SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@muhahaha: Jawel, maar het is iets anders, een groter risico. En de tweede keer dat ik kap met een hbo.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
@MaleDuck: Ik loop er al een maand mee. Nu ik weet wat ik WEL wil, weet ik ook zeker dat ik dit niet meer wil.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kort samengevat.
Door een fout heb ik geen kinderbijslag ontvangen. Ga ik deze maand niet krijgen ook.
Dus ik moet nog 13 dagen doen met ongeveer 2 euro.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik denk dus dat de meet de 17de niet door kan gaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat is kut zegquote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kort samengevat.
Door een fout heb ik geen kinderbijslag ontvangen. Ga ik deze maand niet krijgen ook.
Dus ik moet nog 13 dagen doen met ongeveer 2 euro.![]()
![]()
Amerikaans fuifquote:Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dus dat de meet de 17de niet door kan gaan.![]()
![]()
Je mag altijd dm'enquote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef Fera het volgende:
@muhahaha: Jawel, maar het is iets anders, een groter risico. En de tweede keer dat ik kap met een hbo..
![]()
Meh da's klote zegquote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kort samengevat.
Dus ik moet nog 13 dagen doen met ongeveer 2 euro..
Ik denk dat de kosten geen probleem zullen zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dus dat de meet de 17de niet door kan gaan..
![]()
Klote zegquote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kort samengevat.
Dus ik moet nog 13 dagen doen met ongeveer 2 euro..
We kunnen iig zelf ons drank en voedsel meenemen.![]()
![]()
Dan maar hopen dat ik niet voor die tijd dood neer donder.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik stuur wel een overlevingspakketquote:Op maandag 7 januari 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ik niet voor die tijd dood neer donder.![]()
![]()
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een overlevingspakket![]()
En dan zit mn rug ook nog vast door al het sjouwen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is fucked up.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Kort samengevat.
Dus ik moet nog 13 dagen doen met ongeveer 2 euro.
Dank je. Het is verder niet echt een geheim wat ik wil gaan doen. Ik wil toch verder studeren op dierengebied.quote:
Dat is pijnlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan zit mn rug ook nog vast door al het sjouwen..
![]()
Massage nodig (no kidding)quote:Op maandag 7 januari 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan zit mn rug ook nog vast door al het sjouwen.![]()
![]()
Goed plan.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een vriend van me zei dat ik mijn armen naar achteren moest steken...quote:
Ik deed dat, hij ging met zijn rug tegen mijn rug aan staan... Greep mijn armen vast en boog voorover waardoor al mijn rugwervels ''gruk gruk gruk'' deden zogezegd...
Het zat goed vast maar dat voelde wel lekker
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er een bijbaantje van maken.![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er een bijbaantje van maken.
http://www.anand.nl/massage-opleiding/
Binnen één jaar kun je professionele massages geven.![]()
Alleen als er dan betaling in natura mag volgen want geld heb ik niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou er een bijbaantje van maken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Eindelijk klaar met wat ik moest doen vandaag. Nu beentjes omhoog en luilekkeravond!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eindelijk klaar met wat ik moest doen vandaag. Nu beentjes omhoog en luilekkeravond!![]()
![]()
![]()
Zelfs dat hoeft niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als er dan betaling in natura mag volgen want geld heb ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom dacht ik dat Apeldoorn-Gorinchem maar iets van 70km was?Vandaar dat ik vorige week zowat stil stond op de snelweg
/edit: Ah, ik weet al waarom. Da's vanaf mijn werk![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom dacht ik dat Apeldoorn-Gorinchem maar iets van 70km was?Vandaar dat ik vorige week zowat stil stond op de snelweg
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe hij dat regelt moet ie zelf weten, ik bedoelde gewoon in het algemeen eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als er dan betaling in natura mag volgen want geld heb ik niet.Ruilen?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eindelijk klaar met wat ik moest doen vandaag. Nu beentjes omhoog en luilekkeravond!
Dus je kwam zo'n 30km te kort?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik weet al waarom. Da's vanaf mijn werk
Oh, die ja, das wel geluk hebben iddquote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies bij de afslag van m'n werk. En daar zit een tankstation, dus ik had geluk
.
Gelukkig heb ik voor vanavond wel genoeg diesel
Maar moet 'm wel tanken als ik klaar ben.. Is een regeltje binnen 't bedrijf, bij een halve tank of minder aftanken aan het eind van je dienst..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nogal ja, want de reserve was ook al opquote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die ja, das wel geluk hebben idd
Gelukkig heb ik voor vanavond wel genoeg diesel
Maar moet 'm wel tanken als ik klaar ben.. Is een regeltje binnen 't bedrijf, bij een halve tank of minder aftanken aan het eind van je dienst... Maar dan zit er nog een klein beetje in de tank en is er nog zo'n stand op de benzinekraan dat hij geen vacuüm nodig heeft om aan te zuigen. Dat was net genoeg
.
Hehe, wel zo handig ja. Snap ook niet dat die tjap die de bus weg had gezet 'm niet afgetankt had.
![]()
Gemakszucht.. "Oh, ik heb er maar 100km mee gereden, het is zondag dus ik ga lekker weer zo snel mogelijk thuis zitten.."quote:Op maandag 7 januari 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal ja, want de reserve was ook al op. Maar dan zit er nog een klein beetje in de tank en is er nog zo'n stand op de benzinekraan dat hij geen vacuüm nodig heeft om aan te zuigen. Dat was net genoeg
.
Hehe, wel zo handig ja. Snap ook niet dat die tjap die de bus weg had gezet 'm niet afgetankt had.
Dat soort mensenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gemakszucht.. "Oh, ik heb er maar 100km mee gereden, het is zondag dus ik ga lekker weer zo snel mogelijk thuis zitten..".
![]()
Vreemd wel trouwens, 200km meegereden en tank leeg. Normaal haal ik de 300 voordat hij leeg is
Ach, misschien was het wel zo dat ik er een keer eerder mee gereden had
.
![]()
Verkeerde versnellingquote:Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
Vreemd wel trouwens, 200km meegereden en tank leeg. Normaal haal ik de 300 voordat hij leeg is
Ach, misschien was het wel zo dat ik er een keer eerder mee gereden had
.
![]()
Lol!!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
/edit: Ah, ik weet al waarom. Da's vanaf mijn werkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, want dan draai ik i.p.v. 6000 toeren eeh.. 10.000 toeren of zo. Dat merk ik welquote:.
En ik rij op toerenteller i.p.v. snelheidsmeter, omdat mijn sensor nog niet goed gemonteerd zit. Dus ik weet wel hoeveel toeren in welke versnelling de juiste snelheid is
![]()
![]()
Zo eindelijk thuis.
Straks even creatief met koken doen
[b]AirwiN schreef [/b]
6.000 toeren. Dan vliegt mijn moter in de fikquote:Op maandag 7 januari 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want dan draai ik i.p.v. 6000 toeren eeh.. 10.000 toeren of zo. Dat merk ik wel.
En ik rij op toerenteller i.p.v. snelheidsmeter, omdat mijn sensor nog niet goed gemonteerd zit.
![]()
![]()
De mijne wordt dan net warmquote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
6.000 toeren. Dan vliegt mijn moter in de fik!
![]()
Valt best mee johquote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
6.000 toeren. Dan vliegt mijn moter in de fik
Ik was net weer even scooterjeugd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rijd altijd tussen de 1500 en 2000 toerenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
6.000 toeren. Dan vliegt mijn moter in de fik
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Auto?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik rijd altijd tussen de 1500 en 2000 toerenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij kan 200 op de teller, maar dat rijd ik nooit. Bij 160 moet je je best doen om erop te blijven zittenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Hoe snel gaat je motor?.
![]()
Dat is dan ook niet de bedoeling. Want anders kan je ook in een dikke shovel gaan rijden.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is ook veiliger als je ergens tegen aan doet botsen![]()
Pff.. ik weet dat m'n Corsa 150 gaat, sneller ben ik niet gegaan hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij kan 200 op de teller, maar dat rijd ik nooit. Bij 160 moet je je best doen om erop te blijven zitten.
![]()
![]()
Ik één keer, lege snelweg, ditdat. Daarna ook niet meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pff.. ik weet dat m'n Corsa 150 gaat, sneller ben ik niet gegaan hoor![]()
Geldt dat ook voor mensen met uhm vet om hun botten?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij kan 200 op de teller, maar dat rijd ik nooit. Bij 160 moet je je best doen om erop te blijven zitten.
[b]AirwiN schreef [/b]
2000? dan zou ik max 90-100 rijdenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik rijd altijd tussen de 1500 en 2000 toeren![]()
![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 7 januari 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mensen met uhm vet om hun botten?. Ligt ook nog aan welke motor, dat verschilt ook nog erg.
![]()
Komt er maar zo weinig uit een Corsa?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pff.. ik weet dat m'n Corsa 150 gaat, sneller ben ik niet gegaan hoorDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
PM gezien?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
hebbie geen kap om achter te schuilen?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil niet sneller.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt er maar zo weinig uit een Corsa?![]()
![]()
Nope. Zie foboquote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
hebbie geen kap om achter te schuilen?.
![]()
265quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb wel regelmatig Zaandam - Purmerend met 210 gereden(op de teller)
![]()
Goeiemiddag
Als het dan over auto's en motoren moet gaan hier, verwacht ik toch op z'n minst seks in een auto en op een motor he?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Niet in de Opel Corsa, te krap.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemiddag
Als het dan over auto's en motoren moet gaan hier, verwacht ik toch op z'n minst seks in een auto en op een motor he?
Ow![]()
![]()
Seks..... Bahquote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemiddag
Als het dan over auto's en motoren moet gaan hier, verwacht ik toch op z'n minst seks in een auto en op een motor he?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
die hele A7 is geweldigquote:Op maandag 7 januari 2013 17:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is er een heerlijk stuk snelweg voormet mijn nichtje achterop deed ik iets rustiger en stopte ik bij de 200......quote:Op maandag 7 januari 2013 17:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
200+
Ik zou flauwvallen van angst
edit: wat natuurlijk niet verstandig is dan
we stappen af en ze kijkt me verdrietig aan...
"ging ie niet harder?"![]()
![]()
Inderdaad. In ieder geval met mijn postuurquote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie em, nee dan is dat hard zat inderdaadSeks op de motor, wut?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemiddag
Als het dan over auto's en motoren moet gaan hier, verwacht ik toch op z'n minst seks in een auto en op een motor he?![]()
![]()
Ik kan ook motorrijden.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Naakt motorrijden, lekker tegen elkaar aan plakken.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goeiemiddag
Als het dan over auto's en motoren moet gaan hier, verwacht ik toch op z'n minst seks in een auto en op een motor he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik niet... en volgens mij is t ook vet moeilijk zon zwaar ding in de bocht !quote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Hoezo, in de Swift gaat het ookquote:Op maandag 7 januari 2013 17:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet in de Opel Corsa, te krap.
Ow
Volgens mij mag ik hier geen naakt posten hequote:Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. In ieder geval met mijn postuur
[..]
Seks op de motor, wut??
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik heb alleen op een lichte gereden. Niet dat ik een rijbewijs heb ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik niet... en volgens mij is t ook vet moeilijk zon zwaar ding in de bocht !
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Merk je niks van.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik niet... en volgens mij is t ook vet moeilijk zon zwaar ding in de bocht !![]()
Meer dan mijn Swiftjequote:Op maandag 7 januari 2013 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wow, 104 pk heeft de auto
edit: is dat veel?
Vinnieeeeeee, mag ik eens op je motor rijden?
Geen tepels of kutjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik hier geen naakt posten he?
![]()
DM?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik hier geen naakt posten he?
niet echtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
edit: is dat veel?![]()
Als vergelijking mijn motor had er 107 en mijn auto heeft er 200![]()
![]()
of piemels.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jawel, krijg je alleen wel een zwarte linker voetquote:Op maandag 7 januari 2013 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Vinnieeeeeee, mag ik eens op je motor rijden?.
![]()
ghehehe geen ideequote:Op maandag 7 januari 2013 17:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
edit: is dat veel?104 paarden stallen mesten lijkt me best veel...
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
hij is pas echt zwaar als je stilstaat en niet opletquote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik niet... en volgens mij is t ook vet moeilijk zon zwaar ding in de bocht !![]()
![]()
Mijne 100quote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ow wacht, 101.. verkeerd gezien
Maar dat is na de aanpassingen die ik erop heb zitten.. standaard maar 92 ofzo
Verdomme!! Die had ik je van het weekend al gestuurdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Schuin aflopende wegen en het niet door hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
hij is pas echt zwaar als je stilstaat en niet oplet![]()
![]()
Ik ben neger, wat is je punt?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, krijg je alleen wel een zwarte linker voet.
of als je jiffy terugklaptquote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schuin aflopende wegen en het niet door hebben![]()
![]()
goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
leugens!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme!! Die had ik je van het weekend al gestuurd
ik ga naar huis als jullie gaan liegen![]()
![]()
Kisten aan, geen probleem.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je schoen een olievlek krijgt.
Ja maar uhm jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel thuis!!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
leugens!
ik ga naar huis als jullie gaan liegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo veel auto en zo weinig meisjequote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Cilinderinhoud:1398 cc
Vermogen: 74 kW (101 pk)
Massa leeg: 1040 kg
Wauw, wat een bak heb ik zegals dat maar goed gaat
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gelukkig geen last vanquote:Dan zie ik geen probleemquote:0,097 pk/kgquote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wauw, wat een bak heb ik zeg![]()
De mijne is: ~0,25 pk/kg![]()
![]()
ik heb 55 kw... das wel weinig pkquote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wauw, wat een bak heb ik zeg
maar ik rij dieselbus, weet niet of die standaard zo weinig hebben?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Maar ik win toch als ik tegen je aan rijquote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
0,097 pk/kg![]()
De mijne is: ~0,25 pk/kg![]()
![]()
Ik heb een Batavus fiets en ze heet Hannelore
[b]AirwiN schreef [/b]
Was geen eigen werk wat ik bedoelde. Had een lollig plaatje van een "motor" gevondenquote:
Maar dat mag niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik win toch als ik tegen je aan rij![]()
Er mag zoveel nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mij boeit het allemaal niet.. als ik maar van A naar B komen. En als dat wat langer duurt zal mij een zorg zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb 55 kw... das wel weinig pk
maar ik rij dieselbus, weet niet of die standaard zo weinig hebben?![]()
![]()
Oh, en je durft dat toch niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mij boeit het allemaal niet.. als ik maar van A naar B komen. En als dat wat langer duurt zal mij een zorg zijn![]()
Als je maar van A naar muhahah komtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mij boeit het allemaal niet.. als ik maar van A naar B komen. En als dat wat langer duurt zal mij een zorg zijn![]()
.
![]()
Niet naar muhahaha?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van A naar muhahah komt![]()
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het nog bijna overwegen ookquote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van A naar muhahah komt![]()
.
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is dezequote:Op maandag 7 januari 2013 17:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou het nog bijna overwegen ook?
![]()
Ik denk wel dat ik een van de weinige mensen hier ben die vanaf maart in een gloednieuwe auto rondsjeest
Ik doe dat al vanaf juli 2010. De auto ruikt nog steeds nieuwquote:Op maandag 7 januari 2013 17:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik denk wel dat ik een van de weinige mensen hier ben die vanaf maart in een gloednieuwe auto rondsjeest![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:38 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik denk wel dat ik een van de weinige mensen hier ben die vanaf maart in een gloednieuwe auto rondsjeest![]()
![]()
Kijk, ik ben dan namelijk halverwege Apeldoorn. Dan is het tijd voor een tussenstop, nietwaar?quote:![]()
Hoedoejoedoedat?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe dat al vanaf juli 2010. De auto ruikt nog steeds nieuwWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ik weet niet hoe goed jouw wegenkennis is, maar als jij via mij naar muhahaha wilt vind ik dat primaquote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dan namelijk halverwege Apeldoorn. Dan is het tijd voor een tussenstop, nietwaar?.
![]()
Via muhahaha naar jouquote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jouw wegenkennis is, maar als jij via mij naar muhahaha wilt vind ik dat prima.
![]()
![]()
Kom maar pauzeren in mijn cribquote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dan namelijk halverwege Apeldoorn. Dan is het tijd voor een tussenstop, nietwaar?.
![]()
Ik verwacht wel dat je dit plaatje post zodra Vin weer de taalnazi uithangt!!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dan namelijk halverwege Apeldoorn. Dan is het tijd voor een tussenstop, nietwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat je dit plaatje post zodra Vin weer de taalnazi uithangt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ik verwacht wel dat je dit plaatje post zodra Vin weer de taalnazi uithangt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ik verwacht wel dat je dit plaatje post zodra Vin weer de taalnazi uithangt!!Heeft dieseltje me nog gemist trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ja doooh, bedoel natuurlijk hoe je aan een nieuwe bak komt. Zijn meestal beetje duur.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet roken, niet kotsen, goed schoon houdenWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Nu ben ik jaloersquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die was vannacht aan het miauwen omdat ze alleen moest slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft dieseltje me nog gemist trouwens?
[b]AirwiN schreef [/b]
Samen kopen met zus en broertje, waarvan er eentje al geëlimineerd is.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
ja doooh, bedoel natuurlijk hoe je aan een nieuwe bak komt. Zijn meestal beetje duur.![]()
![]()
Leugens!!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme het gaat vanaf vrijdag weer vriezen![]()
Mag niet van mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij ons is er nooit boerenkool over hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry. Zal ik meenemen als ik wat over heb?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet het niet of dat hier ook zo isquote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij ons is er nooit boerenkool over hoor. Maar ik kijk/vraag wel even
.
![]()
Juaaa, ze heeft ook een beetje warmte nodig toch.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was vannacht aan het miauwen omdat ze alleen moest slapenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Eindelijk, tijd voor winter!~quote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme het gaat vanaf vrijdag weer vriezenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
En zodra ze ophoudt met mij open klauwen 's nachts krijgt ze dat van mequote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juaaa, ze heeft ook een beetje warmte nodig toch.
[b]AirwiN schreef [/b]
Eens!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt je zusje of broertje geelimineerdquote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Samen kopen met zus en broertje, waarvan er eentje al geëlimineerd is.![]()
?
Goed geregeld trouwens. Ik "krijg" 'm kado van m'n werk
![]()
Of FOK!ken natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
NEE IK WIL HET NIET HEBBEN!! IK BEN AL KLAAR VOOR DE LENTE!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Weer?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Zijn ze nou helemaal gek geworden?!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE IK WIL HET NIET HEBBEN!! IK BEN AL KLAAR VOOR DE LENTE!!
De zomer komt eraan!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
De lente is nog niet klaar voor jouquote:Op maandag 7 januari 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE IK WIL HET NIET HEBBEN!! IK BEN AL KLAAR VOOR DE LENTE!!!
Jupquote:Op maandag 7 januari 2013 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die staat er vast al langer dan vandaag...![]()
![]()
Is zeker niet gefilmd?quote:![]()
Kusje op
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn figuurtje wel klaar voor de lente!!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
De lente is nog niet klaar voor jou!
DUS BRING IT ON BITCH!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme het gaat vanaf vrijdag weer vriezen
Hopen dat het veld zacht blijft. Maar niet te zacht. Zoals de laatste wedstrijd.
quote:
Story of my life. Dat doe ik regelmatig.quote:
Ik kom haar portie wel opeten danquote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn zusje wilt geen boerenkool. Haar avondeten: 1 boterham met kaas
Geef haar portie maar aan mijquote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn zusje wilt geen boerenkool. Haar avondeten: 1 boterham met kaas
GRRRRRquote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom haar portie wel opeten dan
[b]AirwiN schreef [/b]
* Blind_Guardian gooit een berg lentetuintroep bovenop huppelWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Hoop ik ook voor jequote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hopen dat het veld zacht blijft. Maar niet te zacht. Zoals de laatste wedstrijd.![]()
![]()
Gistermiddag viel ze het bont van mn laars aanquote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom is ze dan zo klauwig bij jou?![]()
Ik denk omdat ik haar met regelmaat vliegles geef
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Is voor Huppelquote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom haar portie wel opeten dan![]()
![]()
Mijn eerste gedachte: HELLUP KIKKERSquote:Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
* Blind_Guardian gooit een berg lentetuintroep bovenop huppel
[b]AirwiN schreef [/b]
Pijnlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Story of my life. Dat doe ik regelmatig.![]()
![]()
quote:![]()
Die het dan op haar beurt weer door geeft aan huppelkind
[b]AirwiN schreef [/b]
Je went eraan. Of m'n zenuwuiteinden sterven af.quote:
Delenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die het dan op haar beurt weer door geeft aan huppelkind![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je went eraan. Of m'n zenuwuiteinden sterven af.![]()
![]()
Ik speel toch niet.quote:
Mijn kat en hond zorgen er met regelmaat voor dat ik een faceplant tegen de muur of deur aan doequote:Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je went eraan. Of m'n zenuwuiteinden sterven af.
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je daar nog nare bijwerkingen van?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nachtzoentje nodigquote:?
Nopequote:Op maandag 7 januari 2013 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je daar nog nare bijwerkingen van?
Na twee weken niks doen is de hele dag op school zitten nog vermoeiender.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef heloef het volgende:
Na twee weken niks doen is de hele dag op school zitten nog vermoeiender.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar moet ik het dan maar mee doenquote:
Ik moest mn ma helpen op de markt en ik dacht alleen met kraam veranderen, dingen anders zetten enz.
Ik heb dus voor timmervrouw staan spelen en hele stellages in elkaar getimmerd
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Daar moet ik het dan maar mee doen
Ook zoiets. Ik breek met regelmaat bijna mijn nek over de honden. Vooral Bogie, die ligt tijdens het koken ineens vlak achter me.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kat en hond zorgen er met regelmaat voor dat ik een faceplant tegen de muur of deur aan doe
Sufferdquote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zoiets. Ik breek met regelmaat bijna mijn nek over de honden. Vooral Bogie, die ligt tijdens het koken ineens vlak achter me.
Beter.quote:
Hee jijquote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zoiets. Ik breek met regelmaat bijna mijn nek over de honden. Vooral Bogie, die ligt tijdens het koken ineens vlak achter me.
Bogie, ja.quote:
Juh, ik voel me echt heel goed sinds de medicijnen welquote:
Maar ik ben bang dat dit een beter overkill wordt.. Maar goed, dat zien we vanzelf..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hooooi.quote:Hoe is t?
Idd, dat is gewoon afwachten.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, ik voel me echt heel goed sinds de medicijnen wel
Maar ik ben bang dat dit een beter overkill wordt.. Maar goed, dat zien we vanzelf..
Als ik ga koken gooi ik de kat in haar kamer en de hond weet dat ze buiten de keuken moet blijven dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga vooral op mn giechel omdat ik een zwarte hond, zwarte kat en zwarte vloerbedekking in de slaapkamer heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Minder.quote:Vanavond mn moeder vertellen dat ik stop met mijn studie en als ik wat lef over heb ook mijn vader even bellen.
Heb je ook zwarte humorquote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ga koken gooi ik de kat in haar kamer en de hond weet dat ze buiten de keuken moet blijven dan.
Ik ga vooral op mn giechel omdat ik een zwarte hond, zwarte kat en zwarte vloerbedekking in de slaapkamer heb?
Ja, toch stoppen?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Minder.Vanavond mn moeder vertellen dat ik stop met mijn studie en als ik wat lef over heb ook mijn vader even bellen.
![]()
Weet je al wat je als alternatief gaat doen?What you forget, you are gonna repeat.
Zie je wel de haren minder snel. Maar ze blenden wel makkelijk in.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ga koken gooi ik de kat in haar kamer en de hond weet dat ze buiten de keuken moet blijven dan.
Ik ga vooral op mn giechel omdat ik een zwarte hond, zwarte kat en zwarte vloerbedekking in de slaapkamer heb
Vieze gothic.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jep, mijn hart volgen en Kynologisch Gedragstherapeut worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, toch stoppen?![]()
Weet je al wat je als alternatief gaat doen?
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Je hebt je zusje of broertje geelimineerd![]()
?
Goed geregeld trouwens. Ik "krijg" 'm kado van m'n werk
Nee, mijn zus woont zo goed als in Afrika![]()
![]()
Ik ben zover dat kan nog luier geworden.quote:C'est la vie
Hoe was het?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerste werkdag zit erop, ik denk dat ik vanavond heeeeeel vroeg slaap![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerste werkdag zit erop, ik denk dat ik vanavond heeeeeel vroeg slaap
En hoe was het?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe was het?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eerste werkdag zit erop, ik denk dat ik vanavond heeeeeel vroeg slaapIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat eerste woord is voor mij onbekend. Leg eens uit?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep, mijn hart volgen en Kynologisch Gedragstherapeut worden.
Ga je dan in september beginnen met de studie ervoor?What you forget, you are gonna repeat.
Dat was mijn bijnaam op de HAVO.quote:
Minder snel? Dikke fabel!! Ik zie juist meer troep op mijn zwarte vloerbedekkingquote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie je wel de haren minder snel. Maar ze blenden wel makkelijk in.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vreemd ik droeg altijd zwarte kleding maar ik werd nooit voor Gothic uitgemaaktquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gedragstherapeut voor honden. Het is een cursus, ik kan in maart waarschijnlijk al beginnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat eerste woord is voor mij onbekend. Leg eens uit?
Ga je dan in september beginnen met de studie ervoor?
Het was geweldig! Leuke groep mensen, al wat hoekjes ingedeeld met meubels.
Dus best wel zwaar werk. Morgen makkelijke schoenen aan en een fleecetrui, want het was echt koud!
Pas rond half 4 ging de verwarming werken![]()
![]()
Maar, Kynologisch? Dat is een specialisatie of..?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Gedragstherapeut. Het is een cursus, ik kan in maart waarschijnlijk al beginnen.
Okee, dat is wel gaaf!!What you forget, you are gonna repeat.
Kynologie = studie van de hondquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, Kynologisch? Dat is een specialisatie of..?
Okee, dat is wel gaaf!!
Toch?![]()
![]()
En nu laat ik de actifry zijn werk doen, lekker gebakken aardappeltjes met doperwten en kippie!
Honger! Ik heb het![]()
![]()
Ik was een 'echte'. Met pentagrammen, schedels, spikes, studs en zwarte eyeliner.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vreemd ik droeg altijd zwarte kleding maar ik werd nooit voor Gothic uitgemaakt
Gelukkig bevalt het goedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dus best wel zwaar werk. Morgen makkelijke schoenen aan en een fleecetrui, want het was echt koud!
Pas rond half 4 ging de verwarming werken.
![]()
Vakantie bespreken met mijn beste vriendin
Ah! Awesomequote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kynologie = studie van de hond
Toch?
Ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een 'echte'. Met pentagrammen, schedels, spikes, studs en zwarte eyeliner.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, zie edit. Ik faalde en vergat het woord honden.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kynologie = studie van de hond
Toch?
Ik heb je te laat leren kennenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een 'echte'. Met pentagrammen, schedels, spikes, studs en zwarte eyeliner.
Leuke mensen is misschien nog wel het belangrijkste. Niets zo erg als met lamlullen iets moeten doenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
Pas rond half 4 ging de verwarming werken![]()
![]()
Ik zie nu je edit inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zie edit. Ik faalden en vergat het woord honden.
ja en morgen al om half 7 de boel openen voor de tapijtleggerquote:Daarna weer naar huis en dan om 9 uur weer beginnen
Ik ben de enige die op 5 minuten fietsen woon, dus vandaar vroeg openen
Dus echt vroeg naar bed vanavond![]()
![]()
Ik draag het soms nog steeds. Alleen het meeste is te klein.quote:
Ik val op stropdassen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
heh jammer had gehoopt dat ze van jou zouden zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Foto's van wie? Onthullend? Artistiek?
dus![]()
ze stonden echt te popelen om te beginnen, en namen ook initiatieven. Heerlijk!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuke mensen is misschien nog wel het belangrijkste. Niets zo erg als met lamlullen iets moeten doen
Echt een hele leuke groep om aan te sturen, heb er zo zin in en ik kan niet wachten tot de winkel opengaat![]()
![]()
Hehe, ja dat heb je in het beginquote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en morgen al om half 7 de boel openen voor de tapijtleggerDaarna weer naar huis en dan om 9 uur weer beginnen
Ik ben de enige die op 5 minuten fietsen woon, dus vandaar vroeg openen
Dus echt vroeg naar bed vanavond.
Ja, dat lijkt me wel verstandig ja![]()
![]()
Niet zo zeer vallen op, maar ik vind het ergens wel wat hebbenquote:
Noem mij maar vreemd
Tevens was mijn ex ook Gothic toen ik haar leerde kennen, toen Wicca, en nu is ze Christen en braaf getrouwd.. Wie had dat ooit verwacht..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sundquote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik draag het soms nog steeds. Alleen het meeste is te klein.
In m'n tas, en daar blijft ie zolang ik geen "nette" klanten hebquote:
Ik me jou heel moeilijk voorstellen als gothic.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin op de middelbare school was een gothic. Best een vreemd gezicht was het een neger en een gothic. _O/C'est la vie
Oeh een kusje zelfsquote:je handen open halen is altijd rottigquote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou.... ik heb gister mijn hand opengehaaldBeetje rottige plek
Verder alles top!
Daarom: sport. Hopelijk pas ik het dan weer.quote:
Die staan/stonden in S&G.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
heh jammer had gehoopt dat ze van jou zouden zijn![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom: sport. Hopelijk pas ik het dan weer.![]()
Waarom nou gelijk 'noem mij maar vreemd'?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet zo zeer vallen op, maar ik vind het ergens wel wat hebben
Noem mij maar vreemd
Tevens was mijn ex ook Gothic toen ik haar leerde kennen, toen Wicca, en nu is ze Christen en braaf getrouwd.. Wie had dat ooit verwacht..
Ik vind gothics echt niks. 10x niks. Altijd al walging tegen gehad. Ook nog nooit gehoord dat 'er gewoon uitziende' mensen op gothics vallen. Dus ik was even verbaasd. Ben je niet gelijk vreemd om.What you forget, you are gonna repeat.
Oh, dat is vervelendquote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou.... ik heb gister mijn hand opengehaaldBeetje rottige plek
Verder alles top!Waaraan?
Stropdassen... Leuk om naar te kijken wellicht, maar een crime om te dragen. De uitvinder van die dingen mogen ze aan z'n eigen das opknopen. Helaas is 'ie ongetwijfeld al een eeuw dood
Stropdassenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
Stropdassen... Leuk om naar te kijken wellicht, maar een crime om te dragen. De uitvinder van die dingen mogen ze aan z'n eigen das opknopen. Helaas is 'ie ongetwijfeld al een eeuw dood
Ik vond het mooi en Stuka broeken zitten zo fijn. Jurken heb ik ook een paar.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik me jou heel moeilijk voorstellen als gothic.
Mijn beste vriendin op de middelbare school was een gothic. Best een vreemd gezicht was het een neger en een gothic. _O/
Mijn vriendje toen droeg kisten en een legerbroek. Leuk duo dat we waren.
Oh, maar toen was ik niet echt normaal hoor.. Ik was een echte metalheadquote:Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk 'noem mij maar vreemd'?
Ik vind gothics echt niks. 10x niks. Altijd al walging tegen gehad. Ook nog nooit gehoord dat 'er gewoon uitziende' mensen op gothics vallen. Dus ik was even verbaasd. Ben je niet gelijk vreemd om.gescheurde broeken en shirts en kettingen en alles
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: