Als je zorgt dat hij zich ontspant, dan komt het wel goed met de zachtheid van de spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef Toradora het volgende:
Een beetje gespierd is best lekker. Maar het moet geen opgeblazen kikker worden. Ik moet mijn hoofd nog wel tegen zijn lichaam aan kunnen leggen zonder het gevoel te hebben dat ik op een muurtje in slaap val.
Borstkas ook? Mijn ex was redelijk gespierd, en bij hem kon ik alleen tegen/op zijn armen liggen. Ik vond het iig niet prettig.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je zorgt dat hij zich ontspant, dan komt het wel goed met de zachtheid van de spieren.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben zelf niet super gespierd, en ook niet homo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Borstkas ook? Mijn ex was redelijk gespierd, en bij hem kon ik alleen tegen/op zijn armen liggen. Ik vond het iig niet prettig.
kon het zelf niet beter verwoordenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef Toradora het volgende:
Een beetje gespierd is best lekker. Maar het moet geen opgeblazen kikker worden. Ik moet mijn hoofd nog wel tegen zijn lichaam aan kunnen leggen zonder het gevoel te hebben dat ik op een muurtje in slaap val.
Ja, van angstzweet...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Alle chicks worden nat
Wat gespierder dan gemiddeld....quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef maxburger het volgende:
Ja ik weet dat dit een domme vraag lijkt en dat alle vrouwen verschillend zijn. Maar krijg je als jongen/man meer aandacht van de vrouwen als je wat gespierder bent dan gemiddeld?
Hmm, ja, eigenlijk heb je gelijk. De meeste mensen die ik ken zijn niet gespierd. Ze zijn wel groot of grof gebouwd, maar ze zijn meer 'gevet' dan 'gespierd'.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat gespierder dan gemiddeld....
Ik vertaal dat in: geen slappe henkie zijn, een klein beetje spier staat gewoon leuker dan slappe henkie.
Maar dat is mijn mening...
Hoe lang ben jij dan precies?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, ja, eigenlijk heb je gelijk. De meeste mensen die ik ken zijn niet gespierd. Ze zijn wel groot of grof gebouwd, maar ze zijn meer 'gevet' dan 'gespierd'.
Zelf heb ik vrijwel geen vet. Als ik niet wat aan mijn lichaam zou doen, dan zie ik er uit als een junk. Ik vind mezelf dan ook gespierder dan gemiddeld. Hoewel ik dus maar 60kg weeg...
Misschien scheelt mijn leeftijd ook wel. De meeste mannen van mijn leeftijd (45) hebben hun lichaam al een tijdje verwaarloosd. Ik heb het in ieder geval nog bijgehouden. Dus voor mijn leeftijd ben ik gespierder dan gemiddeld.
1.80m.quote:
Tjah.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef RetepV het volgende:
[..]
1.80m.
Sorry, maar ik ga verder alleen in op interesse van dameszijde.
Edit:
En met 'mannen van mijn leeftijd' bedoel ik eigenlijk mijn vrienden.
Vetpercentages van bodybuilders liggen nog wel lager dan 7% ga denken aan 4-5%quote:Op maandag 7 januari 2013 15:22 schreef RetepV het volgende:
Tja, helaas dat genetica roet in het eten gooit. Ik eet niet minder dan mijn vrienden of collega's. Maar aankomen doe ik niet.
En er zitten ook nog best wat nadelen aan vast hoor. Echt zwaar trainen is bijvoorbeeld niet makkelijk. Vraag het elke bodybuilder. Als hij volledig afgetraind is voor een wedstrijd en zijn vetpercentage ligt onder de 7%, dan kan 'ie eigenlijk geen brood meer tillen.
Ik ben dus 1.85 en 63 kilo. Maar ik doe mijn best om aan te komen. Zie ook mijn andere topic in LIF.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.
Ik zou toch minimaal 70 willen wegen met die lengte... Je bent nu waarschijnlijk wel een beetje mager (ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
Wat meer vet is gewoon wel mooier vind ik, staat fitter.
Ik ben 1.75 en weeg 70-ish kilo. Jij zit op het randje van gezond/ondergewicht met een BMI van 18,4. Ik zit precies in het midden van gezond met 22,9.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:44 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik ben dus 1.85 en 63 kilo. Maar ik doe mijn best om aan te komen. Zie ook mijn andere topic in LIF.
Dan heb jij geen idee hoeveel moeite het kost om een sixpack te trainen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik niet zo.
Sixpack is leuk, maar ik ga liever op mannen af die niet de hele sportschool hebben uitgewoond.
Sowieso horen bb'ers zich niks van anderen aan te trekken, en al helemaal niet van vrouwen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Gasten die trainen om chicks te krijgen.
Je zelfvertrouwen kan best iets omhoog gaan, maar in principe blijf je dezelfde lelijke forever aloner, alleen dan met wat meer spieren.
Ik spreek niet voor anderen, maar hou zelf wel van lang en gespierd idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef maxburger het volgende:
Ja ik weet dat dit een domme vraag lijkt en dat alle vrouwen verschillend zijn. Maar krijg je als jongen/man meer aandacht van de vrouwen als je wat gespierder bent dan gemiddeld?
Uitstraling zit hem inderdaad niet in de spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef n8n het volgende:
Doe wat je zelf het mooist vind, als jij lekker in je vel zit merken vrouwen dat op en dit is voor elke vrouw wel belangrijk ongeacht je spiermassa
En dit.. Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste. Iemand die zelfverzekerd is en niet mijn smaak is kan toch nog scoren.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef n8n het volgende:
Doe wat je zelf het mooist vind, als jij lekker in je vel zit merken vrouwen dat op en dit is voor elke vrouw wel belangrijk ongeacht je spiermassa
Ieh, blokjes zijn vies! Doelde meer op breed gespierd dikachtig iets.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef Mokkels het volgende:
Nee, ik val absoluut niet op gespierd. Een blokjes buik!?! Bahh. Ik vind dat zó lelijk.
Dan ook weer liever geen dunne spriet waar je alle botten voelt maar gewoon..
Normaal tot breed postuur vind ik mooi!
Maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste..
Wat voor slag?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef BenjaminLinus het volgende:
Denk dat het slechts een bepaald slag vrouwen is dat daar voor valt..
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Van het kamp , of met een aarsgewei
Zelfvertrouwen...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dit.. Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste. Iemand die zelfverzekerd is en niet mijn smaak is kan toch nog scoren.
Priscilla's, BARBIES, en ander breezah zuipend schorem?quote:
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen...
Nogal iets waar je totaal niet over kunt oordelen bij een persoon als je dat persoon niet kent eigenlijk, tenzij iemand absurd onzeker is.
Goedzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.
Ben ik geen van allen.. Heb alleen een bepaalde bouw waarbij een iel mannetje niet past..quote:Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Priscilla's, BARBIES, en ander breezah zuipend schorem?
Wat heeft dat met elkaar te maken? Wat trek je nu weer een vage conclusie?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedzo.
Dus als ik een slechte dag heb heb ik geen zelfvertrouwen meer?
Een moment is nogal vergankelijk, dat is alles wat ik zeg.
Er is ook een verschil tussen gespierd en gespierd natuurlijk. Ik heb het niet over Abercrombie modellen ofzo, dat noem ik niet gespierd..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik geen van allen.. Heb alleen een bepaalde bouw waarbij een iel mannetje niet past..
Jij zegt dat je kunt zien of iemand zelfvertrouwen heeft doordat je dat kan aflezen aan iemands lichaamstaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Wat trek je nu weer een vage conclusie?
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zegt dat je kunt zien of iemand zelfvertrouwen heeft doordat je dat kan aflezen aan iemands lichaamstaal.
Ik zeg tegen jou dat je zelfvertrouwen op moment A nogal laag kan zitten omdat je niet lekker in je vel zit en op moment B heel sterk is.
Je kunt niet zeggen dat iemand dus zelfverzekerd is zonder dat je een persoon kent, want misschien is het gewoon iemands dag niet.
Onder zelfvertrouwen versta ik een zelfverzekerd persoon die gewoon vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.
Zo vallen alleen criminele Marokkaantjes, Turken en Negertjes op types als ik. Niet erg toch?
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder zelfvertrouwen versta ik een zelfverzekerd persoon die gewoon vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen.
Maar die personen kunnen ook een slechte dag hebben dat ze wat minder zelfvertrouwen hebben toch?
Het zal toch wel meevallen met die Marokaantjes enzo?
Ik ben 20, komt goed uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.
Nee, het valt niet mee. Echt niet. Ik word alleen maar aangesproken door 21 jarigen of door crimi's.
Terwijl ik daar juist niets mee te maken wil hebben.
Bijna 30 alweer. wordt NOOIT benaderd door "ouderen".quote:Op maandag 7 januari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben 20, komt goed uit.
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Maar ik geef je geen gelijk in jouw stelling dat je zo een persoon herkent, ik geef je wel gelijk dat vrouwen op zelfverzekerde mannen vallen.
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bijna 30 alweer. wordt NOOIT benaderd door "ouderen".
Pedo pas in the pocket ik.
Maar waarom ben jij er zo zeker van dat je een zelfverzekerd persoon met een mindere dag niet onterecht onzeker vindt?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef Kostyan het volgende:
Volgens mij vinden vrouwen het mooiste als je zo gespierd bent dat je veel detail ziet en een normale sixpack.. niet zo'n overdreven wasbordje. En dan als je je kleren aan hebt dat je het niet zo ziet.. pas wanneer de kleren uitgaan.
Er zijn altijd van die types die op van die pitbulls vallen die nog maar net hun eigen reet af kunnen vegen...
Dit is wat mijn indruk is.. weet niet of het ook zo is
Vind ik moeilijk te beantwoorden eigenlijk..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij er zo zeker van dat je een zelfverzekerd persoon met een mindere dag niet onterecht onzeker vindt?
Jij zegt dat je ze gewoon herkent, maar ik zie super duidelijk dat als ik een mindere dag heb en ik ga alsnog uit dat er heel wat minder contact wordt gezocht.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk te beantwoorden eigenlijk..
Vermijd jij oogcontact als je je onzeker voelt? Loop je met een gebogen schouder?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zegt dat je ze gewoon herkent, maar ik zie super duidelijk dat als ik een mindere dag heb en ik ga alsnog uit dat er heel wat minder contact wordt gezocht.
Als ik me minder voel ben ik meer gesloten en in mezelf gekeerd en ben dan minder extravert / sociaal...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vermijd jij oogcontact als je je onzeker voelt? Loop je met een gebogen schouder?
Ik weet niet of wij doelen op hetzelfde qua onzekerheidIk doel op typjes die een soort van onzichtbaar zijn.
Die kunnen nog weleens voor misplaatste arrogantie zorgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
Behalve bij van die simpele sletjes.
Haat me niet, maar je klinkt wel erg liefquote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik me minder voel ben ik meer gesloten en in mezelf gekeerd en ben dan minder extravert / sociaal...
Dus ja ik zoek minder oogcontact, ik wil het niet vermijden noemen ofzo.... Als iemand mij in de ogen kijkt en ik zie dat dan kijk ik nooit weg eigenlijk.
En volgens mij zie je het ook terug in mijn houding, maar dat gaat allemaal onbewust dus kan het niet met zekerheid zeggen.
En tjah, ik kan me dan ook wel redelijk onzichtbaar voelen.![]()
Lief klinkt als persoon die niks durft eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haat me niet, maar je klinkt wel erg lief
Beelden van de Nieuwjaarsduik van dit jaar ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die kunnen nog weleens voor misplaatste arrogantie zorgen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die kunnen nog weleens voor misplaatste arrogantie zorgen.
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lief klinkt als persoon die niks durft eigenlijk.
Een persoon die niks waagd.
En wie niet waagd wie niet wint he.
Redelijk gespierd, met 1.83 bij 66 kilo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.
Ik zou toch minimaal 70 willen wegen met die lengte... Je bent nu waarschijnlijk wel een beetje mager (ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
Wat meer vet is gewoon wel mooier vind ik, staat fitter.
Ik spreek Nederlands, Engels, Duits, Russisch, en een beetje Frans. En zo kan ik mijn lichaamstaal ook aan de gelegenheid aanpassen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.
Ik snap dit echt niet. Ik begrijp kingtoppie's definitie van zelfvertrouwen uitstekend. Dus het lijkt er op dat jij niet weet wat zelfvertrouwen is, en dat dat niet iets is dat continue hetzelfde is.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.
Bedoel jij dat je niet kan onderscheiden of iemand echt zelfvertrouwen heeft of dat hij het faked?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.
Ik mag jou nu al!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bedoel jij dat je niet kan onderscheiden of iemand echt zelfvertrouwen heeft of dat hij het faked?
Misschien kan ik dan beter zelfvertrouwen vergelijken met een orgasme?
Oei, dan ga je toch echt met de verkeerde mensen om. Sorry. Ik ben 45 en heb vorig jaar al een vriendin van 30 opgelopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey ik ben 15 mooi duo trouwen?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oei, dan ga je toch echt met de verkeerde mensen om. Sorry. Ik ben 45 en heb vorig jaar al een vriendin van 30 opgelopen.Anders had ik je misschien wel willen benaderen. Aan de andere kant, mijn vriendin is byzonder. Dus het had net zo goed niks kunnen worden, ook al blaak ik van het zelfvertrouwen.
Ach ja...
Het probleem met ECHT opgepompte lui is vooral dat ze zo opgepompt zijn door af en toe een spuit te zetten (anabolen, voor degenen die het niet helemaal snappen). En als ze een spuit hebben gezet, dan zijn de heren enige weken niet te genieten, vijandig, agressief en zitten ze ook nog eens onder de puisten.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef Cracka-ass het volgende:
In hun tienerjaren tot begin twintig vinden de dames het wel interessant/geil. Daarna is het een stuk minder boeiend. Te opgepompt is dan vaak juist een afknapper. (Behalve bij tokkiewijven, die blijven er dol op en zijn zelf ook te herkennen aan een vierkant hoofd)
Hahaha, ik heb veel zelfvertrouwen. Ik ben overigens niet alleen een smartass, maar ook smart.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ga met mensen van mijn eigen leeftijd om.
Wat een smart ass ben jij!
Sja, ik ben het hier op zich wel mee eens.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Een man moet meer dan 100 kg (<12%bf) wegen. Mannen die minder wegen zijn gewoon mietjes of kleintjes.
Typische vrouw eh.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb veel zelfvertrouwen. Ik ben overigens niet alleen een smartass, maar ook smart.
Laten we niet over mij praten, maar over jou. Hoe zie je er eigenlijk uit?
Ok, ik was wel eerlijk over mijn vriendin. Ik ben vaak 'pijnlijk' eerlijk, dat zeggen mensen tenminste.
Dat jij een pussy bent en te lui bent om te trainen wil niet zeggen dat iedereen er mee op houdt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sja, ik ben het hier op zich wel mee eens.
Maar ja, die mannen krijgen dus geen vrouw hé... Wel 20-jarige sletjes, maar geen echte vrouw. Dus dan zijn die andere mannen mietjes en kleintjes, maar ze lopen wel met een echte vrouw weg, maar die mannen van 100kg met een meisje.
En als die spierbundels inzakken omdat ze geen zin meer hebben om zoveel tijd in het trainen te steken, krijgen ze nog geen vrouw omdat ze er vet uit gaat zien.
Echt. Ik zie nog steeds geen enkel voordeel om 100kg spieren te zijn, tenzij je het leuk vindt om vriendinnen te hebben aan wie je nog moet uitleggen hoe het er in het leven aan toe gaat. Jammer dan dat zo gauw ze dat begrijpen, ze naar een normale man lopen.
Naja, met een gespierd lijf ben je in ieder geval verzekerd van een onaflatende stroom 20-jarige meisjes. Totdat je het niet meer vol kan houden en vet wordt.
Bam. And he's out.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij een pussy bent en te lui bent om te trainen wil niet zeggen dat iedereen er mee op houdt.
Grote praatjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Kingtoppie bij deze officieel bevestigd als zijnde een iele ectoslet.
Lol dit. Facebook rippedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Redelijk gespierd, met 1.83 bij 66 kilo.
Wie probeer jij voor de gek te houden?
Geenszins.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol dit. Facebook ripped.
Ik ben 1.85 en 87kg en vind mezelf net enigzins gespierd.
Dumbbells en barbells of bedoel je hoeveel kilo?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geenszins.
Ik zou op 1.85 met 87 kilo heel breed zijn tbh.
Ook aan jou de vraag welke gewichten jij pakt in de sportschool.
Jep per oefening.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dumbbells en barbells of bedoel je hoeveel kilo?
Soms is in de spiegel kijken handig ; bij een nieuwe oefening of als je het een tijdje niet gedaan hebt. Dan kun je zien of je de oefening goed uitvoert, best belangrijk. Je kan meer kwaad dan goed doen met het verkeerd belasten van je spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef wipes66 het volgende:
ze kijken wel vaak in de spiegels als je bezig met ze bent is mijn ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |