Met bluetooth dopjes bedoel je ? Jah inderdaad dat is wel fijn dat je daar aan niet meer hoef te denken zeg!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef Catch22- het volgende:
Met dopjes erop is hij écht waterdicht. Natuurlijk ga je hem niet in t water flikkeren, maar je hoeft er niet bang voor te zijn dat je snel waterschade hebt.
Als ik nu op de fiets zit en het regent, dan doe ik mijn telefoon in mijn jas want in mijn broekzak wordt hij nat, bij de Z hoeft dat niet meer
niet in het water als in: een meer ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef Catch22- het volgende:
Met dopjes erop is hij écht waterdicht. Natuurlijk ga je hem niet in t water flikkeren, maar je hoeft er niet bang voor te zijn dat je snel waterschade hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef Catch22- het volgende:
Ja klopt. Als je dat leuk vindt moet je dat doen.
Tot je het dopje van bijv de usbpoort vergeet bij t stoer doen
Het gebruik van mijn toestel is verder niet speciaal ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Met Android heeft het sowieso niets te maken. Verder is Nokia niet de enige met Windows Phone. Verder heb je nog BB10. Stabiliteit van Blackberry met de apps van Android via de runtime.
Maar de SII is een prima toestel. Die vastlopers liggen aan je specifieke gebruik. Keertje een hard reset doen misschien, zoals reeds gesuggereerd. Zat zware SII-gebruikers in mijn directe omgeving die nergens last van hebben.
quote:De "Z" van zwemmen
De Xperia Z is uitgebreid getest onder water. Zo kan men het toestel 30 minuten onder water gebruiken zonder dat er defecten optreden. Geen zin om uw dure Xperia Z op het strand achter te laten? Neem het toestel dan gewoon mee het water in.
'k dacht dat het 30 seconden was?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:39 schreef bokkepoot het volgende:
Jammer van dat Toestellease, dat is dus echt iets wat ik niet wil
Deze is ook mooi trouwens
[..]
Niet? Dan is het wel een toffe aanbiedingquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Ayca het volgende:
Tele2 heeft geen toestellease?
Opzich heb ik er geen problemen mee, maar dan moet het wel goedkoper zijn
Ik zou het sowieso niet uitproberenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k dacht dat het 30 seconden was?
Maar dan nog is de vraag hoe je/de klantenservice straks kan bewijzen dat ie langer/korter dan 30 min onder water is geweestquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:07 schreef Catch22- het volgende:
JIS 7 IP-X7 Dompeldicht Geen water indringing indien ondergedompeld (30 min op 1 m)
quote:Here is how much screen real estate is wasted on some of the most popular Nexus devices because of on-screen buttons:
7.5% of the vertical resolution (1,280 pixels), or 96 pixels, (48 device independent pixels) are occupied by on-screen buttons on a Nexus 4/Galaxy Nexus. That space is wasted for real content.
4.4% of the vertical resolution (1,280 pixels)), or 56 pixels, on a Nexus 7 in portrait mode
8% of the vertical resolution (in this case, 800 pixels), or 64 pixels, on a Nexus 7 in landscape mode
3.75% of the vertical resolution (2,560 pixels), or 96 pixels, (48 device independent pixels) on a Nexus 10 in portrait mode
6% of the vertical resolution (1,600 pixels), or 96 pixels on Nexus 10 in landscape mode
Ja, maar alsnog, dan vind ik die van htc nog het mooist, soort ledjes die oplichten en drukgevoelig zijn, maar wel degelijke kwaliteit. Die van Samsung vind ik weer te plasticquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:28 schreef Catch22- het volgende:
Ze verdwijnen bij het bekijken van media en games he
dan wordt het toestel weer groter natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog, dan vind ik die van htc nog het mooist, soort ledjes die oplichten en drukgevoelig zijn, maar wel degelijke kwaliteit. Die van Samsung vind ik weer te plastic
valt mee toch? die htc dna is ook niet echt onderaan veel groter als een nexus 4 of xperia zquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan wordt het toestel weer groter natuurlijk
mooie aanbieding. Wel maar 2,0 mbit snelheid internet en geen sms in bundelquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:59 schreef Ayca het volgende:
Ben even aan het kijken wat het voordeligst is..
Dit lijkt me wel een goede toch?
https://www.studentmobiel(...)1199#bestelformulier
24 maanden ¤38, 1.5GB, 300min, niks bijbetalen(behalve aansluitkosten dan), gratis koptelefoon
Als jullie een betere hebben gevonden hoor ik het graag (min 1GB en liefst met koptelefoon)
zo slecht dan??quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef bokkepoot het volgende:
Zo besteld, kan ik eindelijk mijn HTC One X de deur uittrappen
Qua Software en Hardware niet.quote:
voorbeeld?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Qua Software en Hardware niet.
Maar de bouwkwaliteit van het toestel is gewoon ruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |