Lijkt me een prima idee, ik was net te laatquote:Op maandag 7 januari 2013 15:20 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Hier ook een topic: Het grote FIFA Ballon D'or 2012 topic
Mischien dat een moderator de topics kan mergen.
Wie kiest dit elftal , kun je toch niet serieus nemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
Het wereldelftal van 2012:
Doel: Iker Casillas (Real Madrid)
Verdediging: Daniel Alves (Barcelona), Marcelo (Real), Gerard Piqué (Barcelona) en Sergio Ramos (Real)
Middenveld: Xabi Alonso (Real), Xavi (Barcelona) en Andrés Iniesta (Barcelona)
Aanval: Radamel Falcao (Atletico Madrid), Lionel Messi (Barcelona) en Cristiano Ronaldo (Real)
http://www.goal.com/nl/ne(...)-spaans-wereldelftal
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef sausagin het volgende:
[..]
Wie kiest dit elftal , kun je toch niet serieus nemen.
twitter:aad300 twitterde op maandag 07-01-2013 om 14:16:31"@martijnverbeek8: @aad300 geen Pirlo/Rooney/van Persie is echt belachelijk"vind ik ook. reageer retweet
Neuer, Hummels, Lahm, Pirlo, Chiellini, Yaya Touré, Kompany, RVP, Zlatan, Buffon hadden er allemaal prima ingekund ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:27 schreef sausagin het volgende:
[..]
Wie kiest dit elftal , kun je toch niet serieus nemen.
Casilias, Marcelo, Alves, Pique, Xabi Alonso, Falcaoquote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
Er kunnen er wel een hoop bij, maar ik zou niet weten wie je uit dit team moet halen.
Wie wil je er dan in?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Casilias, Marcelo, Alves, Pique, Xabi Alonso, Falcao
Ze hebben het wel naar der zin zo te zien.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:30 schreef Pascalus het volgende:
Messi gaat die prijs sowieso winnen, gaat nergens over dit.
Ik vind allereerst dat een ploeg als Bayern wel wat meer krediet verdient. Ze hebben de laatste 3 jaar 2x in de CL finale gestaan tegenover Barcelona 1x en Real Madrid 0x. Dus daarom zou ik voor Neuer op het doel gaan en wellicht Lahm als links/rechtsback. Verder vind ik het ronduit bizar dat Pirlo er niet in staat, op de plek van Xabi Alonso dus. Ik vind RVP momenteel beter dan Falcao en Zlatan dus dat wordt mijn spits en dan Kompany/Chiellini/Hummels op de plek van Pique. Hebben alledrie ook een beter jaar achter de rug vind ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Wie wil je er dan in?
Casilias vind ik terecht, zelfde geldt voor Marcelo (beste linksback op dit moment in mijn ogen)
Falcao kan ik over twijfelen of het zou Zlatan moeten zijn.
Alonso zou ik zelf niet kiezen, maar kan mij er wel in vinden.
Pique en Alves heb ik nooit wat gevonden.
Ze kijken toch alleen maar naar de namen, dat zag je in 2010 toen Messi won heel goed. Belachelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind allereerst dat een ploeg als Bayern wel wat meer krediet verdient. Ze hebben de laatste 3 jaar 2x in de CL finale gestaan tegenover Barcelona 1x en Real Madrid 0x. Dus daarom zou ik voor Neuer op het doel gaan en wellicht Lahm als links/rechtsback. Verder vind ik het ronduit bizar dat Pirlo er niet in staat, op de plek van Xabi Alonso dus. Ik vind RVP momenteel beter dan Falcao en Zlatan dus dat wordt mijn spits en dan Kompany/Chiellini/Hummels op de plek van Pique. Hebben alledrie ook een beter jaar achter de rug vind ik.
Wel met je eens over bayern, maar vergeet niet dat de laatste VIER jaar barcelona de CL 2x won en de andere 2x eindigde in de halve finale. Messi en Ronaldo horen er gewoon in, op de andere posities, tja vind dat die elkaar allemaal niet zo veel ontlopen. Had het overigens ook niet raar gevonden als ook nog busquets en alba erin hadden gestaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind allereerst dat een ploeg als Bayern wel wat meer krediet verdient. Ze hebben de laatste 3 jaar 2x in de CL finale gestaan tegenover Barcelona 1x en Real Madrid 0x. Dus daarom zou ik voor Neuer op het doel gaan en wellicht Lahm als links/rechtsback. Verder vind ik het ronduit bizar dat Pirlo er niet in staat, op de plek van Xabi Alonso dus. Ik vind RVP momenteel beter dan Falcao en Zlatan dus dat wordt mijn spits en dan Kompany/Chiellini/Hummels op de plek van Pique. Hebben alledrie ook een beter jaar achter de rug vind ik.
Idd. Staan er gewoon in omdat ze bij Barca spelen. En reden zal waarschijnlijk ook zijn omdat ze spanjaard zijn en het ek hebben gewonnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef Hierro het volgende:
Alves en Pique horen niet thuis in het wereldelftal van 2012. Zo zie je maar dat er puur naar de naam gekeken wordt.
Alves is een Braziliaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef sausagin het volgende:
[..]
Idd. Staan er gewoon in omdat ze bij Barca spelen. En reden zal waarschijnlijk ook zijn omdat ze spanjaard zijn en het ek hebben gewonnen.
Marcelo ook niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef Hierro het volgende:
Alves en Pique horen niet thuis in het wereldelftal van 2012. Zo zie je maar dat er puur naar de naam gekeken wordt.
I see. Nee zeker nietquote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef sausagin het volgende:
[..]
Had het vooral op piqué. Barca en Spanje zouden niet slechter presteren zonder hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |