SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Guppyfriends 'dingetje'
Brainteasers multi-Koosje
NijntjeUK's muizenmetzuurstok
Toverheks' 2e popcorndeken:
[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 07-01-2013 11:55:51 ]in de haak.
ik snap niet zo goed wat je nou bedoelt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef dapmar het volgende:
Ja een halve vasten inderdaad hihi foutje.
Deze?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:14 schreef blabbel6 het volgende:
Ik zoek me helemaal suf naar een lijst op Ravelry met de verschilende gewichten.
Hè, ik kan ook al niet meer op woorden komen.
Ik zit een topic te lezen over een omslagdoek die ik nu ook aan het maken ben. Het gaat me om de verschillen tussen DK, fingering weight, bulky, enz.
In de openingspost staat wel een link naar wiki, maar daar staat DK niet bij.
Op Ravelry moet een overzichtslijst staan maar ik kan hem niet vinden. Heeft iemand misschien de link voor mij? Dan sla ik hem gelijk op verschillende plaatsen in mijn favorieten op.
respect! Deze vind ik erg mooi, maar veel werk met name het aan elkaar mk :-)quote:Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef YogaLove het volgende:
Dank je.
Een deken geïnspireerd op deze:
http://www.flickr.com/pho(...)6016/in/photostream/
13 x 14 squares wordt het.
Interesse in die Cotton heb wel erg veel bollen was toen zo een aktie van alles kleuren....!?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:31 schreef Lijnloos het volgende:
En terecht TH! Wat een prachtige deken weer...
Dapmar, wat jammer dat die Cotton je zo tegen valt, ik vind het heel fijn spul. En die Catania Grande heeft er wel veel van weg, dus misschien niet handig om die dan te gaan gebruiken. Catania (de gewone) splijt weinig (vind ik) dus wellicht een optie om daar eerst mee te "oefenen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |