jij ook goedenavond.quote:C'est la vie
Is de Fokke en Sukke zo slecht?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat heb ik eigenlijk alleen als het seks-inspanning is.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me na inspanning altijd erg lekker
#TeamMiley![]()
Geloof het ook. Maar zij doet dat gewoon thuis in de woonkamerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
C_a doet het geloof ik, moet je haar even vragen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig iemand ziet hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zowel tijdens als na de seks/hardlopenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik eigenlijk alleen als het seks-inspanning is.![]()
![]()
Hups heb je al wat gehoord van C_a ? hoe haar eerste dag was?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 19:31:34 ]![]()
Ja heeft ze in het vorige topic verteldquote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Hups heb je al wat gehoord van C_a ? hoe haar eerste dag was?![]()
Ging goed, morgen moet ze om 7 uur al bij de winkel zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt ik ben van mening dat je niet de hele dag een hond alleen thuis moet laten
en al helemaal niet als dat beest alleen maar ken blaffen GVD![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: