Ik heb twee delen in het Nederlands gespeeld en vond het wel meevallen. Als het om de DS-spellen gaat zou ik voor de Amerikaanse versie gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:05 schreef Yachiru het volgende:
Ik vind die Nederlandse stemmen bij Layton echt zo verschrikkelijk
De eerste Layton voor DS is er volgens mij niet eens in het Nederlands toch? Daarvan heb ik geloof ik de versie die ze in NL verkochten/ verkopen, zal de UK versie wel zijn. De rest allemaal US import.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb twee delen in het Nederlands gespeeld en vond het wel meevallen. Als het om de DS-spellen gaat zou ik voor de Amerikaanse versie gaan.
Maar echte gamers spelen ze gewoon in de originele taal: Japans
Nee, die is niet in het Nederlands verschenen. Het heeft lang geduurd tot deel 1 hier uitkwam maar verkocht wel het beste van alle regio's.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef Yachiru het volgende:
[..]
De eerste Layton voor DS is er volgens mij niet eens in het Nederlands toch? Daarvan heb ik geloof ik de versie die ze in NL verkochten/ verkopen, zal de UK versie wel zijn. De rest allemaal US import.
Ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan je die gratis game code verkopen? Ik wil geen Nederlandse Layton
Ja, is niet gekoppeld aan je account.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan je die gratis game code verkopen? Ik wil geen Nederlandse Layton
Las ergens dat meer mensen dit hadden. Soms was een van de codes niet bruikbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:03 schreef poldervrouwtje het volgende:
Uiteindelijk de code ontvangen.. (zelfs 2).. er is blijkbaar iets fout gegaan bij Nintendo dus heb ik nog een code (voor hetzelfde spel vermoed ik).. Kan je die codes ook ruilen ? Of kan ik die code invullen en zien welk spel het is ?
super mario bros?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Ienepien het volgende:
Complete 3DS newbie hier! Ik heb sinds de kerst een 3DS. Mario is inmiddels bijna uitgespeeld en ik vroeg mij af of jullie tips hebben? Heb echt Mario 3D land top vind en zoek dus meer van die soortgelijke spellen.
Tips anyone?
Wat een prutskonijnen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:19 schreef poldervrouwtje het volgende:
de eerste code die ik kreeg nadat ik had gevraagd waar hij bleef, werkte prima. Spel is al binnen. Paar uur later krijg ik wéér een mail met hierin de mededeling dat eea fout was gegaan en dat je dus een nieuwe code kreeg.. (ik vermoed dus voor het zelfde spel)..
Turn-based toch? Lijkt me tof idd.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels in chapter 4 van Ghost Recon en vind het echt awesome! Zeker een aanrader
Ik wacht nog steeds op mijn Layton-labelquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef Yachiru het volgende:
Paper Mario Sticker Star stickerboekje zat bij de post vandaag!
Zeker! Koop een 3DS aKwibus!quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Turn-based toch? Lijkt me tof idd.
Staan allemaal spoilers inquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef Yachiru het volgende:
Je hebt mijn review zeker weer niet gelezen he?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben inmiddels in chapter 4 van Ghost Recon en vind het echt awesome! Zeker een aanrader
Jawel. Ik zeg het ter bevestiging.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt mijn review zeker weer niet gelezen he?
Lol spoilers in een Mario gamequote:
Om een of andere reden heb ik er 2 gekregen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:38 schreef Yachiru het volgende:
Stuur maar door danquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef MhZero het volgende:
[..]
Om een of andere reden heb ik er 2 gekregen.
Straks? Dat is al jaren aan de gang, check het merendeel van de kinderzenders/programma's maar eens. Ze hadden bij Fox Kids jaren terug zelfs het lef gehad om Eek! The Cat na te synchroniserenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat triest zeg![]()
Worden we straks net als Duitsland en kan de jeugd ook nog nauwelijks engels
twitter:NintendoNL twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 11:00:50Laat je leiden door nummers in Picross e2, nu verkrijgbaar in de Nintendo #3DS eShop met 150 nieuwe puzzels http://t.co/EkIgVg3u reageer retweet
Waren ook maar 10.000 stuks voor Europa.quote:Op donderdag 31 januari 2013 05:48 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg het niet. Ik mocht niet meedoen blijkbaarNou ja, zeg.
Ik was gegarandeerd een van de eerste (reviewexemplaren van Nintendo zijn altijd retail). Maar blijkbaar wel geblokt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 07:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Waren ook maar 10.000 stuks voor Europa.
(Op marktplaats wordt er al ¤15 geboden)
quote:Op donderdag 31 januari 2013 07:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Waren ook maar 10.000 stuks voor Europa.
(Op marktplaats wordt er al ¤15 geboden)
Misschien te vroeg geregistreerd, waardoor je registratie niet geldig was voor deze actie? Kon pas na 9:00 's morgens..quote:Op donderdag 31 januari 2013 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was gegarandeerd een van de eerste (reviewexemplaren van Nintendo zijn altijd retail). Maar blijkbaar wel geblokt.
Heb m ook binnen. Ik had in eerste instantie verwacht dat het veel groter zou zijn (al is dat mn eigen stommigheid; was vergeten dat het om labelhanger ging, ik dacht toch echt dat het een hoesje voor het DS-speldoosje zou zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Layton-label is binnen. Stuk dikker en kwalitatief beter dan ik had verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |