L-Equote:
Gefelicitaartquote:
Jij ook natuurlijk!quote:Op maandag 7 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Barb! Happy new year nog!
Buik is groeiende, de inhoud is gezond & gelukkig.
Dat is omdat ik weet dat het met jouw buik altijd goed gaat, Q. Ik heb vertrouwen in jouw buik.quote:
Die buik is er gewoon al-tijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is omdat ik weet dat het met jouw buik altijd goed gaat, Q. Ik heb vertrouwen in jouw buik.
Lief.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is omdat ik weet dat het met jouw buik altijd goed gaat, Q. Ik heb vertrouwen in jouw buik.
Inwijden die vloer dus!quote:
Jamaar het schijnt dat vrouwen zwaar afknappen op mannen die zo zwaar gehandicapt zijn.quote:
quote:
Ik knap eerder af op de Audiquote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar het schijnt dat vrouwen zwaar afknappen op mannen die zo zwaar gehandicapt zijn.
quote:
Tally, de zwangerpraat is voorbij voor vandaag hier!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:23 schreef Tally het volgende:
Mijn mini weet ook wat het word en snapt het nog niet zo goed. Maar kust wel regelmatig mijn buik en aait er over. Voor ze gaat slapen is het ook vaak: Slaap lekker/trustuh zussie
Even lekker met je sleutels langs gegaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Audi van m'n buurman
Stond weer lekker breed.
Die auto is niet wel of niet breder door de bestuurder. Fixed sizequote:Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Audi van m'n buurman
Stond weer lekker breed.
Dus het ligt niet aan zijn sprankelende persoonlijkheid?quote:
Goed planquote:
quote:
Nee, al was het wel heel lastig uitstappen zoquote:Op maandag 7 januari 2013 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Even lekker met je sleutels langs gegaan?
Ja oké. Maar er rijdt gewoon een bepaald slag mensen in.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die auto is niet wel of niet breder door de bestuurder. Fixed size
Dat de man niet kan parkeren kan die arme auto niks aan doen. Dat kan die vent ook in een nissan niet
Patser-tokkies!quote:Op maandag 7 januari 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Maar er rijdt gewoon een bepaald slag mensen in.
Ach dat denken mensen altijd als auto's populairder worden. Kansberekening.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké. Maar er rijdt gewoon een bepaald slag mensen in.
arme man,die lengtequote:
willen ze ook boterhammen versieren?quote:
Het zijn de hormonenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:32 schreef L-E het volgende:
Mijn schoonvader rijdt een Audi. En je kan zeggen wat je wil van mijn schoonfamilie, qua tokkiegehalte leggen ze het af tegen mijn familie. En daar rijdt niemand een Audi. Wat gebeurt er toch allemaal.
BMW's zijn ook kut. En Volvo's.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach dat denken mensen altijd als auto's populairder worden. Kansberekening.
Eerst waren dat bmw's en volkswagens en daarvoor zelfs opels
Niks mis met Opel.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach dat denken mensen altijd als auto's populairder worden. Kansberekening.
Eerst waren dat bmw's en volkswagens en daarvoor zelfs opels
Ik had er nog niet aan meegedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 10:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Tally, de zwangerpraat is voorbij voor vandaag hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |