Wat een verschil in kwaliteit... Ik had niet verwacht dat dat zo groot zou zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Aether het volgende:
DKR 3DS/Wii
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mario 3D Land is geweldig. Het is echt iets compleet nieuws, niet een slap aftreksel van Mario Galaxy of de 2D Mario Bros. Maar toch, als je Ocarina of Time nog nooit gespeeld hebt, zou ik voor OoT gaan. Hyrule is zo mooi in 3Dquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
Ja had al zitten kijken naar Mario 3D land, aangezien ik compleet nieuwe mario games wel erg tof vind. Maar is 't een volwaardig nieuw spel of voelt 't aan als een uitmelkertje? En Ocarina of Time sowieso omdat ik heel eerlijk moet zeggen dat ik die nog nooit gespeeld heb
Wat nee? Geen remakes aub, dan gaat men alleen maar zeuren en ik heb liever dat ze de tijd in nieuwe games stoppen. Deze remake van DKCR snap ik ook niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een verschil in kwaliteit... Ik had niet verwacht dat dat zo groot zou zijn.
Ik snap alleen niet dat ze nu al met een remake komen, maar op zich niks mis mee. Doe mij maar een remake van Super Mario Galaxy, SMG2, Zelda voor de Wii, New Super Mario Bros Wii en Kirby's Epic Yarn! Allemaal spellen die ik nog wel wil spelen, maar liever niet op de Wii...
3DS is tof maar Nintendo gaat echt geen meter vooruit de laatste jaren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Paniekreactie? Is er iets mis met de 3DS verkopen dan?
Europese spellen kun je op elke Europese 3DS spelen.quote:
Ik heb één keer een paar Gamecube spellen in Australië besteldquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wie heeft er hier nou iets met die regio?
Yup. Leuke prijsjes op Amazon uk regelmatig. Heb zo ook al flink wat ds-spellen goedkoop van ebay- verkopers uit engelandquote:
Ik ben benieuwd, vooral gericht op Japan denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:37 schreef Aether het volgende:
12 uur NL Japanse Nintendo Direct:
http://www.nintendo.co.jp/3ds/direct20130221/index.html
Schijnen vooral 3rd party aankondigingen te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vooral gericht op Japan denk ik.
In het begin soort van virtuele menu omgeving voor de 3DS? Ah soort Mii social gamequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vooral gericht op Japan denk ik.
Allebei tegelijk?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:10 schreef CoExist het volgende:
Ik las op Gamer.nl dat The Legend Of Zelda Oracle games in de Japanse e-Shop uitgebracht worden op 27 februari.
Ja allebei tegelijk voor ¥600 per stuk. Da's bijna ¤5,- per stuk. Ok hoop dat ze in de Europese store uitkomen!quote:
Heb ze nog liggen voor de GBC -- zijn lastig te krijgen 2e hands!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja allebei tegelijk voor ¥600 per stuk. Da's bijna ¤5,- per stuk. Ok hoop dat ze in de Europese store uitkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |