heb ik uiteindelijk idd ook gedaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, om en om. Je laatste toer moet met vasten, dat impliceert dat er afwisseling in zit.
yep een colshawlquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:18 schreef trui het volgende:
leuk! is dat een sjaal, die bovenste? mooie steek!
drops heeft hele leukequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ga dit weekend een babymutsje haken! Nog nooit gedaan, vind ik wel spannend. Nog even een goed patroon opzoeken.
vaag iddquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Ynske het volgende:
god... k moet weer wennen aan een patroon
----------------------------------------------------------
PATROON:
TOER 1: 1 stk in iedere v, eindig de toer met 1 l om mee te keren.
TOER 2: 1 v in ieder stk, eindig de toer met 3 l om mee te keren.
TIP VOOR HET MEERDEREN: Meerder door 2 stk te haken in 1 v.
Ga verder in PATROON – zie boven – tot de rok klaar is. DENK OM DE STEKENVERHOUDING!
Plaats na 5 toeren (de laatste toer is een toer met v) 6 markeerders in het werk als volgt: blablabla
als toer 1 stokjes is, toer 2 vasten
en toer 5 is ook met vasten, zou 3 en 4 dan ook met vasten zijn?
wat een mooie dinge weer en oooh dat mutsje wat een schatje. Erg zijn heeel veel patronen donna voor mutsjes op internet :-):-)quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:07 schreef DonnaRush het volgende:
Bedankt voor de tip, daar zal ik ook even kijken.
Deze vind ik ook erg leuk! http://karinaandehaak.blo(...)-ripple-patroon.html
Ik zou er streepjes van alles kleuren omheen doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:19 schreef MissN het volgende:
hallo dames,
ik ben even benieuwd naar jullie mening, k ben bezig met het afronden van mn babydekentje:
[ afbeelding ]
Nu twijfel ik heel erg of ik de rand zo zal laten, alleen wit, of dat ik in elke kleur nog een streepje erom moet haken?
[ afbeelding ]
Het dekentje is hier en daar wat schots en scheef, ben dr al bijna een jaar mee bezig in totaal en de ene keer haakte ik de vierkantjes strakker en regelmatiger dan de andere keer, maarja ik ben uiteindelijk wel tevreden
Ik zal m ook nog even opmeten, want k weet eigenlijk niet eens hoe groot hij precies is, maar als het goed is past ie straks in de kinderwagen!
Mooi.quote:
Hoe groot zijn die bollen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi dekentje!En inderdaad ik zou ook een randje wit, andere kleur en dan nog eens wit doen. Paars is dan wel ok, geslachtswijs
Ik heb mijn "oude" projectje ook weer opgepakt, ben van plan het toch echt voor eind februari af te hebben. Zou moeten kunnen als ik elke avond een uurtje vlakjes haak.
[ afbeelding ]
Nog 13 rijen te gaan!
En even een vraagje ter inspiratie... ik heb nu dus die bollen red heart (greens, stars&stripes, rainbowbrights en star brights met wit) maar ik heb geen idee wat ik er nou van kan/wil maken. Een vaasje gaat net niet lukken denk ik. Had al een begin gemaakt maar weer uitgehaald omdat ik denk het niet te halen. iemand ideeen?
Lekker warm.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:37 schreef CREADO het volgende:
[..]
wat een mooie dinge weer en oooh dat mutsje wat een schatje. Erg zijn heeel veel patronen donna voor mutsjes op internet :-):-)
Mijn moes heeft ook haar sloffies aan
[ afbeelding ]
Ze zien er mooi uit! Zijn ze niet glad? (1x gehaakte sloffen gemaakt, ben toen zo vaak uitgegleden op ons laminaat..quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:37 schreef CREADO het volgende:
[..]
wat een mooie dinge weer en oooh dat mutsje wat een schatje. Erg zijn heeel veel patronen donna voor mutsjes op internet :-):-)
Mijn moes heeft ook haar sloffies aan
[ afbeelding ]
Oh trui wat super tof!quote:Op donderdag 17 januari 2013 06:43 schreef trui het volgende:
heel mooi, doobsie!
leuk, de sloffen in actie, Creado!![]()
missN, ik denk dat het met 1 randje groen (en dan nog weer wit?) wel heel mooi is zo.
ik heb de eerste vier ei-beestjes af, kijk!
[ afbeelding ]
(het 'bijtje' heeft nog kleine vleugeltjes achterop)
ik zag eerst wat op tegen het 'versieren' van de gehaakte omhulsels maar het is juist erg leuk om te doen.![]()
Uhm, groot?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die bollen?
[..]
Lekker warm.![]()
Ik ben nog even bezig met een driehoeksjaal in stokjes en met mohairgaren. Lekker straks om de nek heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |