abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121492943
_O-
Exactly :')
pi_121495449
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef MQBM het volgende:

[..]

Dan moet ik aan deze denken: [ afbeelding ]

:+
_O- _O_ _O-
pi_121495766
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef MQBM het volgende:

[..]

Dan moet ik aan deze denken: [ afbeelding ]

:+

Prachtige sjaals zie ik voorbijkomen. Ooit wil ik ook zoiets proberen, lijkt me zó mooi! :)
leuk ja!, maar helaas :-)
By DMB
pi_121496751
Bedankt!

Die kaartjes van Someecards zijn echt geweldig *O*
  zondag 13 januari 2013 @ 11:33:26 #205
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121497270
MQBM, het is niet zo moelijk hoor. en 't gaat lekker snel ook! ik heb gisteren 2 bollen in de south bay shawl verwerkt. vandaag ga ik nog 1 erbij proberen te doen en klaar is 't cadeautje!

Toverheks, dat wordt mooi zeg!

B.ertha, ik vind die southbay wel een favoriet, en verder ben ik ook nog altijd erg fan van de 'sweet pea' shawl uit de 'Happy Hooker'.
in de haak.
pi_121498033
Fijne haakprojecten lijken me dat! Veel opbrengst van relatief weinig werk. Jammer dat ik mezelf niet met zo'n shawl voor kan stellen. Ik wil wel over een tijdje een poncho voor m'n kleinste maken. Zo schattig zijn die!

En ik heb net voor haar haar kussen af. Ze is over twee dagen jarig.

Heel tevreden mee! Vrijwel geen fouten gemaakt, geloof ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_121498255
Mooie shawl Trui! En de sweet pea shawl uit dat boek ga ik ook eens maken, 't boek staat hier op de plank ;)

Leuk kussen Claudia_x, netjes gehaakt ook :) Daar is ze vast blij mee!
  zondag 13 januari 2013 @ 12:45:48 #208
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121499514
prachtig wasbeertje, claudia! :D
in de haak.
pi_121501491
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef trui het volgende:
MQBM, het is niet zo moelijk hoor. en 't gaat lekker snel ook! ik heb gisteren 2 bollen in de south bay shawl verwerkt. vandaag ga ik nog 1 erbij proberen te doen en klaar is 't cadeautje!

[ afbeelding ]

B.ertha, ik vind die southbay wel een favoriet, en verder ben ik ook nog altijd erg fan van de 'sweet pea' shawl uit de 'Happy Hooker'.
Oh schitterend!! En zo snel! :o Ik vind het kleurverloop ook zo mooi. Ik heb nog een behoorlijke hoeveelheid drops delight liggen, waarvan ik denk dat het prachtig zou zijn in zo'n soort sjaal. Maar van alle kleuren heb ik maar twee bollen (elk 50 gram) :X En ik weet dus niet of dat genoeg is voor zo'n sjaal. Er gaan zeker wel 4 of 5 bollen in? Geeft me wel een goede reden om eens wat bij te bestellen natuurlijk O-) :P
pi_121501610
MarinaJozina: wat een leuk hoesje voor je mp-3 speler. Welke steek heb je hiervoor gebruikt? Ik vind de kleuren zo mooi verspringen.
http://creatiesvankokosnoot.blogspot.com
pi_121504949
Dankje creatiesvankokosnoot :) Ik heb hem gemaakt met de linen stitch (dus losse-vaste om en om). Verder heb ik geen specifiek patroon gebruikt, maar gewoon m'n mp3 speler ernaast gehouden om te zien of de maat goed zou zijn. ;)
pi_121508117
Leuke steek is dat he? :Y
Het geeft zo'n leuk geweven effect, terwijl het echt heel simpel is! Heb 'm zelf gebruikt voor een projecttasje. Het voordeel is ook dat het redelijk 'dicht' is, omdat het vasten zijn, maar toch niet té stug.

Misschien ook wel leuk voor een deken, bedenk ik me nu... :D
En ik heb al zo'n lange 'to hook'-lijst... :{
Smile, tomorrow will be worse...
pi_121508441
Ja ik vind 'm ook erg leuk :Y
En hij is inderdaad wel soepel.

Ik heb ook nog een hele berg met ideeën liggen. :+
pi_121508493
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Fijne haakprojecten lijken me dat! Veel opbrengst van relatief weinig werk. Jammer dat ik mezelf niet met zo'n shawl voor kan stellen. Ik wil wel over een tijdje een poncho voor m'n kleinste maken. Zo schattig zijn die!

En ik heb net voor haar haar kussen af. Ze is over twee dagen jarig.

[ afbeelding ]

Heel tevreden mee! Vrijwel geen fouten gemaakt, geloof ik.
Lief!! O+
pi_121508516
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef trui het volgende:

[ afbeelding ]

Mooi trui!! Doe je ook snel :) Is dit drops delight?
  zondag 13 januari 2013 @ 17:17:24 #216
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121509804
yep!

en MQBM, ik denk dat 3 bollen daarvan genoeg is voor deze, maar weet het niet zeker. heb vandaag nog niet zoveel haaktijd gehad.
in de haak.
pi_121514919
Hallo allemaal,

Ik heb eindelijk weer n uil af, als kraamkadootje:

Nu bezig met mn volgende projectje, eindelijk voor mezelf aan het haken:

Ik ga een hele lading vogeltjes haken, in de kleuren lime, oranje en roze voor op de babykamer. Er komt een houten boom aan de muur en daar komen ze in!
haken is cool
pi_121517525
Leuk, MissN! :Y
En ook een leuk idee met die vogeltjes inderdaad! O+

Daarvoor zou je gewoon al bijna kinderen willen :@ Hoef ik niet steeds m'n neefjes en nichtjes te bedelven onder de haaksels! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_121529187
Zo' elisesjaal is dat als omslagdoek of als echte sjaal? En hoeveel bollen van bijvoorbeeld saskiawol heb ik daarvoor nodig? Of os die wol daar niet zo voor geschikt?
  zondag 13 januari 2013 @ 23:30:45 #220
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121530165
x-duck hij kan van allerlei diktes maar ik zou er veel liever een dunner garen voor nemen. en dan juist wel met een wat dikkere naald, dat geeft een mooi 'kant'achtig patroon.

missN, leuk plan, die vogeltjes! en het uiltje is ook weer mooi gelukt. alleen zou ik het meerderen bij de oogjes zelf liever wat meer spreiden, zodat het minder zeshoekige vormen worden. (of wilde je dat juist, dat kan natuurlijk ook).

[ Bericht 41% gewijzigd door trui op 13-01-2013 23:35:56 ]
in de haak.
pi_121538102
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:20 schreef MarinaJozina het volgende:
Dankje creatiesvankokosnoot :) Ik heb hem gemaakt met de linen stitch (dus losse-vaste om en om). Verder heb ik geen specifiek patroon gebruikt, maar gewoon m'n mp3 speler ernaast gehouden om te zien of de maat goed zou zijn. ;)
Dan ga ik van de linen stitch eens een filmpje opzoeken en het ook proberen.

Leuke uil MissN.
http://creatiesvankokosnoot.blogspot.com
pi_121538148
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef MarinaJozina het volgende:
Hoi allemaal! Wat hebben jullie weer mooie dingen gemaakt :)
Ik ben wel druk aan het haken geweest in de tijd dat ik er even niet was. Dit was m'n laatste afgeronde project:
[ afbeelding ]

Verder heb ik wat bloemetjes gehaakt, en een hoesje voor mijn mp3 speler [ afbeelding ]

En ik ben tussendoor bezig met een granny stripe blanket. Hij is ongeveer 1,70m breed en nu zo'n 85cm lang.
[ afbeelding ]
Oh wow en die granny stripe wil ik ook zo graag maar dat begin lukt me maar niet..... Baal ik echt van.
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_121538517
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:09 schreef x__duck het volgende:
Zo' elisesjaal is dat als omslagdoek of als echte sjaal? En hoeveel bollen van bijvoorbeeld saskiawol heb ik daarvoor nodig? Of os die wol daar niet zo voor geschikt?
de Bianca van de wibra, uitermate geschikt voor een mooie sjaal :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_121538543
^O^ meisjes, mooie sjaals, uiltjes ( die zijn hier tooch populair als ik het zo bekijk) de ripple, het hoesje......mooie dingen weer.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_121538926
Bedankt voor je antwoord trui! Toch maar wat drops delight bij bestellen dan, ik wil het toch wel graag een keer gaan proberen! :)

En inderdaad, wat worden er mooie dingen gemaakt!
Ik ben nog steeds bezig met mijn zwarte jurkje, bijna klaar nu. Ben helemaal zát van dat zwart }:| Nooit meer zwart hierna, echt nooooooit meer! :X

Om het goed te maken met mezelf mag ik als het jurkje af is aan een regenboog grannystripe babydeken. Gewoon om na al dat zwart eens met enorm veel mooie kleurtjes te kunnen werken :D Ik heb er nu al zin in! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')