oeh dat ziet er lekker uit zeg!quote:Op maandag 20 mei 2013 09:43 schreef k_i_m het volgende:
Zelfs als het daar bewolkt is, is het nog superlekker om van alles te doen buiten. Ik verheug me nu al op het strandje van Cala Mondrago. En T-shirts met korte mouwen
.
[ afbeelding ]
Ik heb ooit op een camping bij Magdenburg gestaan. Was bij een groot meer. Is mijn enige campingervaring in Dld.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:21 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand een leuke camping in de buurt (± 50 km) van Neurenberg (Beieren/Duitsland)? Of sowieso campings in Duitsland?
Nee, alle tips noem je zelf ook al... Vaak stoppen, in twee dagen rijden, iPad, slapen... Bij ons was het vorig jaar precies zo. Oudste van 3 vond alles best met de iPad, jongste ging na 3 - 4 uur rijden (inc één keer stoppen) gillen. Gevolg: nooit meer dan 500 km op een dag, niks aan te doen. Vakantiemodus aan en niet willen jakkeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:54 schreef Bleie het volgende:
Het is hier vast weleens voorbijgekomen, maar heeft iemand nog tips voor autoritten met een dreumes die autorijden niet leuk vindt?
We gaan deze zomer naar Frankrijk, in totaal zo'n 1000 kilometer, we rijden in twee dagen. Mijn oudste is bijna 4, en die vermaakt zich wel met naar buiten kijken, slapen en de iPad, maar de jongste, van 1,5 vindt er gewoon niets aan. Hij zal best ook wel slapen, maar niet 4 - 5 uur lang natuurlijk. Het is een heel bewegelijk kind, dus dat stilzitten in een stoel vindt hij maar niks, en spelen met knuffels / boekjes / enz. doet hij ook nog niet echt. Natuurlijk zullen we een paar keer (lang) stoppen om ze even te laten uitrazen, maar dan nog...
Daar zijn wij jaaaaaren terug ook geweest, in Club Martha'squote:Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef k_i_m het volgende:
Wij zitten bij Club Martha's in Cala D'or. Is echt 5-10 minuten rijden naar Cala Mondrago.
Wij zaten ook niet aan het animatieplein, wij zaten in de gang rechts naast de receptie, pal aan het ene zwembad. Topplekquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben expres het gebouw erachter gevraagd, zodat we verder bij het animatieplein vandaan zitten.
Ja, dat bedoel ik, daarachter heb je nog een gebouwquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zaten ook niet aan het animatieplein, wij zaten in de gang rechts naast de receptie, pal aan het ene zwembad. Topplek
Die van mij dus niet. En ik vond het zelf als kind ook vreselijk. Werd ook altijd wagenziek, dat hielp niet. Maar pas toen ik daar overheen gegroeid was, ben ik de reis gaan waarderen als deel van de vakantie. Dat is een stuk moeilijker met een jengelend kind achterin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
De reis is echt onderdeel van de vakantie hoor, hier. Ook autorijden, heerlijk. Kind vermaakt zich wel.
Ik was ook wagenziek vroeger, verschrikkelijk vond ik dat, reizen met de auto. Wij gingen met mijn ouders dan ook meestal naar Centerparcs (toen nog Sporthuis Centrum), lekker in de buurt. Pas toen ik ouder werd en niet meer zo wagenziek was gingen we verder weg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef Bleie het volgende:
[..]
Die van mij dus niet. En ik vond het zelf als kind ook vreselijk. Werd ook altijd wagenziek, dat hielp niet. Maar pas toen ik daar overheen gegroeid was, ben ik de reis gaan waarderen als deel van de vakantie. Dat is een stuk moeilijker met een jengelend kind achterin.
Ik zag deze in de krant:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:09 schreef CrazyMoon het volgende:
Wie heeft er tips voor kleine campings in de Betuwe?
Graag een veldje met speeltoestellen, en niet te duur
Je had gelijk wat het weer betreftquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, daarachter heb je nog een gebouw. Zo ver mogelijk! Hahahaha
Vindt hij autorijden nooit leuk?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:54 schreef Bleie het volgende:
Het is hier vast weleens voorbijgekomen, maar heeft iemand nog tips voor autoritten met een dreumes die autorijden niet leuk vindt?
We gaan deze zomer naar Frankrijk, in totaal zo'n 1000 kilometer, we rijden in twee dagen. Mijn oudste is bijna 4, en die vermaakt zich wel met naar buiten kijken, slapen en de iPad, maar de jongste, van 1,5 vindt er gewoon niets aan. Hij zal best ook wel slapen, maar niet 4 - 5 uur lang natuurlijk. Het is een heel bewegelijk kind, dus dat stilzitten in een stoel vindt hij maar niks, en spelen met knuffels / boekjes / enz. doet hij ook nog niet echt. Natuurlijk zullen we een paar keer (lang) stoppen om ze even te laten uitrazen, maar dan nog...
Ik heb graag een paar honderd kilometer over voor een grotere kans op lekker weer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef Nijna het volgende:
Wat ben ik blij dat wij er met een half uurtje zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |