PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Tot nu toe niks gehad had. Heb al 10 packs geopend.quote:
67 pace 60 shooting 81 passing 75 dribbling 93 defending 95 headingquote:Op maandag 7 januari 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Zie er nog geen op de markt, wat zijn zijn stats?
Jawel, dacht ik ook, maar ze zitten al in packsquote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik voel me een noob maar TOTY is toch nog helemaal niet bekend?
Casillasquote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Gelul, wie zijn t dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Jawel, dacht ik ook, maar ze zitten al in packs
Noob.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
No way, dat kan echt nietquote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Casillas
Alves-Ramos-Pique-Marcelo
Xavi-Alonso-Iniesta
Falcao-Messi-Ronaldo
Geldt dat ook echt voor FUT?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)ldelftal_geen_belgen
Wnr gaan we blopsen ?quote:
Niet de FIFA, de spelers.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geldt dat ook echt voor FUT?
Dat is wel heel debiel zeg, zo zie je maar weer dat FIFA geilt op dat Spaanse anti-voetbal
De spelers hebben zelf gekozen, niet de Fifa.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geldt dat ook echt voor FUT?
Dat is wel heel debiel zeg, zo zie je maar weer dat FIFA geilt op dat Spaanse anti-voetbal
KushAndWizdomILquote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie ben jij ook alweer op xbl? Kan anders vanavond wel
quote:
Wat is er aan de hand met de wereld?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De spelers hebben zelf gekozen, niet de Fifa.
Het had moeten stoppen op 21 december. Nu krijgen we allemaal dingen waar we niet op voorbereid zijn geweest.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aan de hand met de wereld?
Wats je tag?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb ik jou niet in mijn lijst
Alle tokkies uit Bhutan en Swaziland kennen alleen Barca en Real. Vandaarquote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
quote:
Afschuwelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle tokkies uit Bhutan en Swaziland kennen alleen Barca en Real. Vandaar
Jammer dat hij Vrijdag pas in de packs zitquote:Op maandag 7 januari 2013 16:02 schreef pascal08 het volgende:
Falcao heeft wel vies goede stats, beter dan z'n TOTS van vorig jaar volgens mij.
[ afbeelding ]
Ja, ik wil 'm sowieso weer hebben dit jaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jammer dat hij Vrijdag pas in de packs zit
?quote:
Maar nu 5* weak foot.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Die 87 pace versie was wel beter
mod uitschelden omdat hij ban wilquote:Op maandag 7 januari 2013 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ahahaha wat heeft ie nou weer gedaan
Terecht ook welquote:Op maandag 7 januari 2013 16:09 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Sporza zit er naast... dacht ik al.
ik deel uw mening...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Je crazy ex heeft de servers geflood?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Weet niet of iemand mij hiermee kan helpen, maar ik heb dus een Galaxy S2 en ik krijg geen sms berichten meer binnen. Oké dat klopt niet helemaal, maar ik zal het even uitleggen.
Ik weet 100% zeker dat ik sms berichten krijg en ook heel veel, al geef ik om die berichten heel weinig. Af en toe dan komen er een stuk of 30 doorheen en dat zijn dan ook wat oudere berichten. Nu heb ik net FM 13 besteld en heb ik een ING rekening. Hierdoor krijg ik een TAN code gesms't en deze krijg ik gewoon direct binnen.
Mijn moeder heeft me alleen daarstraks ook een sms terug gestuurd en deze heb ik dus niet ontvangen, terwijl ze liet zien dat ze hem wel heeft verstuurd.
Heeft dat iets met de software te maken? Provider? Ik zou het graag willen oplossen voor die keer dat ik wel een belangrijk bericht binnen krijg.
Laat maar van de site zien dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:09 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Sporza zit er naast... dacht ik al.
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je crazy ex heeft de servers geflood?
Staat 3G aan? 'T klikt misschien heel dom, maar een paar maanden geleden had mijn broer dit uitgezet, en ik maar opkijken waarom ik niks binnen kreeg.. Het kan ook slecht bereik zijn, heb eerlijk gezegd geen idee..quote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Weet niet of iemand mij hiermee kan helpen, maar ik heb dus een Galaxy S2 en ik krijg geen sms berichten meer binnen. Oké dat klopt niet helemaal, maar ik zal het even uitleggen.
Ik weet 100% zeker dat ik sms berichten krijg en ook heel veel, al geef ik om die berichten heel weinig. Af en toe dan komen er een stuk of 30 doorheen en dat zijn dan ook wat oudere berichten. Nu heb ik net FM 13 besteld en heb ik een ING rekening. Hierdoor krijg ik een TAN code gesms't en deze krijg ik gewoon direct binnen.
Mijn moeder heeft me alleen daarstraks ook een sms terug gestuurd en deze heb ik dus niet ontvangen, terwijl ze liet zien dat ze hem wel heeft verstuurd.
Heeft dat iets met de software te maken? Provider? Ik zou het graag willen oplossen voor die keer dat ik wel een belangrijk bericht binnen krijg.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je crazy ex heeft de servers geflood?
sowieso zijn bijna alle dingen uit de BPL iets waardquote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef DutchSL het volgende:
DS2: die Norwich kut is dus voor 500c verkochtzonder jou had ik hem voor 150/200 zoals ik met alle lelijke kut kuts doe verkocht
3g is je internetverbinding. Daar gaat de normale sms niet overheen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Staat 3G aan? 'T klikt misschien heel dom, maar een paar maanden geleden had mijn broer dit uitgezet, en ik maar opkijken waarom ik niks binnen kreeg.. Het kan ook slecht bereik zijn, heb eerlijk gezegd geen idee..
-quote:
Shiny BPL kit..500 is wel het minste dat je zou verwachtenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef DutchSL het volgende:
DS2: die Norwich kut is dus voor 500c verkochtzonder jou had ik hem voor 150/200 zoals ik met alle lelijke kut kuts doe verkocht
Kan je een stock versie voor me vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt via Odin stock opnieuw flashen, meestal verhelpt dat alle software problemen. Dan is dat in ieder geval uitgesloten.
Stond er vaak zat op voor 600 BINquote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shiny BPL kit..500 is wel het minste dat je zou verwachten
Pardon, ik bedoel de 'servers'quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
3g is je internetverbinding. Daar gaat de normale sms niet overheen.
TR取得quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bek dicht kutkind, lelijkerd, stokstaart, homo, billenaflikker, kneus, cuntainerzzzzzz
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Bek dicht kutkind, lelijkerd, stokstaart, homo, billenaflikker, kneus, cuntainerzzzzzz
Ja, dat geloof ik ook wel, maar ik snap niet echt waarom je dus dacht dat het maar 200c zou zijnquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:30 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
Geef me dan nog een week langer
Verveel me best wel. Ben moe vandaag eerste college gehad.quote:
Weet ik veel dat die wat waard is, ik heb vaak zat dat ik shirts er op zet en ze niet eens voor 200c verkopen.. en dat zijn dan vaak populairdere clubs en/of mooiere shirts.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik ook wel, maar ik snap niet echt waarom je dus dacht dat het maar 200c zou zijn
doe je bbl of bolquote:Op maandag 7 januari 2013 16:31 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Verveel me best wel. Ben moe vandaag eerste college gehad.
-quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:31 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal,
is er al iets bekend over de TOTY ofzo?, ben net weer thuis , zie wel iets over de topic titel, alleen bbva dus
Ja moest zooon oranje hesje aantrekken. Ik daggg zovan JA DAggggg gaaaknie doen jonge ben geen fakking debielquote:Op maandag 7 januari 2013 16:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
doe je bbl of bol
bbl zeker net als gearsofnl
TR GEMACHT ALS IK TEN ONDER GA NEEM IK JE GWN MEEquote:
Hmmm, dat is toch wel een beetje vreemd, alleen maar BBVA. Jammer dat RVP er niet inzit, Pirlo dus ook nietquote:
FM > Fifa manager bigtime.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Revontulet het volgende:
Wat zijn de plus en minpunten van FM tegenover fifa manager? Licenties zijn niet compleet in FM toch?
Prima, toch toetsweek over 2 weken.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
TR GEMACHT ALS IK TEN ONDER GA NEEM IK JE GWN MEE
Jawel, alles is compleet. Paar piepkleine dingetjes, maar daar is een fix voor die je in 2sec inpast. Verder is FM op ieder punt beter en vooral ook meer uitgebreid. Nadeel is wel dat je er echt tijd in moet steken en bij FIFA klik je lekker lui wat rond en dan komt het wel goedquote:Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Revontulet het volgende:
Wat zijn de plus en minpunten van FM tegenover fifa manager? Licenties zijn niet compleet in FM toch?
dat kan niet, Rijst heeft twee vadersquote:Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Jongens, hou op met ruziën of ik roep jullie moeders erbij.
Dat zijn de TOTS, die komen in mei of juni ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, er waren in FIFA 12 toch TOTY's for elke competitie? nu dus alleen 1 grote?
Thanksquote:Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, alles is compleet. Paar piepkleine dingetjes, maar daar is een fix voor die je in 2sec inpast. Verder is FM op ieder punt beter en vooral ook meer uitgebreid. Nadeel is wel dat je er echt tijd in moet steken en bij FIFA klik je lekker lui wat rond en dan komt het wel goed
ooh ja, da's waar.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat zijn de TOTS, die komen in mei of juni ofzo.
En ook niet voor elke competitie een aparte.
Vorig jaar hadden alleen de BPL en BBVA een eigen team.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh ja, da's waar.
maar dat was toch wel een aparte voor BPL, Serie A en Liga BBVA?
Mooi hoe al die Moffen flipten toen ze hun TOTS moesten delen met o.a. NLquote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden alleen de BPL en BBVA een eigen team.
Serie A werd samen gegooid met Frankrijk en Portugal volgens mij.
nouja, daar wacht ik dan met smart op, want dit team lijkt me echt klote. geen enkele Premier League spelerquote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden alleen de BPL en BBVA een eigen team.
Serie A werd samen gegooid met Frankrijk en Portugal volgens mij.
Alsof je ze anders kon betalenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nouja, daar wacht ik dan met smart op, want dit team lijkt me echt klote. geen enkele Premier League speler
Ik wilde het net zeggen.quote:
hee, ik wilde net een FOK!ker rijk maken door coins van diegene te kopen dan, hoor. Daar heb ik dan in Juni nog wel wat voor overquote:
Hij heeft het ooit gezegd toen hij 12 jaar was ja, big deal.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
trouwens; moet ik dit serieus nemen?
http://www.givemefootball(...)4c97b05080ce658a86ed
En Vlaar sliep in een Ajax pyjamaquote:Op maandag 7 januari 2013 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft het ooit gezegd toen hij 12 jaar was ja, big deal.
Van der Vaart wilde ook voor PSV spelen toen hij klein was, gaat ook nooit gebeuren.
snap ik, en dat filmpje is ook echt, maar het komt van GMF, dat maakt het meteen ongeloofwaardigquote:Op maandag 7 januari 2013 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft het ooit gezegd toen hij 12 jaar was ja, big deal.
Van der Vaart wilde ook voor PSV spelen toen hij klein was, gaat ook nooit gebeuren.
nu ga je maar voor PSG?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik droomde vroeger van spelen voor AC Milan, maar ik beloof jullie hier plechtig dat ik daar nooit een contract zal tekenen.
je wilt ZIJN ballen zeker ook?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen als Ibrahimovic alle ballen aan mij afgeeft.
dan werd het gepresenteerd door Freddy Mercury ?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:49 schreef Fuszy het volgende:
wat een klote programma is dat Kies van samsung. Als aids een programma was....
91 jumping toch of zo en dan 88 koppen?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
Weer eens een gold cup gespeeld, dat niveau is echt best wel laag
Ook de mensen met dure teams zijn daar veel minder.
Mensen die denken met D Luiz een kopduel van Klose te kunnen winnen
Klose
Maakt niet uit, hij is gewoon veel beter dan een Balotelli, Reus, Di Natale etcquote:Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
91 jumping toch of zo en dan 88 koppen?
Balotelli vond ik helemaal niet lekker spelen. Reus wel. Di Natale niet geprobeerd en Klose is gewoonquote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij is gewoon veel beter dan een Balotelli, Reus, Di Natale etc
Ik win niet voor niks zoveelquote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
Weer eens een gold cup gespeeld, dat niveau is echt best wel laag
Ook de mensen met dure teams zijn daar veel minder.
Mensen die denken met D Luiz een kopduel van Klose te kunnen winnen
Klose
Die krijgen gewoon een nieuwe kaart.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe zit het trouwens met spelers die nu een TOTY krijgen en over paar maanden weer?
[..]
Na 4 minuten 2-0 voor en weg is iequote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef poker4lifee het volgende:
Hoe zit het trouwens met spelers die nu een TOTY krijgen en over paar maanden weer?
[..]
Ik win niet voor niks zoveelAlhoewel ik de laatste paar cups wel alleen maar goede teams en tegenstanders tegen kom, dunno what changed
haha kquote:Op maandag 7 januari 2013 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die krijgen gewoon een nieuwe kaart.
quote:
Dat vind ik best wel pro van jouquote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond in de finale met 0-1 voor bij rust, toen bracht ik Benzia en Wellington Silva en die maakten het verschil. Eerst kwam de tegenstander op 1-1 maar toen begon de show. Eerst Wellington Silva met een schot dat via beide palen erin ging, toen Benzia met een lob en toen nog 2 goals van Wellington Silva en 1 van Kandji. Ik moet nu gewoon een team met Benzia maken want hij is te goedEn Wellington Silva nog beter.
Ik speelde met mijn MLS bronze team, daar was ik eerst niet tevreden over maar nu heb ik al een tijdje niet meer met dat team verloren. Gisteren verloor ik wel 2x met een ander team dus ik heb dat team nu veranderd.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel pro van jou
niet alleen goede handelaar dus, maar ook geen slechte FIFA-speler, lijkt me
ga er maar van uit dat ze duur zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd naar de prijzen van de TOTY spelers, hopelijk zullen ze niet al te hoog liggen, wil wel wat gaan uitgeven maar niet alles, haha
De meeste zullen rond de miljoen komen te liggen. Behalve Piqué natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:07 schreef Maver24 het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd naar de prijzen van de TOTY spelers, hopelijk zullen ze niet al te hoog liggen, wil wel wat gaan uitgeven maar niet alles, haha
Dat deden ze vorig jaar ook inderdaad, daar heb ik nog aardig wat verlies op gemaakt toen, hehequote:Op maandag 7 januari 2013 17:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De meeste zullen rond de miljoen komen te liggen. Behalve Piqué natuurlijk.
En niet gelijk een TOTY speler kopen, later worden alle linies opnieuw in pakjes gepropt.
SIF Pedro komt ook wellicht, die lijkt me beter dan Villaquote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Maar Iniesta zullen ze wel weer als CM gaan uitbrengen, das wel vet;, kan ik David Villa als LW ook weer tegelijkertijd weer gebruiken, nice
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand al toty spelers gezien op de markt?
quote:
Alleen een TOTY Marcelo. Maar ik heb nog niet heel veel gezocht..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou knap zijn. Zitten nog niet in packsquote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee, alleen een UP Crouch.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is de verwachting wel ja..al is de crash al wel ingezet. Vanavond FIFPro gala en als het gaat zoals vorig jaar:quote:Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Fenomeno het volgende:
Gaat de markt nu weer achterlijk crashen met die TOTY's? En wanneer komen die in packs?
haattopics op ea forumquote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is de verwachting wel ja..al is de crash al wel ingezet. Vanavond FIFPro gala en als het gaat zoals vorig jaar:
Vanaf vanavond 2 dagen lang keepers en verdedigers TOTY in packs, dan 2 dagen de middenvelders, dan 2 dagen de aanvallers en als iedereen zijn TOTY spelers binnen denkt te hebben releasen ze alles nog eens tegelijk en heeft iedereen met een TOTY speler tonnen verlies
Mocht je een toty speler krijgen meteen verkopen dusquote:Op maandag 7 januari 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is de verwachting wel ja..al is de crash al wel ingezet. Vanavond FIFPro gala en als het gaat zoals vorig jaar:
Vanaf vanavond 2 dagen lang keepers en verdedigers TOTY in packs, dan 2 dagen de middenvelders, dan 2 dagen de aanvallers en als iedereen zijn TOTY spelers binnen denkt te hebben releasen ze alles nog eens tegelijk en heeft iedereen met een TOTY speler tonnen verlies
Dat was nog fifa 10. Hoe hoog zou dat nu zijn?quote:De Ultimate Team DLC voor Fifa 09 en Fifa 10 waren bij elkaar opgeteld goed voor het merendeel van de winst, namelijk $45 miljoen. De cijfers voor de Fifa 11-versie zijn nog niet bekend.
FIFA 12 Ultimate Team generated $108 million US dollars in revenue*!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef over_hedge het volgende:
Was benieuwd wat EA nou verdiend met fut
Ik kon alleen dit vinden
[..]
Dat was nog fifa 10. Hoe hoog zou dat nu zijn?
Bron?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
FIFA 12 Ultimate Team generated $108 million US dollars in revenue*!
De teringquote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
FIFA 12 Ultimate Team generated $108 million US dollars in revenue*!
Had ik meer plezier in ja. Vind atm carreer mode leuker dan FUTquote:
FUT 11 > Alles dat gaat komen en is geweestquote:
Twijfel om Fifa te koop te zetten. Zal nu nog wel voor bijna ¤ 30 verkoopbaar zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had ik meer plezier in ja. Vind atm carreer mode leuker dan FUT.
Bij jou komt die drang net zo vaak als dat bij een vrouw de menstruatie komtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Twijfel om Fifa te koop te zetten. Zal nu nog wel voor bijna ¤ 30 verkoopbaar zijn.
De drang hoeft maar één keer door te zettenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij jou komt die drang net zo vaak als dat bij een vrouw de menstruatie komt
Ik vind het best chill, dat fut. En soms een tijdje niet. Dan speel ik het niet, ga ik wat anders doen. Vind ik ook chillquote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De drang hoeft maar één keer door te zetten
ga Spec Ops the line spelen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De drang hoeft maar één keer door te zetten
Gewoon de tutorial wegklikken en dan pas op het pijltje klikken misschien?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Revontulet het volgende:
Iemand hier bekend mee? Probeer de tutorials te doen in FM13, maar als ik op dat pijltje moet klikken wat goud omlijst is gebeurt er niks...
http://www.futhead.com/fifa/players/9296/quote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/147878947
http://www.easports.com/media/play/video/147878755
http://www.easports.com/media/play/video/147878627
http://www.easports.com/media/play/video/147879294
http://www.easports.com/media/play/video/147879088
Kurzawa... 60 LB van Monaco.
tuurlijk, vorige week al. Samquote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh ja, dat kan ook. FC 3 al uitgespeeld?
Zeg maar als je cod gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
Black ops 2 eergisteren mijn diamond gehaald op smg's. Dus vandaag eindelijk weer met fatsoenlijke scorestreaks en wapens twee potjes gedaan. Direct swarm bij de eersteEn gister met mijn brasilvers een pace abuse agbon team geownd. Ik ben blij
Benzia, Bittencourt, Piazon, Zoumaquote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand nog een goed talent die handig is om te kopen bij career mode? ik speel met ajax.
Vilhenaquote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Weet iemand nog een goed talent die handig is om te kopen bij career mode? ik speel met ajax.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Benzia, Bittencourt, Piazon, Zouma
Bedankt!quote:
spannendquote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef Maver24 het volgende:
nog 45 minuten voordat het begin in Zurich
Het zal mij benieuwen. Ik krijg geen hap door mijn keel van de spanning, welke niet meer te houden is.quote:
Ik heb 30k om een Golden Team upgrade pakje te kopen!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen. Ik krijg geen hap door mijn keel van de spanning, welke niet meer te houden is.
Caulkerquote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Watquote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb 30k om een Golden Team upgrade pakje te kopen!
Bazoer, misschien Koch maar die wilt niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Hoe maak jij steeds die filmpjes van 10 secquote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik heb 30k om een Golden Team upgrade pakje te kopen!
Willems en Rekik.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die grap wel leuk in die show, maar die mensen in Volendam dus niet (wel begrijpelijk)
@GekkeZuiden ja
Theo Maassenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die grap wel leuk in die show, maar die mensen in Volendam dus niet (wel begrijpelijk)
@GekkeZuiden ja
ik 0.0quote:Op maandag 7 januari 2013 18:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel gaan jullie aan packs uitgeven?
Ik 100k+pre-order pack+division 1 pack
Helemaal niks. Ik ga loeren op koopjes om coins te verdienen, uitgeven laat ik aan anderen overquote:Op maandag 7 januari 2013 18:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoeveel gaan jullie aan packs uitgeven?
Ik 100k+pre-order pack+division 1 pack
quote:
ja, nuquote:Op maandag 7 januari 2013 18:54 schreef Vraagje100 het volgende:
Al iets bekend wat betreft wanneer de toty kaarten in packs zijn te vinden?
Komen er 100k packs?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
Ik ga me proberen in te houden, maar als ze alle TOTY's in packs doen wordt de neiging om een 100k pack te halen wel groot
Zo dan, van 210K gisteren goedkoopste BIN naar 178K goedkoopste BIN. Zal nog een stuk lager worden als vanavond alle pakjes opengerukt gaan worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Vraagje100 het volgende:
Overigens nog bedankt voor degene die mij gisteren de tip was if walcott te verkopen. Al enorm gezakt.
quote:At the FIFA Ballon d'Or Gala, FIFA President Joseph S. Blatter has praised Kevin Prince Boateng's recent actions for walking off the pitch after encountering racism. He said: "It was a strong and courageous signal.
quote:Joseph Blatter kan geen begrip opbrengen voor de actie van Kevin-Prince Boateng. De aanvaller van AC Milan verliet onlangs het veld omdat hij door fans van de tegenpartij voortdurend racistisch werd bejegend. Volgens de voorzitter van de FIFA had de Ghanees international daar echter boven moeten staan. “Volgens mij is van het veld stappen niet de oplossing”, verklaarde Blatter zondag.
Ja gisteren verkocht voor 208kquote:Op maandag 7 januari 2013 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo dan, van 210K gisteren goedkoopste BIN naar 178K goedkoopste BIN. Zal nog een stuk lager worden als vanavond alle pakjes opengerukt gaan worden.
Ik open vaak alleen packs op de console, maar merkte wel dat de keren dat ik wat op de webapp opende dat dat ook niet verkeerd uitpakte met een Neuer en een Benzema. Ik denk dat het ook gewoon geluk is, meer kan ik daar ook niet van makenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Maver24 jij opent veel packs; Wat heeft jou meer geluk gegeven, openen op de webapp of de console?
tnxsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef laucas het volgende:
Zit Higuita ook in het publiek?
Dat is ValderamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puskas was een topvoetballer, lang geleden.quote:
Ferenc Puskas niet kennenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Puskas was een topvoetballer, lang geleden.
Nu is de prijs van de mooiste goal naar hem vernoemd.
Oke dankjewel.quote:
hij rent alleen maarquote:Op maandag 7 januari 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afronding beetje slordig maar de acties ervoor zijn briljant
Misselijke kwal is het, nederig zijn zegt hijquote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef Dudeweiser het volgende:
ronaldo moet weer alternatief doen met zijn kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |