Absoluut niet. Het is ook nog eens een Brabander. Om het plaatje compleet te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat met stift ofzo is gedaan voor de grap.
Dan verdient het gros wat in jullie stadion zit die stempel ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef Ties02 het volgende:
Die man verdient de stempel van Twente-supporter ook niet
en is het ook niet zie ik:
http://www.bndestem.nl/re(...)-heb-ik-ook-1.494341
"Ik ben supporter van Ajax – altijd geweest en dat zal ik ook altijd blijven."
nou gelukkig maar
Zegt de Ajaciedquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan verdient het gros wat in jullie stadion zit die stempel ook niet.
Mwoa niet zo erg als deze meneer, maar er zitten wat successupporters bij jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan verdient het gros wat in jullie stadion zit die stempel ook niet.
Het is een en dezelfde persoon maar met 2 accountsquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zegt de Ajacied
edit: of was jij nou die Feyenoorder? Ik haal jou en Smoofie altijd door mekaar
En er gaan er nu, wat, 28.000 in ofzo? Dan is het gros feitelijk niet eens onjuist.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Ties02 het volgende:
13.250 van voor de uitbreiding is allemaal goed volk in ieder geval
Wat jij wil man!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
En er gaan er nu, wat, 28.000 in ofzo? Dan is het gros feitelijk niet eens onjuist.
Precies, nog een paar van die seizoenen en de tomtom kan weer ouderwets op de arena ingesteld worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat jij wil man!
We zullen zien hoeveel mensen er overblijven als we een keer 6e worden ofzo
oh wacht
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat jij wil man!
We zullen zien hoeveel mensen er overblijven als we een keer 6e worden ofzo
oh wacht
Mwoa, Gelsenkirchen is wat makkelijker rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, nog een paar van die seizoenen en de tomtom kan weer ouderwets op de arena ingesteld worden.
Maar die winnen toch ook nooit iets?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa, Gelsenkirchen is wat makkelijker rijden
Autobahn
Moet dat dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die winnen toch ook nooit iets?
Mij indirect een feyenoorder noemenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zegt de Ajacied
edit: of was jij nou die Feyenoorder? Ik haal jou en Smoofie altijd door mekaar
Meer aanvallend. Dat zal mij benieuwen.quote:FC Twente hervat zaterdagavond de Eredivisie met een thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk. De ploeg uit Enschede kreeg tijdens de eerste competitiehelft de nodige kritiek op het spel te verwerken en maakte tot dusver slechts 35 Eredivisietreffers.
Steve McClaren is van mening dat zijn ploeg vooral in offensieve zin moet verbeteren en heeft een meer Engelse speelwijze voor ogen. "Ons voetbal zal de tweede competitiehelft beter van kwaliteit en aanvallender van karakter moeten worden", laat de Engelsman weten aan Voetbal International.
"Voor de winterstop was ons spel te statisch en te langzaam in de opbouw. Het was teveel gericht op lang balbezit, op nice play, wij wilden als het ware de perfecte goal maken", blikt Steve McClaren terug op het spel van zijn ploeg.
McClaren vervolgt: "Ik ben een Engelsman. Bij ons is het één, twee, en dat vooruit met die bal. Ik vind dat het tempo omhoog moet, we moeten sneller voor een aanvallende oplossing gaan kiezen en we moeten voor het doel meedogenlozer worden."
Steve McClaren hoopt een ware aanvalsmachine te creëren tegen RKC Waalwijk. Achter Luc Castaignos zullen waarschijnlijk Nacer Chadli, Dusan Tadic en Felipe Gutiérrez gepositioneerd worden. Leroy Fer zal als box-to-box-speler voor de aansluiting moeten zorgen.
Hij kan het lekker uitleggen, 1, 2 vooruit zoals in Engelandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Meer aanvallend. Dat zal mij benieuwen.
Ik wil het ook wel direct doen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mij indirect een feyenoorder noemen
Of Steve gelijk na de eerste wedstrijd op kan rotten of dat er nog wat langer kut voetbal blijft?quote:
Wensvol denken veel?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of Steve gelijk na de eerste wedstrijd op kan rotten of dat er nog wat langer kut voetbal blijft?
Gutierrez is er in elk geval nog niet bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Meer aanvallend. Dat zal mij benieuwen.
Dat gaat het verschil maken.quote:RKC mist topschutter Chevalier tegen FC Twente
Trainer Erwin Koeman van RKC Waalwijk kan zaterdag in de uitwedstrijd tegen FC Twente niet in zijn sterkste opstelling spelen. De coach mist verschillende spelers tegen de Tukkers.
Zijn topscorer Teddy Chevalier is er vanwege een schorsing niet bij, terwijl verdediger Guy Ramos (foto) met Kaapverdië actief is op de Afrika Cup. Daarnaast mist Koeman in Enschede middenvelders Peter Jungschläger en Imad Najah en aanvaller Mark Janssen vanwege blessures.
RKC Waalwijk sloot de eerste seizoenshelft af op een keurige negende plek in de Eredivisie. Tegenstander FC Twente is gedeeld koploper. Net als PSV behaalden de Tukkers uit de eerste achttien wedstrijden veertig punten.
Michael Lamey is aangesloten bij de selectie van RKC, hij moet zich nog wel bewijzen. "Maar hij heeft lang niet gespeeld. Hij moet nog laten zien dat hij bepalend kan zijn", zegt Koeman tegenover het Brabants Dagblad.
http://www.voetbalprimeur(...)lier-tegen-fc-twente
in de stentor van afgelopen maandag (dacht ik weet niet meer precies welke dag) stond dat de technische staf Guiterrez klaar vond voor de basis deze 2de seizoens helft en dat hij meer zou gaan spelen, dus er is hoop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gutierrez is er in elk geval nog niet bij.
quote:
Heerlijk dit. Nu maar hopen dat Twente gaat rollen.quote:
zelfde aantal punten, maar PSV heeft 1 wedstrijd meer gespeeld; lijkt me duidelijk...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:39 schreef Tarado het volgende:
Vreemd dat Twente nu bovenaan staat, gaat dat altijd zo? PSV heeft toch een beter doelgemiddelde
raar dat FCT nu wel 1e staat? als je hetzelfde aantal punten haalt, maar daar 1 wedstrijd minder voor nodig hebt, dan doe je het beter dan het andere team; dus sta je logischerwijs boven hun...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Dos37 het volgende:
Ik moest zeggen dat ik het ook raar vond.
Hoezo die moet je dan toch eerst maar spelen, ik vind het vreemd, maar als het altijd zo gaat zal het wel goed zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zelfde aantal punten, maar PSV heeft 1 wedstrijd meer gespeeld; lijkt me duidelijk...
de stand is ook van dit moment, ze wachten niet met aanpassen van de hele stand totdat iedereen gespeeld heeft gedurende een weekendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo die moet je dan toch eerst maar spelen, ik vind het vreemd, maar als het altijd zo gaat zal het wel goed zijn
was wel rood jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef ReMcOrE het volgende:
whehehe, goede woordgrap
en je zag op EL inderdaad al dat bloed op de ruit zitten, dat was al een hint dat Pieters een flinke wond had; maar dat is een beste jaap
was het trouwens een rode kaart vinden jullie?
Waar haal je die laatste foto vandaan dan? Wat een enorme mongool zeg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziek
waarom moet dit in het twente topic?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziek
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef ReMcOrE het volgende:
whehehe, goede woordgrap
en je zag op EL inderdaad al dat bloed op de ruit zitten, dat was al een hint dat Pieters een flinke wond had; maar dat is een beste jaap
was het trouwens een rode kaart vinden jullie?
Wat wil je hiermee insinueren?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom moet dit in het twente topic?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:03 schreef blistah het volgende:
[..]
Waar haal je die laatste foto vandaan dan? Wat een enorme mongool zeg.
Want hier wordt nooit over andere clubs gepraatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom moet dit in het twente topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |