SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Guppyfriends 'dingetje'
Brainteasers multi-Koosje
NijntjeUK's muizenmetzuurstok
Toverheks' 2e popcorndeken:
[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 07-01-2013 11:55:51 ]in de haak.
ik snap niet zo goed wat je nou bedoelt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef dapmar het volgende:
Ja een halve vasten inderdaad hihi foutje.
Deze?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:14 schreef blabbel6 het volgende:
Ik zoek me helemaal suf naar een lijst op Ravelry met de verschilende gewichten.
Hè, ik kan ook al niet meer op woorden komen.
Ik zit een topic te lezen over een omslagdoek die ik nu ook aan het maken ben. Het gaat me om de verschillen tussen DK, fingering weight, bulky, enz.
In de openingspost staat wel een link naar wiki, maar daar staat DK niet bij.
Op Ravelry moet een overzichtslijst staan maar ik kan hem niet vinden. Heeft iemand misschien de link voor mij? Dan sla ik hem gelijk op verschillende plaatsen in mijn favorieten op.
respect! Deze vind ik erg mooi, maar veel werk met name het aan elkaar mk :-)quote:Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef YogaLove het volgende:
Dank je.
Een deken geïnspireerd op deze:
http://www.flickr.com/pho(...)6016/in/photostream/
13 x 14 squares wordt het.
Interesse in die Cotton heb wel erg veel bollen was toen zo een aktie van alles kleuren....!?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:31 schreef Lijnloos het volgende:
En terecht TH! Wat een prachtige deken weer...
Dapmar, wat jammer dat die Cotton je zo tegen valt, ik vind het heel fijn spul. En die Catania Grande heeft er wel veel van weg, dus misschien niet handig om die dan te gaan gebruiken. Catania (de gewone) splijt weinig (vind ik) dus wellicht een optie om daar eerst mee te "oefenen"?
welke is dat ? En waar woon je?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:47 schreef dapmar het volgende:
[..]
Interesse in die Cotton heb wel erg veel bollen was toen zo een aktie van alles kleuren....!?
Ik woon wel erg dichtbij (andere kant van de snelweg), maar heb bijna geen rico meer en mag ook eigenlijk niks meer kopen van mezelf.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef dapmar het volgende:
Ik woon in Amersfoort creative cotton aran rico design 50 gram.
Zwarte Catania voor een haaknewbie is niet liefquote:Op maandag 7 januari 2013 17:38 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, eigenlijk niet echt. Alles heeft nog wel een toekomstig doel of is gewoon el cheapo zeeman/wibra left-overs... En zelfs die gebruik ik nog wel denk ik. Of je moet heel graag zwarte catania willen, zag laatst dat ik daar 5?! bollen van heb.
Thanks Lijnloos en Creado.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:32 schreef trui het volgende:
volgens mij is dat aan elkaar haken nog wel een keer te doen hoor (omdat het vierkantjes zijn, en niet zeshoeken bijvoorbeeld). 'gewoon' rechttoe rechtaan de naden langs met vasten. alleen het wegwerken van al die eindjes... oef!
snoezig, die nijntje-knuffel & -lapje!
Ik heb mezelf dat ook aangeleerd ja!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:12 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Thanks Lijnloos en Creado.
De eindjes van de gekleurde stukken heb ik meteen al meegehaakt en afgeknipt. De enige eindjes die er nu aan zitten, zijn die aan het eind van de square, die haak ik mee als ik ze in elkaar zet.
Ik weet dat het ellendig werk is om achteraf te doen, dus heb ik het meteen gedaan.
rico in actie is toch niet zo duur ? Jammer, ik was een paar dgn geleden een paar kilometer verderop in de buurt:-( en met verzenden wordt het denk ik duur. Had je ze gekocht voor 1 ¤? Dat was toen ook hier in de buurt ? Welke kleurtjes zijn het heb je een foto? En wat weegt het ?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:22 schreef dapmar het volgende:
JA vind het zo moeilijk................. weet ik veel de helft van wat het gekost heeft???
ja dat doe ik nu ook met mijn huidige deken om straks niet er tegenaan te hikken want dat doe ik nu soms al ;-).quote:Op maandag 7 januari 2013 19:12 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Thanks Lijnloos en Creado.
De eindjes van de gekleurde stukken heb ik meteen al meegehaakt en afgeknipt. De enige eindjes die er nu aan zitten, zijn die aan het eind van de square, die haak ik mee als ik ze in elkaar zet.
Ik weet dat het ellendig werk is om achteraf te doen, dus heb ik het meteen gedaan.
http://www.wolplein.nl/wol/rico/rico-creativecottonaran dit zijn ze normaal 1,80 toen per bol 1,50 wil je van alle bollen bij elkaar die ik heb een foto? Wil best maken hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef CREADO het volgende:
[..]
rico in actie is toch niet zo duur ? Jammer, ik was een paar dgn geleden een paar kilometer verderop in de buurt:-( en met verzenden wordt het denk ik duur. Had je ze gekocht voor 1 ¤? Dat was toen ook hier in de buurt ? Welke kleurtjes zijn het heb je een foto? En wat weegt het ?
ja altijd 2 kanten ;-), netals met amigurumi.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef YogaLove het volgende:
Het deken dat ik aan het maken ben heeft toch eigenlijk een voor- en achterkant (of eigenlijk boven- en onderkant). De meegehaakte draadjes zie je wel een beetje (aan de onderkant) maar dat vind ik niet erg, zolang ze maar niet loshangen of losraken.
maar welke kleuren, hoeveel bollen? Heb ik dat gemist wellicht ;-)?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:44 schreef dapmar het volgende:
[..]
http://www.wolplein.nl/wol/rico/rico-creativecottonaran dit zijn ze normaal 1,80 toen per bol 1,50 wil je van alle bollen bij elkaar die ik heb een foto? Wil best maken hoorheb 2 of 3 bollen waar ik zelf wat mee heb geprobeerd dus die houd ik. Verzenkosten anders delen ofzo, moeten er toch uit kunnen komen hihihi.
Ik zal morgen een foto van de bollen maken, en in dat linkje ging mij om wat een bol kost. Maar morgen de foto, zo met dit avondlicht is het toch vertekend.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:46 schreef CREADO het volgende:
[..]
maar welke kleuren, hoeveel bollen? Heb ik dat gemist wellicht ;-)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |