abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2013 @ 13:26:10 #251
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_126900591
We overwegen eind augustus begin september 2 weken naar le pin parasol te gaan? Heeft iemand ervaring met rond die tijd op vakantie gaan in de Vendee? Is het weer er stabiel/warm?
pi_126977487
Wie heeft er tips voor kleine campings in de Betuwe?
Graag een veldje met speeltoestellen, en niet te duur :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_126978168
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:43 schreef k_i_m het volgende:
Zelfs als het daar bewolkt is, is het nog superlekker om van alles te doen buiten. Ik verheug me nu al op het strandje van Cala Mondrago O+. En T-shirts met korte mouwen :').

[ afbeelding ]
oeh dat ziet er lekker uit zeg!

Ik kan niet wachten op onze vakantie... Nog 12 weken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:47:43 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126978810
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:21 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand een leuke camping in de buurt (± 50 km) van Neurenberg (Beieren/Duitsland)? Of sowieso campings in Duitsland?
Ik heb ooit op een camping bij Magdenburg gestaan. Was bij een groot meer. Is mijn enige campingervaring in Dld.
Moet ff opzoeken hoe hij heet
pi_126979309
Ik heb ooit in Kirchzarten op de camping gestaan. Vond dat een super camping, en veel te doen in de omgeving. Helaas hadden wij van de 14 dagen zo'n 11 dagen regen..
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_127474636
Het is hier vast weleens voorbijgekomen, maar heeft iemand nog tips voor autoritten met een dreumes die autorijden niet leuk vindt?

We gaan deze zomer naar Frankrijk, in totaal zo'n 1000 kilometer, we rijden in twee dagen. Mijn oudste is bijna 4, en die vermaakt zich wel met naar buiten kijken, slapen en de iPad, maar de jongste, van 1,5 vindt er gewoon niets aan. Hij zal best ook wel slapen, maar niet 4 - 5 uur lang natuurlijk. Het is een heel bewegelijk kind, dus dat stilzitten in een stoel vindt hij maar niks, en spelen met knuffels / boekjes / enz. doet hij ook nog niet echt. Natuurlijk zullen we een paar keer (lang) stoppen om ze even te laten uitrazen, maar dan nog...
pi_127478410
Bleie als we naar Parijs rijden, slaapt R tot aan Lille. Daarna eten we, streken we onze beentjes en rijden we verder, dan krijgt ze de ipad tot aan Parijs...

Is jou kleine man niet geïnteresseerd in de ipad?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:14:17 #258
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_127478854
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:54 schreef Bleie het volgende:
Het is hier vast weleens voorbijgekomen, maar heeft iemand nog tips voor autoritten met een dreumes die autorijden niet leuk vindt?

We gaan deze zomer naar Frankrijk, in totaal zo'n 1000 kilometer, we rijden in twee dagen. Mijn oudste is bijna 4, en die vermaakt zich wel met naar buiten kijken, slapen en de iPad, maar de jongste, van 1,5 vindt er gewoon niets aan. Hij zal best ook wel slapen, maar niet 4 - 5 uur lang natuurlijk. Het is een heel bewegelijk kind, dus dat stilzitten in een stoel vindt hij maar niks, en spelen met knuffels / boekjes / enz. doet hij ook nog niet echt. Natuurlijk zullen we een paar keer (lang) stoppen om ze even te laten uitrazen, maar dan nog...
Nee, alle tips noem je zelf ook al... Vaak stoppen, in twee dagen rijden, iPad, slapen... Bij ons was het vorig jaar precies zo. Oudste van 3 vond alles best met de iPad, jongste ging na 3 - 4 uur rijden (inc één keer stoppen) gillen. Gevolg: nooit meer dan 500 km op een dag, niks aan te doen. Vakantiemodus aan en niet willen jakkeren.

Dit jaar lijkt het beter te gaan, op lange autoritten naar familie enzo, hoor ik haar nauwelijks. Dat was vorig jaar al anders. Dus we gaan het proberen in één keer te doen (ook ongeveer 1000 km). En anders gewoon stoppen en een hotelletje opzoeken.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_127478915
Onze kleine is 18 maanden en de ipad vindt ze geweldig maar inderdaad max 2 uurtjes daarna is ze het zat..ik vind trouwens 500km op een dag echt maximum voor ons..ik krijg ook een stijven kont/voet van het rijden
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:36:20 #260
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_127479638
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:16 schreef k_i_m het volgende:
Wij zitten bij Club Martha's in Cala D'or. Is echt 5-10 minuten rijden naar Cala Mondrago *O*.
Daar zijn wij jaaaaaren terug ook geweest, in Club Martha's :D
Was een fijn complex, wel redelijk druk. Wij hadden een appartement op de begane grond pal aan het zwembad, ff hegje door en PLONS *O* (Toen hadden we nog geen kind overigens).

We zijn in Cala d'Or ook een keer naar Cala Azul Park geweest (toen wel met kind), was ook een heel mooi complex. Iets ruimer van opzet dan Martha's en je kon de drukte wel opzoeken bij het naastgelegen Esmeralda Park.

En inderdaad, Cala Mondrago, heerlijk O+. Wij hebben toen ook nog een stukje gewandeld door het bos achter het tweede strand.

Waarom gaan wij dit jaar naar Oostenrijk, ik wil ook weer naar Mallorca :P. Maar voor een ander jaar op de planning zetten :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:46:35 #261
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_127480049
Wij hebben expres het gebouw erachter gevraagd, zodat we verder bij het animatieplein vandaan zitten :D.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_127481483
Dank! We hebben voor onderweg al een hotel geboekt bij Versailles, dus dat is inderdaad iets van 500 kilometer. Hij vindt de iPad wel heel mooi, maar hij kan er nog niet echt zelf iets mee, denk ik. Toch maar even mee oefenen :P .En dan hopen dat het geen woedende grote zus oplevert. Nou ja, het is niet het leukste onderdeel van een vakantie, maar we zullen het wel overleven.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:23:38 #263
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_127481593
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben expres het gebouw erachter gevraagd, zodat we verder bij het animatieplein vandaan zitten :D.
Wij zaten ook niet aan het animatieplein, wij zaten in de gang rechts naast de receptie, pal aan het ene zwembad. Topplek :D
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:24:10 #264
37295 Luigi
mario pls
pi_127481608
De reis is echt onderdeel van de vakantie hoor, hier. Ook autorijden, heerlijk. Kind vermaakt zich wel.
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:28:24 #265
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_127481752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wij zaten ook niet aan het animatieplein, wij zaten in de gang rechts naast de receptie, pal aan het ene zwembad. Topplek :D
Ja, dat bedoel ik, daarachter heb je nog een gebouw :D. Zo ver mogelijk! Hahahaha :D
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_127482412
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
De reis is echt onderdeel van de vakantie hoor, hier. Ook autorijden, heerlijk. Kind vermaakt zich wel.
Die van mij dus niet. En ik vond het zelf als kind ook vreselijk. Werd ook altijd wagenziek, dat hielp niet. Maar pas toen ik daar overheen gegroeid was, ben ik de reis gaan waarderen als deel van de vakantie. Dat is een stuk moeilijker met een jengelend kind achterin.
pi_127482686
Wat ben ik blij dat wij er met een half uurtje zijn ;).
Fake it till you make it...
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:54:14 #268
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_127482782
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef Bleie het volgende:

[..]

Die van mij dus niet. En ik vond het zelf als kind ook vreselijk. Werd ook altijd wagenziek, dat hielp niet. Maar pas toen ik daar overheen gegroeid was, ben ik de reis gaan waarderen als deel van de vakantie. Dat is een stuk moeilijker met een jengelend kind achterin.
Ik was ook wagenziek vroeger, verschrikkelijk vond ik dat, reizen met de auto. Wij gingen met mijn ouders dan ook meestal naar Centerparcs (toen nog Sporthuis Centrum), lekker in de buurt. Pas toen ik ouder werd en niet meer zo wagenziek was gingen we verder weg.

Onze dochter vermaakt zich gelukkig prima in de auto met de ipad en/of dvd speler en wat speelgoed. En we hebben zo'n autobingo-spelletje gekregen, is ook goed voor een tijdje vermaak.
pi_127484535
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:09 schreef CrazyMoon het volgende:
Wie heeft er tips voor kleine campings in de Betuwe?
Graag een veldje met speeltoestellen, en niet te duur :)
Ik zag deze in de krant:

www.lievelinge.nl

Leek mij heel erg leuk!
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:48:40 #270
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:48:56 #271
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_127484634
quote:
12s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik, daarachter heb je nog een gebouw :D. Zo ver mogelijk! Hahahaha :D
Je had gelijk wat het weer betreft O+ 8-). Geniet van je vakantie!
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:30:20 #272
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127486080
De ipad deed hier vorig jaar met 1,5 jaar al dienst als filmpjes vermaak. Veel kinder series er op gooien. Instellen op alles achter elkaar afspelen en aan de hoofdleuning vast maken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:37:50 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_127491353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:54 schreef Bleie het volgende:

Vindt hij autorijden nooit leuk?
Hier gaat dvd-speler aan op standje oneindig met grote variatie aan filmpjes.
Daarnaast heb ik auto's, boekjes en ander speelgoed binnen handbereik, die ik regelmatig naar achteren doorgeef. Eten/drinken. Piepekoek spelen vanachter je hoofdsteun. Liedjes zingen.
En heel vroeg 's morgens vertrekken. Dan vallen ze in slaap voor langere tijd en dan heb je het grootste gedeelte er al op zitten.
Wij stoppen overigens niet vaak en al helemaal niet lang. Want dan schiet het voor de meter niet op en uiteindelijk moet je tóch die auto weer in. Gewoon doorrijden. Ben je lekker op tijd bij je tussenstop en hebben ze nog de hele middag om te spelen en te razen.

Maar ik heb makkelijk praten. Mijn kinderen zijn heel gemakkelijk in de auto en vermaken zich prima.
De jongste voorheen op het einde van de rit wat moeilijker omdat hij toen nog achteruit in de maxicosi mee moest, maar volgende vakantie gaat hij in de priori mee, dus dat is ook een stuk leuker voor hem!
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:18:38 #274
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_127493013
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef Nijna het volgende:
Wat ben ik blij dat wij er met een half uurtje zijn ;).
Ik heb graag een paar honderd kilometer over voor een grotere kans op lekker weer. ;)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:40:25 #275
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_127494147
bekend speelgoed inpakken als cadeautje. Was hier DE hit destijds! :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')